Waarom is jouw nickname niet Klinsmann_Ballack?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, laat al die mensen toch praten. Duitsland zal altijd boven Nederland blijven.
nee want de mensen die "anti" Duitsland zijn hebben daar wel goede argumenten voorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Waarom is jouw nickname niet Klinsmann_Ballack?![]()
Natuurlijk is Duitsland meer succesvol maar om zo je gelijk te willen halen elke keer.
Ja ik woon in Berlijn. dus ik hoor het dagelijks. Vooral vandaag hadden ze graag gezien dat Japan toch dat balletje erin schoot, vooral het gevoel van misgunnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel Duitse TV/kranten/i-net gevolgd of kwebbel je nu Nederlandse info na?
Al een jaar of 10-12 kun je Günther Netzer bewonderen op de ARD bij grote toernooien en als er 1 haarscherpe analist is, dan is hij het wel....daar kunnen wij met ons nietszeggende gezellige gekeuvel nog wat van leren.
Sorry, maar dat is niet zo gek toch. Dat is geheel wederzijds. Zie dit topic getuige daarvan zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:46 schreef Jed1Gam het volgende:
Ja ik woon in Berlijn. dus ik hoor het dagelijks. Vooral vandaag hadden ze graag gezien dat Japan toch dat balletje erin schoot, vooral het gevoel van misgunnen.![]()
Doen wij ook. Rivaliteit is leuk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:46 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja ik woon in Berlijn. dus ik hoor het dagelijks. Vooral vandaag hadden ze graag gezien dat Japan toch dat balletje erin schoot, vooral het gevoel van misgunnen.![]()
Mja, Duitsland en Japan spannen wel vaker samen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:46 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik wil mijn gelijk niet halen. Tegenwoordig en vroeger is Duitsland op voetballend gebied gewoon een stuk beter. Of dat in de toekomst veranderd en dat Nederland meer prijzen zal halen dan die ene beker in 1988, zal moeten blijken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Waarom is jouw nickname niet Klinsmann_Ballack?![]()
Natuurlijk is Duitsland meer succesvol maar om zo je gelijk te willen halen elke keer.
Nee maar het eigen elftal de hemel inprijzen vanwege die overwinning, beste elftal ooit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is niet zo gek toch. Dat is geheel wederzijds. Zie dit topic getuige daarvan zijn.
Als wij in de schoenen van Duitsland hadden gestaan, hadden we exact hetzelfde gedaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:45 schreef Jed1Gam het volgende:
Nee maar het eigen elftal de hemel inprijzen vanwege die overwinning, beste elftal ooit.Als ze dan falen hoor je er niks over. Alleen van kijk Frankrijk faalt ook, Engeland faalt ook..Nederland ooh ze winnen toch pvd.
Dit jaar vliegen ze er anders snel uit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik wil mijn gelijk niet halen. Tegenwoordig en vroeger is Duitsland op voetballend gebied gewoon een stuk beter. Of dat in de toekomst veranderd en dat Nederland meer prijzen zal halen dan die ene beker in 1988, zal moeten blijken.
Ik heb meer respect voor de wedstrijd Duitsland - Servie. Dan het beslissingspartijtje van Nederland tegen Japan. Ik moet nederland Servie nog maar zien overklassen met een man minder. Overigens hoop ik uiteraard wel dat Nederland Duitsland uiteindelijk in de finale zal tegen komen. Om dit keer wel te winnen :pquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als wij in de schoenen van Duitsland hadden gestaan, hadden we exact hetzelfde gedaan.
Ik denk niet dat we onszelf de hemel in hadden geprezen als we van vergulde rugbyers glansrijk hadden gewonnen. Daar gaat het vooral om.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als wij in de schoenen van Duitsland hadden gestaan, hadden we exact hetzelfde gedaan.
Wij prijzen ons zelf de hemel al in om niets.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik denk niet dat we onszelf de hemel in hadden geprezen als we van vergulde rugbyers glansrijk hadden gewonnen. Daar gaat het vooral om.
Fransen hebben ook ons land bezet. HATEN!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat ze 5 jaar ons land hebben bezet?
NL zou Hongarije ook moeten haten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Daarnaast zouden we ook Oostenrijk moeten haten, Hitler kwam uit Oostenrijk en hij heeft het bevel gegeven.
Het zijn ook van die Tokkies die Duitsland haten. Zijn er nog nooit geweest (want ze gaan elk jaar een weekje all in naar Turkije), maar denken Duitsland = WOII dus we moeten ze haten. Maar ondertussen wel in een Volkswagen rijden met een paar blikjes Warsteiner in de boodschappentasquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:54 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
NL zou Hongarije ook moeten haten.
Jij wordt in ieder geval niet gehinderd door enig historisch besefquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Fransen hebben ook ons land bezet. HATEN!
Engelsen, hebben we ook dikke ruzie mee gehad. HATEN!
Spanjaarden, hebben we ook dikke ruzie mee gehad. HATEN!
Fucking care dat ze ons land bezet hebben. Is ontzettend lang geleden, daar kunnen de Duitsers nu toch ook niks aan doen. Daarnaast zouden we ook Oostenrijk moeten haten, Hitler kwam uit Oostenrijk en hij heeft het bevel gegeven.
Of nog erger; gaan elk jaar op een camping in Frankrijk, met andere Nederlandersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het zijn ook van die Tokkies die Duitsland haten. Zijn er nog nooit geweest (want ze gaan elk jaar een weekje all in naar Turkije), maar denken Duitsland = WOII dus we moeten ze haten. Maar ondertussen wel in een Volkswagen rijden met een paar blikjes Warsteiner in de boodschappentas
Wat doe je op een Nederlands forum dan klein knakerlijertje?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:35 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Of nog erger; gaan elk jaar op een camping in Frankrijk, met andere Nederlanders
Ik vind het leuk. Ik heb geen problemen met Nederlanders. Jij hebt problemen mte Duitsers.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Wat doe je op een Nederlands forum dan klein knakerlijertje?
Klopt wel jaquote:Op zondag 20 juni 2010 06:36 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Ik heb geen problemen met Nederlanders. Jij hebt problemen mte Duitsers.
in de achste finales graag en ze dan inmaken met 3 - 0quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:39 schreef Henno het volgende:
We zijn door. Ik hoop dat Duitsland ook door gaat. Gewoon straks lekker tegen Duitsland spelen.
Dus bij ons is het gras niet groenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:23 schreef Zorax1 het volgende:
Wellicht dat ik het verkeerd ervaar, maar proef ik zo hier en daar wat gefrusteerde nsb'ers die er op willen wijzen dat het gras aan de overkant van de overkant toch echt minder groen is?
Zwaardere tegenstanders in combinatie met arbitraal falen. Duitsland maakt gehakt van Nederland mochten ze elkaar treffen.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is ook een feit dat wij 6 punten hebben en Duitsland 3.
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:26 schreef Kekster het volgende:
[..]
Zwaardere tegenstanders in combinatie met arbitraal falen. Duitsland maakt gehakt van Nederland mochten ze elkaar treffen.
Vooral 6 puntenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:10 schreef Kekster het volgende:
Lach maar, het is een feit dat Duitsland met 10 man meer liet zien dan Nederland.
[..]
Zwaardere tegenstanders in combinatie met arbitraal falen. Duitsland maakt gehakt van Nederland mochten ze elkaar treffen.
[..]
Ah een kenner!quote:Op maandag 21 juni 2010 10:26 schreef Kekster het volgende:
[..]
[..]
Rightquote:Op maandag 21 juni 2010 10:26 schreef Kekster het volgende:
[..]
we deden het al eens eerder..quote:Op maandag 21 juni 2010 12:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
nederlanders die duitsland uitlachen, grootste grap
dan moeten ze eerst maar eens door de voorrondes komen..quote:Op maandag 21 juni 2010 13:01 schreef Kekster het volgende:
Dan nog, Duitsland speelt met 10 man Servië van de mat en mist het geluk wat Nederland wel in beide wedstrijden heeft gehad. Nederland kan met 11 man niet eens een deuk in een pakje boter schoppen tegen nota bene Japan, een land van ongekend laag niveau dat helemaal niets te zoeken heeft op het WK
Nederland wordt gewoon keihard ingemaakt door Duitsland, minimaal 5 - 0.
nee, het was geen geel, het was wel een overtreding, geen geel (dus rood)quote:Op maandag 21 juni 2010 12:47 schreef larry91 het volgende:
[..]
Right
Alleen Servie vind ik sterker als Japan en Denemarken maar Kameroen is tenminste van hetzelfde niveau als Servie. Kameroen stelt gewoon teleur maar is eigenlijk sterker dan Ghana en Australie. Die twee zijn van gelijk niveau als Denemarken en Japan.
En die rode kaart voor Klose was gewoon rood. Dat heeft niks met arbitrale fouten te maken, dat is het excuus van een slecht verliezer. Zeker als het totaal niet aantoonbaar is.
Hij haakt hem van achter in de loop, dus een terechte gele kaart. En het was alweer de tweede geel dus terechte rode kaart.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:12 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
nee, het was geen geel, het was wel een overtreding, geen geel (dus rood)
Trollquote:Op maandag 21 juni 2010 13:23 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik snap dat gezeik op Duitsers nooit zo. Duitsers zijn cool. Verder heeft Duitsland beter gespeeld dan Nederland voorlopig. Duitsland walste over Servië heen voordat de rode kaart was gevallen. Daarna kon Servië snel scoren in de commotie, maar Duitsland was snel weer dominant. Alleen lukte het niet om te scoren.
Ik denk dat Duitsland meer kans maakt om wereldkampioen te worden dan Nederland.
Nederlander die portugal en mofrika support, en kraakt zn eigen land af en prijst de aardsvijand.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:01 schreef Kekster het volgende:
Dan nog, Duitsland speelt met 10 man Servië van de mat en mist het geluk wat Nederland wel in beide wedstrijden heeft gehad. Nederland kan met 11 man niet eens een deuk in een pakje boter schoppen tegen nota bene Japan, een land van ongekend laag niveau dat helemaal niets te zoeken heeft op het WK
Nederland wordt gewoon keihard ingemaakt door Duitsland, minimaal 5 - 0.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |