eens met viking: boord meteen invriezen, dan kan je als je t ontdooit elke dag vers brood eten!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:07 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Werd vannacht opeens wakker met een vreselijke pijn in mn kuit/achterkant knie en nu ben ik wakker en doet het nog steeds behoorlijk pijn. Alsof ik hem met sporten overbelast heb, maar ik heb al een week niet meer gesport. (indicatie van de plek: been recht vooruit houden en dan voet op en neer bewegen. Die spier doet dus pijn.) Vanavond mn moeder maar even naar laten kijken.
[..]. Het bevalt maar een eigen huis bevalt misschien nog beter omdat ik hier niet weet waar alles staat/hoe alles behandeld moet worden en mn eigen pc niet hier heb. Die heb ik blijkbaar nodig om me te vermaken.
@neen: ik heb 50 euro voor iets minder dan 2 weken. Ruim genoeg, kan van wat ik gekocht heb meerdere weken eten. En mn eerste brood is al beschimmeld. Van donderdag gekocht. Moet ik daar ook nog eens op gaan letten.
dat denk ik ook. als je je best doet om er leuk uit te zien in iets waar je je comfortabel in voelt dan straal je en voeg je feestelijkheid toe!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:36 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij moeten jullie je niet zo druk maken om je kleding voor de bruiloft ("t is wel schattig, en lief , dat wel). Maar volgens mij is mo een van de laatste die zich druk kan maken om de kleding van iemand anders. Dus trek gewoon iets aan waar je je mooi in voelt en waar geen vlekken of scheuren inzitten(oke, geen bikini, ski-pak of hoerenoutfitje oid)
Of sla ik de plank nu helemaal mis en worden we supernet verwacht? (heb het kaartje nog niet binnen)
En jij hebt weer een gelegenheid voor je rode jurk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat denk ik ook. als je je best doet om er leuk uit te zien in iets waar je je comfortabel in voelt dan straal je en voeg je feestelijkheid toe!
edit: spuit 11, mo had al gebevestigend!
dingen die niet dietiste-proof zijn wel inderdaad,maar 't was niet echt meer dan voorheen. Of althans, als ik echt ga lijnen moet ik wel minder eten,maar ik heb 'gewoon gegeten' en om dan te horen dat dat veel is,is niet echt fijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als ik t me goed herinner at je de afgelopen weken inderdaad toch wat meer, ivm het niet-lijnen? en ook wel regelmatig dingen die niet ehh... dietiste proof zijn? ik denk dat ze je lijstje van gisteren prima zou moeten vinden hoor!
Dat m'n kast vol zit weerhoudt me er niet van om meer te shoppen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:05 schreef Laureline het volgende:
Ik haat shoppen, en heb altijd nog wel wat in de kast liggen
Dat dus. Dat mijn rekening leeg is, kan me echter wel weerhouden...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat m'n kast vol zit weerhoudt me er niet van om meer te shoppen.
ja, maar de dietiste kijkt ernaar vanuit het oogpunt "iemand wil afvallen/gezond eten" en vindt dan je lijstje incl. ongezonder voedsel wat veel... ik bedoelde meer dat ik t vanuit dat opzicht wel snap en je je denk ik niet te druk moet maken... 'gewoon eten' zonder zooi erbij is denk ik wat zij 'gewoon' vindt. maak je maar niet te druk erover.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:07 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
dingen die niet dietiste-proof zijn wel inderdaad,maar 't was niet echt meer dan voorheen. Of althans, als ik echt ga lijnen moet ik wel minder eten,maar ik heb 'gewoon gegeten' en om dan te horen dat dat veel is,is niet echt fijn![]()
Maargoed, ik wacht wel even af of en wanneer ik haar kan spreken.
Ondertussen heb ik me vandaag toch weer gewogenen was het 62.8. Dat is een iniminibeetje minder dan voor het weeend
![]()
Volgende checkpoint: zaterdag.
Mijn meneer (na het lezen van jouw ondertitel): "Zijn haar haren nou verbrand?!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat m'n kast vol zit weerhoudt me er niet van om meer te shoppen.
Wat is die basisvoedinglijst dan? Kun je die posten toevallig?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, maar de dietiste kijkt ernaar vanuit het oogpunt "iemand wil afvallen/gezond eten" en vindt dan je lijstje incl. ongezonder voedsel wat veel... ik bedoelde meer dat ik t vanuit dat opzicht wel snap en je je denk ik niet te druk moet maken... 'gewoon eten' zonder zooi erbij is denk ik wat zij 'gewoon' vindt. maak je maar niet te druk erover.
volgens mij werkt iedere dietiste gewoon met de basisvoedingslijst die ik ook heb...
Dat zou weleens kunnen komen doordat je zoveel suikers eet.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:37 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik val maar weer eens binnen met een lijstje:
O: Om 6 uur wakker worden zonder wekker en klaarwakker zijn.. dus rustig aan 1 kop koffie en een plak ontbijtkoek.
O: Om 8 uur twee boterhammen met kaas en een glas karnemelk.
T: Appel
L: Twee boterhammen cervelaat, krentebol met kaas.
T: Yoghurt met nectarines
T: Schep huzarensalade.
D: Risotto met spinazie en gerookte zalm.
T: Bosvruchtenyoghurt.
T: Handje katjang nootjes en glas vruchtensap.
Ik heb zo'n honger de hele dag, geen idee waar het van komt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mijn meneer (na het lezen van jouw ondertitel): "Zijn haar haren nou verbrand?!"
thanks!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:21 schreef kwakz0r het volgende:
vocht: 1,5-2 liter drinken, incl koffie/thee
brood: 6-7 sneetjes per dag (210-245 gram)
groenten: 200 gram per dag
fruit: 2 stuks per dag (200 gram)
melkproducten: 3 glazen/450 ml
kaas: 1-1,5 plak (35 gr)
vlees/vis/ei/vervanger: 100-125 gram, incl. vleeswaren
aardappelen/rijst/pasta: 4-5 qaardappelen, 4-5 opscheplepels gare rijst/pasta (200-250 gram gaar/75 gr pasta rijst rauw)
smeer/bereidingsvet: 5 gram per sneetje + 1 eetlepel voor de maaltijd (15 gram)
variatielijsten heb je dan nog, 2 beschuit = 1 boterham, etc...
ik eet zelf minder brood en meer vlees, nog nooit commentaar op gehad. als je maar niet vet vlees gaat eten extra enzo...
als je dit eet zit je aan 2000 kcal per dag. ik kom zonder zuivel en met minder brood op 1500. er zijn andere lijsten voor een caloriebeperkte versie, maar dat is voornamelijk minder brood en minder aardappel, en wat minder vlees (nog minder).
het idee van de basisvoeding is, als je dit eet in 6 eetmomenten verdeeld over de dag, dat je dan nooit honger hebt en al je voedingsstoffen binnenkrijgt. als je snoept moet je dat nooit compenseren door in deze basisvoeding te schrappen.
Eindelijk een gelegenheid om je druk te maken: leuk!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:36 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij moeten jullie je niet zo druk maken om je kleding voor de bruiloft ("t is wel schattig, en lief , dat wel). Maar volgens mij is mo een van de laatste die zich druk kan maken om de kleding van iemand anders. Dus trek gewoon iets aan waar je je mooi in voelt en waar geen vlekken of scheuren inzitten(oke, geen bikini, ski-pak of hoerenoutfitje oid)
Of sla ik de plank nu helemaal mis en worden we supernet verwacht? (heb het kaartje nog niet binnen)
je eet gewoon iets eiwitrijker. ik ook. de variatielijsten heb ik niet bij de hand. volgens mij is 35 gr. muesli of ontbijtgranen wel normaalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
thanks!
Ik eet veel minder boterhammen, maar wel zuivel en ontbijt met yoghurt/muesli of brinta vaak. Is 40gr muesli een normale portie eigenlijk? en ik eet minder rijst, nooit aardappelen, wel zoveel pasta als daar staat denk ik..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Eindelijk een gelegenheid om je druk te maken: leuk!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |