quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moet niet hebben dat jullie er allemaal mooier uit zien dan ik straks
[/SOG]
Leg een paar jute zakken klaar als noodoplossing!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moet niet hebben dat jullie er allemaal mooier uit zien dan ik straks
[/SOG]
Ik wil wel je doorbitch zijn en iedereen die er te leuk uitziet weigerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
allemaal fab uitzien de slankies, en een vadsig bruidje voor zich ziet
En wie keurt de doorbitch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil wel je doorbitch zijn en iedereen die er te leuk uitziet weigeren
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:24 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kan je 's zomers dan niet van die hele lange jurken aan? Die vind ik ook zo leuk, van die katoenen wijd uitlopende jurken tot op de grond (wel met aangesloten taille/borstgedeelte!), als het heel warm is. Laatst had ik voor het eerst sinds mijn 18e weer eens een rok tot op de grond aan, dat was wel een verademing met fietsen, dat het niet de hele tijd zo opwaait.
Ik maak ook nog steeds de fout overslagjurkjes aan te hebben als ik op de fiets zitIn al die jaren nog geen bal geleerd.
ik heb er ook eentje gekregen... geldig ergens in oktober/november dit jaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:30 schreef Syrena het volgende:
Ha, ik zit eerste klas met mijn 2 naar 1 kaartje dat ik had gekregen vanwege de winterse overlast. Kan er wel aan wennen
Heeft je IP wel toegang?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:39 schreef neen het volgende:
Ik zou ook gaan hardlopen maar toen ik wakker werd zag ik een uitnodiging om op school koffie te gaan drinken dus daar zit ik nu. Vanavond dus lopen
Heerlijk weer! Korte broek enzo![]()
Wie weet er trouwens dingen van internet? Ik heb als enige draadloos en met niets krijg ik verbinding, terwijl ik het netwerk wel zie en die lui met een draadje wel kunnen internetten. Eigenlijk wil ik straks zegmaar mijn tv aan en met een laptop streamen omdat er 2 wedstrijden tegelijk zijn
Hier ook, maar ik dacht dat neen 'op locatie' zat? Anders is resetten de oplossing voor 99% van de wifi problemen idd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:08 schreef kwakz0r het volgende:
even je draadloze router en je modem in en uit de stroom? ik moet dat eens per twee weken doen ofzo... geen idee waarom maar dan krijg ik geen ip adres meer anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |