quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moet niet hebben dat jullie er allemaal mooier uit zien dan ik straks
[/SOG]
Leg een paar jute zakken klaar als noodoplossing!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moet niet hebben dat jullie er allemaal mooier uit zien dan ik straks
[/SOG]
Ik wil wel je doorbitch zijn en iedereen die er te leuk uitziet weigerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
allemaal fab uitzien de slankies, en een vadsig bruidje voor zich ziet
En wie keurt de doorbitch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil wel je doorbitch zijn en iedereen die er te leuk uitziet weigeren
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:24 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kan je 's zomers dan niet van die hele lange jurken aan? Die vind ik ook zo leuk, van die katoenen wijd uitlopende jurken tot op de grond (wel met aangesloten taille/borstgedeelte!), als het heel warm is. Laatst had ik voor het eerst sinds mijn 18e weer eens een rok tot op de grond aan, dat was wel een verademing met fietsen, dat het niet de hele tijd zo opwaait.
Ik maak ook nog steeds de fout overslagjurkjes aan te hebben als ik op de fiets zitIn al die jaren nog geen bal geleerd.
ik heb er ook eentje gekregen... geldig ergens in oktober/november dit jaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:30 schreef Syrena het volgende:
Ha, ik zit eerste klas met mijn 2 naar 1 kaartje dat ik had gekregen vanwege de winterse overlast. Kan er wel aan wennen
Heeft je IP wel toegang?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:39 schreef neen het volgende:
Ik zou ook gaan hardlopen maar toen ik wakker werd zag ik een uitnodiging om op school koffie te gaan drinken dus daar zit ik nu. Vanavond dus lopen
Heerlijk weer! Korte broek enzo![]()
Wie weet er trouwens dingen van internet? Ik heb als enige draadloos en met niets krijg ik verbinding, terwijl ik het netwerk wel zie en die lui met een draadje wel kunnen internetten. Eigenlijk wil ik straks zegmaar mijn tv aan en met een laptop streamen omdat er 2 wedstrijden tegelijk zijn
Hier ook, maar ik dacht dat neen 'op locatie' zat? Anders is resetten de oplossing voor 99% van de wifi problemen idd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:08 schreef kwakz0r het volgende:
even je draadloze router en je modem in en uit de stroom? ik moet dat eens per twee weken doen ofzo... geen idee waarom maar dan krijg ik geen ip adres meer anders...
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Stom hè, ik heb gister een broek gekocht in maat 34 en nu wist ik vanochtend zéker dat ik vannacht zoveel aangekomen was dat ik er nooit meer in zou passen.. Ik durfde het bijna niet eens te proberen. Maar hij past toch nog.
ja maar het probleem is zu hause, straks maar even de stekker eruit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef -marz- het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik dacht dat neen 'op locatie' zat? Anders is resetten de oplossing voor 99% van de wifi problemen idd.
Wat je gebrekkige spelling weer verklaart?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:27 schreef AKnynke het volgende:
Ík ben het met iedereen eens, DaD! Probeer niet door te schieten!
Ik ben net wakker. ik slaap normaal nooit zo lang, maar nadat ik vanmorgen vroeg wakker was en weer in slaap gevallen ben kan ik blijkbaar lang slapen. Dat betekend dat ik bijna 11 uur geslapen heb vannacht, wat m'n duffe gevoel weer wat beter verklaard!
Nee, die gebrekkige spelling schaam ik me diep voor!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:35 schreef -marz- het volgende:
[..]
Wat je gebrekkige spelling weer verklaart?![]()
Ik slaap vaak 9-11 uur.. schijnt niet zo goed te zijn, ik voel me ook niet zo lekker als ik 11 uur slaap, maar als ik een paar nachten 'maar' 8 uur slaap ga ik dat toch wel weer inhalen.
De tijd vliegt, moet ik zeggen, als je zoveel slaapt als ik. Soms vind ik dat wel vervelend.
Oké, ik geloof je!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind jullie bezorgdheid lief, dames, maar het is echt niet nodig..
Hier nog één die het best gedijt bij tien uur slaapquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:35 schreef -marz- het volgende:
[..]
Wat je gebrekkige spelling weer verklaart?![]()
Ik slaap vaak 9-11 uur.. schijnt niet zo goed te zijn, ik voel me ook niet zo lekker als ik 11 uur slaap, maar als ik een paar nachten 'maar' 8 uur slaap ga ik dat toch wel weer inhalen.
De tijd vliegt, moet ik zeggen, als je zoveel slaapt als ik. Soms vind ik dat wel vervelend.
O dat ga ik ook lekker doen, sowieso een hele computerpauze inlassenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En ik neem even een slank-pauze denk ik, ten minste, als ik het gezellige gebabbel niet ga missen (want daar ligt het dus niet aan)
In 3 weken 14quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:48 schreef neen het volgende:
Deze week nog 4!? Damn! En dan in totaal in 2 weken 8 tentamens? Best veel zeg!
Succes he! Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik m'n P niet meer haal dit jaar
Straks even Evy 5-10 op m'n mp3 speler zetten gok ik, ben benieuwd of ik dat trek. Laatste Evy lessen niet gelopen en maar met wat fijnere muziek gegaan maar goed, we'll see.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |