quote:Op maandag 14 juni 2010 11:30 schreef uithangbord het volgende:
Zojuist in de trein. Vrouw die schijnbaar onderweg is naar het philips stadion zegt tegen een man: 'Ja, wij gaan echt in het stadion kijken.' Man: 'Oké, daar hebben ze enorme schermen hangen?' Vrouw: 'Nee, daar is de wedstrijd.'
Sfeer in het treinstel werd spontaan geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:54 schreef hondenfokker het volgende:
Oranje kleurtje aanvraagtopic #7 - *O*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thqquote:Op maandag 14 juni 2010 11:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oranje kleurtje aanvraagtopic #7 - *O*
Hoaxquote:Op maandag 14 juni 2010 11:30 schreef uithangbord het volgende:
Zojuist in de trein. Vrouw die schijnbaar onderweg is naar het philips stadion zegt tegen een man: 'Ja, wij gaan echt in het stadion kijken.' Man: 'Oké, daar hebben ze enorme schermen hangen?' Vrouw: 'Nee, daar is de wedstrijd.'
ach, als er maar een gat in zit.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:54 schreef Muridae het volgende:
Aanvaller tackelt verdediger in 16 meter gebied.
Vriendin: "Ohh...penalty !"
Ik: "Het is de 16 meter van de tegenstander, dus geen penalty schat."
Als je had gezegt dat een schwalbe een fopduik is dan moet het niet zo moeilijk zijn, mits ze geen IQ van een visstick heeft.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:21 schreef DeTolk het volgende:
"Is oranje nu kampioen?"
Ja, ik heb 'r direct verkracht.
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:51 schreef BenMoe het volgende:
''Krijg je ook een punt als je de bal in je eigen goal kopt ?"
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:51 schreef BenMoe het volgende:
''Krijg je ook een punt als je de bal in je eigen goal kopt ?"
Treurig, edoch grappigquote:Op maandag 14 juni 2010 11:30 schreef uithangbord het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef Krambo het volgende:
Ik zat vanavond bij mijn vader Duitsland-Australie te kijken, komt m'n moeder de kamer binnen:
''En, is er al gescoord?''
Wij ''Ja het is al 2-0 voor Duitsland''
Moeder '' Oh, ik heb jullie helemaal niet horen juichen''
Heerlijk droog tochquote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
vandaag ook een zeer overbodige uit het commentaar bij NL-DEN
"en het staat 0-0 bij aftrap"
Over de commentators kun je een compleet nieuw topic maken,... echt ongelofelijkquote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef Rijstbal het volgende:
Vandaag
"GOED GEVANGEN VAN DER SAR!!! OF HOE DIE OOK HEET!! HIHI"
dit is vandaag ook echt gebeurd in een trein righting Den Bosch, mijn broertje is ook in Eindhoven wezen kijken en liep vertraging op op de terugweg.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ze had beter voor de trein kunnen springen ipv er in te stappen
Op zich werd de wedstrijd toen pas een beetje interessant dus best slim bekeken van hem...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:43 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Vandaag had ik afgesproken met een vriend om in de kroeg te gaan kijken.
ik was er braaf om half 2.
2 uur...Die vriend was er nog steeds niet. Dus heb ik hem maar even gesmst.
Toen die er eindelijk was zei hij:
O, ik dacht dat het half 3 begon.
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:35 schreef jakkop het volgende:
"...een gracieuze libero..."
"Wat, heeftie een gracieus libido? Waarom is dat relevant?"
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:06 schreef Susi het volgende:
Mijn buurvrouw begon keihard te juichen bij de herhaling van het doelpunt van Kuyt, ze dacht dat het 3-1 werd.
Vreselijk inderdaad, maar dan kan je wel een heel uitgetypt verslag maken van het commentaar, want het was helemaal vreselijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:06 schreef Susi het volgende:
Mijn buurvrouw begon keihard te juichen bij de herhaling van het doelpunt van Kuyt, ze dacht dat het 3-0 werd.
*oeps
Ja, dat had mijn vriendin gisteren ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:06 schreef Susi het volgende:
Mijn buurvrouw begon keihard te juichen bij de herhaling van het doelpunt van Kuyt, ze dacht dat het 3-0 werd.
*oeps
In dezelfde categorie, m'n moeder gister bij Italië-Paraguay (ITA-PAR);quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:11 schreef Frutsel het volgende:
Afgelopen weekend bij de wedstrijd Uruquay - Frankrijk
zij: "Leuke wedstrijd?"
ik: "Gaat wel.."
zij: Wie spelen er?
ik:" Wie denk je? " (al wijzend op de letters bovenin beeld FRA - URU 0-0)
zij: Ahh... Frankrijk - Uruzgan
wat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:37 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder vraagt met altijd de hemd van het lijf tijdens het voetbal. Niks mis mee maar vandaag ging het wel erg mis zeg.
Tijdens Nederland-Denemarken
Waar komt die Poulsen vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |