alweer iemand die het quote systeem niet begrijpt???quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hele realistische en verstandige uitspraak.
Rustig neger.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef Killders het volgende:
[..]
alweer iemand die het quote systeem niet begrijpt???
ha ha, je hebt geen tekst, dan maar gelijk met dat soort woorden smijten!quote:
Hij vindt het gequote van de door hem gequote een verstandige uitspraak? Wie begrijpt het nou niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:04 schreef Killders het volgende:
[..]
ha ha, je hebt geen tekst, dan maar gelijk met dat soort woorden smijten!
Dus ... je begrijpt echt het citeren hier niet. Tragisch.
Jij blijkbaar niet. Geeft niet hoor, het voetbal wordt er niet beter of minder van.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:10 schreef Killders het volgende:
[..]
Alsof ook maar iemand wist dat het Spaanse volklied, als enige of een vd twee geen woorden heeft....
Gefeliciteerd dat je bij die 1,38% hoort! Ga meedoen met een kwis!!
Die Nederlandse obsessie met het volkslied is alleen maar ontstaan toen ze zagen dat Kluivert, Seedorf etc niet meezongen, waarbij Kluivert, Seedorf etc alleen maar Cruyff/Neeskens na-aapten.
Meezingende landen verliezen.
Dat komt bijna in de buurt van de Hugo Walker klassieker: Gaat ie erin dan is het een doelpuntquote:
Van der Gijp is dan ook nog nooit, maar dan ook nooit, op een intelligente voetbalinhoudelijke uitspraak te betrappen geweest.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:11 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Van der Gijp is ook dom bezig als hij zegt dat Van Persie beter in de spits kan spelen dan Huntelaar omdat hij fysiek meer in te brengen heeft tegen Brazilië.
Van Persie:183 cm, 71 kg
Huntelaar: 186 cm, 80 kg
Hebben we spuit 11 ook weerquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:30 schreef Platina het volgende:
[..]
Topniveau voetbal vergelijk met het 4de team van je amateurclub ofzo
waarom ga je om met zulke mensen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:17 schreef Nielsch het volgende:
opmerking van een vrouwelijke kennis van mij: "waarom spelen al die negers niet voor hun eigen paupereiland?"
![]()
![]()
![]()
Ze stemt ook PVV.
QFTquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:28 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Van der Gijp is dan ook nog nooit, maar dan ook nooit, op een intelligente voetbalinhoudelijke uitspraak te betrappen geweest.
Dan sturen ze het diploma maar met de post op.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:17 schreef Falco het volgende:
"En anders kijk je de wedstrijd maar op Uitzending Gemist"
Aldus een adjunct-directrice die voet bij stuk houdt en een diploma-uitreiking tijdens Nederland - Brazilië het allerbelangrijkst vindt.
ik was niet gegaan als ik een leerling was, en nog steeds haalt het mijn bloed onder mijn nagels vandaanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:17 schreef Falco het volgende:
"En anders kijk je de wedstrijd maar op Uitzending Gemist"
Aldus een adjunct-directrice die voet bij stuk houdt en een diploma-uitreiking tijdens Nederland - Brazilië het allerbelangrijkst vindt.
Een diploma-uitreiking zeker?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:31 schreef Morendo het volgende:
De directrice heeft gelijk: het is maar een spelletje. Beetje tegen een bal aantrappen, alsof er geen belangrijkere dingen zijn op deze aardkloot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |