Slechte educatie gehad.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:10 schreef uithangbord het volgende:
Vervolg, originele topic hier
Zojuist, tijdens de wedstrijd Duitsland - Australië. Cahill krijgt rood. Zeg ik; tegen 10 man wordt het wel erg makkelijk voor Duitsland. Vrouwelijkfiguur; 10? Hebben ze al 2 rode kaarten?
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:25 schreef VeX- het volgende:
Nu al een prachttopic.
weet ik ook nietquote:Op zondag 13 juni 2010 22:33 schreef bhm het volgende:
- Mijn moeder had nog nooit gezien dat er een penalty stip in de 16 meter is.
- Kon haar maar niet duidelijk maken waar de middencirkel en de halve cirkel bij de 16 voor dienden.
- Ook de streep bij de achterlijn voor de afstand tot de corner was niet duidelijk te maken.
Jij: Ga eens bier halen, dan leg ik het daarna uit.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:34 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Vrouwelijk Figuur: Hoeveel staat het?
Ik: 1-1
Vrouwelijk Figuur: Voor wie?
Snap best dat mensen het niet weten, maar wanneer je het dan duidelijk uitlegt en het nog niet begrepen wordtquote:Op zondag 13 juni 2010 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
weet ik ook niet
Edit; opgezocht, best logisch
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef bhm het volgende:
[..]
Ik kreeg de vraag terug van: "maar een penalty wordt toch altijd op dezelfde plek genomen??" hetzelfde met de corner en de aftrap
Heerlijk, voor dit soort opmerkingen zou je bijna thuis gaan kijken.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef bioloogje het volgende:
Huisgenote van me net:
"Wie is die man in het geel op het veld?"
Ik:"Je bedoelt de scheidsrechter?
Zij:"Ik weet toch niets van voetbal..." (op een toon van: "Het is toch logisch dat ik dat niet weet...")
Het voorgenomen huwelijk gaat nog steeds door?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef DRidder het volgende:
Mijn aanstaande vrouw: Hebben ze bij wedstrijden van het WK ook een kwartier rust?
godverredomme deze slaat alles
Jij laat je overrulen door je secretaresse!?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
Secretaresse: "Heb om 14.30 uur een bespreking ingepland"
Ik: "Huh ? Dan speelt Nederland, kan het niet een uurtje later of zo ?"
Secretaresse: "Ah jo, maakt het uit, zaterdag spelen ze weer, kijk je dan toch lekker ?"
Ik: "![]()
![]()
"
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
Secretaresse: "Ah jo, maakt het uit, zaterdag spelen ze weer, kijk je dan toch lekker ?"
![]()
"
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:34 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Briljant.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
![]()
"
Is dat een typo of denk je echt dat hij Wiltshire heetquote:Op maandag 14 juni 2010 10:27 schreef jakkop het volgende:
Heeft Australie nou een speler die Wheelchair heet? Nee, hij heet Wiltshire.
Lijkt me een geldige reden voor ontslagquote:Op maandag 14 juni 2010 10:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
![]()
"
Dit vraagt m'n vader ook altijd, maar dan als vreselijk, ik herhaal: vreselijk, irritant grapje. 1 keer is het leuk, daarna niet meer. Ik heb die grap intussen al 22.534 keer gehoord volgens mij.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:34 schreef PS2BuyCenter het volgende:
zuid-afrika heeft ook een blanke speler hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 11:16 schreef Pim89 het volgende:
[..]
Dit vraagt m'n vader ook altijd, maar dan als vreselijk, ik herhaal: vreselijk, irritant grapje. 1 keer is het leuk, daarna niet meer. Ik heb die grap intussen al 22.534 keer gehoord volgens mij.
M'n zus gisteren na de rode kaart van Lukovic "Oh, nu gaat Servië makkelijk winnen" m'n vader: "die rode kaart was voor Servië" m'n zus: "oh, dan gaat Ghana winnen, ik dacht dat die blanke man uit Ghana kwam"
Ik neem aan dat je moeder nu weer aan de ketting ligt?quote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef Krambo het volgende:
Ik zat vanavond bij mijn vader Duitsland-Australie te kijken, komt m'n moeder de kamer binnen:
''En, is er al gescoord?''
Wij ''Ja het is al 2-0 voor Duitsland''
Moeder '' Oh, ik heb jullie helemaal niet horen juichen''
Dat zegt meer over jouw uitleg dan over hem/haar...quote:Op maandag 14 juni 2010 11:15 schreef Lariekoek het volgende:
Collega: "Wat is een schwalbe ook alweer?"
Uitleg...
Collega: "Wow, dat klinkt ingewikkeld."
Je moeder heeft humorquote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef Krambo het volgende:
Ik zat vanavond bij mijn vader Duitsland-Australie te kijken, komt m'n moeder de kamer binnen:
Nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw uitleg dan over hem/haar...
Jawel hoor, als je het op een normale manier uit had gelegd, had het niet ingewikkeld geklonkenquote:
Hoe heb je het uitgelegd danquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:30 schreef uithangbord het volgende:
Zojuist in de trein. Vrouw die schijnbaar onderweg is naar het philips stadion zegt tegen een man: 'Ja, wij gaan echt in het stadion kijken.' Man: 'Oké, daar hebben ze enorme schermen hangen?' Vrouw: 'Nee, daar is de wedstrijd.'
Sfeer in het treinstel werd spontaan geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:54 schreef hondenfokker het volgende:
Oranje kleurtje aanvraagtopic #7 - *O*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thqquote:Op maandag 14 juni 2010 11:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oranje kleurtje aanvraagtopic #7 - *O*
Hoaxquote:Op maandag 14 juni 2010 11:30 schreef uithangbord het volgende:
Zojuist in de trein. Vrouw die schijnbaar onderweg is naar het philips stadion zegt tegen een man: 'Ja, wij gaan echt in het stadion kijken.' Man: 'Oké, daar hebben ze enorme schermen hangen?' Vrouw: 'Nee, daar is de wedstrijd.'
ach, als er maar een gat in zit.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:54 schreef Muridae het volgende:
Aanvaller tackelt verdediger in 16 meter gebied.
Vriendin: "Ohh...penalty !"
Ik: "Het is de 16 meter van de tegenstander, dus geen penalty schat."
Als je had gezegt dat een schwalbe een fopduik is dan moet het niet zo moeilijk zijn, mits ze geen IQ van een visstick heeft.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:21 schreef DeTolk het volgende:
"Is oranje nu kampioen?"
Ja, ik heb 'r direct verkracht.
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:51 schreef BenMoe het volgende:
''Krijg je ook een punt als je de bal in je eigen goal kopt ?"
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:51 schreef BenMoe het volgende:
''Krijg je ook een punt als je de bal in je eigen goal kopt ?"
Treurig, edoch grappigquote:Op maandag 14 juni 2010 11:30 schreef uithangbord het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef Krambo het volgende:
Heerlijk droog tochquote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
vandaag ook een zeer overbodige uit het commentaar bij NL-DEN
"en het staat 0-0 bij aftrap"
Over de commentators kun je een compleet nieuw topic maken,... echt ongelofelijkquote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef Rijstbal het volgende:
Vandaag
"GOED GEVANGEN VAN DER SAR!!! OF HOE DIE OOK HEET!! HIHI"
dit is vandaag ook echt gebeurd in een trein righting Den Bosch, mijn broertje is ook in Eindhoven wezen kijken en liep vertraging op op de terugweg.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ze had beter voor de trein kunnen springen ipv er in te stappen
Op zich werd de wedstrijd toen pas een beetje interessant dus best slim bekeken van hem...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:43 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Vandaag had ik afgesproken met een vriend om in de kroeg te gaan kijken.
ik was er braaf om half 2.
2 uur...Die vriend was er nog steeds niet. Dus heb ik hem maar even gesmst.
Toen die er eindelijk was zei hij:
O, ik dacht dat het half 3 begon.
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:35 schreef jakkop het volgende:
"...een gracieuze libero..."
"Wat, heeftie een gracieus libido? Waarom is dat relevant?"
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:06 schreef Susi het volgende:
Mijn buurvrouw begon keihard te juichen bij de herhaling van het doelpunt van Kuyt, ze dacht dat het 3-1 werd.
Vreselijk inderdaad, maar dan kan je wel een heel uitgetypt verslag maken van het commentaar, want het was helemaal vreselijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:06 schreef Susi het volgende:
Mijn buurvrouw begon keihard te juichen bij de herhaling van het doelpunt van Kuyt, ze dacht dat het 3-0 werd.
*oeps
Ja, dat had mijn vriendin gisteren ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:06 schreef Susi het volgende:
Mijn buurvrouw begon keihard te juichen bij de herhaling van het doelpunt van Kuyt, ze dacht dat het 3-0 werd.
*oeps
In dezelfde categorie, m'n moeder gister bij Italië-Paraguay (ITA-PAR);quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:11 schreef Frutsel het volgende:
Afgelopen weekend bij de wedstrijd Uruquay - Frankrijk
zij: "Leuke wedstrijd?"
ik: "Gaat wel.."
zij: Wie spelen er?
ik:" Wie denk je? " (al wijzend op de letters bovenin beeld FRA - URU 0-0)
zij: Ahh... Frankrijk - Uruzgan
wat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:37 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder vraagt met altijd de hemd van het lijf tijdens het voetbal. Niks mis mee maar vandaag ging het wel erg mis zeg.
Tijdens Nederland-Denemarken
Waar komt die Poulsen vandaan?
Buitenspel blijft moeilijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:48 schreef JohnDDD het volgende:
Bij "doelpunt" van Persie:
Vrouwelijke figuur: Ja hij zit erin!!!!!!! Hey waarom juichen jullie niet?
Ik: Het is buitenspel!
Vrouwelijke figuur: De bal bleef toch binnen de lijnen?
Ik: *legt 10 minuten lang buitenspel uit*
Vrouwelijke figuur: Ah ok.
Later speelt een Deen een bal richting een ploeggenoot die bij de ZIJLIJN staat:
Vrouwelijke figuur: Hey dat is toch buitenspel!
Ik: Nee hoezo?
Vrouwelijke figuur: Hij staat dichter bij de rand van het veld dan de Nederlanders dus dan is het toch buitenspel!
Ik:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:27 schreef Guberuken het volgende:
[..]
In dezelfde categorie, m'n moeder gister bij Italië-Paraguay (ITA-PAR);
"Italië-Parijs?"
waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef Tomzzz het volgende:
René van der Gijp:
“Ik heb in mijn carričre één keer met mijn hoofd gescoord toen ik vergat te bukken.”
Hij draagt een handtasje en heeft oorbellen in?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:24 schreef LimboFan het volgende:
Een vriend van mij, een man, had ik meegenomen naar het plaatselijke café, vraagt hij hoeveel teams er in een poule zitten, en of je dan ook tegen elke moet spelen!![]()
![]()
Doet niet meer mee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:24 schreef LimboFan het volgende:
Een vriend van mij, een man, had ik meegenomen naar het plaatselijke café, vraagt hij hoeveel teams er in een poule zitten, en of je dan ook tegen elke moet spelen!![]()
![]()
Ja dat is inderdaad best geinig, iedereen in oranje shirts en toetert etc. Kom hij daar in zijn witte broek met zijn hemd en trui erover heenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij draagt een handtasje en heeft oorbellen in?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:44 schreef Axia het volgende:
ik schaam me soms voor het vrouwelijk geslacht.
Hahaha kakker meets football fanaticsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:31 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad best geinig, iedereen in oranje shirts en toetert etc. Kom hij daar in zijn witte broek met zijn hemd en trui erover heen
Het is al heel wat dat ze dus wel wist dat Elia bij Twente heeft gezetenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:28 schreef Chooselife het volgende:
Mijn vriendin: "Blijft die Elia bij Twente?"
Nice try.
Maar dat is ook gewoon raarquote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef Krambo het volgende:
Zeker weten vooral als je bedenkt dat dit waarschijnlijk de enige goede wedstrijd in de groepfase blijftquote:
Nee hoor, want de commentator heeft bij elke speler gezegd waar hij geboren is, hoe oud hij is, waar hij nu voetbalt en waar hij gevoetbald heeft. Waarschijnlijk heeft ze gewoon gehoord dat de commentator het daarover had.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:11 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ze dus wel wist dat Elia bij Twente heeft gezeten
Ze bedoelt dat NL er volgende week uitligt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:21 schreef Terreros85 het volgende:
Mijn beide oma's afzonderlijk van elkaar. 'Ik ben wel blij dat het volgende week weer voorbij is'. Ik: 'Het duurt nog een maand.' Zij:
Heel makkelijk zelfs.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Zo moeilijk is buitenspel nietEn ja ik ben een vrouw
Inderdaad, 'k heb het zelfs wel 's aan een vent uit moeten leggenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Zo moeilijk is buitenspel nietEn ja ik ben een vrouw
Ik moest het me vriendin gisteren weer uileggenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:34 schreef xxiessiexx het volgende:
Serieus, als je na dit WK "buitenspel" nog niet kent, lag je echt te slapen tijdens de wedstrijden. De afgelopen wedstrijden is er echt vet veel gefloten voor buitenspel.
Alsof iedereen voetbal met interesse volgt. Wij gingen gisteren met het merendeel naar de kroeg vanuit het werk, maar een paar non-voetballiefhebbers bleven lekker werkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:34 schreef xxiessiexx het volgende:
Serieus, als je na dit WK "buitenspel" nog niet kent, lag je echt te slapen tijdens de wedstrijden. De afgelopen wedstrijden is er echt vet veel gefloten voor buitenspel.
Ok ik bedoelde dus dat als je dit WK ook daadwerkelijk gevolgd hebtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:28 schreef DuranK het volgende:
[..]
Alsof iedereen voetbal met interesse volgt. Wij gingen gisteren met het merendeel naar de kroeg vanuit het werk, maar een paar non-voetballiefhebbers bleven lekker werken
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:44 schreef Axia het volgende:
ik schaam me soms voor het vrouwelijk geslacht.
Meisje 2:quote:ze hebben de camera gedraaid ik ben nu in de war
oke Esther focus focus groen = denemarken
blauw = nederland
ja ?
ja!
Meisje 1:quote:ze wisselen na de helft van het spel van kant hoor
quote:oh kijk zoveel verstand heb ik nou van voetbal
tis echt om te janken mijn verstand
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:42 schreef Marissaatje het volgende:
Ik zat uit verveling op een ander (meiden)forum te lezen in een wk-topic en ik kwam echt een topper van een uitspraak van tijdens NED-DEN tegen die ik jullie niet wil onthouden:
Meisje 1:
[..]
Meisje 2:
[..]
Meisje 1:
[..]
![]()
Wil je al een sex change ondergaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:42 schreef Marissaatje het volgende:
Ik zat uit verveling op een ander (meiden)forum te lezen in een wk-topic en ik kwam echt een topper van een uitspraak van tijdens NED-DEN tegen die ik jullie niet wil onthouden:
Meisje 1:
[..]
Meisje 2:
[..]
Meisje 1:
[..]
![]()
HaHa, jij komt op girlscenequote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:42 schreef Marissaatje het volgende:
Meisje 1:
[..]
Meisje 2:
[..]
Meisje 1:
[..]
![]()
Dat is de hele grap, ze keken naar japan - kameroen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:22 schreef sbientje het volgende:
sowieso, blauw en groen? Wit en oranje was het toch?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:40 schreef Gremen het volgende:
[..]
Dat is de hele grap, ze keken naar japan - kameroen!
Dat van dat wisselen van kant is maar bijzaak
hahah in de post staat tijdens NED-DENquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:40 schreef Gremen het volgende:
[..]
Dat is de hele grap, ze keken naar japan - kameroen!
Dat van dat wisselen van kant is maar bijzaak
Het is misschien een simpele regel, maar ze hebben het mij ook zes keer uit moeten leggen en nóg begrijp ik 'm maar half.quote:
Jongens nu gaan jullie míj belachelijk makenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef sbientje het volgende:
[..]
hahah in de post staat tijdens NED-DEN![]()
Dan lag ik blijkbaar te slapen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:34 schreef xxiessiexx het volgende:
Dit is idd wel héél erg ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:14 schreef Aotearoa het volgende:
"Waarom mag Zuid-Afrika wel meedoen, maar Noord-Afrika niet?"Te erg gewoon
ik maakte je helemaal niet belachelijk, dus de pm had niet gehoeven hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:37 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Jongens nu gaan jullie míj belachelijk makenmaar ik ben niet de domme hier:
Het was ook door dat meisje gepost tijdens NED-DEN (edit: 14 juni 14.37 dus als je het graag wil weten), ze had het over de kleuren van de pakken van Stekelenburg (blauw) en Sorensen (groen).![]()
Dat was niet zo letterlijk bedoeld volgens mij.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:47 schreef boskameel het volgende:
Bij de bushalte gistermiddag na de wedstrijd een groep paupertokkies, ving ik op:
"Ja die wedstrijd van Nederland tegen weetikveelwat, ja ik weet niet hoe dat land heet, ik vergeet dat altijd, maar die zwarte had hem mooi erin liggen.".
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:13 schreef Zeroku het volgende:
Een vriend van me:
Wordt de wedstrijd tussen Nederland en Japan in Japan gevoetbald of in Afrika.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:13 schreef Zeroku het volgende:
Een vriend van me:
Wordt de wedstrijd tussen Nederland en Japan in Japan gevoetbald of in Afrika.
Interessant idee wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:17 schreef AMDB het volgende:
Huisgenoot vroeg net of gele kaarten de volgende wedstrijd blijven staanEn dan op de manier dat volgende wedstrijd geel=rood en niet volgende wedstrijd geel=schorsing.
Heb ik hierboven ergens uitgelegd.. of ben ik de enige die dat gehoord heeft?quote:
nee, dat klopt idd. Hij had het eerst over het resultaat in de kwalificatie wedstrijden van nederland tov Denemarken... Maar dat maakte niet meer uit, want het was bij het begin gewoon 0-0quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heb ik hierboven ergens uitgelegd.. of ben ik de enige die dat gehoord heeft?
Fijn! En dat van een niet-kenner als ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef bioloogje het volgende:
[..]
nee, dat klopt idd. Hij had het eerst over het resultaat in de kwalificatie wedstrijden van nederland tov Denemarken... Maar dat maakte niet meer uit, want het was bij het begin gewoon 0-0
Graag gedaan...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Fijn! En dat van een niet-kenner als ik
Pics van je tieten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:57 schreef Lonka het volgende:
Vriendin die altijd alles beter denkt te weten: 'poeh, ze zullen het wel warm hebben daar in Zuid-Afrika! Het is ook nog eens zomer!'
Toen kon ik in alle oprechtheiden stiekem een beetje
doen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:49 schreef wdn het volgende:
Zo wat een moeders hebben jullie
Die van mij belde op en vroeg "En ben je nerveus. Wij zitten er klaar voor."?
Ze gaat richting de 70 >:D
Heb jequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef Perquisite het volgende:
Mijn vriendin vroeg gister wat een hoekschop was
"Tot de vijftien punten"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:47 schreef walk-man het volgende:
Man: '' Hoe lang duurt deze wedstrijd?''
"Ja, de wereldkampioen plaatst zich automatisch voor Europees voetbal"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:20 schreef fokvragen het volgende:
Mijn pa: Is de puntentelling gelijk als in de competitie?
Leuk als je het compleet uit de context haalt ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef planethugo het volgende:
Anthonie Kamerling bij VI Oranje:
Die bal is volgens mij best belangrijk
Van der Gijp:
Ja zonder wordt het ook zo lastig scoren he
Van der Gijp is een heldquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:17 schreef planethugo het volgende:
Anthonie Kamerling bij VI Oranje:
Die bal is volgens mij best belangrijk
Van der Gijp:
Ja zonder wordt het ook zo lastig scoren he
Hele topic doorgelezen, en dit is toch echt de bestequote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef Krambo het volgende:
looooooooooooooooooooooolquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:49 schreef Lente_ninja het volgende:
"Horen die verzorgers ook bij het team"? Aldus mijn zusje terwijl een gewonde Noord-Koreaan wordt afgevoerd door zes gigantische negers.
Die isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:14 schreef Aotearoa het volgende:
"Waarom mag Zuid-Afrika wel meedoen, maar Noord-Afrika niet?"Te erg gewoon
Maak. Een. Foto. Van. Je. Tieten. En. PM. Me. Die. Foto.quote:
zou wel uitdagend zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:31 schreef SevD het volgende:
Zusje:"Als ze nou rood krijgen, moeten ze dan het hele WK met 10 man spelen?"
Dat zou mijn moeder ook zo kunnen zeggen. Gelukkig woon ik niet meer thuis...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef ymir het volgende:
mijn moeder tijdens Spanje - Zwitserland ( go Suisse):
"er loopt rood-wit-blauw op het veld als je die twee tenues ziet"![]()
toen ben ik maar boven gaan kijken
voor deze verandering in de spelregels voel ik wel watquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:31 schreef SevD het volgende:
Zusje:"Als ze nou rood krijgen, moeten ze dan het hele WK met 10 man spelen?"
Ja want we spelen ook tegen onszelf. Een zogenaamde 6-punten wedstrijd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:25 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Mijn moeder: "Huh, wat raar...ze moeten dus maar 3x spelen, maar ze zitten toch met z'n vieren in de poule, dus ook 4x tegen elkaar spelen?
Daarom is ie ook beeldbepalend bij Bayern op het moment.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:35 schreef De-Hamster het volgende:
Een of ander Wijsneusje op het werk tegen een dame:
Wijsneusje: "Van Bommel is echt een prutser staat er alleen maar in omdat hij de zoon is van Van Marwijk, wist je dat?"
Meisje "Oh nee, dat wist ik niet, Kuyt speelde wel goed hoorde ik."
Wijsneusje: "Ja klopt"
Ik wilde erop reageren maar een *facepalm* was het enige wat op zijn plaats was.
Zoals u wenst. Dan laat ik het hele topic ook maar mee genieten...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:56 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Maak. Een. Foto. Van. Je. Tieten. En. PM. Me. Die. Foto.
Je bent een man?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:26 schreef Lonka het volgende:
[..]
Zoals u wenst. Dan laat ik het hele topic ook maar mee genieten...
[ afbeelding ]
HI-LA-RISCHquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn favoriet om de kenner colega's/vrienden het bloed onder de nagels vandaan te halen is:
kenner: De eindstand was 0-0
ik: en wat was de stand voor de pauze?
Wacht effe, een jongen met een vriendin die niet weet hoe het poulesysteem op een voetbaltoernooi werkt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:41 schreef MetalMuisje het volgende:
Zucht.. ik krijg het mijn vriend maar niet aan zn verstand dat als een ploeg 1 wedstrijd verliest het niet per definitie al is uitgeschakeld.![]()
Bij de wedstrijd gister : als het nu gelijk spel is komen er penalty's toch![]()
nog een keer *zucht*
Sletquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:26 schreef Lonka het volgende:
[..]
Zoals u wenst. Dan laat ik het hele topic ook maar mee genieten...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Compatibel het volgende:
he euh, weer een noobvraag: speelt Duitsland nu met 10 man, of mag je na twee keer geel wel met 11 verder?
Ach ja, tis maar een spel.quote:
Is dat die zelfde kerel die zo'n goede relatie had met Marco Van Basten ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:48 schreef Komakie het volgende:
Luister naar een gemiddeld interview van Bert Maalderink
Net ook weer:
"Ik weet dat je liever niet over opstellingen praat, maar zou je misschien iets kunnen vertellen over de 11 die het morgen gaan doen?"
WTF man! Het erge is dat hij het elke wedstrijd vraagt. Elke keer weer zegt Van Marwijk dat hij het wel zal zien op de wedstrijddag en toch weer vragen. Hoe dom ben je dan als interviewer?
vooral met dick advocaatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:55 schreef CptChaos het volgende:
[..]
Is dat die zelfde kerel die zo'n goede relatie had met Marco Van Basten ?
Ja die kerel heeft geen toegevoegde waarde, de gemiddelde peuter kan betere vragen stellen.quote:
Hij is "de" man die het nederlands elftal volgt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:55 schreef CptChaos het volgende:
[..]
Is dat die zelfde kerel die zo'n goede relatie had met Marco Van Basten ?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn favoriet om de kenner colega's/vrienden het bloed onder de nagels vandaan te halen is:
kenner: De eindstand was 0-0
ik: en wat was de stand voor de pauze?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:15 schreef Watashiwa het volgende:
minuutje bij..dat is toch altijd na de wedstrijd?
Dit is toch echt de mooistequote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef Krambo het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef xBlackHeart het volgende:
Pa: Het staat 1-1
Ik: Voor wie?
Pa: ...
quote:
Jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik wil graag hier de commentator van de NOS Jeroen-nog-wat neerzetten met z'n 'Penalty!!!!' in de laatste minuut van Ned-Japan.
Er werd helemaal geen penalty gegeven
dat laatste iddquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:09 schreef Etcetera het volgende:
Het commentaar op Ned 1 was ook triest soms hoor![]()
Goal van Sneijder: we worden weer geholpen door de tegenstander.
Waar dan? Hoe dan? Sneijder schiet 'm gewoon loeihard in, keeper zit er half naast met z'n handen. Wat nou hulp
En in de 2de helft: 'PENALTY!!' Wait whut!
'Oh nee toch niet'
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Bij de derde herhaling van die loopactie van Afellay begon mijn oma hem ineens aan te moedigen: "Toe dan jongen, loop door!"
lolquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Bij de derde herhaling van die loopactie van Afellay begon mijn oma hem ineens aan te moedigen: "Toe dan jongen, loop door!"
Jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:12 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat laatste iddik schrok me rot haha
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:50 schreef Baghdaddy het volgende:
Afgelopen 1-1.
En NL is 100 procent door![]()
Het zou een terechte penalty zijn geweest... Duwen in de rug...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Javooral omdat ik meteen al zag dat het níks was
Dat was een (niet begrepen) geintje denk ikquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:01 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Het zou een terechte penalty zijn geweest... Duwen in de rug...
Want NL zit in de poule met DL? Of juich je alleen voor je eigen land?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:13 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Dit is toch echt de mooiste![]()
![]()
Geest van de wedstrijd niet, volgens de regels wel. Dus een penalty zou niet onterecht zijn geweest. Maar ben ook blij dat hij niet gegeven is...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:59 schreef Etcetera het volgende:
Volgens de strikte regels zouden meerdere Japanners geel moeten hebben gekregen voor een aantal acties. Dus in de geest van de wedstrijd was het absoluut géén penalty.
Ik heb gisteren Engeland-Algerije gezien in een traditionele lower class pub in Londen met een Algerijnse vriend van me die de hele tijd "COME ON ALGERIA" riep, het standaard antwoord van de ong. 200 koppige menigte was "FUCK ALGERIA", ik was doodsbang daar ahaha, ben blij dat er niet gescoord isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:58 schreef uithangbord het volgende:
Na afloop van de wedstrijd Nederland - Japan (1-0), Sneijder komt in beeld en klapt even. Zegt een meisje heel hard; "Wat klapt ie nou, wat heeft hij nou gepresteerd!"
En gisteren bij Engeland - Algerije (zaten in een Engelse kroeg, en uiteraard ook voor Engeland). Algerije krijgt een kans, 7de minuut ofzo, roept een vriendin. Oeh, jammer! Of... wat... voor welke kleur zijn we eigenlijk?
Welk land wint er nou gigantisch van Nederland?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:36 schreef rockabillyrakker het volgende:
Haha oei!
Ik ben eens opgesloten voor mijn eigen veiligheid omdat ik met een groepje vrienden van het "andere land" was dat giganties van Nederland won. Rellen!
UEFA cup 1996 als ik het goed heb, England Netherlands 4-1.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:11 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Welk land wint er nou gigantisch van Nederland?
Nederlanders juichen in het algemeen niet voor Duitslandquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:59 schreef P.F het volgende:
Ja leg nou uit wat het 'moeder die vraagt waarom juichen jullie niet voor DL'-verhaal is?
Klopt hoor, dat was een flinke afgang maar kwam door de kabelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:21 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
UEFA cup 1996 als ik het goed heb, England Netherlands 4-1.
Kan er naast zitten...
Hilarisch!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:30 schreef uithangbord het volgende:
Dit past dus zó goed in dit topic hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:21 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
UEFA cup 1996 als ik het goed heb, England Netherlands 4-1.
Kan er naast zitten...
Iddquote:Op zondag 20 juni 2010 09:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dit past dus zó goed in dit topic he
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:59 schreef P.F het volgende:
Ja leg nou uit wat het 'moeder die vraagt waarom juichen jullie niet voor DL'-verhaal is?
Hoezo dan? Die wedstrijd was in 1996 dat weet ik zeker want ik weet waar ik hem heb gekeken.quote:Op zondag 20 juni 2010 09:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dit past dus zó goed in dit topic he
Omdat sommige Nederlanders 'haat' koesteren tegen Duitsers. Ik juich wel gewoon als ze met goed voetbal scorenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:59 schreef P.F het volgende:
Ga nog even door idd, maakt het alleen maar leukerquote:Op zondag 20 juni 2010 11:39 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Hoezo dan? Die wedstrijd was in 1996 dat weet ik zeker want ik weet waar ik hem heb gekeken.
Zoek maar even op wat de uefa cup is...quote:Op zondag 20 juni 2010 11:39 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Hoezo dan? Die wedstrijd was in 1996 dat weet ik zeker want ik weet waar ik hem heb gekeken.
Ik was even geschokt, maar je ondertitel zegt meer dan duizend woordenquote:Op zondag 20 juni 2010 11:39 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Ik weet wat het is.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:15 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Zoek maar even op wat de uefa cup is...
Ik dacht dat we daar ondertussen wel overheen waren!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:23 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Nederlanders juichen in het algemeen niet voor Duitsland![]()
Vandaar...
O wat een suffe reden! Liever dat Duitsland wint dan een Afrikaans landquote:Op zondag 20 juni 2010 11:43 schreef DuranK het volgende:
[..]
Omdat sommige Nederlanders 'haat' koesteren tegen Duitsers. Ik juich wel gewoon als ze met goed voetbal scorenMaar dat doe ik bij elk land dat goed speelt (behalve Portugal!!) , zolang het maar niet tegen Nederland is
In het normale leven wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht dat we daar ondertussen wel overheen waren!
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:19 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Ik weet wat het is.
De vraag was hier wie verslaat Nederland wel eens.
(Niks met de WK te maken)
Dat was in dat geval van de rel dus Engeland.
ja maar... er spelen heul geen landenteams in de uefa cup...quote:Op zondag 20 juni 2010 12:19 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Ik weet wat het is.
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:25 schreef bioloogje het volgende:
[..]
ja maar... er spelen heul geen landenteams in de uefa cup...
Volgens mij bedoelde je het EK...quote:Op zondag 20 juni 2010 12:39 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]Goed hey!
Ik bedoel de Europa cup.
Ofzo.
Even als gleufdieren onder elkaar: dit doe je expres he?quote:Op zondag 20 juni 2010 12:39 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]Goed hey!
Ik bedoel de Europa cup.
Ofzo.
(Heb wel eens een dommere voetbal opmerking gemaakt maar die vertel ik lekker niet)
Maar de off-side rule ken ik wel!
(na 7 keer uitleggen)
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:39 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]Goed hey!
Ik bedoel de Europa cup.
Ofzo.
(Heb wel eens een dommere voetbal opmerking gemaakt maar die vertel ik lekker niet)
Maar de off-side rule ken ik wel!
(na 7 keer uitleggen)
hihi ja die welquote:Op zondag 20 juni 2010 12:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Even als gleufdieren onder elkaar: dit doe je expres he?
Gleufdieren?quote:Op zondag 20 juni 2010 12:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Even als gleufdieren onder elkaar: dit doe je expres he?
Nu wel!quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:46 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ahh, vertel ook even die dommere opmerking....
En dat moet nóg gebeuren?quote:Op zondag 20 juni 2010 12:46 schreef rockabillyrakker het volgende:
Gelukkig trouw ik met een rijke vent.
(ja dat is een grapje)
Dit gaan mensen me niet in dank afnemen, maar goed, here goes: UEFA CUP was de tegenwoordige Europa League, da's voor clubteams, niet voor landen. Jij hebt het over het EK, europees kampioenschap. Da's heel wat anders dan de UEFA CUP.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:19 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Ik weet wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |