Dat zou mijn moeder ook zo kunnen zeggen. Gelukkig woon ik niet meer thuis...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef ymir het volgende:
mijn moeder tijdens Spanje - Zwitserland ( go Suisse):
"er loopt rood-wit-blauw op het veld als je die twee tenues ziet"![]()
toen ben ik maar boven gaan kijken
voor deze verandering in de spelregels voel ik wel watquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:31 schreef SevD het volgende:
Zusje:"Als ze nou rood krijgen, moeten ze dan het hele WK met 10 man spelen?"
Ja want we spelen ook tegen onszelf. Een zogenaamde 6-punten wedstrijd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:25 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Mijn moeder: "Huh, wat raar...ze moeten dus maar 3x spelen, maar ze zitten toch met z'n vieren in de poule, dus ook 4x tegen elkaar spelen?
Daarom is ie ook beeldbepalend bij Bayern op het moment.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:35 schreef De-Hamster het volgende:
Een of ander Wijsneusje op het werk tegen een dame:
Wijsneusje: "Van Bommel is echt een prutser staat er alleen maar in omdat hij de zoon is van Van Marwijk, wist je dat?"
Meisje "Oh nee, dat wist ik niet, Kuyt speelde wel goed hoorde ik."
Wijsneusje: "Ja klopt"
Ik wilde erop reageren maar een *facepalm* was het enige wat op zijn plaats was.
Zoals u wenst. Dan laat ik het hele topic ook maar mee genieten...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Maak. Een. Foto. Van. Je. Tieten. En. PM. Me. Die. Foto.
Je bent een man?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:26 schreef Lonka het volgende:
[..]
Zoals u wenst. Dan laat ik het hele topic ook maar mee genieten...
[ afbeelding ]
HI-LA-RISCHquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn favoriet om de kenner colega's/vrienden het bloed onder de nagels vandaan te halen is:
kenner: De eindstand was 0-0
ik: en wat was de stand voor de pauze?
Wacht effe, een jongen met een vriendin die niet weet hoe het poulesysteem op een voetbaltoernooi werkt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:41 schreef MetalMuisje het volgende:
Zucht.. ik krijg het mijn vriend maar niet aan zn verstand dat als een ploeg 1 wedstrijd verliest het niet per definitie al is uitgeschakeld.![]()
Bij de wedstrijd gister : als het nu gelijk spel is komen er penalty's toch![]()
nog een keer *zucht*
Sletquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:26 schreef Lonka het volgende:
[..]
Zoals u wenst. Dan laat ik het hele topic ook maar mee genieten...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Compatibel het volgende:
he euh, weer een noobvraag: speelt Duitsland nu met 10 man, of mag je na twee keer geel wel met 11 verder?
Ach ja, tis maar een spel.quote:
Is dat die zelfde kerel die zo'n goede relatie had met Marco Van Basten ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:48 schreef Komakie het volgende:
Luister naar een gemiddeld interview van Bert Maalderink
Net ook weer:
"Ik weet dat je liever niet over opstellingen praat, maar zou je misschien iets kunnen vertellen over de 11 die het morgen gaan doen?"
WTF man! Het erge is dat hij het elke wedstrijd vraagt. Elke keer weer zegt Van Marwijk dat hij het wel zal zien op de wedstrijddag en toch weer vragen. Hoe dom ben je dan als interviewer?
vooral met dick advocaatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:55 schreef CptChaos het volgende:
[..]
Is dat die zelfde kerel die zo'n goede relatie had met Marco Van Basten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |