Want NL zit in de poule met DL? Of juich je alleen voor je eigen land?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:13 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Dit is toch echt de mooiste![]()
![]()
Geest van de wedstrijd niet, volgens de regels wel. Dus een penalty zou niet onterecht zijn geweest. Maar ben ook blij dat hij niet gegeven is...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:59 schreef Etcetera het volgende:
Volgens de strikte regels zouden meerdere Japanners geel moeten hebben gekregen voor een aantal acties. Dus in de geest van de wedstrijd was het absoluut géén penalty.
Ik heb gisteren Engeland-Algerije gezien in een traditionele lower class pub in Londen met een Algerijnse vriend van me die de hele tijd "COME ON ALGERIA" riep, het standaard antwoord van de ong. 200 koppige menigte was "FUCK ALGERIA", ik was doodsbang daar ahaha, ben blij dat er niet gescoord isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:58 schreef uithangbord het volgende:
Na afloop van de wedstrijd Nederland - Japan (1-0), Sneijder komt in beeld en klapt even. Zegt een meisje heel hard; "Wat klapt ie nou, wat heeft hij nou gepresteerd!"
En gisteren bij Engeland - Algerije (zaten in een Engelse kroeg, en uiteraard ook voor Engeland). Algerije krijgt een kans, 7de minuut ofzo, roept een vriendin. Oeh, jammer! Of... wat... voor welke kleur zijn we eigenlijk?
Welk land wint er nou gigantisch van Nederland?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:36 schreef rockabillyrakker het volgende:
Haha oei!
Ik ben eens opgesloten voor mijn eigen veiligheid omdat ik met een groepje vrienden van het "andere land" was dat giganties van Nederland won. Rellen!
UEFA cup 1996 als ik het goed heb, England Netherlands 4-1.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:11 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Welk land wint er nou gigantisch van Nederland?
Nederlanders juichen in het algemeen niet voor Duitslandquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:59 schreef P.F het volgende:
Ja leg nou uit wat het 'moeder die vraagt waarom juichen jullie niet voor DL'-verhaal is?
Klopt hoor, dat was een flinke afgang maar kwam door de kabelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:21 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
UEFA cup 1996 als ik het goed heb, England Netherlands 4-1.
Kan er naast zitten...
Hilarisch!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:30 schreef uithangbord het volgende:
Zojuist in de trein. Vrouw die schijnbaar onderweg is naar het philips stadion zegt tegen een man: 'Ja, wij gaan echt in het stadion kijken.' Man: 'Oké, daar hebben ze enorme schermen hangen?' Vrouw: 'Nee, daar is de wedstrijd.'
Sfeer in het treinstel werd spontaan geweldig.
Dit past dus zó goed in dit topic hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:21 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
UEFA cup 1996 als ik het goed heb, England Netherlands 4-1.
Kan er naast zitten...
Iddquote:Op zondag 20 juni 2010 09:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dit past dus zó goed in dit topic he
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:59 schreef P.F het volgende:
Ja leg nou uit wat het 'moeder die vraagt waarom juichen jullie niet voor DL'-verhaal is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |