Wordt toch nooit gedaan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef Etsu het volgende:
Ik moet werken morgen.
Werkgevers zouden hun zaak dicht moeten smijten wanneer Nederland een belangrijke wedstrijd speelt
Nee, ze denken dat er nog klanten komen om iets te kopen tussen 4 en 6quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wordt toch nooit gedaan.
Hehe, ga er nou niet zo serieus op in man.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ze denken dat er nog klanten komen om iets te kopen tussen 4 en 6
Imbeciel.
Bij ons welquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wordt toch nooit gedaan.
Ah handig, dan ligt heel Nederland dus elke keer plat als Nederland met een of andere sport de kwartfinale of hoger moet spelenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef Etsu het volgende:
Ik moet werken morgen.
Werkgevers zouden hun zaak dicht moeten smijten wanneer Nederland een belangrijke wedstrijd speelt
boeie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah handig, dan ligt heel Nederland dus elke keer plat als Nederland met een of andere sport de kwartfinale of hoger moet spelen
Eigenlijk best een mooie test, of te zien wie echt iets geleerd heeft op school...quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef nattermann het volgende:
Een voetbalwedstrijdje verkiezen boven je diploma
hij bedoelt waarschijnlijk alleen "koning voetbal"quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah handig, dan ligt heel Nederland dus elke keer plat als Nederland met een of andere sport de kwartfinale of hoger moet spelen
Dat is vast goed voor als we het wk willen organiseren in 20XX!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mooi voor de personen die dan willen kijken. Maar ja, ik bedoelde meer dat het niet overal gaat gebeuren.quote:
Lul niet zo dom, dat diploma is al gehaald. Kan ook gewoon een dag eerder/later of desnoods opsturen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef Brasileirinha het volgende:
Wat is nou belangrijker je diplome of voetbal???sorry hoor maar ik ging echt wel halen het is wel mijn toekomst,en met dat voetbal verdiend ik niks mee,hoor je toch wat er geworden is daarna.
Maar vind ik ook dat je een andere dag op kan halen,maar goed....future first
Vanaf deze post verwacht ik dat die vreemde troll-reacties achterwege blijvenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef Ritmo het volgende:
Wtf?Ik zou gewoon niet gaan, stuur maar op dat ding.
jij hebt zo te zien je diploma niet gehaald; is wel lekker natuurlijk; kan je alsnog de wedstrijd zien.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef Brasileirinha het volgende:
Wat is nou belangrijker je diplome of voetbal???sorry hoor maar ik ging echt wel halen het is wel mijn toekomst,en met dat voetbal verdiend ik niks mee,hoor je toch wat er geworden is daarna.
Maar vind ik ook dat je een andere dag op kan halen,maar goed....future first
bij ons kreeg je met heel de familie 6 consumptie bonnen. Ik zo wat is het de 2e wereld oorlog wat een armoe.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef s0k het volgende:
Diploma uitreiking. Nutteloze formaliteit, tenzij er een mooie borrel achteraf zit. Maar die borrel kun je ook omtoveren tot overwinningsfeestje na NL-BRA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |