Je moet niet alles geloven wat je leest. Welk topic?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik lees nu in een ander topic hier in LIF dat je zelfs van fruit dik wordt?Je kan ook bijna niks meer eten, zo lijkt het...
eetdagboek: bijhouden wat je eet op een dagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest. Welk topic?
Je wordt nergens dik van, als je het maar met mate eet. Zo is het met alles.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik lees nu in een ander topic hier in LIF dat je zelfs van fruit dik wordt?Je kan ook bijna niks meer eten, zo lijkt het...
Gelukkig maar. Als je namelijk van 2 stuks fruit net zo dik wordt als van 2 suikerwafels dan weet ik het welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je wordt nergens dik van, als je het maar met mate eet. Zo is het met alles.
Er zijn mensen die fel tegen fruit zijn omdat ze zo min mogelijk suiker willen eten, en er zijn ook weer mensen die meer op vet letten of fruit in elk geval nog beter vinden dan andere zoete dingen. Uiteindelijk maakt het allemaal niet uit, als je maar minder calorieën eet dan je gebruikt en alle voedingsstoffen binnenkrijgt die je lichaam nodig heeft.
nee. ik vind t ook niet zo erg. maar ik ben ook niet anti ontbijtkoek, anti suikers en anti eierkoekenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:44 schreef Tinkepink het volgende:
Is het erg vloeken in de kerk als ik biscuitjes eigenlijk ook niet eens zo erg vind? Ik neem juist af en toe een biscuitje om te voorkomen dat ik anders een mars eet ofzo.
dat weet ik tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
kwak, ik vind meer eten erg moeilijk merk ik.
Waar is je avondeten? als in, groente? (komkommer telt niet, das alleen water) En als je graag gezond wilt eten zou ik ook geen notenreep eten, maar een handje echte noten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:08 schreef Marloes het volgende:
Op aanraden van Tinkepink in het eetdagboek-topic mijn lijstje van vandaag (tot nu toe, avondeten weet ik nog niet). Ben wel benieuwd wat er zo slecht aan is, ik vond het namelijk wel oke
o muesli met yoghurt
t notenreep (gehaald bij de kiosk)
l bruin pistoletje met tonijnsalade & komkommer
t muesli met yoghurt
De notenreep bevat (denk ik) veel suiker en kun je beter vervangen door een handje noten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:08 schreef Marloes het volgende:
Op aanraden van Tinkepink in het eetdagboek-topic mijn lijstje van vandaag (tot nu toe, avondeten weet ik nog niet). Ben wel benieuwd wat er zo slecht aan is, ik vond het namelijk wel oke
o muesli met yoghurt
t notenreep (gehaald bij de kiosk)
l bruin pistoletje met tonijnsalade & komkommer
t muesli met yoghurt
Mij wijsheid is om morgen lekker spinningles te geven en mits zin/energie nog een rondje te lopen dan en anders lekker niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef _Calimero_ het volgende:
*twijfel* zal ik nog gaan hardlopen, of niet?
Voor: Als ik nu ga, dan hoef ik morgen niet, en morgen moet ik ook al 2 uur spinningles geven
Tegen: Ik heb nog steeds wel spierpijn/snel verzuring van zondag...
Wat is wijsheid?
als ik ipv vandaag, morgen ga lopen,dan ga ik in de ochtend. Na twee uur spinningles heb ik niet voldoende energie over voor een half uur hardlopenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:38 schreef neen het volgende:
[..]
Mij wijsheid is om morgen lekker spinningles te geven en mits zin/energie nog een rondje te lopen dan en anders lekker niet.
Doe je er normaal wel aan dan? Ik kan me niet voorstellen dat je vader het erg vond dat je er niet was!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh bah. M'n moeder belde net en ze vroeg waarom ik er niet was afgelopen zondag. Ik dacht dat we niet aan vaderdag deden, maar m'n broer en zus waren er dus blijkbaar wel met hun aanhang. Nu voel ik me rot..
Dan zou ik dus niet gaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
als ik ipv vandaag, morgen ga lopen,dan ga ik in de ochtend. Na twee uur spinningles heb ik niet voldoende energie over voor een half uur hardlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |