Wtfquote:
DATTE!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Anna! Je stond net op de verkeerde pagina en ik was nog niet aan het teruglezen.
Gefeliciteerd!!
Dat dus!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Anna! Je stond net op de verkeerde pagina en ik was nog niet aan het teruglezen.
Gefeliciteerd!!
Ik ben niet altijd een leuke juf, hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Laureline het volgende:
Wat een leuke juf ben jij, Vik. Lijkt me heel leuk om in je klas te zitten!
En zoiets had ik ook graag geleerd op school, dat debatteren. Als je het verschil ziet hoe iedere doorsneeAmerikaan helder een standpunt kan verwoorden, en de knapste koppen in NL altijd maar staan te hakkelenDaar zou wel wat meer aan mogen gebeuren, die "voor de vuist weg spreken in het openbaar"-technieken!
En nynke en anna (goed de verjaardagstraditie vh topic in ere gehouden!) gefeliciteerd!
Volgend jaar wel weer, tevens het jaar waarin ik heb geplanned dat ding te halen dus dikke prima.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
En neenmans, das mooi kut van je P! Toch wel balen. Geen herkansingen meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
QFT!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
ah, een jarige Anna? Tof!gefeliciteerd
![]()
en Nyn! Tof! ook gefeliciteerd!![]()
![]()
Een goed ontbijt zou al de helft schelen. En met goed bedoel ik niet een schaaltje kwark.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje daardoor ook gewoon poep:
O: banaan
T: appel
L: hard pistoletje kaas en zacht broodje eiersalade
T: kaneelkoekje
D: iets van een quiche geloof ik, Duvel kookt.
Heb er zelf niet zoveel invloed op vandaag. Dus, geen van beiden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
XM...
weet niet of ik boos of verdrietig moet zijn...
Tuurlijk wel! Je wist dat je veel vergaderingen had, je had een leuke L kunnen meenemen of in ieder geval dan een ontbijt van 3 boterhammen of zuivel met muesli en fruit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb er zelf niet zoveel invloed op vandaag. Dus, geen van beiden?Wees maar gewoon vrolijk!
natuurlijk heb je wel invloed, je moet gewoon meer ontbijten, meer eten meenemen en dat verdorie gewoon opeten!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb er zelf niet zoveel invloed op vandaag. Dus, geen van beiden?Wees maar gewoon vrolijk!
nee wat je wel gegeten hebt is prima. maar je hebt zo verdomde weinig gegeten...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:en ik had al de appel meegenomen als gezond voer... Maar, is een bruin pistoletje met kaas dan zo slecht? Dat het witte puntje eiersalade niet de beste keuze is, weet ik.
Dingen meenemen is erg onhandig hier en dat is bloedirritant. De koelkast is net groot genoeg voor 2 pakken melk en er is geen magnetron/oven/gasfornuis. En ook geen supermarkt in de buurt.
Ik vind het maar lastig
ik vind het zo ontstellend onvoorstelbaar dat je nog steeds verbaasd bent dat we vinden dat je te weinig eet... terwijl we altijd hetzelfde antwoorden op je lijstjes...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
en ik voelde me al rot over 2 dingen bij de lunch ipv 1 broodje... Ga er serieus over nadenken. Moet nu uit de trein stappen
thnx dames![]()
Weet niet eens wat het is maarquote:
Kennis over het hele jaar, formules, uitleg etcquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Weet niet eens wat het is maar
Tussendoortjes zijn ook niet erg, met mate gewoon. Heb nu ook zoute sticks gekocht om tijdens voetbal een handje van te nemen. Dat vind ik dan weer heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |