Wordt toch nooit gedaan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef Etsu het volgende:
Ik moet werken morgen.
Werkgevers zouden hun zaak dicht moeten smijten wanneer Nederland een belangrijke wedstrijd speelt
Nee, ze denken dat er nog klanten komen om iets te kopen tussen 4 en 6quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wordt toch nooit gedaan.
Hehe, ga er nou niet zo serieus op in man.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ze denken dat er nog klanten komen om iets te kopen tussen 4 en 6
Imbeciel.
Bij ons welquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wordt toch nooit gedaan.
Ah handig, dan ligt heel Nederland dus elke keer plat als Nederland met een of andere sport de kwartfinale of hoger moet spelenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef Etsu het volgende:
Ik moet werken morgen.
Werkgevers zouden hun zaak dicht moeten smijten wanneer Nederland een belangrijke wedstrijd speelt
boeie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah handig, dan ligt heel Nederland dus elke keer plat als Nederland met een of andere sport de kwartfinale of hoger moet spelen
Eigenlijk best een mooie test, of te zien wie echt iets geleerd heeft op school...quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef nattermann het volgende:
Een voetbalwedstrijdje verkiezen boven je diploma
hij bedoelt waarschijnlijk alleen "koning voetbal"quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah handig, dan ligt heel Nederland dus elke keer plat als Nederland met een of andere sport de kwartfinale of hoger moet spelen
Dat is vast goed voor als we het wk willen organiseren in 20XX!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mooi voor de personen die dan willen kijken. Maar ja, ik bedoelde meer dat het niet overal gaat gebeuren.quote:
Lul niet zo dom, dat diploma is al gehaald. Kan ook gewoon een dag eerder/later of desnoods opsturen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef Brasileirinha het volgende:
Wat is nou belangrijker je diplome of voetbal???sorry hoor maar ik ging echt wel halen het is wel mijn toekomst,en met dat voetbal verdiend ik niks mee,hoor je toch wat er geworden is daarna.
Maar vind ik ook dat je een andere dag op kan halen,maar goed....future first
Vanaf deze post verwacht ik dat die vreemde troll-reacties achterwege blijvenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef Ritmo het volgende:
Wtf?Ik zou gewoon niet gaan, stuur maar op dat ding.
jij hebt zo te zien je diploma niet gehaald; is wel lekker natuurlijk; kan je alsnog de wedstrijd zien.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef Brasileirinha het volgende:
Wat is nou belangrijker je diplome of voetbal???sorry hoor maar ik ging echt wel halen het is wel mijn toekomst,en met dat voetbal verdiend ik niks mee,hoor je toch wat er geworden is daarna.
Maar vind ik ook dat je een andere dag op kan halen,maar goed....future first
bij ons kreeg je met heel de familie 6 consumptie bonnen. Ik zo wat is het de 2e wereld oorlog wat een armoe.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef s0k het volgende:
Diploma uitreiking. Nutteloze formaliteit, tenzij er een mooie borrel achteraf zit. Maar die borrel kun je ook omtoveren tot overwinningsfeestje na NL-BRA
Heb jij nooit een diploma gehaald ofzo?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, dat diploma is al gehaald. Kan ook gewoon een dag eerder/later of desnoods opsturen.
Vind het niet handig van die school, want je kunt er donder op zeggen dat de zaal morgen maar half gevuld is. Jouw reactie gaat echter weer een tikkeltje te verquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef Falco het volgende:
Nôh, zie dit filmpje dan: http://www.nuvideo.nl/alg(...)ens-kwartfinale.html
Dit méén je niet! Een school vindt een diploma-uitreiking belangrijker dan de kwartfinale Nederland - Brazilië. Wat een trut, die adjunct-directrice, die wel een überdomme uitspraak doet op het eind. Ze heeft niet voor niets de naam Helga. Ze snapt er echt niks van!
Ik zou wegblijven bij die diploma-uitreiking en vragen of ze dat vodje per post kunnen versturen.
Op mijn diploma uitreiking was het onbeperkt peren. Nouja, onbeperkt. Toen uiteindelijk de rector weg was en m'n broer en ik als laatste overbleven werd op een gegeven moment ons toch wel vriendelijk verzocht om weg te gaan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
bij ons kreeg je met heel de familie 6 consumptie bonnen. Ik zo wat is het de 2e wereld oorlog wat een armoe.
Ach, er zitten vast wel een aantal docenten tussen die het wel begrijpen en het kort houden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef Ritmo het volgende:
Staan ze daar bij elke leerling uitgebreid minutenlange 'grappige' verhalen te vertellen over de schooltijd terwijl iedereen daar zit van: geef dat ding godverdomme, ik wil weg.
Wat ze hadden moeten doen is natuurlijk gewoon de uitreiking om de wedstrijd heen bouwen. Je zit daar toch al gezellig met z'n allen. Zet een scherm neer en kijk het lekker samenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het niet handig van die school, want je kunt er donder op zeggen dat de zaal morgen maar half gevuld is. Jouw reactie gaat echter weer een tikkeltje te ver
Dat dus. Zou de school zich niet realiseren dat ze zelf ook die uitreiking om zeep helpen zo? Ik zou wel gaan want ja, je diploma is belangrijk, maar ik zou zeker met een oordopje radio 1 zitten luisteren. Fuck die praatjes voor m'n klasgenotenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef Ritmo het volgende:
Staan ze daar bij elke leerling uitgebreid minutenlange 'grappige' verhalen te vertellen over de schooltijd terwijl iedereen daar zit van: geef dat ding godverdomme, ik wil weg.
Idd! Wel een rot sfeer als ze verliezen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ze hadden moeten doen is natuurlijk gewoon de uitreiking om de wedstrijd heen bouwen. Je zit daar toch al gezellig met z'n allen. Zet een scherm neer en kijk het lekker samen
Dit dus. Al was ik dan alsnog naar de kroeg gevlucht. Morgen wordt een helse dag. Als een malle beer werken zodat ik om half vier weg kan!quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ze hadden moeten doen is natuurlijk gewoon de uitreiking om de wedstrijd heen bouwen. Je zit daar toch al gezellig met z'n allen. Zet een scherm neer en kijk het lekker samen
Uh ja, 2 zelfs (MAVO, MBO) en volgend jaar m'n 3e (HBO). Maar wat kan mij dat hele gedoe eromheen schelen? Gehaald is gehaald, het is niet alsof je nog een tentamen moet ofzo. Zo'n uitreiking is leuk op een normale middag/avond, maar niet tijdens Nederland - Brazillie. Dat ding is verdomme al binnen. Verplaats die onzin gewoon 2 uurtjes naar voren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb jij nooit een diploma gehaald ofzo?
Dit is gewoon bewust gedaan, die lelijke adjunct-directeur zie je er gewoon van genieten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dus. Zou de school zich niet realiseren dat ze zelf ook die uitreiking om zeep helpen zo? Ik zou wel gaan want ja, je diploma is belangrijk, maar ik zou zeker met een oordopje radio 1 zitten luisteren. Fuck die praatjes voor m'n klasgenoten.
Ja, je diploma is belangrijk. Maar een diplomauitreiking is echt ondergeschikt aan een kwartfinale WK tegen Brazilië. Ik had hem laten opsturen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dus. Zou de school zich niet realiseren dat ze zelf ook die uitreiking om zeep helpen zo? Ik zou wel gaan want ja, je diploma is belangrijk, maar ik zou zeker met een oordopje radio 1 zitten luisteren. Fuck die praatjes voor m'n klasgenoten.
Ik zag maandag anders op een winkelruit staan: 'gesloten ivm voetbal'quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wordt toch nooit gedaan.
Had ik waarschijnlijk ook gedaan. Mn HBO diploma heb ik ook zonder frivoliteit ontvangen. Haalde em op bij de receptie en ben toen de kroeg ingedoken. Fuck ceremonies.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, je diploma is belangrijk. Maar een diplomauitreiking is echt ondergeschikt aan een kwartfinale WK tegen Brazilië. Ik had hem laten opsturen.
Ik geloof je zeker, maar heb je toevallig een plaatje geschoten?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag maandag anders op een winkelruit staan: 'gesloten ivm voetbal'!!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:53 schreef gelly het volgende:
Bovendien ligt Nederland er morgen toch uit.
Mijn fietsenmaker gaat ook dicht vanaf half vier.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik geloof je zeker, maar heb je toevallig een plaatje geschoten?
Nee helaas. Het was in Groningen, bij de Vismarktquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Toen ik vandaag in het dorp was zag ik ook zulke blaadjes op verschillende winkels staan. Ook bij de vorige wedstrijd trouwens. Dit zijn dan meestal van die eenmanszaken, in ieder geval geen landelijke ketens.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het een gewoon een achterlijke keuze is die de leerlingen en ouders wordt opgelegd. Het had niet gehoeven...quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef nattermann het volgende:
Ja, want een middelbare school diploma is zoooooo bijzonderquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:51 schreef nattermann het volgende:
dat zeg ik toch ook of niet dan,je moet eerst goed lezen schatquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, dat diploma is al gehaald. Kan ook gewoon een dag eerder/later of desnoods opsturen.
Hap hapquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja, want een middelbare school diploma is zoooooo bijzonder
Flikker op man, ga lekker voetbal kijken en laat juffrouw zuurkut's jankerige stemmetje flink doorgalmen in die lege zaal. Die hoort zichzelf vast graag praten, komt helemaal goed
Hehe hier ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:50 schreef AMDFreak het volgende:
mijn baas gooit de zaak dicht![]()
Omdat het te warm wordteen smoesje voor de niet voetbalfans
Daar heb ik er inderdaad ook zat van gezien die dicht waren afgelopen maandag.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Toen ik vandaag in het dorp was zag ik ook zulke blaadjes op verschillende winkels staan. Ook bij de vorige wedstrijd trouwens. Dit zijn dan meestal van die eenmanszaken, in ieder geval geen landelijke ketens.
ha haquote:
IRL deel ik er meestal een paar kankerklappen bij uitquote:Moeilijk he, normaal reageren. Maar blijkbaar hebben veel voetballiefhebbers hier dat.
Stoer man.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
ha ha
[..]
IRL deel ik er meestal een paar kankerklappen bij uit
Dat staat er eigenlijk geheel los van.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef Falco het volgende:
Ik zou wegblijven bij die diploma-uitreiking en vragen of ze dat vodje per post kunnen versturen.
Boeiend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:55 schreef Zuivelkoe het volgende:
Zielig voor de leraren als er niemand komt.
Neu, die kunnen dan zelf ook mooi gaan kijken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:55 schreef Zuivelkoe het volgende:
Die gaan dan ook meteen voetbal kijkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:55 schreef Zuivelkoe het volgende:
Die gast reageert niet omdat tsja, hij vindt zichzelf maar een sukkel. Nee hoor, waarschijnlijk nog aan het nadenken voor een antwoord.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat staat er eigenlijk geheel los van.
Het is alleen een efficiente manier om discussies met sukkels (ik zal geen namen noemen) efficient te laten verlopen.
Had je verder nog iets te melden over het onderwerp, of blijf je nog even teren op je hap hap verhaal?
Waarom zou ik als niet-voetballiefhebber in discussie gaan met een voetballiefhebber? Vergeet niet dat dit het WK-subforum is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Die gast reageert niet omdat tsja, hij vindt zichzelf maar een sukkel. Nee hoor, waarschijnlijk nog aan het nadenken voor een antwoord.
Aah, aangepast zie ik. Nee, niks meer te melden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat staat er eigenlijk geheel los van.
Het is alleen een efficiente manier om discussies met sukkels (ik zal geen namen noemen) efficient te laten verlopen.
Had je verder nog iets te melden over het onderwerp, of blijf je nog even teren op je hap hap verhaal?
quote:Voetballen doe je het hele jaar door en een diploma krijg je maar 1x in je leven
quote:We hadden niet verwacht dat Nederland zo ver zou komen
quote:Die hebben helaas pech, die kijken dan naar uitzending gemist 's avonds
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:09 schreef rijsttafel het volgende:
Eric, gefeliciteerd. Handtekening, foto. *matig applaus*
Kaatje, gefeliciteerd. Handtekening, foto. *matig applaus*
Omar, gefeliciteerd. Handtekening, foto. *matig applaus*
Nederland scoort: oorverdovend kabaal
Ik zou m'n diploma lekker laten opsturen.
1. Naar school gaan doen je het hele jaar door, ons landje een kwartfinale zien winnen van Brazilie doe je maar 1 keer in je hele leven.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:05 schreef mozarella het volgende:
Je kan het diploma gewoon toch de volgende dag ophalen, alsof je daar verplicht bij moet zijn.
Overigens:
[..]
[..]
[..]![]()
Gatver wat een heks.... Ik zou haar echt in het gezicht stompen..
Dat dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:05 schreef mozarella het volgende:
Je kan het diploma gewoon toch de volgende dag ophalen, alsof je daar verplicht bij moet zijn.
Overigens:
[..]
[..]
[..]![]()
Gatver wat een heks.... Ik zou haar echt in het gezicht stompen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |