no we can?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:02 schreef wolferl het volgende:
Zou Obama ook nu even een YES momentje hebben.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:02 schreef wolferl het volgende:
Wat moet je anders.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die blije reserves die geen minuten krijgen altijd
Nee, het Afrikaanse in hem is Kenyaansquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:02 schreef wolferl het volgende:
Nooit gedacht dat ik sympathie kon opbrengen voor de USAnen. Ze hebben gestreden, ze hebben (gedeeltes van) hun opperhuid duur verkocht. Ze kunnen met opgeheven hoofd richting harbor.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
Leuk hoor. Toch nog een Afrikaans land door.
Gamma in Ghana? Eigen teelt waarschijnlijk XDquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Heeft ie latex van de gamma op z'n porum gesmeerd dat het zo bladdert?
LOL!quote:
De voorhuid waren ze, net als jij, al kwijt, ja.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze hebben gestreden, ze hebben (gedeeltes van) hun opperhuid duur verkocht. Ze kunnen met opgeheven hoofd richting harbor.²
en dan kan je DUS niet racistisch doen of zo?quote:
quote:
Natuurlijk wel, redelijk infantiele vraag wat mij betreft.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan kan je DUS niet racistisch doen of zo?
Nee, maar dan kan je in mijn primaire intensies enigszins een nuance aanbrengen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan kan je DUS niet racistisch doen of zo?
Zo kan hij wel weerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Racisme? Hier?
Spelen best leuk, die zwartjes
Ik pleit voor een wedstrijd met zo'n donker team op Nieuwjaarsdag:
De Koninklijke KFC tegen Wijlen Internationals
Koninklijke KFC =quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Racisme? Hier?
Spelen best leuk, die zwartjes
Ik pleit voor een wedstrijd met zo'n donker team op Nieuwjaarsdag:
De Koninklijke KFC tegen Wijlen Internationals
Mof moet weer racistisch doenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:14 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
via een betrouwbare bron heb ik vernomen dat alle spelers van het Ghanese voebalteam aan voodoo gedaan hebben. De VS had deze wedstrijd moeten winnen. De wedstrijd moet opnieuw gespeeld worden.
dank jequote:
Bouma een neger?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:16 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Koninklijke KFC =
Keeper: Menso
Verdediging: Bogarde - Melchiot - Bouma - Reiziger
Middenveld: Seedorf - Davids - De Jong - Drenthe
Aanval: Kluivert - Hasselbaink
(kfc = king football champions! he homo's)
Kluivert een neger?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:43 schreef Jamunited het volgende:
[..]
Bouma een neger?![]()
De Jong een neger?
White power is toch ook racistisch idiootquote:
Idd, terwijl het gewoon normaal is.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:57 schreef wolferl het volgende:
De hele sfeer is nu alsof het een wonder is, dat Ghana Amerika uitschakelt in de achtste finales.
Natuurlijk niet. De USA stelt voetballend niets voor. Ghana doet dat wel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |