quote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef LammeBiek het volgende:
ok.. buitenspelregel bestaat al heel lang.. maar toch had ik gelijk.. wat veel onwetenden hier..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Buitenspel_(voetbal)
Een speler staat in buitenspelpositie als deze dichter bij de doellijn van de tegenstander staat dan de bal en de vóórlaatste tegenstander (inclusief de doelman). Dit geldt niet wanneer de speler zich op zijn eigen speelveldhelft bevindt.
dus mensen.. VOORLAATSTE TEGENSTANDER..
er was geen voorlaatste tegenstanders..
AIGHT.. in jullie face stelletje paupers
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
De finalisten staan al vast.
Duitsland-Argentinië.
Misschien deed hij mee aan een poule en heeft hij zelf 3 puntjes binnen. Ik tenminste welquote:Op maandag 28 juni 2010 19:39 schreef tinoburg het volgende:
nu net op rtl4 een of andere flippo die blij is met de 2-1 overwinning op Slowakije.
''Toch maar weer de 3puntjes binnen''
Dat heb ik ook al menig keer als tegenvraag gehoord. Echtquote:Op maandag 28 juni 2010 20:12 schreef julian6 het volgende:
Meisje: wat is buitenspel
Ik: anders zou je gewoon bij het doel kunnen gaan staan en wachten tot ze de bal naar je schieten
Meisje: Waarom mag dat niet?
Dat is echte de domste die ik in dit topic heb gelezenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Plasterk het volgende:
Vrouwen die juichen bij een herhaling van een doelpunt omdat ze denken dat er opnieuw gescoord is
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:06 schreef Groningert het volgende:
Oja, en m'n moeder vanmiddag die even weg was voor de bittergarnituur en daarna weer terug kwam :
'Wie is er gewisseld?'
-'Van persie ma'
'Wie is er voor ingekomen dan?'
- 'Erik Nevland ma'
'Zo, dat werd tijd ook'!![]()
Twee keer de helftquote:Op maandag 28 juni 2010 20:49 schreef Scootmobiel het volgende:
Mijn vader (die meestal wel meekijkt bij een WK of EK, maar er geen snars verstand van heeft), vanmiddag na Nederland-Slowakije: 'Was dit nou de kwartfinale?'
Ik: 'Nee, dit was een wedstrijd in de achtste finale. De kwartfinale komt hierna.'
Hij: 'Maar je krijgt toch eerst de kwartfinale, en dan pas de achtste?'
Ik: 'Nee, eerst de achtste, dan de kwartfinale, dan komt de halve finale en daarna de finale.'
Hij: 'Maar hoe zit dat dan? Eerst heb je toch een helft van iets, dan een kwart en dan een achtste? Acht is toch het dubbele van vier, dus die komt dan toch daarná?'
Ik: *zucht*
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:37 schreef Cahir het volgende:
Wat is er zo verboden aan naast het goal te wachten op de bal?
Vanmiddag meegemaakt, we lagen allemaal dubbel. En dat wijffie kreeg een rode kop, hehehe.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Plasterk het volgende:
Vrouwen die juichen bij een herhaling van een doelpunt omdat ze denken dat er opnieuw gescoord is
Vandaag in de kroeg werd dat 1e doelpunt herhaald, en er werd door zeker 5 vrouwen gejuichd.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Plasterk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |