Waar vanaf dan?? Jij met je lekkere..... ALLESquote:
Wist je dat is bewezen dat als je extra zuivel (yoghurt) eet, je sneller afvalt? Ik zal eens zoeken om te kijken of het artikel nog kan vinden. Op zich heb ik niet zo bizar veel aan te merken op je lijstje, alleen zou ik persoonlijk het vruchtensap vervangen door 2 stuks fruit (vult meer en zijn waarschijnlijk minder calorien) en zou ik de sultanas vervangen door een lekkerder en gezonder tussendoortje, eventueel met hetzelfde aantal kcal. Of iig afwisselen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:28 schreef han1987 het volgende:
Toch maar hier naar toe met mijn daglijst, is wel zo makkelijk.
Dalijst vandaag:
7.00 2 bruine boterhammen, halvarine, jam, vruchtensap
10.00 2 perziken, 1 appel, water
14.00 2 bruine boterhammen, halvarine, 20+ smeerkaas, tomaatjes, magere melk
16.30 1 pakje sultana's, water
tussendoor drink ik meer water en thee
19.00 zelfgemaakte tomatensoep, brood, yoghurt
Daglijst morgen:
6.00 2 bruine boterhammen, halvarine, hagelslag, thee
10.00 meloen, water
13.00 2 bruine boterhammen, halvarine, ham, tomaatjes, magere melk
16.00 1 pakje sultana's, water
tussendoor drink ik meer water en thee
18.30 rijst, varkensvlees, komkommersalade.
Nou daar vanaf dus!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waar vanaf dan?? Jij met je lekkere..... ALLES
Heb zo een hekel aan de AHquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:37 schreef neen het volgende:
Broccoli is in de bonus dacht ik?
Compromis: Wijnschorle (wijn met bubbelwater) + komkommer en tomaat met zoutquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:45 schreef Laureline het volgende:
Nu heb ik me toch nog zin in nog een glas witte wijn, gesuikerde snoepmix en iets zouts...Doen of niet?
Ik zit al over de 2000 kcals...
Ja, balen is dat hè! Gaan ze ineens ook gezond doen. Terwijl de taak is: je beschikbaar opstellenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik mis mijn uit-eten-avondjeMan is aan sport gaan doen en daarom moest ons gezamenlijk avondje weg eraan geloven. We zouden nu alleen nog op woensdag of zaterdag avond weg kunnen ,maar dan kan de oppas niet.
Ze hebben wel vaak goede bier aanbiedingen hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb zo een hekel aan de AH
Ik ga toch gvd geen pasje aanschaffen voor iets wat in de aanbieding is?? En meestal niet eens een goede aanbieding.
Als ze iets in de reclame gooien dan moet dat gewoon voor iedereen gelden,zo raar.
De grieken voetballen en bij al die namen krijg ik HONGER!![]()
Inderdaad. 9 jaar heeft dat naar volle tevredenheid gefunctioneerd. Gaat hij emanciperenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, balen is dat hè! Gaan ze ineens ook gezond doen. Terwijl de taak is: je beschikbaar opstellen
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, balen is dat hè! Gaan ze ineens ook gezond doen. Terwijl de taak is: je beschikbaar opstellen
*burp*quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: twee sneetjes met casselerib
T: druiven
L: twee sneetjes met casselerib
T: noten-vruchtenbol en een glas sinaasappelsap
T: iets kleins @ station, denk ik. meergranen piccolini met ham/kaas
D: vlees met jachtsaus en champignons, met rode kool en aardappeltjes.
Hè jongens! Die suggesties van kauwgom, water, tomaat en komkommer heb ik helemaal niets aan hoor. Dat bevredigt toch niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uhhhm, niet doen... anders nu even 4 glazen water achter elkaar drinken en even wachten, dan is je trek wel weer weg.. en een kaugum nemen.
Nee, dus onder de douche, scrub mee, lekker scrubben, afdrogen en lekker insmeren met een heerlijke bodylotion en je daarna ongelooflijk tevreden voelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hè jongens! Die suggesties van kauwgom, water, tomaat en komkommer heb ik helemaal niets aan hoor. Dat bevredigt toch niet?
Ik wil gewoon horen: "Ja hoor, je kan je prima een vreetbui permitteren! "![]()
Waar is sigme?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hè jongens! Die suggesties van kauwgom, water, tomaat en komkommer heb ik helemaal niets aan hoor. Dat bevredigt toch niet?
Ik wil gewoon horen: "Ja hoor, je kan je prima een vreetbui permitteren! "![]()
Waar is sigme?
Komkommerkauwgom! Gat in de marktquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:00 schreef sigme het volgende:
glas witte wijn, gesuikerde snoepmix en iets zouts
Laat die suikerrotzooi eruit en kies óf voor bezatten óf voor iets lekeer zouts & vets. Is mijn advies.
Of doe iets met water, komkommer en kauwgum. Huuh!
Zelfs ik.. ik heb erbij aan je gedacht!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Co eet ook wel wat weinig..
Tink en Vik met kokos...![]()
Tja... uhhmmquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Komkommerkauwgom! Gat in de markt
Hoi, welkom hierquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:00 schreef han1987 het volgende:
dank je voor het welkom. Ik ben Hanneke, vrouw en 23 jaar. Op dit moment schommel ik tussen de 69 en 72 kilo bij 1.58m. Wil graag rond de 65/66 kilo komen en dat behouden.
Ik ben het ermee eens dat vruchtensap niet gezond is, maar ik vind het echt heerlijk. Ik heb dan ook meestal de vruchtensap zonder toegevoegde suikers, alleen deze week niet.
De sultana's zijn inderdaad niet zo gezond, misschien vervangen door yoghurt.
Ja, groente: ik weet dat ik meer groente zou moeten eten, heb er alleen een hekel aan. Er zijn ook veel groenten die ik niet lust of waar ik niet tegen kan. Ben al altijd een moeilijke groente-eter geweest en als ik veel groente eet krijg ik buikpijn en word ik misselijk. Ik eet daarom vooral tomaten, komkommer en champignons. Ik probeer al meer groente te eten door bij mijn lunch tomaat/komkommer te eten. Verder maak ik graag zelf soep, zodat ik tenminste iets van groente binnenkrijg.
Ik vind dat veel dietisten gevaarlijke nonsens uitslaan, met adviezen voor enge dieethalvarines en dure optimellen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:31 schreef han1987 het volgende:
Nou, er is flink gereageerd. Ik vind het raar dat iedereen zegt dat ik weinig eet, dit is wat ik ongeveer iedere dag eet. Ook is dit door een dietist opgesteld, toen ik nog veel zwaarder was. Ik weet dat er in vruchtensappen en sultana veel suiker zit, maar ik vind dat je ook af en toe iets mag. Helemaal niets meer zou ik niet kunnen volhouden.
Mij de snoepmix ontzeggen en dan zelf zo'n stuk zeep met kokossmaak verorberen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Zelfs ik.. ik heb erbij aan je gedacht!brinta 1,5 uur wandelen met liefste & Hond broodmaaltijd (6 sneden, 2 krekkers, the usual) 1 grote witte chocoladereep met kokossmaak (bah, zoet, misselijk) witlofsalade met appel 1 pils avondeten: volkorenpasta, broccoli, lamsgehakt
Jajaja, Ik heb met opzet de smerigste gekozen. Het hielp; hoewel ik 'm uiteraard geheel verorberd heb voelde ik me daarna wel zo opgeblazen zoet en rond, dat ik verwacht dat de suikeraanval van de afgelopen twee weken nu gestuit is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mij de snoepmix ontzeggen en dan zelf zo'n stuk zeep met kokossmaak verorberen!In dit geval sluit ik me bij uniekhoorn aan: bah!
Ik ga accoordquote:Maar goed, ik heb de suggesties even mee naar achteren genomen, en nu kom ik met het volgende voorstel: nog anderhalf glas wijn, 1 à 2 boterhammen pindakaas, wat katjang pedis, en aardbeien met kwark. Netjes, toch?, of
Aldi.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:25 schreef Viking84 het volgende:
Chocorepen met kokossmaak?. Bestaan die? Waar?
.
Aldi Nord staat ongeveer gelijk aan de NL Aldi. Ik heb het inderdaad over Aldi Sud. Maar mogelijk heeft de Lidl ze ook wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:28 schreef neen het volgende:
Aldi Duitsland.... heeft die niet een ander assortiment dan de Aldi in NL?
O, o, uniek, ben je aan het crashenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat XM?
Aldi, ik ga er heen en dan haal ik 8 pure blokken choco en daar kunnen we weer een paar maand mee....
Heb nog steeds niet nagel gebeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |