abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 23:01:08 #1
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83124562
Het vorige deel: Slank # 1069 Koffie!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 21 juni 2010 @ 23:02:28 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83124623
Harry Potter

Nu slapies doen Met al dat werken en sporten ben ik in no time een lean, mean slankie machine! Mwehe.

Trusten pollewopjes!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 21 juni 2010 @ 23:04:34 #3
331 Merel
Be here now.
pi_83124717
MoBlo moet haar kaart PM'en!

En ik hou ook niet van visite. Want dan moet ik opruimen. Mijn vader doet altijd hinten dat ik hem + stiefmoeder moet uitnodigen voor etentjes enzo, want dat hoort. Maar ik ben meer van het "Oh ja leuk dat jullie langskomen dan gaan we koffiedrinken in de stad en daarna uit eten en m'n huis kom je niet in!"
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_83124894
O! Omdat ik best een sociaal dier ben maar als ik visite heb dan word ik heel neurotisch. Kan 't vriendje net verdragen!
pi_83124954
Etentjes vind ik wel leuk! me koken. Maar dan wel dat ik het kan plannen enzo en dat mensen ook van lekker eten houden en dat ze niet gaan zeuren dat paella uit een pakje lekkerder is ga dan maar thuis eten hoor. Gelukkig doen mijn vrienden dat ook niet.

@ PF: ja klinkt bekend ik ben relaxed zolang het maar niet bij mij thuis is. Dan voel ik me zo verantwoordelijk ofzo. Sommige vrienden die ik al lang ken geen probleem, maar feestjes e.d. vind ik echt verschrikkelijk...

Ik ga ook slapies doen, morgen weer vroeg op, en ben moe!!! trusten allen
pi_83124957
Ik word ook best claustrofobisch van m'n huis als ik er alleen zit, eigenlijk. Heb ook altijd de gordijnen open voor een 'vrijer' gevoel.. Kun je nagaan met nog meer mensen, *brrrr*
pi_83125084
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef P.F het volgende:
Ik word ook best claustrofobisch van m'n huis als ik er alleen zit, eigenlijk. Heb ook altijd de gordijnen open voor een 'vrijer' gevoel.. Kun je nagaan met nog meer mensen, *brrrr*
ik ben dan als het donker altijd bang dat er monters of enge mannen aan de andere kant van het raam zitten (en nee ik ben geen 12 meer haha). Ik kan ook geen enge boeken lezen of te enge films kijken 's-avonds.
pi_83125095
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ben The Milionair Matchmaker aan het kijken. Wat een triest programma is dat
.
Oh dat vind ik smullen!! Zij is zooooo erg. Héérlijk!
pi_83125099
Ok en nu ga ik echt slapen. Toedels!
pi_83125146
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef conleche het volgende:

[..]

.
Ik heb het 1 keer gezien en ik vond de vrouwen zo erg... zou aan het merendeel niet gekoppeld willen worden als man zijnde
pi_83125151
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik ben dan als het donker altijd bang dat er monters of enge mannen aan de andere kant van het raam zitten (en nee ik ben geen 12 meer haha). Ik kan ook geen enge boeken lezen of te enge films kijken 's-avonds.
O ik totaal niet. Maar het is ook altijd licht buiten, dat scheelt!

Toen ik nog een kamer had van 12m2 had ik huisgenoten die dagen in hun kamer zaten met de deur dicht !!! Ik had hem altijd wagenwijd open en de gang + keuken hoorde wat mij betreft er ook gewoon bij
pi_83125232
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef conleche het volgende:

[..]

.
O net afgelopen Maar nu is er Stars on Starvation! Ook leuk!
pi_83125275
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:14 schreef P.F het volgende:

[..]

O net afgelopen Maar nu is er Stars on Starvation! Ook leuk!
Klinkt goed. *Remote zoekt*
  maandag 21 juni 2010 @ 23:15:52 #14
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83125282
Ik denk dat ik de baan aangenemen. En een appartementje voor mezelf ga zoeken. spannend, grote beslissing. Eerst er nog maar een nachtje over slapen. Nu drink ik Martini en ga ik zo een beetje B&J eten..En dan slapen. Morgen staat er niets op de agenda eigenlijk, gek..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_83125324
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik heb het 1 keer gezien en ik vond de vrouwen zo erg... zou aan het merendeel niet gekoppeld willen worden als man zijnde
Ja maar dat maakt het zo fijn. Alles is té erg!!
  maandag 21 juni 2010 @ 23:17:44 #16
236335 neen
schone schijn
pi_83125366
O thanx Mw.Puff! Morgen ga ik het even voor mezelf in elkaar zetten ben benieuwd

Ik vind het altijd wel lachen als er lui op mijn kamer zitten, ook al ben ik ergens anders mee bezig. Bij mijn ouwelui zit ik ook altijd in de woonkamer. Meeste mensen op mijn kamer is tot nu toe 14 dat moet natuurlijk nog een keer meer

Dat millionaire programma heb ik ook wel een keer gezien geloof ik die vrouw heeft toch zon supergrote neus?
het lijkt niet wat het is
pi_83125404
Tjee, alweer een heel topic gemist!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_83125506
Ik heb dus een size 6... = 36
Dan zijn er mensen met size 0 = maat 30...
  maandag 21 juni 2010 @ 23:22:52 #19
236335 neen
schone schijn
pi_83125590
[
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef P.F het volgende:

[..]

O ik totaal niet. Maar het is ook altijd licht buiten, dat scheelt!

Toen ik nog een kamer had van 12m2 had ik huisgenoten die dagen in hun kamer zaten met de deur dicht !!! Ik had hem altijd wagenwijd open en de gang + keuken hoorde wat mij betreft er ook gewoon bij
Tegenover mij zit ook zon kluizenaar, bij hem heb ik sinds ik hier woon nog nooit iemand over de vloer gezien. Of hem eens op stap zien gaan
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Tjee, alweer een heel topic gemist!
Ja, tentamentijd dus veel tijd om te soggen.
  maandag 21 juni 2010 @ 23:25:12 #20
331 Merel
Be here now.
pi_83125697
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:15 schreef AKnynke het volgende:
Ik denk dat ik de baan aangenemen. En een appartementje voor mezelf ga zoeken. spannend, grote beslissing. Eerst er nog maar een nachtje over slapen.
Inderdaad spannend! Wat vindt de Duutser ervan?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_83125716
Oh ik vond mijzelf eigenlijk wel celebrity dun maar ik leid geloof ik aan overschatting de verkeerde kant op
pi_83125845
Zondag heb ik nog flink geruimd en gestofzuigd omdat pa en broers op de koffie kwamen in mn kamertje .
Dat heb ik van mn moeder waarschijnlijk, die poetst en dweilt er al op los als de buurvrouw komt!
pi_83126090
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:20 schreef P.F het volgende:
Ik heb dus een size 6... = 36
Dan zijn er mensen met size 0 = maat 30...
In de praktijk vallen Amerikaanse maten volgens mij wel wat groter dan Nederlandse. De dingen die ik in 6 heb gezien zijn eerder 38.
pi_83126122
Maat 32 is nog steeds mini
pi_83126192
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:34 schreef P.F het volgende:
Maat 32 is nog steeds mini
Dat bestaat in Nederland toch ook wel? Als je klein bent heb je al snel een kleine maat zonder echt mager te zijn.
pi_83126196
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:34 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

In de praktijk vallen Amerikaanse maten volgens mij wel wat groter dan Nederlandse. De dingen die ik in 6 heb gezien zijn eerder 38.
Ja is ook zo. Ik heb een jeans in 4 van A&F en vorig jaar was die echt te groot en nu zit hij goed en ik heb nu weer maat 38.
  maandag 21 juni 2010 @ 23:38:09 #27
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83126285
PFFFF ik had vrijdag een meneer gedumpt met wie ik 3x had gedate (of eigenlijk, dat was de derde keer) maar er was niet gezoend of wat dan ook, want ik voelde me niet tot hem aangetrokken. heb dat eerlijk gezegd en hij was erg teleurgesteld.
vanavond zou ik thee drinken met een vriendin op terras. Wie zit daarnaast? Jahoor, die gast met 2 vrienden, waarvan 1 het verhaal sowieso al gehoord had.
Dus ik wel even hoi zeggen,maar daarna ging ik het lege tafeltje confisceren en ging ik met mijn rug naar ze toe zitten (want geen zin in van die ongemakkelijk kruisende blikken).

Krijg ik net een sms van hem "nou nou je deed wel heel veel moeite om geen gesprek aan te gaan.."
Het is toch logisch dat ik me wat geintimideerd voelde, zo 1 tegen 3? en ik heb WEL hoi, hoe gaat het blabla gezegd,maar daarna ging mijn aandacht naar waarvoor ik daar kwam: bijkletsen met een vriendin.

is het nou zo gek, wat ik deed
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_83126320
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja is ook zo. Ik heb een jeans in 4 van A&F en vorig jaar was die echt te groot en nu zit hij goed en ik heb nu weer maat 38.
Waren ze ook echt zo dik in de VS?
Cali: correcter kannie!
pi_83126355
Nee hoor Cali, hij was waarschijnlijk gewoon op zin pik getrapt.
  maandag 21 juni 2010 @ 23:40:40 #30
331 Merel
Be here now.
pi_83126389
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:38 schreef _Calimero_ het volgende:

is het nou zo gek, wat ik deed
Nee. En als hij zo moeilijk doet is het maar goed dat je hem gedumpt hebt
  maandag 21 juni 2010 @ 23:41:29 #31
236335 neen
schone schijn
pi_83126420
Nee maar het is een kerel die denken dan dat je het licht hebt gezien en alsnog smoor verliefd op hem bent geworden.
pi_83126455
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:38 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Waren ze ook echt zo dik in de VS?
Jaaaah!!! Niet overal, though. In LA niet en in SF ook niet. Maar voor de rest wel!! En dan echt vet. Dus 150> kilo. Niet heel gek hoor, het is moeilijk om goed, gezond voedsel te vinden en als je het vindt is het schreeuwend duur, terwijl junkfood bijna gratis is. Ze stoppen ook overal suiker in. En de porties zijn erg groot.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 21-06-2010 23:55:11 ]
  maandag 21 juni 2010 @ 23:43:06 #33
277802 _Calimero_
pi_83126479
Ik heb vrij bot gezegd wat ik deed en waarom. en zijn antwoord: zo erg was het toch allemaal niet..
Nou blijkbaar wel,anders had je niet de moeite genomen om mij dit helemaal te smsen (dat heb ik ook gesmst trouwens, tactisch als ik altijd ben!)

Anyway, ik heb dus 3 juli een date met iemand anders. iemand die ik welteverstaan diezelfde vrijdagavond, later ben tegengekomen

[ Bericht 4% gewijzigd door _Calimero_ op 21-06-2010 23:48:07 ]
  maandag 21 juni 2010 @ 23:43:15 #34
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83126487
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:25 schreef Merel het volgende:

[..]

Inderdaad spannend! Wat vindt de Duutser ervan?
Een kans die ik moet nemen..En aangezien de kans klein is dat ik een bij m'n studie aansluitende baan vind die dichtbij hem is, zeker. Hij heeft misschien de kans om een tijdje hier te werken, dat zou helemaal tof zijn...
pi_83126513
Ik vind het ook niet gek hoor Calimero!! Aardig, correct maar gepast afstandelijk!
  maandag 21 juni 2010 @ 23:49:22 #36
277802 _Calimero_
pi_83126739
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:43 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Een kans die ik moet nemen..En aangezien de kans klein is dat ik een bij m'n studie aansluitende baan vind die dichtbij hem is, zeker. Hij heeft misschien de kans om een tijdje hier te werken, dat zou helemaal tof zijn...
oehhh dat zou wel heeel tof zijn inderdaad!! Knap hoor, dat jullie al deze moeilijke beslissingen zo kunnen nemen, en die balans weten te vinden tussen voor elkaar en voor jezelf kiezen..!

ik ben slapen, welterusten!

O, ik ga denk ik vanaf nu al een beetje wakker liggen met de vraag "wat moet je aan als je naar een bruiloft gaat" want ik heb daar dus geen ervaring mee
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 23:51:07 #37
70532 loveli
N
pi_83126799
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:49 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

oehhh dat zou wel heeel tof zijn inderdaad!! Knap hoor, dat jullie al deze moeilijke beslissingen zo kunnen nemen, en die balans weten te vinden tussen voor elkaar en voor jezelf kiezen..!

O, ik ga denk ik vanaf nu al een beetje wakker liggen met de vraag "wat moet je aan als je naar een bruiloft gaat" want ik heb daar dus geen ervaring mee
PF vindt wel wat.
crap in = crap out
  maandag 21 juni 2010 @ 23:51:41 #38
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83126833
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:49 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Het is meer voor onszelf kiezen, en kijken hoe we elkaar er bij in kunnen passen. Maar, we hebben afgesproken dat we elkaar elke 3 weken gaan zien, omstebeurt reizen, en dat is fijn!

Maar, ik vind het wel lastig, want het zou fijn zijn om wat duidelijker voor 'ons' te kunnen kiezen..
pi_83126926
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Jaaaah!!! Niet overal, though. In LA niet en in SF ook niet. Maar voor de rest wel!! En dan echt vet. Dus 150> kilo. Niet heel gek hoor, het is moeilijk om goed, gezond voedsel te vinden en als je het vind is het schreeuwend duur, terwijl junkfood bijna gratis is. Ze stoppen ook overal suiker in. En de porties zijn erg groot.
Klopt ja! In NY viel het me echt reuze mee, en hier in Philly rond de universiteit bijvoorbeeld ook wel, maar ik was van het weekend in de KMart, damn... Het klinkt heel lullig maar je merkt hier nog echt het verschil tussen klassen.
pi_83127012
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:51 schreef loveli het volgende:

[..]

PF vindt wel wat.
Hihi, ja ik was ook al aan het denken! Ik dacht niet te bloot... Niet te sexy... Maar ook niet gala.. Hmmmm.
Ik wil een leuk zwierig jurkje tot op de knie, pastelachtig ?

Ik ga gossip girl en satc kijken voor inspiratie!

O en als je een enorme mooie bos haar hebt dan moet je een hoed opzetten tot de bruid getrouwd is. Is ze eenmaal getrouwd dan kun je je hoed afzetten en los gaan, dan is ze toch al getrouwd!
pi_83127016
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:43 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Oh, dat zou alweer meevallen dan! Ik hoop echt voor je dat jullie een werkbare oplossing kunnen vinden. Ik vind het knap dat je de verstandige beslissing neemt, maar het lijkt me heel moeilijk.

Cali, ik hoop dat je nieuwe date leuker is dan deze!
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 23:56:20 #42
70532 loveli
N
pi_83127030
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:04 schreef Merel het volgende:
MoBlo moet haar kaart PM'en!

En ik hou ook niet van visite. Want dan moet ik opruimen. Mijn vader doet altijd hinten dat ik hem + stiefmoeder moet uitnodigen voor etentjes enzo, want dat hoort. Maar ik ben meer van het "Oh ja leuk dat jullie langskomen dan gaan we koffiedrinken in de stad en daarna uit eten en m'n huis kom je niet in!"
Herkenbaar! Ben weer bezig met een poging om m'n huis standaard guest-proof te krijgen. En te houden.
crap in = crap out
  dinsdag 22 juni 2010 @ 00:03:00 #43
277802 _Calimero_
pi_83127288
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:55 schreef P.F het volgende:

[..]

Hihi, ja ik was ook al aan het denken! Ik dacht niet te bloot... Niet te sexy... Maar ook niet gala.. Hmmmm.
Ik wil een leuk zwierig jurkje tot op de knie, pastelachtig ?

Ik ga gossip girl en satc kijken voor inspiratie!

O en als je een enorme mooie bos haar hebt dan moet je een hoed opzetten tot de bruid getrouwd is. Is ze eenmaal getrouwd dan kun je je hoed afzetten en los gaan, dan is ze toch al getrouwd!
Eigenlijk zou ik het liefst van tevoren met jullie meeten om verschillende outfits te laten keuren
En ik vind het ook wel een goed excuus om misschien een nieuw jurkje te kopen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 00:04:04 #44
277802 _Calimero_
pi_83127335
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:55 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh, dat zou alweer meevallen dan! Ik hoop echt voor je dat jullie een werkbare oplossing kunnen vinden. Ik vind het knap dat je de verstandige beslissing neemt, maar het lijkt me heel moeilijk.

Cali, ik hoop dat je nieuwe date leuker is dan deze!
Zeker weten, er is al gezoend Dus er is in ieder geval meer dan met de vorige

oja,ik moet eigenlijk slapen, das waar ook...
pi_83127356
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 00:03 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Eigenlijk zou ik het liefst van tevoren met jullie meeten om verschillende outfits te laten keuren
O leuk! Als ik nog OV heb wil ik best een middagje shoppen in Utreg
pi_83127440
Volgens bij valt het wel mee hoe dun Victoria Beckham is
  Vis een optie? dinsdag 22 juni 2010 @ 00:09:03 #47
70532 loveli
N
pi_83127528
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 00:03 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Jurkjes-shop meet?
crap in = crap out
  dinsdag 22 juni 2010 @ 00:10:30 #48
277802 _Calimero_
pi_83127587
Jurkjes + shoppen + meet =
  dinsdag 22 juni 2010 @ 00:11:29 #49
277802 _Calimero_
pi_83127632
nu ga ik ECHT naar bed
  dinsdag 22 juni 2010 @ 01:52:40 #50
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_83130031
ik had het hele topic bijgelezen, op iedereen gereageerd zo'n beetje, doet mijn laptop weer z'n eigen ding en is m'n bericht weg ben te moe om het helemaal opnieuw te posten. Misschien morgen.

iig lijstje vandaag. Niet het perfecte lijstje, (was bij m'n vriend, zijn vader was vandaag jarig) maar dat komt omdat ik een heel goed weekend heb gehad, zonder veel lekkers, en al hele tijd chocola-vrij ben, en was afgelopen week ongesteld (tot morgenochtend) en geen chocola aangeraakt (applaus!)

o: 2 beschuit met aardbeien
t: 4 mini mini lolly's
m: 2 crackers met kipfilet en komkommer
t: 2 beschuitjes, 1 met 30+ kaas, 1 met muisjes
t: 2 beschuitjes, 1 met 30+ kaas, 1 met muisjes
a: gebakken aardappeltjes (krieltjes), kipfilet, tuinbonen met ham en ui uit de oven, sla
toetje: kersen-stracciatellayoghurt
t: paar dropjes, 4 mini mini lolly's

en nu val ik in slaap *snurk*!
Tot morgen!
pi_83130639
Stomme droom gehad, wakker van geworden, toen moest ik piesen as always 's nachts.
Meteen collega filmpje maar gemaild en even naar Fok kijken. Zonder bril, goed he

Vandaar ook geen reacties op anderen, ik zie te weinig, maar heb t wel allemaal gelezen

En nu wil ik een mooie droom hebben, met sex erin met een knappe dude
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 22 juni 2010 @ 06:19:57 #52
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83130858
goeiemorgen..

ik werd wakker en toen ging ik aan van alles liggen denken en nu ben ik helemaal wakker. Terwijl ik uit kan slapen.

toen wou ik van alles opzoeken, en daarom nu maar de laptop in bed. Als ik zometeen uitgezocht ben nog maar even verder slapen...
pi_83130953
Mogge.

Vanacht Hond naar Hok verbannen; hij sliep eerst in de serre, toen z'n hok af was hebben we 'm in dat hok laten slapen, dat ging drie nachten goed en toen ging 'ie nachtblafffen en toen hebben we hem eerst maar weer een week in de serre laten slapen.
Afgelopen twee nachten had hij bedacht dat het véél lekkerder lag op de serresofa dan op z'n matje. Daar heeft hij gelijk in maar het mag niet.

Ondertussen hadden we het hok verplaatst naar vlakbij de serre, heeft hij een week aan de nieuw plaats van hok (en dus voer) kunnen wennen en vannacht is hij eraan geketend. Aan het begin van de nacht heb ik 'm tweemaal moeten troosten, vervolgens heb ik kunnen slapen van 12 tot 5 (Hond niet gehoord). Ik ben niet ontevreden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 22 juni 2010 @ 07:45:08 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83131199
Mogge

Ik kan me nu ook al druk maken over de kleding voor de bruiloft Meer omdat ik geen jurkjes aan kan en het hard zoeken is naar een leuk alternatief . Maar het komt vast goed!

Oh en Cali, ik vind dat je je keurig hebt opgesteld tov hem!

En ik vind voor mensen koken helemaal niet leuk . Ben ook meer van het buiten de deur eten met visite. Huis opruimen doe ik altijd wel voor bezoek. Vind het niet zo netjes als de kattenharen om de oren waaien .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83131269
Mogge!
Beetje hoofdpijn, maar heb gisteravond toch nog anderhalve liter water weggetikt om dit te voorkomen! Toch maar een paracetamol denk ik.
Gisteren ging een patient me uitgebreid bedanken dat ie zo blij was dat ik m had overtuigd op te nemen en dat ik t dan vast goed deed enzo
Jurkjesmeet
Xcuz: draag je ook geen jurkjes met beenbedekking?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:01:44 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83131304
Eigenlijk alleen met panty en lange laarzen Puff..

Succes met de koppijn. Hoe komt het? Kater? Dankbare 'klanten' zijn altijd leuk, daardoor kan je tegen de zeurkousen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:02:19 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83131311
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik ben dan als het donker altijd bang dat er monters of enge mannen aan de andere kant van het raam zitten (en nee ik ben geen 12 meer haha).
Herkenbaar . Als ik op het huis van mijn ouders pas, dan doe ik de gordijnen 's avonds altijd dicht, want anders ziet iedereen mij zitten en ik zie niet wie er buiten rondloopt. Brr. Zelf woon ik op 3 hoog, dus thuis heb ik er geen last van .
Niet meer actief op Fok!
pi_83131353
Goeiemorgen. Werd vannacht opeens wakker met een vreselijke pijn in mn kuit/achterkant knie en nu ben ik wakker en doet het nog steeds behoorlijk pijn . Alsof ik hem met sporten overbelast heb, maar ik heb al een week niet meer gesport. (indicatie van de plek: been recht vooruit houden en dan voet op en neer bewegen. Die spier doet dus pijn.) Vanavond mn moeder maar even naar laten kijken.
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:34 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wat een fijne post vind ik dit het is zo leuk om net op jezelf te wonen en dit soort dingen allemaal door te krijgen . En het gewoon op jouw manier kunnen doen. Je zit nu in het huis van iemand anders toch? Bevalt 't?
. Het bevalt maar een eigen huis bevalt misschien nog beter omdat ik hier niet weet waar alles staat/hoe alles behandeld moet worden en mn eigen pc niet hier heb. Die heb ik blijkbaar nodig om me te vermaken.

@neen: ik heb 50 euro voor iets minder dan 2 weken. Ruim genoeg, kan van wat ik gekocht heb meerdere weken eten. En mn eerste brood is al beschimmeld . Van donderdag gekocht. Moet ik daar ook nog eens op gaan letten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:07:49 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83131356
En goeiemorgen trouwens. Ik heb geen zin vandaag, bleh, maar het einde is gelukkig in zicht. Nog twee lesweken en dan nog een afrondingsweek.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:09:47 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83131372
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:07 schreef Chicolate het volgende:
En mn eerste brood is al beschimmeld . Van donderdag gekocht. Moet ik daar ook nog eens op gaan letten.
In de vriezer leggen en er een half uurtje voordat je gaat eten een paar broodjes uithalen . Of in de magnetron doen, zoals ik altijd doe, maar dat vindt niet iedereen lekker .
Niet meer actief op Fok!
pi_83131380
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

Succes met de koppijn. Hoe komt het? Kater? Dankbare 'klanten' zijn altijd leuk, daardoor kan je tegen de zeurkousen .
Zeurkousen zijn er ook inderdaad! Gelukkig heb ik een leuke afdeling.
Geen kater nee, maar het rondje huis-kralingse plas-huis was toch wat te ver voor mij geloof ik
pi_83131393
goedemorgen!

ik ga zo maar 's op naar mn laatste tentamen!

spanning ende sensatie!

Lijstje:

O: 250 gram kwark
T: banaan
L: ? brood is op, moet naar de kantine
T: yoghurt
S: uurtje fitnessen
D: pasta met tomaten-gehakt saus
Ja doei.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:12:20 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83131398
Ik zat vanochtend weer op 69 trouwens, dus blijkbaar toch een hoop vocht. Ik mag van mezelf balanceren tussen de 67 en de 69, maar de > 70 die de weegschaal gisteren liet zien was toch echt way too much . Deze week heel netjes eten en dan zit ik hopelijk gauw weer op m'n normale gewicht .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:12:38 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83131403
O ja, leuk kaartje van Mo idd . Ik kreeg hem gisteren ook per post .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:14:34 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83131424
Goedemorgen, weer een hele dag voor de boeg
Ga straks eerst maar op mijn gemakje de badkamer schoonmaken..
Alles vandaag maar weer slakkengang.

Maar eerst een bak kwark, vla en aardbeien
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:16:43 #66
277802 _Calimero_
pi_83131445
Morning!

Fijn Vik, dat je gewicht weer normaal is!

Ik moet meer water drinken, bedacht me 's avonds dat ikwelkgeteld 2x koffie verkeerd en 1 kop thee op had...
Vandaag maar een flesje water mee dus
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:20:49 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83131494
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:16 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!

Fijn Vik, dat je gewicht weer normaal is!

Ik moet meer water drinken, bedacht me 's avonds dat ikwelkgeteld 2x koffie verkeerd en 1 kop thee op had...
Vandaag maar een flesje water mee dus
Mijn gewicht is nog niet weer normaal, maar ik ben wel weer op weg .

Sinds ik niet meer dagelijks cola drink, drink ik ook veel meer water. Er gaat met gemak 2 liter per dag doorheen .
Niet meer actief op Fok!
pi_83131538
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

...
Kan je 's zomers dan niet van die hele lange jurken aan? Die vind ik ook zo leuk, van die katoenen wijd uitlopende jurken tot op de grond (wel met aangesloten taille/borstgedeelte!), als het heel warm is. Laatst had ik voor het eerst sinds mijn 18e weer eens een rok tot op de grond aan, dat was wel een verademing met fietsen, dat het niet de hele tijd zo opwaait.
Ik maak ook nog steeds de fout overslagjurkjes aan te hebben als ik op de fiets zit In al die jaren nog geen bal geleerd.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:30:13 #69
277802 _Calimero_
pi_83131610
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:24 schreef Laureline het volgende:

[..]

Kan je 's zomers dan niet van die hele lange jurken aan? Die vind ik ook zo leuk, van die katoenen wijd uitlopende jurken tot op de grond (wel met aangesloten taille/borstgedeelte!), als het heel warm is. Laatst had ik voor het eerst sinds mijn 18e weer eens een rok tot op de grond aan, dat was wel een verademing met fietsen, dat het niet de hele tijd zo opwaait.
Ik maak ook nog steeds de fout overslagjurkjes aan te hebben als ik op de fiets zit In al die jaren nog geen bal geleerd.
Ik heb vorige week heel Utrecht geflashed, door een halflang wapperjurkje op de fiets aan te hebben, zonder panty o.i.d. Was ook niet echt een handige actie en had ik van tevoren kunnen weten. maarja, toen ik 'm omhoog voelde vliegen was het al te laat
pi_83131659
Een lijstje, omdat ik elke dag rokjes en jurkjes aandoe omdat mij broeken niet meer dichtgaan

O: 2 boterhammen pindakaas
T: appel
L: salade kip caesar
T: boterham humus, worteltjes
D: zilvervliesrijst, beefreepjes?, groente en saus

Zo.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')