ik maakte je helemaal niet belachelijk, dus de pm had niet gehoeven hoor Djeezquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:37 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Jongens nu gaan jullie míj belachelijk maken maar ik ben niet de domme hier:
Het was ook door dat meisje gepost tijdens NED-DEN (edit: 14 juni 14.37 dus als je het graag wil weten), ze had het over de kleuren van de pakken van Stekelenburg (blauw) en Sorensen (groen).
Dat was niet zo letterlijk bedoeld volgens mij.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
vandaag ook een zeer overbodige uit het commentaar bij NL-DEN
"en het staat 0-0 bij aftrap"
ik luister ook altijd mee als ik alleen in de trein/bus zitquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:47 schreef boskameel het volgende:
Bij de bushalte gistermiddag na de wedstrijd een groep paupertokkies, ving ik op:
"Ja die wedstrijd van Nederland tegen weetikveelwat, ja ik weet niet hoe dat land heet, ik vergeet dat altijd, maar die zwarte had hem mooi erin liggen."
.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:13 schreef Zeroku het volgende:
Een vriend van me:
Wordt de wedstrijd tussen Nederland en Japan in Japan gevoetbald of in Afrika
.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:13 schreef Zeroku het volgende:
Een vriend van me:
Wordt de wedstrijd tussen Nederland en Japan in Japan gevoetbald of in Afrika
.
Interessant idee wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:17 schreef AMDB het volgende:
Huisgenoot vroeg net of gele kaarten de volgende wedstrijd blijven staan En dan op de manier dat volgende wedstrijd geel=rood en niet volgende wedstrijd geel=schorsing.
Heb ik hierboven ergens uitgelegd.. of ben ik de enige die dat gehoord heeft?quote:
nee, dat klopt idd. Hij had het eerst over het resultaat in de kwalificatie wedstrijden van nederland tov Denemarken... Maar dat maakte niet meer uit, want het was bij het begin gewoon 0-0quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heb ik hierboven ergens uitgelegd.. of ben ik de enige die dat gehoord heeft?
Fijn! En dat van een niet-kenner als ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef bioloogje het volgende:
[..]
nee, dat klopt idd. Hij had het eerst over het resultaat in de kwalificatie wedstrijden van nederland tov Denemarken... Maar dat maakte niet meer uit, want het was bij het begin gewoon 0-0
Graag gedaan...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Fijn! En dat van een niet-kenner als ik
Pics van je tieten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:57 schreef Lonka het volgende:
Vriendin die altijd alles beter denkt te weten: 'poeh, ze zullen het wel warm hebben daar in Zuid-Afrika! Het is ook nog eens zomer!'
Toen kon ik in alle oprechtheid en stiekem een beetje doen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:49 schreef wdn het volgende:
Zo wat een moeders hebben jullie
Die van mij belde op en vroeg "En ben je nerveus. Wij zitten er klaar voor."?
Ze gaat richting de 70 >:D
Heb je d'r gelijk eentje gegeven?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef Perquisite het volgende:
Mijn vriendin vroeg gister wat een hoekschop was
"Tot de vijftien punten"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:47 schreef walk-man het volgende:
Man: '' Hoe lang duurt deze wedstrijd?''
"Ja, de wereldkampioen plaatst zich automatisch voor Europees voetbal"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:20 schreef fokvragen het volgende:
Mijn pa: Is de puntentelling gelijk als in de competitie?
Leuk als je het compleet uit de context haalt ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef planethugo het volgende:
Anthonie Kamerling bij VI Oranje:
Die bal is volgens mij best belangrijk
Van der Gijp:
Ja zonder wordt het ook zo lastig scoren he
Van der Gijp is een heldquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef planethugo het volgende:
Anthonie Kamerling bij VI Oranje:
Die bal is volgens mij best belangrijk
Van der Gijp:
Ja zonder wordt het ook zo lastig scoren he
Hele topic doorgelezen, en dit is toch echt de bestequote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef Krambo het volgende:
Ik zat vanavond bij mijn vader Duitsland-Australie te kijken, komt m'n moeder de kamer binnen:
''En, is er al gescoord?''
Wij ''Ja het is al 2-0 voor Duitsland ''
Moeder '' Oh, ik heb jullie helemaal niet horen juichen''
looooooooooooooooooooooolquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:49 schreef Lente_ninja het volgende:
"Horen die verzorgers ook bij het team"? Aldus mijn zusje terwijl een gewonde Noord-Koreaan wordt afgevoerd door zes gigantische negers.
Die isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:14 schreef Aotearoa het volgende:
"Waarom mag Zuid-Afrika wel meedoen, maar Noord-Afrika niet?"
Te erg gewoon
Maak. Een. Foto. Van. Je. Tieten. En. PM. Me. Die. Foto.quote:
zou wel uitdagend zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:31 schreef SevD het volgende:
Zusje:"Als ze nou rood krijgen, moeten ze dan het hele WK met 10 man spelen?"
Dat zou mijn moeder ook zo kunnen zeggen. Gelukkig woon ik niet meer thuis...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef ymir het volgende:
mijn moeder tijdens Spanje - Zwitserland ( go Suisse ):
"er loopt rood-wit-blauw op het veld als je die twee tenues ziet"
toen ben ik maar boven gaan kijken
voor deze verandering in de spelregels voel ik wel watquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:31 schreef SevD het volgende:
Zusje:"Als ze nou rood krijgen, moeten ze dan het hele WK met 10 man spelen?"
Ja want we spelen ook tegen onszelf. Een zogenaamde 6-punten wedstrijd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:25 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Mijn moeder: "Huh, wat raar...ze moeten dus maar 3x spelen, maar ze zitten toch met z'n vieren in de poule, dus ook 4x tegen elkaar spelen?
Daarom is ie ook beeldbepalend bij Bayern op het moment.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:35 schreef De-Hamster het volgende:
Een of ander Wijsneusje op het werk tegen een dame:
Wijsneusje: "Van Bommel is echt een prutser staat er alleen maar in omdat hij de zoon is van Van Marwijk, wist je dat?"
Meisje "Oh nee, dat wist ik niet, Kuyt speelde wel goed hoorde ik."
Wijsneusje: "Ja klopt"
Ik wilde erop reageren maar een *facepalm* was het enige wat op zijn plaats was.
Zoals u wenst. Dan laat ik het hele topic ook maar mee genieten...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Maak. Een. Foto. Van. Je. Tieten. En. PM. Me. Die. Foto.
Je bent een man?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:26 schreef Lonka het volgende:
[..]
Zoals u wenst. Dan laat ik het hele topic ook maar mee genieten...
[ afbeelding ]
HI-LA-RISCHquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn favoriet om de kenner colega's/vrienden het bloed onder de nagels vandaan te halen is:
kenner: De eindstand was 0-0
ik: en wat was de stand voor de pauze?
Wacht effe, een jongen met een vriendin die niet weet hoe het poulesysteem op een voetbaltoernooi werkt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:41 schreef MetalMuisje het volgende:
Zucht.. ik krijg het mijn vriend maar niet aan zn verstand dat als een ploeg 1 wedstrijd verliest het niet per definitie al is uitgeschakeld.
Bij de wedstrijd gister : als het nu gelijk spel is komen er penalty's toch
nog een keer *zucht*
Sletquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:26 schreef Lonka het volgende:
[..]
Zoals u wenst. Dan laat ik het hele topic ook maar mee genieten...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Compatibel het volgende:
he euh, weer een noobvraag: speelt Duitsland nu met 10 man, of mag je na twee keer geel wel met 11 verder?
Ach ja, tis maar een spel.quote:
Is dat die zelfde kerel die zo'n goede relatie had met Marco Van Basten ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:48 schreef Komakie het volgende:
Luister naar een gemiddeld interview van Bert Maalderink
Net ook weer:
"Ik weet dat je liever niet over opstellingen praat, maar zou je misschien iets kunnen vertellen over de 11 die het morgen gaan doen?"
WTF man! Het erge is dat hij het elke wedstrijd vraagt. Elke keer weer zegt Van Marwijk dat hij het wel zal zien op de wedstrijddag en toch weer vragen. Hoe dom ben je dan als interviewer?
vooral met dick advocaatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:55 schreef CptChaos het volgende:
[..]
Is dat die zelfde kerel die zo'n goede relatie had met Marco Van Basten ?
Ja die kerel heeft geen toegevoegde waarde, de gemiddelde peuter kan betere vragen stellen.quote:
Hij is "de" man die het nederlands elftal volgt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:55 schreef CptChaos het volgende:
[..]
Is dat die zelfde kerel die zo'n goede relatie had met Marco Van Basten ?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn favoriet om de kenner colega's/vrienden het bloed onder de nagels vandaan te halen is:
kenner: De eindstand was 0-0
ik: en wat was de stand voor de pauze?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:15 schreef Watashiwa het volgende:
minuutje bij..dat is toch altijd na de wedstrijd?
Dit is toch echt de mooistequote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef Krambo het volgende:
Ik zat vanavond bij mijn vader Duitsland-Australie te kijken, komt m'n moeder de kamer binnen:
''En, is er al gescoord?''
Wij ''Ja het is al 2-0 voor Duitsland ''
Moeder '' Oh, ik heb jullie helemaal niet horen juichen''
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef xBlackHeart het volgende:
Pa: Het staat 1-1
Ik: Voor wie?
Pa: ...
quote:
Die wilde ik ook net quoten.quote:
Jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik wil graag hier de commentator van de NOS Jeroen-nog-wat neerzetten met z'n 'Penalty!!!!' in de laatste minuut van Ned-Japan.
Er werd helemaal geen penalty gegeven
dat laatste idd ik schrok me rot hahaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:09 schreef Etcetera het volgende:
Het commentaar op Ned 1 was ook triest soms hoor
Goal van Sneijder: we worden weer geholpen door de tegenstander.
Waar dan? Hoe dan? Sneijder schiet 'm gewoon loeihard in, keeper zit er half naast met z'n handen. Wat nou hulp
En in de 2de helft: 'PENALTY!!' Wait whut!
'Oh nee toch niet'
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Bij de derde herhaling van die loopactie van Afellay begon mijn oma hem ineens aan te moedigen: "Toe dan jongen, loop door!"
lolquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Bij de derde herhaling van die loopactie van Afellay begon mijn oma hem ineens aan te moedigen: "Toe dan jongen, loop door!"
Ja vooral omdat ik meteen al zag dat het níks wasquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:12 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat laatste idd ik schrok me rot haha
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:50 schreef Baghdaddy het volgende:
Afgelopen 1-1.
En NL is 100 procent door
Het zou een terechte penalty zijn geweest... Duwen in de rug...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja vooral omdat ik meteen al zag dat het níks was
Dat was een (niet begrepen) geintje denk ikquote:
Kom zegquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:01 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Het zou een terechte penalty zijn geweest... Duwen in de rug...
Want NL zit in de poule met DL? Of juich je alleen voor je eigen land?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:13 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Dit is toch echt de mooiste
Het zou zwaar bestraft zijn, maar volgens de strikte regels was het een penalty geweest...quote:
Geest van de wedstrijd niet, volgens de regels wel. Dus een penalty zou niet onterecht zijn geweest. Maar ben ook blij dat hij niet gegeven is...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:59 schreef Etcetera het volgende:
Volgens de strikte regels zouden meerdere Japanners geel moeten hebben gekregen voor een aantal acties. Dus in de geest van de wedstrijd was het absoluut géén penalty.
Ik heb gisteren Engeland-Algerije gezien in een traditionele lower class pub in Londen met een Algerijnse vriend van me die de hele tijd "COME ON ALGERIA" riep, het standaard antwoord van de ong. 200 koppige menigte was "FUCK ALGERIA", ik was doodsbang daar ahaha, ben blij dat er niet gescoord isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:58 schreef uithangbord het volgende:
Na afloop van de wedstrijd Nederland - Japan (1-0), Sneijder komt in beeld en klapt even. Zegt een meisje heel hard; "Wat klapt ie nou, wat heeft hij nou gepresteerd!"
En gisteren bij Engeland - Algerije (zaten in een Engelse kroeg, en uiteraard ook voor Engeland). Algerije krijgt een kans, 7de minuut ofzo, roept een vriendin. Oeh, jammer! Of... wat... voor welke kleur zijn we eigenlijk?
Welk land wint er nou gigantisch van Nederland?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:36 schreef rockabillyrakker het volgende:
Haha oei!
Ik ben eens opgesloten voor mijn eigen veiligheid omdat ik met een groepje vrienden van het "andere land" was dat giganties van Nederland won. Rellen!
UEFA cup 1996 als ik het goed heb, England Netherlands 4-1.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:11 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Welk land wint er nou gigantisch van Nederland?
Nederlanders juichen in het algemeen niet voor Duitslandquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:59 schreef P.F het volgende:
Ja leg nou uit wat het 'moeder die vraagt waarom juichen jullie niet voor DL'-verhaal is?
Klopt hoor, dat was een flinke afgang maar kwam door de kabelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:21 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
UEFA cup 1996 als ik het goed heb, England Netherlands 4-1.
Kan er naast zitten...
Hilarisch!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:30 schreef uithangbord het volgende:
Zojuist in de trein. Vrouw die schijnbaar onderweg is naar het philips stadion zegt tegen een man: 'Ja, wij gaan echt in het stadion kijken.' Man: 'Oké, daar hebben ze enorme schermen hangen?' Vrouw: 'Nee, daar is de wedstrijd.'
Sfeer in het treinstel werd spontaan geweldig.
Dit past dus zó goed in dit topic hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:21 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
UEFA cup 1996 als ik het goed heb, England Netherlands 4-1.
Kan er naast zitten...
Idd .quote:Op zondag 20 juni 2010 09:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dit past dus zó goed in dit topic he
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:59 schreef P.F het volgende:
Ja leg nou uit wat het 'moeder die vraagt waarom juichen jullie niet voor DL'-verhaal is?
Hoezo dan? Die wedstrijd was in 1996 dat weet ik zeker want ik weet waar ik hem heb gekeken.quote:Op zondag 20 juni 2010 09:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dit past dus zó goed in dit topic he
Omdat sommige Nederlanders 'haat' koesteren tegen Duitsers. Ik juich wel gewoon als ze met goed voetbal scoren Maar dat doe ik bij elk land dat goed speelt (behalve Portugal!!) , zolang het maar niet tegen Nederland isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:59 schreef P.F het volgende:
Ga nog even door idd, maakt het alleen maar leuker .quote:Op zondag 20 juni 2010 11:39 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Hoezo dan? Die wedstrijd was in 1996 dat weet ik zeker want ik weet waar ik hem heb gekeken.
Zoek maar even op wat de uefa cup is...quote:Op zondag 20 juni 2010 11:39 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Hoezo dan? Die wedstrijd was in 1996 dat weet ik zeker want ik weet waar ik hem heb gekeken.
Ik was even geschokt, maar je ondertitel zegt meer dan duizend woorden .quote:Op zondag 20 juni 2010 11:39 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Ik weet wat het is.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:15 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Zoek maar even op wat de uefa cup is...
Ik dacht dat we daar ondertussen wel overheen waren!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:23 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Nederlanders juichen in het algemeen niet voor Duitsland
Vandaar...
O wat een suffe reden! Liever dat Duitsland wint dan een Afrikaans land Dan is het tenminste nog Europeesquote:Op zondag 20 juni 2010 11:43 schreef DuranK het volgende:
[..]
Omdat sommige Nederlanders 'haat' koesteren tegen Duitsers. Ik juich wel gewoon als ze met goed voetbal scoren Maar dat doe ik bij elk land dat goed speelt (behalve Portugal!!) , zolang het maar niet tegen Nederland is
In het normale leven wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht dat we daar ondertussen wel overheen waren!
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:19 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Ik weet wat het is.
De vraag was hier wie verslaat Nederland wel eens.
(Niks met de WK te maken)
Dat was in dat geval van de rel dus Engeland.
ja maar... er spelen heul geen landenteams in de uefa cup...quote:Op zondag 20 juni 2010 12:19 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Ik weet wat het is.
Goed hey!quote:Op zondag 20 juni 2010 12:25 schreef bioloogje het volgende:
[..]
ja maar... er spelen heul geen landenteams in de uefa cup...
Volgens mij bedoelde je het EK...quote:Op zondag 20 juni 2010 12:39 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Goed hey!
Ik bedoel de Europa cup.
Ofzo.
Even als gleufdieren onder elkaar: dit doe je expres he?quote:Op zondag 20 juni 2010 12:39 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Goed hey!
Ik bedoel de Europa cup.
Ofzo.
(Heb wel eens een dommere voetbal opmerking gemaakt maar die vertel ik lekker niet )
Maar de off-side rule ken ik wel!
(na 7 keer uitleggen)
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:39 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Goed hey!
Ik bedoel de Europa cup.
Ofzo.
(Heb wel eens een dommere voetbal opmerking gemaakt maar die vertel ik lekker niet )
Maar de off-side rule ken ik wel!
(na 7 keer uitleggen)
hihi ja die welquote:Op zondag 20 juni 2010 12:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Even als gleufdieren onder elkaar: dit doe je expres he?
Gleufdieren?quote:Op zondag 20 juni 2010 12:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Even als gleufdieren onder elkaar: dit doe je expres he?
Nu wel!quote:
Ahh, vertel ook even die dommere opmerking....quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:46 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ahh, vertel ook even die dommere opmerking....
En dat moet nóg gebeuren?quote:Op zondag 20 juni 2010 12:46 schreef rockabillyrakker het volgende:
Gelukkig trouw ik met een rijke vent.
(ja dat is een grapje)
Dit gaan mensen me niet in dank afnemen, maar goed, here goes: UEFA CUP was de tegenwoordige Europa League, da's voor clubteams, niet voor landen. Jij hebt het over het EK, europees kampioenschap. Da's heel wat anders dan de UEFA CUP.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:19 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Ik weet wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |