quote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef Krambo het volgende:
Ik zat vanavond bij mijn vader Duitsland-Australie te kijken, komt m'n moeder de kamer binnen:
''En, is er al gescoord?''
Wij ''Ja het is al 2-0 voor Duitsland''
Moeder '' Oh, ik heb jullie helemaal niet horen juichen''
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:15 schreef Lariekoek het volgende:
Collega: "Wat is een schwalbe ook alweer?"
Uitleg...
Collega: "Wow, dat klinkt ingewikkeld."
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Bij de derde herhaling van die loopactie van Afellay begon mijn oma hem ineens aan te moedigen: "Toe dan jongen, loop door!"
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:30 schreef uithangbord het volgende:
Zojuist in de trein. Vrouw die schijnbaar onderweg is naar het philips stadion zegt tegen een man: 'Ja, wij gaan echt in het stadion kijken.' Man: 'Oké, daar hebben ze enorme schermen hangen?' Vrouw: 'Nee, daar is de wedstrijd.'
Sfeer in het treinstel werd spontaan geweldig.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:25 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Mijn moeder: "Huh, wat raar...ze moeten dus maar 3x spelen, maar ze zitten toch met z'n vieren in de poule, dus ook 4x tegen elkaar spelen?
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:56 schreef Rifoki het volgende:
Leuk!
Mijn moeder na de invalbeurt van Elija tegen Denemarken:
"Die buitenlander doet het wel goed hoor!"
Zo zijn er ook mensen die Elija zeggen i.p.v. Elia.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:56 schreef Rifoki het volgende:
Leuk!
Shit, zet die er maar bij.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:01 schreef Ruud het volgende:
[..]
Zo zijn er ook mensen die Elija zeggen i.p.v. Elia.
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:56 schreef Rifoki het volgende:
Leuk!
waaromquote:
Servië, Slovenie, Slowakijke allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:42 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
Self-proclaimed kenner: Ghana 1-0 gewonnen van Slovenië!
Ik: Slovenië speelde vanmiddag tegen Algerije.
"Kenner": Slowakije dan.
Ik: Die zit met Italië in de poule...
"Kenner": Oh.
Ik: Je bedoelt Servië.
Op zich niet zo erg, maar hij vindt zichzelf zo'n voetbalfanaat, dat het toch wel leuk was.
Slowakije en Slovenië kan ik ook niet uit elkaar houdenquote:Op maandag 21 juni 2010 00:42 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
Self-proclaimed kenner: Ghana 1-0 gewonnen van Slovenië!
Ik: Slovenië speelde vanmiddag tegen Algerije.
"Kenner": Slowakije dan.
Ik: Die zit met Italië in de poule...
"Kenner": Oh.
Ik: Je bedoelt Servië.
Op zich niet zo erg, maar hij vindt zichzelf zo'n voetbalfanaat, dat het toch wel leuk was.
quote:
Zendertjes, dat mag neit van Blatter...quote:Op maandag 21 juni 2010 08:41 schreef Bak_Beest het volgende:
Gisteren keek ik met mijn vriendin een stukje Italië-Nieuw Zeeland.
Vriendin: Zit er een zendertje in de bal ofzo, omdat de camera de bal zo mooi kan volgen...
Ik:
Haal hier Slovenië en Slowakije door elkaar (of niet)quote:Op maandag 21 juni 2010 07:18 schreef Ruud het volgende:
[..]
Slowakije en Slovenië kan ik ook niet uit elkaar houden
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:26 schreef Kekster het volgende:
Zwaardere tegenstanders in combinatie met arbitraal falen. Duitsland maakt gehakt van Nederland mochten ze elkaar treffen.
Op zich wel een punt natuurlijk. Zeker als aan het eind van de eerste ronde (of een ronde verder) alle kaarten komen te vervallen.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:23 schreef Sportex het volgende:
Mijn zusje vandaag:
'Wat heeft een gele kaart voor nut, ze mogen toch gewoon op het veld blijven'
Dit zou de sport veel goed doen denk ikquote:Op maandag 21 juni 2010 12:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Op zich wel een punt natuurlijk. Zeker als aan het eind van de eerste ronde (of een ronde verder) alle kaarten komen te vervallen.
Een tijdstraf van een minuut of 10 zou passender zijn
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:04 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Als Zidane die speelde voor Frankrijk, nou voor Algerije had gekozen, (hij is een Algerijn), dan was Algerije nu de wereldkampioen geweest in 1998 ipv Frankrijk.
Euhm tsjaquote:
Heeft ze wel een punt.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:23 schreef Sportex het volgende:
Mijn zusje vandaag:
'Wat heeft een gele kaart voor nut, ze mogen toch gewoon op het veld blijven'
quote:
Check Langetabbetje's post eerst even falerd.quote:
Ja, en?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Check Langetabbetje's post eerst even falerd.
hey, maar jij bent lekker.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:17 schreef Breathtaking het volgende:
Vriendje en vriend van hem: Ja wow 7-0 he vandaag!
Ik: Oh, wie tegen wie dan?
Zij: Ja Portugal tegen Noord-Korea
Ik: Maar wie won er dan?
Zij:Portugal natuurlijk. Noord-Korea
![]()
!!!
Ik: Wist ik veel
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:40 schreef mista het volgende:
een vriend: hoe bepalen ze nou wie er in mag gooien?
ik: dat houdt de scheidsrechter bij, elke speler mag 3x ingooien.
vriend: echt?![]()
ik:![]()
Jij hebt er ook niet zoveel verstand van, want het is Maradona.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef jrk1990 het volgende:
Gesprek met iemand die naar een uitzending van de mooiste doelpunten had gekeken, maar van voetbal geen verstand had:
Hij: Ja, er was zo'n doelpunt van lang geleden dat iemand, beetje blauwig shirt, vanaf zijn eigen helft begon te rennen met de bal, 4 man voorbij ging en de keeper en toen scoorde.
Ik: Maradonna tegen Engeland in '86?
Hij: Dat was hem, ken de hele voetballer niet, maar dat was een mooi doelpunt
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:09 schreef FedExpress het volgende:
Oh, net gehoord:
Villa mist de strafschop. Maar iemand (*kuch* vrouw *kuch*) vond het geen penalty, nee, dat heet een doelschop!
Want hij schiet op doel!
Misschien zie ik het niet, maar dit is toch niet zo'n gekke vraag? Volgens mij riskeer je ook een kaart als je na buitenspel hem er nog inmaait, net zoals je je shirt tracht uit te trekken na het maken van een doelpunt.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:49 schreef Kw4Kje het volgende:
Zij: "Als de bal terug komt via de boarding en de speler schiet hem dan in het doel, krijgt ie dan geel?''
Hij:![]()
Hij:
ik zou keihard lachten in de treinquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:17 schreef piepie het volgende:
Zojuist in de trein. Vrouw die schijnbaar onderweg is naar het philips stadion zegt tegen een man: 'Ja, wij gaan echt in het stadion kijken.' Man: 'Oké, daar hebben ze enorme schermen hangen?' Vrouw: 'Nee, daar is de wedstrijd.'
----------------------------------------------------------
Deze sloeg alles ....
zet bovenstaande maar bij de domste opmerkingen. ze heeft natuurlijk geen punt, geel is gewoon een waarschuwing en het werkt wel. vraag maar aan Klosequote:Op maandag 21 juni 2010 12:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Op zich wel een punt natuurlijk.
Geen domme vraag, gewoon geel, bal spelen na fluitsignaal of een uit bal (dit geval achter) wordt bestraft met geelquote:Op maandag 21 juni 2010 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien zie ik het niet, maar dit is toch niet zo'n gekke vraag? Volgens mij riskeer je ook een kaart als je na buitenspel hem er nog inmaait, net zoals je je shirt tracht uit te trekken na het maken van een doelpunt.
Er zijn genoeg sporten met tijdstraffen dus ja ze heeft een punt. Dom dat ze niet weet dat het bij voetbal niet zo is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 04:32 schreef Killders het volgende:
[..]
zet bovenstaande maar bij de domste opmerkingen. ze heeft natuurlijk geen punt, geel is gewoon een waarschuwing en het werkt wel. vraag maar aan Klose
Die vriend spoort sowieso niet met zn tijdmachinequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:47 schreef AffenStrudel het volgende:
Gister hoor ik van een vriend van me, een student van 19
"11 juni ga ik op vakantie in zuid frankrijk , zal wel druk zijn dan met de fransen in de finale"
Hij wist het echt niet. Goed op de hoogte joh
11 juni? Als hij dat gisteren zei, ging het dus over 2011 lijkt me.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:47 schreef AffenStrudel het volgende:
Gister hoor ik van een vriend van me, een student van 19
"11 juni ga ik op vakantie in zuid frankrijk , zal wel druk zijn dan met de fransen in de finale"
Hij wist het echt niet. Goed op de hoogte joh
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:55 schreef ValiumX het volgende:
net de opstelling bekend van Nederlands elftal
Moeder: Staat van Persie in het doel?
![]()
![]()
![]()
!!!!
Precies! En met die gedachte heb ik dus ook de (in zijn ogen domme) vraag gesteld!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien zie ik het niet, maar dit is toch niet zo'n gekke vraag? Volgens mij riskeer je ook een kaart als je na buitenspel hem er nog inmaait, net zoals je je shirt tracht uit te trekken na het maken van een doelpunt.
die was jou aan het stangenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:55 schreef ValiumX het volgende:
![]()
![]()
![]()
!!!!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:55 schreef ValiumX het volgende:
![]()
![]()
![]()
!!!!
Is ook zo die ivoorkustenaren zijn langerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 04:45 schreef OnCraintDégun het volgende:
Mijn moeder dacht dat het doel van brazilie groter was dan dat van ivoorkust
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Tijdens de rust was ik met een vriendin aan het bellen. Na de rust wanneer de spelers het veld weer opkomen zegt ze.
"Barrie!! Het goal is gewisseld!"
Ik:
"Jaaa en de keeper staat aan de verkeerde kant! Snel snel ga terug van Bommel!"
Dat is geen argument, want geel is WEL een straf, die WEL invloed heeft op het spel. Spelers gaan zich of inhouden, of ze pakken rood.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef knnth het volgende:
[..]
Er zijn genoeg sporten met tijdstraffen dus ja ze heeft een punt. Dom dat ze niet weet dat het bij voetbal niet zo is.
wmb trouwens gelijk invoeren, tijdstraf bij gele kaart.
Hahaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:50 schreef zolderraam het volgende:
Eergisteren (een dag voor ned-kam) op mijn werk in de pauze was het een minder druk dan normaal in de kantine. De discussie aan mijn tafel gaat waarom het zo rustig is...
zegt een collega: Ik denk dat het komt omdat oranje zometeen speelt...
De rest kijkt elkaar aan en probeert lach in te houden om haar niet in verlegenheid te brengen.
Ze heeft toch meteen in de gaten dat ze iets doms heeft gezegd en vervolgt:
Of hebben ze gisteren al gespeeld?
Toen konden we lach niet meer inhouden...
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:50 schreef zolderraam het volgende:
Eergisteren (een dag voor ned-kam) op mijn werk in de pauze was het een minder druk dan normaal in de kantine. De discussie aan mijn tafel gaat waarom het zo rustig is...
zegt een collega: Ik denk dat het komt omdat oranje zometeen speelt...
De rest kijkt elkaar aan en probeert lach in te houden om haar niet in verlegenheid te brengen.
Ze heeft toch meteen in de gaten dat ze iets doms heeft gezegd en vervolgt:
Of hebben ze gisteren al gespeeld?
Toen konden we lach niet meer inhouden...
is idd geen gekke vraag. Die shirt regel is trouwens helemaal bizar. boete van 100.000 euro aan Unicef zou veel beter zijn!!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:47 schreef knnth het volgende:
Die regel is bizar omdat een onschuldige actie onder het vage mom van 'zeden' wordt bestraft terwijl spelers nog steeds (meestal) ongestraft schreeuwend op de scheidsrechter mogen afstormen.
Okee POLL!! (klik op de link!!!) Wie denkt dat de Fifa deze regel heeft ingesteld omdat die Bobo's anders hun homofiele neigingen niet kunnen onderdrukken??? Omdat ze anders de hele wedstrijd rukkend in de sky box zitten?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:47 schreef knnth het volgende:
Die regel is bizar omdat een onschuldige actie onder het vage mom van 'zeden' wordt bestraft terwijl spelers nog steeds (meestal) ongestraft schreeuwend op de scheidsrechter mogen afstormen.
EvanStone, die Messi op z'n Amerikaans als Messy spelt ....????????quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:05 schreef EvanStone het volgende:
Catherine Keyl die zegt dat Italie zal gaan winnen met Messy.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:08 schreef Killders het volgende:
[..]
EvanStone, die Messi op z'n Amerikaans als Messy spelt ....????????![]()
j/k!!
Zoiets maakte ik onlangs ook mee, vriendin van een vriend:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:17 schreef piepie het volgende:
----------------------------------------------------------
Deze sloeg alles ....
Dat soort wazige mensen geen auto laten rijden of iets gevaarlijkers dan een nagelschaartje geven.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:52 schreef testje318 het volgende:
[..]
Zoiets maakte ik onlangs ook mee, vriendin van een vriend:
Hoe kan dat straks eigenlijk bij die wedstrijd? Eerst speelt Nederland en dan treed Guus Meeuwis op en wij hebben veldplaatsen? Dat kan toch niet!?!
Nadat Ghana Amerika uitschakelt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:02 schreef wolferl het volgende:
Zou Obama ook nu even een YES momentje hebben.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:13 schreef Dulk het volgende:
mijn vriendin afgelopen donderdag toen er een penalty tegen NL gegeven was: "waarom maakt nederland geen muurtje voor het doel?"
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:33 schreef Kw4Kje het volgende:
Zij: " Waarom speelt Nederland niet in oranje?''
Zij: '' Ze hebben maar 1 tenue, die zijn denk ik nog vies van de vorige wedstrijd.''
Nee Tong daar zijn we allemaal over eens dat deze opmerking een apart topic verdient.Dommer dan dom die blatterquote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef tong80 het volgende:
Sepp Blatter :
'Geen camera's op de doellijn, dat haalt de discussie en de emotie weg uit het spel.'
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef LammeBiek het volgende:
ok.. buitenspelregel bestaat al heel lang.. maar toch had ik gelijk.. wat veel onwetenden hier..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Buitenspel_(voetbal)
Een speler staat in buitenspelpositie als deze dichter bij de doellijn van de tegenstander staat dan de bal en de vóórlaatste tegenstander (inclusief de doelman). Dit geldt niet wanneer de speler zich op zijn eigen speelveldhelft bevindt.
dus mensen.. VOORLAATSTE TEGENSTANDER..
er was geen voorlaatste tegenstanders..
AIGHT.. in jullie face stelletje paupers
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
De finalisten staan al vast.
Duitsland-Argentinië.
Misschien deed hij mee aan een poule en heeft hij zelf 3 puntjes binnen. Ik tenminste welquote:Op maandag 28 juni 2010 19:39 schreef tinoburg het volgende:
nu net op rtl4 een of andere flippo die blij is met de 2-1 overwinning op Slowakije.
''Toch maar weer de 3puntjes binnen''
Dat heb ik ook al menig keer als tegenvraag gehoord. Echtquote:Op maandag 28 juni 2010 20:12 schreef julian6 het volgende:
Meisje: wat is buitenspel
Ik: anders zou je gewoon bij het doel kunnen gaan staan en wachten tot ze de bal naar je schieten
Meisje: Waarom mag dat niet?
Dat is echte de domste die ik in dit topic heb gelezenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Plasterk het volgende:
Vrouwen die juichen bij een herhaling van een doelpunt omdat ze denken dat er opnieuw gescoord is
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:06 schreef Groningert het volgende:
Oja, en m'n moeder vanmiddag die even weg was voor de bittergarnituur en daarna weer terug kwam :
'Wie is er gewisseld?'
-'Van persie ma'
'Wie is er voor ingekomen dan?'
- 'Erik Nevland ma'
'Zo, dat werd tijd ook'!![]()
Twee keer de helftquote:Op maandag 28 juni 2010 20:49 schreef Scootmobiel het volgende:
Mijn vader (die meestal wel meekijkt bij een WK of EK, maar er geen snars verstand van heeft), vanmiddag na Nederland-Slowakije: 'Was dit nou de kwartfinale?'
Ik: 'Nee, dit was een wedstrijd in de achtste finale. De kwartfinale komt hierna.'
Hij: 'Maar je krijgt toch eerst de kwartfinale, en dan pas de achtste?'
Ik: 'Nee, eerst de achtste, dan de kwartfinale, dan komt de halve finale en daarna de finale.'
Hij: 'Maar hoe zit dat dan? Eerst heb je toch een helft van iets, dan een kwart en dan een achtste? Acht is toch het dubbele van vier, dus die komt dan toch daarná?'
Ik: *zucht*
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:37 schreef Cahir het volgende:
Wat is er zo verboden aan naast het goal te wachten op de bal?
Vanmiddag meegemaakt, we lagen allemaal dubbel. En dat wijffie kreeg een rode kop, hehehe.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Plasterk het volgende:
Vrouwen die juichen bij een herhaling van een doelpunt omdat ze denken dat er opnieuw gescoord is
Vandaag in de kroeg werd dat 1e doelpunt herhaald, en er werd door zeker 5 vrouwen gejuichd.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Plasterk het volgende:
Dat had een meisje gister ook. 'Nee, het maakt niks uit als we verliezen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:12 schreef Maringo het volgende:
Vandaag, na de wedstrijd van Nederland: "Maar het maakte toch uit of we wonnen, we waren toch al door?"
Zeker dezelfde die zich ooit afvroeg waarom Dani niet meespeelde met Oranje.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:04 schreef Groningert het volgende:
Vriendin van m'n vriendin vanmiddag :
'Waarom doet suarez eigenlijk niet mee, die woont toch ook gewoon in Nederland?'
Haha mijn broer maakte ook al zo'n opmerking!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:29 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Dat had een meisje gister ook. 'Nee, het maakt niks uit als we verliezen.
Ik: 'Jawel, want dit is de 1/8e finale. Engeland is ook naar huis.'
Zij: 'Ja, maar Engeland was ook slèèècht.'
Dat maakte ik gisteren ook mee bij het kijken van Nederlandquote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Plasterk het volgende:
M'n moeder heeft dat altijd met tackles in de herhaling.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Plasterk het volgende:
gaat ze dan juichen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
M'n moeder heeft dat altijd met tackles in de herhaling.
Nee.. ze denkt dat een speler 2x in heel korte tijd een harde overtreding maakt. Dus eerst roept ze auw, en in de herhaling is ze geschokt omdat ie het weer doet.quote:
Is de reden serieus een zedelijke? omgquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:47 schreef knnth het volgende:
Nee, dan Ruud Krol gisteren bij Sportzomer.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef tong80 het volgende:
Sepp Blatter :
'Geen camera's op de doellijn, dat haalt de discussie en de emotie weg uit het spel.'
Ruud is een beetje seniel aan het worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:12 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
Nee, dan Ruud Krol gisteren bij Sportzomer.Die verdient ook wel genoemd te worden in dit topic.
Volgens hem moet je camera's alleen gebruiken om te kunnen zien of het een goal is, niet voor buitenspel- en dan nog is het heel moeilijk, want er is vaak geen tijd om de beelden te bekijken, volgens hem.![]()
Over die niet toegkende goal van Engeland tegen Duitsland zegt ie: "Ja maar wanneer had het spel dan stilgelegd moeten worden!"
METEEN RUUD, het was namelijk een GOAL.
omgquote:Op maandag 28 juni 2010 20:49 schreef Scootmobiel het volgende:
Mijn vader (die meestal wel meekijkt bij een WK of EK, maar er geen snars verstand van heeft), vanmiddag na Nederland-Slowakije: 'Was dit nou de kwartfinale?'
Ik: 'Nee, dit was een wedstrijd in de achtste finale. De kwartfinale komt hierna.'
Ik: 'Nee, eerst de achtste, dan de kwartfinale, dan komt de halve finale en daarna de finale.'
Hij: 'Maar hoe zit dat dan? Eerst heb je toch een helft van iets, dan een kwart en dan een achtste? Acht is toch het dubbele van vier, dus die komt dan toch daarná?'
Ruud is een mongool eerste klasse.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ruud is een beetje seniel aan het worden.
Dit heeft niets te maken met geen verstand van voetbal hebben, hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 20:49 schreef Scootmobiel het volgende:
En woont dat een beetje, een woonwagen?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:49 schreef Scootmobiel het volgende:
Maar wat nou als hij op de lijn stuiterde, en de scheids fluit voor de beelden. Counter Duitsland weg. Het ging niet om dit ene voorbeeld, maar om vaste regels.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:12 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
METEEN RUUD, het was namelijk een GOAL.
Als hij 2 seconden na het voorval fluit kan er nooit al een countersituatie voor Duitsland zijn. Sowieso, een countermogelijkheid is van secundair belang ten opzichte van een mogelijk doelpunt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Maar wat nou als hij op de lijn stuiterde, en de scheids fluit voor de beelden. Counter Duitsland weg. Het ging niet om dit ene voorbeeld, maar om vaste regels.
gelijk had ze welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef Kerol het volgende:
Mn moeder zei dit gister : 'Ja Nederland wordt weer te laks en dan gaan ze denken dat ze er zijn en krijgen ze toch nog een penalty tegen! Typisch Nederland!'
Ergerde me er dood aan
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:43 schreef Kadafi het volgende:
Meisje ziet Maarten Stekelenburg in beeld, die op dat moment een bal klemvast in z'n handen heeft, en zegt: "Is dat de kieper van Nederland??" waarop ik maar antwoordde "Ja, anders was het hands".
dat is een gerespecteerde man met zeer veel kennis van het voetbal, dus ik weet niet waar je die opmerking vandaan haalt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:42 schreef Mistbank het volgende:
[ afbeelding ]
85% van de uispraken van deze koekebakker.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef JxdG het volgende:
[..]
dat is een gerespecteerde man met zeer veel kennis van het voetbal, dus ik weet niet waar je die opmerking vandaan haalt.Hij is niet voor niets scout van Chelsea
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef JxdG het volgende:
[..]
dat is een gerespecteerde man met zeer veel kennis van het voetbal, dus ik weet niet waar je die opmerking vandaan haalt.Hij is niet voor niets scout van Chelsea Xelsie
'ja ik heb speler x en x ook al zien voetballen bij de pupillen van Fc Bröntjö in de poolcirkel van Finland, hier zag ik al dat het grote talenten waren. hij is zo goed in de kleine ruimtes en draait goed weg van zijn man.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef JxdG het volgende:
[..]
dat is een gerespecteerde man met zeer veel kennis van het voetbal, dus ik weet niet waar je die opmerking vandaan haalt.Hij is niet voor niets scout van Chelsea
whahahahaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:49 schreef _GdR_ het volgende:
presentator: "En een tackle van die en die"
ik heel hard in de kroeg: "WAF WAF WAF!"
tekkel > waf wafquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
tekkel > waf waf
ik vond m zelf ook het leukst van iedereen. hehe
Dat mag hoor. Is ook wel eens gebeurdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:58 schreef MidnightB00m het volgende:
Een na laatste wedstrijd van Nederland
Ik: "Ze hadden Van Persie niet moeten wisselen"
Mijn moeder: "Kunnen ze hem niet weer terugwisselen dan?"
quote:
weet je dat zeker? heb het namelijk een keer meegemaakt in een wedstrijd bij onsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:26 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Volgens mij mag een speler, als hij eenmaal uit het veld gehaald is, niet meer terug hoor![]()
Hmmm, volgens mij mag het toch echt niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:32 schreef wdn het volgende:
[..]
weet je dat zeker? heb het namelijk een keer meegemaakt in een wedstrijd bij ons
(werd een gewisselde speler weer ingebracht voor een penalty shootout)
mag 100% niet op hoger niveau. vanaf de 3e klasse ofzo in de jeugd mag het welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:32 schreef wdn het volgende:
[..]
weet je dat zeker? heb het namelijk een keer meegemaakt in een wedstrijd bij ons
(werd een gewisselde speler weer ingebracht voor een penalty shootout)
kut post dit onder mijn kloonquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:45 schreef RobinEnBouchraForever het volgende:
[..]
mag 100% niet op hoger niveau. vanaf de 3e klasse ofzo in de jeugd mag het wel
JEUGDquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hmmm, volgens mij mag het toch echt niet.
Bij de jeugd wel, daarna volgens mij niet meer (misschien amateursenioren, maar dat weet ik niet zeker).
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef SolidArt het volgende:
[..]
JEUGD
Bij wedstrijden van de A-, B- en C-junioren in de categorie A zijn maximaal vijf wisselspelers (inclusief de doelman) toegestaan. Een speler die eenmaal is gewisseld mag niet meer deelnemen aan de wedstrijd.
Bij wedstrijden van de A-, B- en C-junioren in de categorie B is het doorlopend wisselen van maximaal vijf wisselspelers toegestaan. Dat betekent dat hier een eenmaal gewisselde speler weer terug mag in het veld.
Bij wedstrijden in het gehele pupillenvoetbal (categorie A en B) en bij de meisjes is het doorlopend wisselen van maximaal vijf wisselspelers toegestaan. Dat betekent dat hier een eenmaal gewisselde speler weer terug mag in het veld.
SENIOREN EN VROUWEN
Bij wedstrijden van de senioren en vrouwen in de categorie A zijn maximaal drie wisselspelers (inclusief doelman) toegestaan. Een speler die eenmaal is gewisseld mag niet meer deelnemen aan de wedstrijd.
Bij wedstrijden van de senioren en vrouwen in de categorie B is het doorlopend wisselen van maximaal vijf wisselspelers toegestaan. Dat betekent dat hier een eenmaal gewisselde speler weer terug mag in het veld.
Dus, ik neem aan dat een speler in een WK wedstrijd niet terug mag
hij raakt hem toch echt aanquote:
Die opmerking maakte een huisgenoot van me ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:29 schreef llTilo het volgende:
De commetator zei: 'de bal strandde in de Japanse muur' Mijn vriendin daarop: maar er is toch alleen maar een Chinese muur
Zou zomaar mijn moeder kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:34 schreef Schneider het volgende:
Moeder van een vriend tijdens het kijken naar VI Oranje:
Johan Derksen: "...als van Bronckhorst geblesseerd raakt dan moet Braafheid erin..."
Moeder van vriend: "bedoelt ie dan iemand die wat braver speelt?"
lekkere vriendinquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:29 schreef llTilo het volgende:
De commetator zei: 'de bal strandde in de Japanse muur' Mijn vriendin daarop: maar er is toch alleen maar een Chinese muur
Hij haakte expres in, zijn voet bewoog nog naar rechts richting Stekelenburg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:09 schreef genakt het volgende:
[..]
hij raakt hem toch echt aan
dat hij nou wel heel makkelijk neergaat is gewoon goed van die gast
Dat is toch gewoon een mooie grap man, laat gaan johquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:38 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Zou zomaar mijn moeder kunnen zijn.
We praten wat over Stekelenburg
Mijn moeder: "Stekelenburg, die zal wel stekelig zijn geweest"
Zelfde hierquote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Plasterk het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef Kerol het volgende:
Mn moeder zei dit gister : 'Ja Nederland wordt weer te laks en dan gaan ze denken dat ze er zijn en krijgen ze toch nog een penalty tegen! Typisch Nederland!'
Ergerde me er dood aan
Je moeder is een kenner!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef Kerol het volgende:
Ergerde me er dood aan
juweeltjequote:Op woensdag 30 juni 2010 10:39 schreef lurf_doctor het volgende:
Gisteravond, een vriendin: 'Bij Spanje zingt niemand mee met het volkslied'
nee ditte!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:29 schreef DrDentz het volgende:
Robben is beter dan Ozil en Messi samen.
Alsof ook maar iemand wist dat het Spaanse volklied, als enige of een vd twee geen woorden heeft....quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:39 schreef lurf_doctor het volgende:
Gisteravond, een vriendin: 'Bij Spanje zingt niemand mee met het volkslied'
alweer iemand die het quote systeem niet begrijpt???quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hele realistische en verstandige uitspraak.
Rustig neger.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef Killders het volgende:
[..]
alweer iemand die het quote systeem niet begrijpt???
ha ha, je hebt geen tekst, dan maar gelijk met dat soort woorden smijten!quote:
Hij vindt het gequote van de door hem gequote een verstandige uitspraak? Wie begrijpt het nou niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:04 schreef Killders het volgende:
[..]
ha ha, je hebt geen tekst, dan maar gelijk met dat soort woorden smijten!
Dus ... je begrijpt echt het citeren hier niet. Tragisch.
Jij blijkbaar niet. Geeft niet hoor, het voetbal wordt er niet beter of minder van.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:10 schreef Killders het volgende:
[..]
Alsof ook maar iemand wist dat het Spaanse volklied, als enige of een vd twee geen woorden heeft....
Gefeliciteerd dat je bij die 1,38% hoort! Ga meedoen met een kwis!!
Die Nederlandse obsessie met het volkslied is alleen maar ontstaan toen ze zagen dat Kluivert, Seedorf etc niet meezongen, waarbij Kluivert, Seedorf etc alleen maar Cruyff/Neeskens na-aapten.
Meezingende landen verliezen.
Dat komt bijna in de buurt van de Hugo Walker klassieker: Gaat ie erin dan is het een doelpuntquote:
Van der Gijp is dan ook nog nooit, maar dan ook nooit, op een intelligente voetbalinhoudelijke uitspraak te betrappen geweest.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:11 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Van der Gijp is ook dom bezig als hij zegt dat Van Persie beter in de spits kan spelen dan Huntelaar omdat hij fysiek meer in te brengen heeft tegen Brazilië.
Van Persie:183 cm, 71 kg
Huntelaar: 186 cm, 80 kg
Hebben we spuit 11 ook weerquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:30 schreef Platina het volgende:
[..]
Topniveau voetbal vergelijk met het 4de team van je amateurclub ofzo
waarom ga je om met zulke mensen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:17 schreef Nielsch het volgende:
opmerking van een vrouwelijke kennis van mij: "waarom spelen al die negers niet voor hun eigen paupereiland?"
![]()
![]()
![]()
Ze stemt ook PVV.
QFTquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:28 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Van der Gijp is dan ook nog nooit, maar dan ook nooit, op een intelligente voetbalinhoudelijke uitspraak te betrappen geweest.
Dan sturen ze het diploma maar met de post op.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:17 schreef Falco het volgende:
"En anders kijk je de wedstrijd maar op Uitzending Gemist"
Aldus een adjunct-directrice die voet bij stuk houdt en een diploma-uitreiking tijdens Nederland - Brazilië het allerbelangrijkst vindt.
ik was niet gegaan als ik een leerling was, en nog steeds haalt het mijn bloed onder mijn nagels vandaanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:17 schreef Falco het volgende:
"En anders kijk je de wedstrijd maar op Uitzending Gemist"
Aldus een adjunct-directrice die voet bij stuk houdt en een diploma-uitreiking tijdens Nederland - Brazilië het allerbelangrijkst vindt.
Een diploma-uitreiking zeker?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:31 schreef Morendo het volgende:
De directrice heeft gelijk: het is maar een spelletje. Beetje tegen een bal aantrappen, alsof er geen belangrijkere dingen zijn op deze aardkloot.
Spring van een flat af.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:31 schreef Morendo het volgende:
De directrice heeft gelijk: het is maar een spelletje. Beetje tegen een bal aantrappen, alsof er geen belangrijkere dingen zijn op deze aardkloot.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:57 schreef Gitank2 het volgende:
Opmerking daarstraks van huisgenoot na de rode kaart voor Melo:
Als Brazilië nu doorgaat mogen ze dan de volgende wedstrijd ook maar met 10 man spelen?
Want als je niet op de uitreiking komt om je diploma in ontvangst te nemen, krijg je hem niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:31 schreef Morendo het volgende:
Nee hoor, er werd slechts inhoudelijk gereageerd op je stelling en ik vond een dergelijk domme opmerking toch wel een spottende reactie waard.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gisteravond:
Zij: "Wie spelen er tegen elkaar?"
Ik: "Spanje en Paraguay."
Zij: "Hee, Paraguay, die speelden gisteren toch ook al..."
Ik: "Nee, dat was Uruguay."
Zij: "Oh ja, die namen lijken wel op elkaar... Één land van die twee ligt toch in Zuid-Amerika en één in Afrika, toch?"
Ik: "Nee..."
Zij: "Oh, dan liggen ze allebei in Afrika denk ik..."
Ik: "Nee, allebei in Zuid-Amerika..."
Hij: "Wie tegen wie?" (terwijl het inmiddels al 3 keer gevraagd is)
Iemand anders: "Paraguay tegen Spanje."
Hij: "Ah... en Spanje zijn die zeker in het rood." (terwijl daarvoor ook al 4 keer is gezegd dat Spanje in het blauw speelde)
Ik: "Nee, Spanje speelt in het blauw, Paraguay in het rood."
Hij: "Oh, ik stel me bij Spanje toch eerder rood voor dan blauw, vanwege de vlag en zo..."
Ik: "Ja, maar ze spelen officieel nu een uitwedstrijd, Paraguay speelt officieel gezien nu thuis."
Hij: "Spelen ze dan in Paraguay? Ik dacht in Zuid-Afrika..."
Ik:![]()
En nog meer gesprekjes die ik even niet meer kan herinneren, maar die weer eindigden met een "" bij mij...
En oh ja, hét ideale counterantwoord op opmerkingen van n00bs die zeggen: "Ach, stomme voetbal, het is maar een spelletje" is: "Ganzenbord is een spelletje."
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gisteravond:
Zij: "Wie spelen er tegen elkaar?"
Ik: "Spanje en Paraguay."
Zij: "Hee, Paraguay, die speelden gisteren toch ook al..."
Ik: "Nee, dat was Uruguay."
Zij: "Oh ja, die namen lijken wel op elkaar... Één land van die twee ligt toch in Zuid-Amerika en één in Afrika, toch?"
Ik: "Nee..."
Zij: "Oh, dan liggen ze allebei in Afrika denk ik..."
Ik: "Nee, allebei in Zuid-Amerika..."
Hij: "Wie tegen wie?" (terwijl het inmiddels al 3 keer gevraagd is)
Iemand anders: "Paraguay tegen Spanje."
Hij: "Ah... en Spanje zijn die zeker in het rood." (terwijl daarvoor ook al 4 keer is gezegd dat Spanje in het blauw speelde)
Ik: "Nee, Spanje speelt in het blauw, Paraguay in het rood."
Hij: "Oh, ik stel me bij Spanje toch eerder rood voor dan blauw, vanwege de vlag en zo..."
Ik: "Ja, maar ze spelen officieel nu een uitwedstrijd, Paraguay speelt officieel gezien nu thuis."
Hij: "Spelen ze dan in Paraguay? Ik dacht in Zuid-Afrika..."
Ik:![]()
En nog meer gesprekjes die ik even niet meer kan herinneren, maar die weer eindigden met een "" bij mij...
En oh ja, hét ideale counterantwoord op opmerkingen van n00bs die zeggen: "Ach, stomme voetbal, het is maar een spelletje" is: "Ganzenbord is een spelletje."
Dat moet je niet willen joh.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:18 schreef Ruud het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb ik nou niet van die domme mensen in m'n vriendenkring..
Geloof me, die wíl je niet hebben.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:18 schreef Ruud het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb ik nou niet van die domme mensen in m'n vriendenkring..
Och. Heb ik geen problemen mee... maar dagen erna en ook nog na dat ik aangeef fout te zitten?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:47 schreef Platina het volgende:
[..]
Nee hoor, er werd slechts inhoudelijk gereageerd op je stelling en ik vond een dergelijk domme opmerking toch wel een spottende reactie waard.
Bij de NOS kunnen ze het ook niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 07:18 schreef Ruud het volgende:
[..]
Slowakije en Slovenië kan ik ook niet uit elkaar houden
Alsof ik iedere dag dat topic bekijkquote:Op maandag 5 juli 2010 08:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Och. Heb ik geen problemen mee... maar dagen erna en ook nog na dat ik aangeef fout te zitten?
Heb je ergens problemen in je hoofd misschien?
Hier een variant daarop. Een vriend van me bij de opstelling waarbij werd vermeld dat er vier Brazilianen op scherp stonden: "Oh dus als ze 1 keer geel krijgen moeten ze van het veld af?".quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:57 schreef Gitank2 het volgende:
Opmerking daarstraks van huisgenoot na de rode kaart voor Melo:
Als Brazilië nu doorgaat mogen ze dan de volgende wedstrijd ook maar met 10 man spelen?
Je vriendin heeft een punt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:02 schreef MetalMuisje het volgende:
Net ook gehoord in de vroeg:
Vriendin: heeft die ene nou echt roze voetbalschoenen?
Andere vriendin: Roze voetbalschoenen: dat mag toch helemaal niet?
![]()
![]()
![]()
Zo had een vriendin van mij het vervallen van de gele kaarten niet echt onder controle..quote:Op maandag 5 juli 2010 21:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hier een variant daarop. Een vriend van me bij de opstelling waarbij werd vermeld dat er vier Brazilianen op scherp stonden: "Oh dus als ze 1 keer geel krijgen moeten ze van het veld af?".
Over 4 jaar is dat helemaal geen rare vraag.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:22 schreef Sneeze het volgende:
Gesprek met vriendje gisteren... dacht gelijk aan dit topic.
Hij: Wanneer speelt Nederland weer?
Ik: Dinsdag om half negen.
Hij: 's Ochtends of 's avonds?
Om één of andere reden denken heel veel mensen dat er een enorm tijdsverschil is met Zuid Afrika.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Over 4 jaar is dat helemaal geen rare vraag.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:18 schreef BeamofLight het volgende:
Ejjj suarez toch rood gisteren?
ja
Oh dan wordt het helemaal makkelijk als nederland met 11 tegen 10 mag beginnen...
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Een vriendin van mij vertelde gisteren dat haar oma tijdens een wedstrijd zei dat:
"je toch wel duidelijk kan zien dat ze van de apen afstammen"
toen een aantal spelers van Ghana op elkaar sprongen om een doelpunt te vieren...
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Een vriendin van mij vertelde gisteren dat haar oma tijdens een wedstrijd zei dat:
toen een aantal spelers van Ghana op elkaar sprongen om een doelpunt te vieren...
De PI maakt deze post wel afquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Geweldigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Je zus dacht dat ie in 2009 nog bij PSV speelde..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:17 schreef Dejannn het volgende:
Mijn zus tijdens NL - Brazilië;
'Waarom is van Nistelrooy er eigenlijk niet bij? Ohja die is getransferd naar zo'n Duitse club hé, wel jammer, Nederland had hem moeten houden'
![]()
![]()
vroeg ze niet waarom hij dan niet bij duitsland in de spits stondquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:17 schreef Dejannn het volgende:
Mijn zus tijdens NL - Brazilië;
'Waarom is van Nistelrooy er eigenlijk niet bij? Ohja die is getransferd naar zo'n Duitse club hé, wel jammer, Nederland had hem moeten houden'
![]()
![]()
En sindsdien is het je ex?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:08 schreef joppie_saus het volgende:
O ja, de oma van mijn ex ook:
'Ja, ik keek even en zag al snel dat Brazilië gewonnen had. Nou ja ik ging weg en toen dacht ik dus dat Brazilië gewonnen had, maar toen 's avonds op het nieuws had Nederland opeens weer gewonnen'
Nou belachelijk dat jouw vrouw dat vraagt. Belachelijk, hoe komt ze erbij? Echt, hoe kun je met zo iemand getrouwd zijn? Direct scheiden zou ik zeggen, want dit wil je niet om je heen hebben!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:22 schreef Tim21 het volgende:
Ik erger me overigens dodelijk aan dit soort mensen. In dit topic vind ik het nog wel vermakelijk maar tijdens de wedstrijd wil ik ze niet om me heen hebben.
Twee uur voor de wedstrijd tegen Brazilië: Van Gelder beschouwd al even snel voor in een journaal ofzo.
Vrouw: Ow is het eigenlijk uitverkocht.
Ik: ....
V: Nou dat zal wel niet hè, ik zie haast nog niemand zitten.
Ik; !@#$#%$^%&^*
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:59 schreef Stefan het volgende:
Stel dat de zeeuw gewisseld moet worden, kost ons dat dat een wissel?
Ik hoor het al, tijd voor de FOK-knokploeg, wat is het adres van waar je vader zich bevind?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:55 schreef Rianne84 het volgende:
Sneijder maakt een domme actie:
"ja dat doe je thuis in Duitsland maar, niet hier!"
En mijn vader blijft steeds benadrukken wat de tegenpartij goed doet en wat Nederland fout doet, ook heel irritant
Je vader is dan ook een domme lul natuurlijk. Dat weet iedereen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:55 schreef Rianne84 het volgende:
Sneijder maakt een domme actie:
"ja dat doe je thuis in Duitsland maar, niet hier!"
En mijn vader blijft steeds benadrukken wat de tegenpartij goed doet en wat Nederland fout doet, ook heel irritant
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:18 schreef BeamofLight het volgende:
Ejjj suarez toch rood gisteren?
ja
Oh dan wordt het helemaal makkelijk als nederland met 11 tegen 10 mag beginnen...
ahwww haha die is mooi :]quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:23 schreef TheShadow het volgende:
4de official houdt bord met 1 min omhoog voor blessuretijd.
"Wordt Stekenburg gewisseld?"
Say what?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:51 schreef llopez het volgende:
Ik heb haar nog uitgelegd dat er geen verschil is tussen spits en aanvaller,
Nou, die vind ik niet zo stom, hoor...quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:51 schreef llopez het volgende:
En van Ronaldo dacht ze dat hij bij Brazilie speelde...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:23 schreef TheShadow het volgende:
4de official houdt bord met 1 min omhoog voor blessuretijd.
"Wordt Stekenburg gewisseld?"
Ze volgt de wedstrijden wel gewoon en ik bedoel Cristiano Ronaldo he! Vond het toch apart om te horen na alle andere opmerkingen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:00 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Nou, die vind ik niet zo stom, hoor...
Wat zijn je links- en rechtsbuiten dan? Aanvallers. Maar zeker geen spitsenquote:
Je hebt helemaal gelijk, maar zij dacht dat een spits GEEN aanvaller is. Terwijl toch zowel de spits als de links- en rechtsbuiten aanvallers zijn? Of maak ik zelf een domme opmerking haha? Ze wist ook niet of een spits nu in het midden, voorin of achterin speelde. Vond ik toch vrij domquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wat zijn je links- en rechtsbuiten dan? Aanvallers. Maar zeker geen spitsen
[ afbeelding ]
Alle rode zijn aanvallers, alleen de centre forward is een spits.
Ooh op die fiets, ja dat is redelijk dom iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:09 schreef llopez het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar zij dacht dat een spits GEEN aanvaller is. Terwijl toch zowel de spits als de links- en rechtsbuiten aanvallers zijn? Of maak ik zelf een domme opmerking haha? Ze wist ook niet of een spits nu in het midden, voorin of achterin speelde. Vond ik toch vrij dom
x2quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:14 schreef Perox het volgende:
Alle spitsen zijn aanvallers, maar niet alle aanvallers zijn spitsen.![]()
Lijkt bijna een Cruyff uitspraak zo...
Was ze blond?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:21 schreef iPat het volgende:
Ik: Zullen we zo de wedstrijd kijken in de stad?
Zij: Ja is goed!
(eenmaal aangekomen in de stad, en in de kroeg)
Zij: Wat spannend! Ik ben nog nooit naar een voetbalwedstrijd geweest!
Ik : Eh?![]()
Zij: Waarom zijn we hier binnen? Is het zaalvoetbal?
Ik:
OMGNEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:21 schreef iPat het volgende:
Ik:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:21 schreef iPat het volgende:
Ik:
Ja, als je Christiano Ronaldo zegt...quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:05 schreef llopez het volgende:
[..]
Ze volgt de wedstrijden wel gewoon en ik bedoel Cristiano Ronaldo he! Vond het toch apart om te horen na alle andere opmerkingen.
En in welk opzicht had ik het dan fout mbt tot het hele 'spits/aanvaller' verhaal?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:28 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ja, als je Christiano Ronaldo zegt...
Maar alleen 'Ronaldo' en dan denken dat 'ie voor Brazilië speelt, vind ik niet dom.
Overigens het hele 'spits/aanvaller' discussie wel. Zelf weet je het dus ook niet zo goed...
Ach, tomato tomato, potato potato....quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:33 schreef llopez het volgende:
[..]
En in welk opzicht had ik het dan fout mbt tot het hele 'spits/aanvaller' verhaal?
Misschien ben ik vandaag wat minder duidelijk en had ik inderdaad Cristiano Ronaldo moeten zeggen en de discussie mbt het hele 'spits/aanvaller' gebeuren beter moeten uitleggen. Maar heb nog wat last van een kater, dus daar zal het aan liggen..
Overigens is het niet CHRistiano, maar Cristiano!
Heb je een poster boven je bed?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:33 schreef llopez het volgende:
Overigens is het niet CHRistiano, maar Cristiano!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |