Slechte educatie gehad.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:10 schreef uithangbord het volgende:
Vervolg, originele topic hier
Zojuist, tijdens de wedstrijd Duitsland - Australië. Cahill krijgt rood. Zeg ik; tegen 10 man wordt het wel erg makkelijk voor Duitsland. Vrouwelijkfiguur; 10? Hebben ze al 2 rode kaarten?
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:25 schreef VeX- het volgende:
Nu al een prachttopic.
weet ik ook nietquote:Op zondag 13 juni 2010 22:33 schreef bhm het volgende:
- Mijn moeder had nog nooit gezien dat er een penalty stip in de 16 meter is.
- Kon haar maar niet duidelijk maken waar de middencirkel en de halve cirkel bij de 16 voor dienden.
- Ook de streep bij de achterlijn voor de afstand tot de corner was niet duidelijk te maken.
Jij: Ga eens bier halen, dan leg ik het daarna uit.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:34 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Vrouwelijk Figuur: Hoeveel staat het?
Ik: 1-1
Vrouwelijk Figuur: Voor wie?
Snap best dat mensen het niet weten, maar wanneer je het dan duidelijk uitlegt en het nog niet begrepen wordtquote:Op zondag 13 juni 2010 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
weet ik ook niet
Edit; opgezocht, best logisch
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef bhm het volgende:
[..]
Ik kreeg de vraag terug van: "maar een penalty wordt toch altijd op dezelfde plek genomen??" hetzelfde met de corner en de aftrap
Heerlijk, voor dit soort opmerkingen zou je bijna thuis gaan kijken.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef bioloogje het volgende:
Huisgenote van me net:
"Wie is die man in het geel op het veld?"
Ik:"Je bedoelt de scheidsrechter?
Zij:"Ik weet toch niets van voetbal..." (op een toon van: "Het is toch logisch dat ik dat niet weet...")
Het voorgenomen huwelijk gaat nog steeds door?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef DRidder het volgende:
Mijn aanstaande vrouw: Hebben ze bij wedstrijden van het WK ook een kwartier rust?
godverredomme deze slaat alles
Jij laat je overrulen door je secretaresse!?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
Secretaresse: "Heb om 14.30 uur een bespreking ingepland"
Ik: "Huh ? Dan speelt Nederland, kan het niet een uurtje later of zo ?"
Secretaresse: "Ah jo, maakt het uit, zaterdag spelen ze weer, kijk je dan toch lekker ?"
Ik: "![]()
![]()
"
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
Secretaresse: "Ah jo, maakt het uit, zaterdag spelen ze weer, kijk je dan toch lekker ?"
![]()
"
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:34 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Briljant.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
![]()
"
Is dat een typo of denk je echt dat hij Wiltshire heetquote:Op maandag 14 juni 2010 10:27 schreef jakkop het volgende:
Heeft Australie nou een speler die Wheelchair heet? Nee, hij heet Wiltshire.
Lijkt me een geldige reden voor ontslagquote:Op maandag 14 juni 2010 10:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
![]()
"
Dit vraagt m'n vader ook altijd, maar dan als vreselijk, ik herhaal: vreselijk, irritant grapje. 1 keer is het leuk, daarna niet meer. Ik heb die grap intussen al 22.534 keer gehoord volgens mij.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:34 schreef PS2BuyCenter het volgende:
zuid-afrika heeft ook een blanke speler hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 11:16 schreef Pim89 het volgende:
[..]
Dit vraagt m'n vader ook altijd, maar dan als vreselijk, ik herhaal: vreselijk, irritant grapje. 1 keer is het leuk, daarna niet meer. Ik heb die grap intussen al 22.534 keer gehoord volgens mij.
M'n zus gisteren na de rode kaart van Lukovic "Oh, nu gaat Servië makkelijk winnen" m'n vader: "die rode kaart was voor Servië" m'n zus: "oh, dan gaat Ghana winnen, ik dacht dat die blanke man uit Ghana kwam"
Ik neem aan dat je moeder nu weer aan de ketting ligt?quote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef Krambo het volgende:
Ik zat vanavond bij mijn vader Duitsland-Australie te kijken, komt m'n moeder de kamer binnen:
''En, is er al gescoord?''
Wij ''Ja het is al 2-0 voor Duitsland''
Moeder '' Oh, ik heb jullie helemaal niet horen juichen''
Dat zegt meer over jouw uitleg dan over hem/haar...quote:Op maandag 14 juni 2010 11:15 schreef Lariekoek het volgende:
Collega: "Wat is een schwalbe ook alweer?"
Uitleg...
Collega: "Wow, dat klinkt ingewikkeld."
Je moeder heeft humorquote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef Krambo het volgende:
Ik zat vanavond bij mijn vader Duitsland-Australie te kijken, komt m'n moeder de kamer binnen:
''En, is er al gescoord?''
Wij ''Ja het is al 2-0 voor Duitsland''
Moeder '' Oh, ik heb jullie helemaal niet horen juichen''
Nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw uitleg dan over hem/haar...
Jawel hoor, als je het op een normale manier uit had gelegd, had het niet ingewikkeld geklonkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |