quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:18 schreef BeamofLight het volgende:
Ejjj suarez toch rood gisteren?
ja
Oh dan wordt het helemaal makkelijk als nederland met 11 tegen 10 mag beginnen...

quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Een vriendin van mij vertelde gisteren dat haar oma tijdens een wedstrijd zei dat:
"je toch wel duidelijk kan zien dat ze van de apen afstammen"
toen een aantal spelers van Ghana op elkaar sprongen om een doelpunt te vieren...

quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Een vriendin van mij vertelde gisteren dat haar oma tijdens een wedstrijd zei dat:
toen een aantal spelers van Ghana op elkaar sprongen om een doelpunt te vieren...

De PI maakt deze post wel afquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:18 schreef Nielsch het volgende:

Geweldigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:18 schreef Nielsch het volgende:

Je zus dacht dat ie in 2009 nog bij PSV speelde..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:17 schreef Dejannn het volgende:
Mijn zus tijdens NL - Brazilië;
'Waarom is van Nistelrooy er eigenlijk niet bij? Ohja die is getransferd naar zo'n Duitse club hé, wel jammer, Nederland had hem moeten houden'
![]()
![]()

vroeg ze niet waarom hij dan niet bij duitsland in de spits stondquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:17 schreef Dejannn het volgende:
Mijn zus tijdens NL - Brazilië;
'Waarom is van Nistelrooy er eigenlijk niet bij? Ohja die is getransferd naar zo'n Duitse club hé, wel jammer, Nederland had hem moeten houden'
![]()
![]()

En sindsdien is het je ex?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:08 schreef joppie_saus het volgende:
O ja, de oma van mijn ex ook:
'Ja, ik keek even en zag al snel dat Brazilië gewonnen had. Nou ja ik ging weg en toen dacht ik dus dat Brazilië gewonnen had, maar toen 's avonds op het nieuws had Nederland opeens weer gewonnen'

Nou belachelijk dat jouw vrouw dat vraagt. Belachelijk, hoe komt ze erbij? Echt, hoe kun je met zo iemand getrouwd zijn? Direct scheiden zou ik zeggen, want dit wil je niet om je heen hebben!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:22 schreef Tim21 het volgende:
Ik erger me overigens dodelijk aan dit soort mensen. In dit topic vind ik het nog wel vermakelijk maar tijdens de wedstrijd wil ik ze niet om me heen hebben.
Twee uur voor de wedstrijd tegen Brazilië: Van Gelder beschouwd al even snel voor in een journaal ofzo.
Vrouw: Ow is het eigenlijk uitverkocht.
Ik: ....
V: Nou dat zal wel niet hè, ik zie haast nog niemand zitten.
Ik; !@#$#%$^%&^*

quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:59 schreef Stefan het volgende:
Stel dat de zeeuw gewisseld moet worden, kost ons dat dat een wissel?

Ik hoor het al, tijd voor de FOK-knokploeg, wat is het adres van waar je vader zich bevind?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:55 schreef Rianne84 het volgende:
Sneijder maakt een domme actie:
"ja dat doe je thuis in Duitsland maar, niet hier!"
En mijn vader blijft steeds benadrukken wat de tegenpartij goed doet en wat Nederland fout doet, ook heel irritant

Je vader is dan ook een domme lul natuurlijk. Dat weet iedereen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:55 schreef Rianne84 het volgende:
Sneijder maakt een domme actie:
"ja dat doe je thuis in Duitsland maar, niet hier!"
En mijn vader blijft steeds benadrukken wat de tegenpartij goed doet en wat Nederland fout doet, ook heel irritant

quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:18 schreef BeamofLight het volgende:
Ejjj suarez toch rood gisteren?
ja
Oh dan wordt het helemaal makkelijk als nederland met 11 tegen 10 mag beginnen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |