Herkenbaarquote:Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik ben dan als het donker altijd bang dat er monters of enge mannen aan de andere kant van het raam zitten(en nee ik ben geen 12 meer haha).
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:34 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wat een fijne post vind ik dithet is zo leuk om net op jezelf te wonen en dit soort dingen allemaal door te krijgen
. En het gewoon op jouw manier kunnen doen. Je zit nu in het huis van iemand anders toch? Bevalt 't?
In de vriezer leggen en er een half uurtje voordat je gaat eten een paar broodjes uithalenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:07 schreef Chicolate het volgende:
En mn eerste brood is al beschimmeld. Van donderdag gekocht. Moet ik daar ook nog eens op gaan letten.
Zeurkousen zijn er ook inderdaad! Gelukkig heb ik een leuke afdeling.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eigenlijk alleen met panty en lange laarzen Puff..
Succes met de koppijn. Hoe komt het? Kater?Dankbare 'klanten' zijn altijd leuk, daardoor kan je tegen de zeurkousen
.
Mijn gewicht is nog niet weer normaal, maar ik ben wel weer op wegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:16 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
Fijn Vik, dat je gewicht weer normaal is!
Ik moet meer water drinken, bedacht me 's avonds dat ikwelkgeteld 2x koffie verkeerd en 1 kop thee op had...![]()
Vandaag maar een flesje water mee dus
Kan je 's zomers dan niet van die hele lange jurken aan? Die vind ik ook zo leuk, van die katoenen wijd uitlopende jurken tot op de grond (wel met aangesloten taille/borstgedeelte!), als het heel warm is. Laatst had ik voor het eerst sinds mijn 18e weer eens een rok tot op de grond aan, dat was wel een verademing met fietsen, dat het niet de hele tijd zo opwaait.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eigenlijk alleen met panty en lange laarzen Puff..
...
Ik heb vorige week heel Utrecht geflashed, door een halflang wapperjurkje op de fiets aan te hebben, zonder panty o.i.d. Was ook niet echt een handige actie en had ik van tevoren kunnen weten. maarja, toen ik 'm omhoog voelde vliegen was het al te laatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:24 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kan je 's zomers dan niet van die hele lange jurken aan? Die vind ik ook zo leuk, van die katoenen wijd uitlopende jurken tot op de grond (wel met aangesloten taille/borstgedeelte!), als het heel warm is. Laatst had ik voor het eerst sinds mijn 18e weer eens een rok tot op de grond aan, dat was wel een verademing met fietsen, dat het niet de hele tijd zo opwaait.
Ik maak ook nog steeds de fout overslagjurkjes aan te hebben als ik op de fiets zitIn al die jaren nog geen bal geleerd.
Klinkt gezellig!quote:
als ik t me goed herinner at je de afgelopen weken inderdaad toch wat meer, ivm het niet-lijnen? en ook wel regelmatig dingen die niet ehh... dietiste proof zijn? ik denk dat ze je lijstje van gisteren prima zou moeten vinden hoor!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:44 schreef _Calimero_ het volgende:
thanks voor jullie kijk op mijn lijstjes.. Ik heb aangegeven wel een gesprek met de dietiste te willen, zodat ik wat meer kan vragen en wellicht kan toelichten ook. Vond het echt héél naar om te horen ook. Maargoed. Ondertussen eet ik al sinds woensdag wat minder en ben ik heel benieuwd naar het resultaat komende woensdag op de weegschaal
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:36 schreef Tinkepink het volgende:
Maar volgens mij is mo een van de laatste die zich druk kan maken om de kleding van iemand anders. Dus trek gewoon iets aan waar je je mooi in voelt en waar geen vlekken of scheuren inzitten(oke, geen bikini, ski-pak of hoerenoutfitje oid)
Of sla ik de plank nu helemaal mis en worden we supernet verwacht? (heb het kaartje nog niet binnen)
een mooie extra wijde pijp linnen broek, met een wikkeltop/kort jasje en een geweldige ketting of een sjaal ofzo. krijg je mooie lange benen van en een slanke taillequote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge
Ik kan me nu ook al druk maken over de kleding voor de bruiloftMeer omdat ik geen jurkjes aan kan en het hard zoeken is naar een leuk alternatief
. Maar het komt vast goed!
Oh en Cali, ik vind dat je je keurig hebt opgesteld tov hem!
En ik vind voor mensen koken helemaal niet leuk. Ben ook meer van het buiten de deur eten met visite. Huis opruimen doe ik altijd wel voor bezoek. Vind het niet zo netjes als de kattenharen om de oren waaien
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |