Okee POLL!! Wie denkt dat de Fifa deze regel heeft ingesteld omdat die Bobo's te laf en te bang zijn om aan zichzelf toe te geven dat ze eigenlijk homofiel zijn? Daar ben ik tegen! Het is okee als je niet uit de kast durft te komen, vooral in de voetbalwereld, maar val ons dan niet lastig met benepen regeltjes bedoeld om jouw eigen psychische stoornissen te verhelpen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:47 schreef knnth het volgende:
Die regel is bizar omdat een onschuldige actie onder het vage mom van 'zeden' wordt bestraft terwijl spelers nog steeds (meestal) ongestraft schreeuwend op de scheidsrechter mogen afstormen.
ja, maar het blijft een ontzettende kut regelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:40 schreef Klummie het volgende:
Help me even maar dit is toch al jaren geel?
Waarom wil jij zo graag dat al die mannen hun shirt uittrekken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:55 schreef Killders het volgende:
Maar liefst ZES hebben gestemd vanwege de zeden!!!
allemaal FIFA homo die niet uit de kast durven te komen??? Wees een vent, kom gwoon uit die kast! OF: Stem dan niet
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:22 schreef MouzurX het volgende:
Ik dacht dat het was omdat het anders te lang duurt voordat er weer gespeeld kan worden? Vooral als iemand zijn shirt weggooit.
Dat begreep de maker van het topic ook wel hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:11 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waarom wil jij zo graag dat al die mannen hun shirt uittrekken?
Ik heb trouwens niet gestemd want het juiste antwoord staat er niet tussen. Het heeft, zoals bijna alles, weer gewoon met geld te maken.
Heel veel, als die sponsoren maar genoeg betalen voor de hulp van de FIFA.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat begreep de maker van het topic ook wel hoor. Overigens blijft het belachelijk dat het om de sponsoren in de spelregels is opgenomen. Als je het dan toch wilt aanpakken regel het dan via de club door er een geldboete op te zetten ofzo. Wat heeft de Fifa met shirt sponsoren te maken?
eeeeh, het is een WK? Landenwedstrijd? GEEN SHIRTSPONSORS dus ....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat de FIFA dit heeft ingesteld onder druk van sponsors van club teams, die willen dat hun merk goed zichtbaar is tijdens al die herhalingen van goals. Daar zit ook wel wat logica in natuurlijk.
Nike? Verder wil Fifa uniforme regels hebben, het zou immers belachelijk zijn als het uittrekken van je shirt op een WK ineens wél toegestaan is terwijl dat verder nergens mag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:39 schreef Killders het volgende:
[..]
eeeeh, het is een WK? Landenwedstrijd? GEEN SHIRTSPONSORS dus ....
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:22 schreef MouzurX het volgende:
Ik dacht dat het was omdat het anders te lang duurt voordat er weer gespeeld kan worden? Vooral als iemand zijn shirt weggooit.
Het gaat helemaal niet op shirtsponsoren. Het gaat om alle sponsoren, ook die van de FIFA zelf. Het imago van voetbal is gewoon slecht. 'Sport voor de armen.' Daar draagt dat shirt uittrekken aan bij. Daar willen ze vanaf, zodat ze ook een ander type sponsor voor de sport kunnen binnenhalen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat begreep de maker van het topic ook wel hoor. Overigens blijft het belachelijk dat het om de sponsoren in de spelregels is opgenomen. Als je het dan toch wilt aanpakken regel het dan via de club door er een geldboete op te zetten ofzo. Wat heeft de Fifa met shirt sponsoren te maken?
Dank, ik wilde m'n punt al gaan verdedigen maar dat heb jij al prima gedaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:44 schreef Symer het volgende:
[..]
Nike? Verder wil Fifa uniforme regels hebben, het zou immers belachelijk zijn als het uittrekken van je shirt op een WK ineens wél toegestaan is terwijl dat verder nergens mag.
Overigens vind ik het ook ridicuul, beetje met de spelregels gaan klooien om sponsors tevreden te houden. Voor je het weet gaan ze wedstrijden verdelen in 3 helften van 30 minuten opdat de tv-zenders wat meer reclame uit kunnen zenden.
Nee dat geloof ik echt niet, dat het daar iets mee te maken heeft. De huidige sponsoren zijn enkele van de grootste bedrijven in de wereld.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet op shirtsponsoren. Het gaat om alle sponsoren, ook die van de FIFA zelf. Het imago van voetbal is gewoon slecht. 'Sport voor de armen.' Daar draagt dat shirt uittrekken aan bij. Daar willen ze vanaf, zodat ze ook een ander type sponsor voor de sport kunnen binnenhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |