hij raakt hem toch echt aanquote:
Die opmerking maakte een huisgenoot van me ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:29 schreef llTilo het volgende:
De commetator zei: 'de bal strandde in de Japanse muur' Mijn vriendin daarop: maar er is toch alleen maar een Chinese muur
Zou zomaar mijn moeder kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:34 schreef Schneider het volgende:
Moeder van een vriend tijdens het kijken naar VI Oranje:
Johan Derksen: "...als van Bronckhorst geblesseerd raakt dan moet Braafheid erin..."
Moeder van vriend: "bedoelt ie dan iemand die wat braver speelt?"
lekkere vriendinquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:29 schreef llTilo het volgende:
De commetator zei: 'de bal strandde in de Japanse muur' Mijn vriendin daarop: maar er is toch alleen maar een Chinese muur
Hij haakte expres in, zijn voet bewoog nog naar rechts richting Stekelenburg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:09 schreef genakt het volgende:
[..]
hij raakt hem toch echt aan
dat hij nou wel heel makkelijk neergaat is gewoon goed van die gast
Dat is toch gewoon een mooie grap man, laat gaan johquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:38 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Zou zomaar mijn moeder kunnen zijn.
We praten wat over Stekelenburg
Mijn moeder: "Stekelenburg, die zal wel stekelig zijn geweest"
Zelfde hierquote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Plasterk het volgende:
Vrouwen die juichen bij een herhaling van een doelpunt omdat ze denken dat er opnieuw gescoord is
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef Kerol het volgende:
Mn moeder zei dit gister : 'Ja Nederland wordt weer te laks en dan gaan ze denken dat ze er zijn en krijgen ze toch nog een penalty tegen! Typisch Nederland!'
Ergerde me er dood aan
Je moeder is een kenner!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef Kerol het volgende:
Mn moeder zei dit gister : 'Ja Nederland wordt weer te laks en dan gaan ze denken dat ze er zijn en krijgen ze toch nog een penalty tegen! Typisch Nederland!'
Ergerde me er dood aan
juweeltjequote:Op woensdag 30 juni 2010 10:39 schreef lurf_doctor het volgende:
Gisteravond, een vriendin: 'Bij Spanje zingt niemand mee met het volkslied'
nee ditte!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:29 schreef DrDentz het volgende:
Robben is beter dan Ozil en Messi samen.
Alsof ook maar iemand wist dat het Spaanse volklied, als enige of een vd twee geen woorden heeft....quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:39 schreef lurf_doctor het volgende:
Gisteravond, een vriendin: 'Bij Spanje zingt niemand mee met het volkslied'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |