Buitenspel blijft moeilijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:48 schreef JohnDDD het volgende:
Bij "doelpunt" van Persie:
Vrouwelijke figuur: Ja hij zit erin!!!!!!! Hey waarom juichen jullie niet?
Ik: Het is buitenspel!
Vrouwelijke figuur: De bal bleef toch binnen de lijnen?
Ik: *legt 10 minuten lang buitenspel uit*
Vrouwelijke figuur: Ah ok.
Later speelt een Deen een bal richting een ploeggenoot die bij de ZIJLIJN staat:
Vrouwelijke figuur: Hey dat is toch buitenspel!
Ik: Nee hoezo?
Vrouwelijke figuur: Hij staat dichter bij de rand van het veld dan de Nederlanders dus dan is het toch buitenspel!
Ik:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:27 schreef Guberuken het volgende:
[..]
In dezelfde categorie, m'n moeder gister bij Italië-Paraguay (ITA-PAR);
"Italië-Parijs?"
waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef Tomzzz het volgende:
René van der Gijp:
“Ik heb in mijn carrière één keer met mijn hoofd gescoord toen ik vergat te bukken.”
Hij draagt een handtasje en heeft oorbellen in?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:24 schreef LimboFan het volgende:
Een vriend van mij, een man, had ik meegenomen naar het plaatselijke café, vraagt hij hoeveel teams er in een poule zitten, en of je dan ook tegen elke moet spelen!![]()
![]()
Doet niet meer mee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:24 schreef LimboFan het volgende:
Een vriend van mij, een man, had ik meegenomen naar het plaatselijke café, vraagt hij hoeveel teams er in een poule zitten, en of je dan ook tegen elke moet spelen!![]()
![]()
Ja dat is inderdaad best geinig, iedereen in oranje shirts en toetert etc. Kom hij daar in zijn witte broek met zijn hemd en trui erover heenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij draagt een handtasje en heeft oorbellen in?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:44 schreef Axia het volgende:
ik schaam me soms voor het vrouwelijk geslacht.
Hahaha kakker meets football fanaticsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:31 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad best geinig, iedereen in oranje shirts en toetert etc. Kom hij daar in zijn witte broek met zijn hemd en trui erover heen
Het is al heel wat dat ze dus wel wist dat Elia bij Twente heeft gezetenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:28 schreef Chooselife het volgende:
Mijn vriendin: "Blijft die Elia bij Twente?"
Nice try.
Maar dat is ook gewoon raarquote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef Krambo het volgende:
Ik zat vanavond bij mijn vader Duitsland-Australie te kijken, komt m'n moeder de kamer binnen:
''En, is er al gescoord?''
Wij ''Ja het is al 2-0 voor Duitsland''
Moeder '' Oh, ik heb jullie helemaal niet horen juichen''
Zeker weten vooral als je bedenkt dat dit waarschijnlijk de enige goede wedstrijd in de groepfase blijftquote:
Nee hoor, want de commentator heeft bij elke speler gezegd waar hij geboren is, hoe oud hij is, waar hij nu voetbalt en waar hij gevoetbald heeft. Waarschijnlijk heeft ze gewoon gehoord dat de commentator het daarover had.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:11 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ze dus wel wist dat Elia bij Twente heeft gezeten
Ze bedoelt dat NL er volgende week uitligt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:21 schreef Terreros85 het volgende:
Mijn beide oma's afzonderlijk van elkaar. 'Ik ben wel blij dat het volgende week weer voorbij is'. Ik: 'Het duurt nog een maand.' Zij:
Heel makkelijk zelfs.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Zo moeilijk is buitenspel nietEn ja ik ben een vrouw
Inderdaad, 'k heb het zelfs wel 's aan een vent uit moeten leggenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Zo moeilijk is buitenspel nietEn ja ik ben een vrouw
Ik moest het me vriendin gisteren weer uileggenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:34 schreef xxiessiexx het volgende:
Serieus, als je na dit WK "buitenspel" nog niet kent, lag je echt te slapen tijdens de wedstrijden. De afgelopen wedstrijden is er echt vet veel gefloten voor buitenspel.
Alsof iedereen voetbal met interesse volgt. Wij gingen gisteren met het merendeel naar de kroeg vanuit het werk, maar een paar non-voetballiefhebbers bleven lekker werkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:34 schreef xxiessiexx het volgende:
Serieus, als je na dit WK "buitenspel" nog niet kent, lag je echt te slapen tijdens de wedstrijden. De afgelopen wedstrijden is er echt vet veel gefloten voor buitenspel.
Ok ik bedoelde dus dat als je dit WK ook daadwerkelijk gevolgd hebtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:28 schreef DuranK het volgende:
[..]
Alsof iedereen voetbal met interesse volgt. Wij gingen gisteren met het merendeel naar de kroeg vanuit het werk, maar een paar non-voetballiefhebbers bleven lekker werken
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:44 schreef Axia het volgende:
ik schaam me soms voor het vrouwelijk geslacht.
Meisje 2:quote:ze hebben de camera gedraaid ik ben nu in de war
oke Esther focus focus groen = denemarken
blauw = nederland
ja ?
ja!
Meisje 1:quote:ze wisselen na de helft van het spel van kant hoor
quote:oh kijk zoveel verstand heb ik nou van voetbal
tis echt om te janken mijn verstand
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:42 schreef Marissaatje het volgende:
Ik zat uit verveling op een ander (meiden)forum te lezen in een wk-topic en ik kwam echt een topper van een uitspraak van tijdens NED-DEN tegen die ik jullie niet wil onthouden:
Meisje 1:
[..]
Meisje 2:
[..]
Meisje 1:
[..]
![]()
Wil je al een sex change ondergaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:42 schreef Marissaatje het volgende:
Ik zat uit verveling op een ander (meiden)forum te lezen in een wk-topic en ik kwam echt een topper van een uitspraak van tijdens NED-DEN tegen die ik jullie niet wil onthouden:
Meisje 1:
[..]
Meisje 2:
[..]
Meisje 1:
[..]
![]()
HaHa, jij komt op girlscenequote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:42 schreef Marissaatje het volgende:
Meisje 1:
[..]
Meisje 2:
[..]
Meisje 1:
[..]
![]()
Dat is de hele grap, ze keken naar japan - kameroen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:22 schreef sbientje het volgende:
sowieso, blauw en groen? Wit en oranje was het toch?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:40 schreef Gremen het volgende:
[..]
Dat is de hele grap, ze keken naar japan - kameroen!
Dat van dat wisselen van kant is maar bijzaak
hahah in de post staat tijdens NED-DENquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:40 schreef Gremen het volgende:
[..]
Dat is de hele grap, ze keken naar japan - kameroen!
Dat van dat wisselen van kant is maar bijzaak
Het is misschien een simpele regel, maar ze hebben het mij ook zes keer uit moeten leggen en nóg begrijp ik 'm maar half.quote:
Jongens nu gaan jullie míj belachelijk makenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef sbientje het volgende:
[..]
hahah in de post staat tijdens NED-DEN![]()
Dan lag ik blijkbaar te slapen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:34 schreef xxiessiexx het volgende:
Dit is idd wel héél erg ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:14 schreef Aotearoa het volgende:
"Waarom mag Zuid-Afrika wel meedoen, maar Noord-Afrika niet?"Te erg gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |