dat is een gerespecteerde man met zeer veel kennis van het voetbal, dus ik weet niet waar je die opmerking vandaan haalt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:42 schreef Mistbank het volgende:
[ afbeelding ]
85% van de uispraken van deze koekebakker.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef JxdG het volgende:
[..]
dat is een gerespecteerde man met zeer veel kennis van het voetbal, dus ik weet niet waar je die opmerking vandaan haalt.Hij is niet voor niets scout van Chelsea
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef JxdG het volgende:
[..]
dat is een gerespecteerde man met zeer veel kennis van het voetbal, dus ik weet niet waar je die opmerking vandaan haalt.Hij is niet voor niets scout van Chelsea Xelsie
'ja ik heb speler x en x ook al zien voetballen bij de pupillen van Fc Bröntjö in de poolcirkel van Finland, hier zag ik al dat het grote talenten waren. hij is zo goed in de kleine ruimtes en draait goed weg van zijn man.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef JxdG het volgende:
[..]
dat is een gerespecteerde man met zeer veel kennis van het voetbal, dus ik weet niet waar je die opmerking vandaan haalt.Hij is niet voor niets scout van Chelsea
whahahahaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:49 schreef _GdR_ het volgende:
presentator: "En een tackle van die en die"
ik heel hard in de kroeg: "WAF WAF WAF!"
tekkel > waf wafquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
tekkel > waf waf
ik vond m zelf ook het leukst van iedereen. hehe
Dat mag hoor. Is ook wel eens gebeurdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:58 schreef MidnightB00m het volgende:
Een na laatste wedstrijd van Nederland
Ik: "Ze hadden Van Persie niet moeten wisselen"
Mijn moeder: "Kunnen ze hem niet weer terugwisselen dan?"
quote:
weet je dat zeker? heb het namelijk een keer meegemaakt in een wedstrijd bij onsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:26 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Volgens mij mag een speler, als hij eenmaal uit het veld gehaald is, niet meer terug hoor![]()
Hmmm, volgens mij mag het toch echt niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:32 schreef wdn het volgende:
[..]
weet je dat zeker? heb het namelijk een keer meegemaakt in een wedstrijd bij ons
(werd een gewisselde speler weer ingebracht voor een penalty shootout)
mag 100% niet op hoger niveau. vanaf de 3e klasse ofzo in de jeugd mag het welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:32 schreef wdn het volgende:
[..]
weet je dat zeker? heb het namelijk een keer meegemaakt in een wedstrijd bij ons
(werd een gewisselde speler weer ingebracht voor een penalty shootout)
kut post dit onder mijn kloonquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:45 schreef RobinEnBouchraForever het volgende:
[..]
mag 100% niet op hoger niveau. vanaf de 3e klasse ofzo in de jeugd mag het wel
JEUGDquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hmmm, volgens mij mag het toch echt niet.
Bij de jeugd wel, daarna volgens mij niet meer (misschien amateursenioren, maar dat weet ik niet zeker).
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef SolidArt het volgende:
[..]
JEUGD
Bij wedstrijden van de A-, B- en C-junioren in de categorie A zijn maximaal vijf wisselspelers (inclusief de doelman) toegestaan. Een speler die eenmaal is gewisseld mag niet meer deelnemen aan de wedstrijd.
Bij wedstrijden van de A-, B- en C-junioren in de categorie B is het doorlopend wisselen van maximaal vijf wisselspelers toegestaan. Dat betekent dat hier een eenmaal gewisselde speler weer terug mag in het veld.
Bij wedstrijden in het gehele pupillenvoetbal (categorie A en B) en bij de meisjes is het doorlopend wisselen van maximaal vijf wisselspelers toegestaan. Dat betekent dat hier een eenmaal gewisselde speler weer terug mag in het veld.
SENIOREN EN VROUWEN
Bij wedstrijden van de senioren en vrouwen in de categorie A zijn maximaal drie wisselspelers (inclusief doelman) toegestaan. Een speler die eenmaal is gewisseld mag niet meer deelnemen aan de wedstrijd.
Bij wedstrijden van de senioren en vrouwen in de categorie B is het doorlopend wisselen van maximaal vijf wisselspelers toegestaan. Dat betekent dat hier een eenmaal gewisselde speler weer terug mag in het veld.
Dus, ik neem aan dat een speler in een WK wedstrijd niet terug mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |