quote:Op maandag 21 juni 2010 17:06 schreef WillemWever het volgende:
Oneens. De rest van het team van Frankrijk is beter dan het team van Algerije.
Zelfs tegenwoordig nogquote:Op maandag 21 juni 2010 17:06 schreef WillemWever het volgende:
Hoezo? Dit is toch een serieus onderwerp, of je bent het eens of niet.quote:
Dat zeg ik toch ookquote:Op maandag 21 juni 2010 17:08 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch een serieus onderwerp, of je bent het eens of niet.
Dit.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:43 schreef Kally het volgende:
Oneens, Zidane was een wereldvoetballer, maar om nou te zeggen dat hij Algerije kampioen had kunnen maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ik heb het gezien, Algerije tegen Engeland was veel leuker om te zien dan wat Frankrijk tot nu toe op dit WK heeft laten zien.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:06 schreef WillemWever het volgende:
Die wedstrijd van Algerije was spannend inderdaad en eigenlijk de reden dat ik woensdag absoluut naar ze ga kijken.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:23 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
nou ik heb het gezien, Algerije tegen Engeland was veel leuker om te zien dan wat Frankrijk tot nu toe op dit WK heeft laten zien.
Zidane werd anders wel uitgeroepen tot beste speler van dat hele toernooi.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:45 schreef steefstijf het volgende:
Volkomen oneens.
Natuurlijk had Zidane een heel groot aandeel in de wereldtitel, maar je vergeet dat hij in de eerste wedstrijd rood kreeg en dus een aantal wedstrijden mistte (3 dacht ik).
Bovendien had Frankrijk nog Thuram, Blanc, Lizerazu, Djorkaeff, Viera, Deschamps, Desailly, Pires, Dugarry, Petit, en Henry. Lijken me toch niet de minste spelers
Waarschijnlijk Brazilië, maar misschien ook Nederland, omdat dan alles anders was geweest.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:04 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Als Zidane die speelde voor Frankrijk, nou voor Algerije had gekozen, (hij is een Algerijn), dan was AlgerijeBrazilië of Nederland nu de wereldkampioen geweest in 1998 ipv Frankrijk.
Eens of Oneens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |