abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83130639
Stomme droom gehad, wakker van geworden, toen moest ik piesen as always 's nachts.
Meteen collega filmpje maar gemaild en even naar Fok kijken. Zonder bril, goed he

Vandaar ook geen reacties op anderen, ik zie te weinig, maar heb t wel allemaal gelezen

En nu wil ik een mooie droom hebben, met sex erin met een knappe dude
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 22 juni 2010 @ 06:19:57 #52
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83130858
goeiemorgen..

ik werd wakker en toen ging ik aan van alles liggen denken en nu ben ik helemaal wakker. Terwijl ik uit kan slapen.

toen wou ik van alles opzoeken, en daarom nu maar de laptop in bed. Als ik zometeen uitgezocht ben nog maar even verder slapen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_83130953
Mogge.

Vanacht Hond naar Hok verbannen; hij sliep eerst in de serre, toen z'n hok af was hebben we 'm in dat hok laten slapen, dat ging drie nachten goed en toen ging 'ie nachtblafffen en toen hebben we hem eerst maar weer een week in de serre laten slapen.
Afgelopen twee nachten had hij bedacht dat het véél lekkerder lag op de serresofa dan op z'n matje. Daar heeft hij gelijk in maar het mag niet.

Ondertussen hadden we het hok verplaatst naar vlakbij de serre, heeft hij een week aan de nieuw plaats van hok (en dus voer) kunnen wennen en vannacht is hij eraan geketend. Aan het begin van de nacht heb ik 'm tweemaal moeten troosten, vervolgens heb ik kunnen slapen van 12 tot 5 (Hond niet gehoord). Ik ben niet ontevreden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 22 juni 2010 @ 07:45:08 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83131199
Mogge

Ik kan me nu ook al druk maken over de kleding voor de bruiloft Meer omdat ik geen jurkjes aan kan en het hard zoeken is naar een leuk alternatief . Maar het komt vast goed!

Oh en Cali, ik vind dat je je keurig hebt opgesteld tov hem!

En ik vind voor mensen koken helemaal niet leuk . Ben ook meer van het buiten de deur eten met visite. Huis opruimen doe ik altijd wel voor bezoek. Vind het niet zo netjes als de kattenharen om de oren waaien .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83131269
Mogge!
Beetje hoofdpijn, maar heb gisteravond toch nog anderhalve liter water weggetikt om dit te voorkomen! Toch maar een paracetamol denk ik.
Gisteren ging een patient me uitgebreid bedanken dat ie zo blij was dat ik m had overtuigd op te nemen en dat ik t dan vast goed deed enzo
Jurkjesmeet
Xcuz: draag je ook geen jurkjes met beenbedekking?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:01:44 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83131304
Eigenlijk alleen met panty en lange laarzen Puff..

Succes met de koppijn. Hoe komt het? Kater? Dankbare 'klanten' zijn altijd leuk, daardoor kan je tegen de zeurkousen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:02:19 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83131311
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik ben dan als het donker altijd bang dat er monters of enge mannen aan de andere kant van het raam zitten (en nee ik ben geen 12 meer haha).
Herkenbaar . Als ik op het huis van mijn ouders pas, dan doe ik de gordijnen 's avonds altijd dicht, want anders ziet iedereen mij zitten en ik zie niet wie er buiten rondloopt. Brr. Zelf woon ik op 3 hoog, dus thuis heb ik er geen last van .
Niet meer actief op Fok!
pi_83131353
Goeiemorgen. Werd vannacht opeens wakker met een vreselijke pijn in mn kuit/achterkant knie en nu ben ik wakker en doet het nog steeds behoorlijk pijn . Alsof ik hem met sporten overbelast heb, maar ik heb al een week niet meer gesport. (indicatie van de plek: been recht vooruit houden en dan voet op en neer bewegen. Die spier doet dus pijn.) Vanavond mn moeder maar even naar laten kijken.
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:34 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wat een fijne post vind ik dit het is zo leuk om net op jezelf te wonen en dit soort dingen allemaal door te krijgen . En het gewoon op jouw manier kunnen doen. Je zit nu in het huis van iemand anders toch? Bevalt 't?
. Het bevalt maar een eigen huis bevalt misschien nog beter omdat ik hier niet weet waar alles staat/hoe alles behandeld moet worden en mn eigen pc niet hier heb. Die heb ik blijkbaar nodig om me te vermaken.

@neen: ik heb 50 euro voor iets minder dan 2 weken. Ruim genoeg, kan van wat ik gekocht heb meerdere weken eten. En mn eerste brood is al beschimmeld . Van donderdag gekocht. Moet ik daar ook nog eens op gaan letten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:07:49 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83131356
En goeiemorgen trouwens. Ik heb geen zin vandaag, bleh, maar het einde is gelukkig in zicht. Nog twee lesweken en dan nog een afrondingsweek.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:09:47 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83131372
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:07 schreef Chicolate het volgende:
En mn eerste brood is al beschimmeld . Van donderdag gekocht. Moet ik daar ook nog eens op gaan letten.
In de vriezer leggen en er een half uurtje voordat je gaat eten een paar broodjes uithalen . Of in de magnetron doen, zoals ik altijd doe, maar dat vindt niet iedereen lekker .
Niet meer actief op Fok!
pi_83131380
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

Succes met de koppijn. Hoe komt het? Kater? Dankbare 'klanten' zijn altijd leuk, daardoor kan je tegen de zeurkousen .
Zeurkousen zijn er ook inderdaad! Gelukkig heb ik een leuke afdeling.
Geen kater nee, maar het rondje huis-kralingse plas-huis was toch wat te ver voor mij geloof ik
pi_83131393
goedemorgen!

ik ga zo maar 's op naar mn laatste tentamen!

spanning ende sensatie!

Lijstje:

O: 250 gram kwark
T: banaan
L: ? brood is op, moet naar de kantine
T: yoghurt
S: uurtje fitnessen
D: pasta met tomaten-gehakt saus
Ja doei.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:12:20 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83131398
Ik zat vanochtend weer op 69 trouwens, dus blijkbaar toch een hoop vocht. Ik mag van mezelf balanceren tussen de 67 en de 69, maar de > 70 die de weegschaal gisteren liet zien was toch echt way too much . Deze week heel netjes eten en dan zit ik hopelijk gauw weer op m'n normale gewicht .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:12:38 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83131403
O ja, leuk kaartje van Mo idd . Ik kreeg hem gisteren ook per post .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:14:34 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83131424
Goedemorgen, weer een hele dag voor de boeg
Ga straks eerst maar op mijn gemakje de badkamer schoonmaken..
Alles vandaag maar weer slakkengang.

Maar eerst een bak kwark, vla en aardbeien
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:16:43 #66
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83131445
Morning!

Fijn Vik, dat je gewicht weer normaal is!

Ik moet meer water drinken, bedacht me 's avonds dat ikwelkgeteld 2x koffie verkeerd en 1 kop thee op had...
Vandaag maar een flesje water mee dus
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:20:49 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83131494
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:16 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!

Fijn Vik, dat je gewicht weer normaal is!

Ik moet meer water drinken, bedacht me 's avonds dat ikwelkgeteld 2x koffie verkeerd en 1 kop thee op had...
Vandaag maar een flesje water mee dus
Mijn gewicht is nog niet weer normaal, maar ik ben wel weer op weg .

Sinds ik niet meer dagelijks cola drink, drink ik ook veel meer water. Er gaat met gemak 2 liter per dag doorheen .
Niet meer actief op Fok!
pi_83131538
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

...
Kan je 's zomers dan niet van die hele lange jurken aan? Die vind ik ook zo leuk, van die katoenen wijd uitlopende jurken tot op de grond (wel met aangesloten taille/borstgedeelte!), als het heel warm is. Laatst had ik voor het eerst sinds mijn 18e weer eens een rok tot op de grond aan, dat was wel een verademing met fietsen, dat het niet de hele tijd zo opwaait.
Ik maak ook nog steeds de fout overslagjurkjes aan te hebben als ik op de fiets zit In al die jaren nog geen bal geleerd.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:30:13 #69
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83131610
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:24 schreef Laureline het volgende:

[..]

Kan je 's zomers dan niet van die hele lange jurken aan? Die vind ik ook zo leuk, van die katoenen wijd uitlopende jurken tot op de grond (wel met aangesloten taille/borstgedeelte!), als het heel warm is. Laatst had ik voor het eerst sinds mijn 18e weer eens een rok tot op de grond aan, dat was wel een verademing met fietsen, dat het niet de hele tijd zo opwaait.
Ik maak ook nog steeds de fout overslagjurkjes aan te hebben als ik op de fiets zit In al die jaren nog geen bal geleerd.
Ik heb vorige week heel Utrecht geflashed, door een halflang wapperjurkje op de fiets aan te hebben, zonder panty o.i.d. Was ook niet echt een handige actie en had ik van tevoren kunnen weten. maarja, toen ik 'm omhoog voelde vliegen was het al te laat
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_83131659
Een lijstje, omdat ik elke dag rokjes en jurkjes aandoe omdat mij broeken niet meer dichtgaan

O: 2 boterhammen pindakaas
T: appel
L: salade kip caesar
T: boterham humus, worteltjes
D: zilvervliesrijst, beefreepjes?, groente en saus

Zo.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:36:42 #71
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83131682
Volgens mij moeten jullie je niet zo druk maken om je kleding voor de bruiloft ("t is wel schattig, en lief , dat wel). Maar volgens mij is mo een van de laatste die zich druk kan maken om de kleding van iemand anders. Dus trek gewoon iets aan waar je je mooi in voelt en waar geen vlekken of scheuren inzitten (oke, geen bikini, ski-pak of hoerenoutfitje oid)

Of sla ik de plank nu helemaal mis en worden we supernet verwacht? (heb het kaartje nog niet binnen)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83131812
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 00:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Jurkjes + shoppen + meet =
Klinkt gezellig!

*check voor overslagjurkjes op de fiets

Succes met je laatste tentamen Mo!!

[ Bericht 19% gewijzigd door Phaidra op 22-06-2010 08:53:32 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:57:52 #73
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83131987
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:44 schreef _Calimero_ het volgende:
thanks voor jullie kijk op mijn lijstjes.. Ik heb aangegeven wel een gesprek met de dietiste te willen, zodat ik wat meer kan vragen en wellicht kan toelichten ook. Vond het echt héél naar om te horen ook. Maargoed. Ondertussen eet ik al sinds woensdag wat minder en ben ik heel benieuwd naar het resultaat komende woensdag op de weegschaal
als ik t me goed herinner at je de afgelopen weken inderdaad toch wat meer, ivm het niet-lijnen? en ook wel regelmatig dingen die niet ehh... dietiste proof zijn? ik denk dat ze je lijstje van gisteren prima zou moeten vinden hoor!
Kwak
pi_83131996
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:36 schreef Tinkepink het volgende:
Maar volgens mij is mo een van de laatste die zich druk kan maken om de kleding van iemand anders. Dus trek gewoon iets aan waar je je mooi in voelt en waar geen vlekken of scheuren inzitten (oke, geen bikini, ski-pak of hoerenoutfitje oid)

Of sla ik de plank nu helemaal mis en worden we supernet verwacht? (heb het kaartje nog niet binnen)

whehe! juistem!

er komen 's middags ook wat motorrijders, gewoon in motorpak en iedereen mag aandoen wat hij / zij wil en waar hij / zij zich prettig in voelt. Mijn vader komt ook niet in pak, want dat draagt hij nooit dus waarom die dag dan ineens wel?
Ja doei.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:58:48 #75
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83132003
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 07:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge

Ik kan me nu ook al druk maken over de kleding voor de bruiloft Meer omdat ik geen jurkjes aan kan en het hard zoeken is naar een leuk alternatief . Maar het komt vast goed!

Oh en Cali, ik vind dat je je keurig hebt opgesteld tov hem!

En ik vind voor mensen koken helemaal niet leuk . Ben ook meer van het buiten de deur eten met visite. Huis opruimen doe ik altijd wel voor bezoek. Vind het niet zo netjes als de kattenharen om de oren waaien .
een mooie extra wijde pijp linnen broek, met een wikkeltop/kort jasje en een geweldige ketting of een sjaal ofzo. krijg je mooie lange benen van en een slanke taille
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')