Heb er zelf niet zoveel invloed op vandaag. Dus, geen van beiden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
XM...
weet niet of ik boos of verdrietig moet zijn...
Tuurlijk wel! Je wist dat je veel vergaderingen had, je had een leuke L kunnen meenemen of in ieder geval dan een ontbijt van 3 boterhammen of zuivel met muesli en fruit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb er zelf niet zoveel invloed op vandaag. Dus, geen van beiden?Wees maar gewoon vrolijk!
natuurlijk heb je wel invloed, je moet gewoon meer ontbijten, meer eten meenemen en dat verdorie gewoon opeten!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb er zelf niet zoveel invloed op vandaag. Dus, geen van beiden?Wees maar gewoon vrolijk!
nee wat je wel gegeten hebt is prima. maar je hebt zo verdomde weinig gegeten...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:en ik had al de appel meegenomen als gezond voer... Maar, is een bruin pistoletje met kaas dan zo slecht? Dat het witte puntje eiersalade niet de beste keuze is, weet ik.
Dingen meenemen is erg onhandig hier en dat is bloedirritant. De koelkast is net groot genoeg voor 2 pakken melk en er is geen magnetron/oven/gasfornuis. En ook geen supermarkt in de buurt.
Ik vind het maar lastig
ik vind het zo ontstellend onvoorstelbaar dat je nog steeds verbaasd bent dat we vinden dat je te weinig eet... terwijl we altijd hetzelfde antwoorden op je lijstjes...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
en ik voelde me al rot over 2 dingen bij de lunch ipv 1 broodje... Ga er serieus over nadenken. Moet nu uit de trein stappen
thnx dames![]()
Weet niet eens wat het is maarquote:
Kennis over het hele jaar, formules, uitleg etcquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Weet niet eens wat het is maar
Tussendoortjes zijn ook niet erg, met mate gewoon. Heb nu ook zoute sticks gekocht om tijdens voetbal een handje van te nemen. Dat vind ik dan weer heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |