ahwww haha die is mooi :]quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:23 schreef TheShadow het volgende:
4de official houdt bord met 1 min omhoog voor blessuretijd.
"Wordt Stekenburg gewisseld?"
Say what?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:51 schreef llopez het volgende:
Ik heb haar nog uitgelegd dat er geen verschil is tussen spits en aanvaller,
Nou, die vind ik niet zo stom, hoor...quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:51 schreef llopez het volgende:
En van Ronaldo dacht ze dat hij bij Brazilie speelde...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:23 schreef TheShadow het volgende:
4de official houdt bord met 1 min omhoog voor blessuretijd.
"Wordt Stekenburg gewisseld?"
Ze volgt de wedstrijden wel gewoon en ik bedoel Cristiano Ronaldo he! Vond het toch apart om te horen na alle andere opmerkingen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:00 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Nou, die vind ik niet zo stom, hoor...
Wat zijn je links- en rechtsbuiten dan? Aanvallers. Maar zeker geen spitsenquote:
Je hebt helemaal gelijk, maar zij dacht dat een spits GEEN aanvaller is. Terwijl toch zowel de spits als de links- en rechtsbuiten aanvallers zijn? Of maak ik zelf een domme opmerking haha? Ze wist ook niet of een spits nu in het midden, voorin of achterin speelde. Vond ik toch vrij domquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wat zijn je links- en rechtsbuiten dan? Aanvallers. Maar zeker geen spitsen
[ afbeelding ]
Alle rode zijn aanvallers, alleen de centre forward is een spits.
Ooh op die fiets, ja dat is redelijk dom iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:09 schreef llopez het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar zij dacht dat een spits GEEN aanvaller is. Terwijl toch zowel de spits als de links- en rechtsbuiten aanvallers zijn? Of maak ik zelf een domme opmerking haha? Ze wist ook niet of een spits nu in het midden, voorin of achterin speelde. Vond ik toch vrij dom
x2quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:14 schreef Perox het volgende:
Alle spitsen zijn aanvallers, maar niet alle aanvallers zijn spitsen.![]()
Lijkt bijna een Cruyff uitspraak zo...
Was ze blond?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:21 schreef iPat het volgende:
Ik: Zullen we zo de wedstrijd kijken in de stad?
Zij: Ja is goed!
(eenmaal aangekomen in de stad, en in de kroeg)
Zij: Wat spannend! Ik ben nog nooit naar een voetbalwedstrijd geweest!
Ik : Eh?![]()
Zij: Waarom zijn we hier binnen? Is het zaalvoetbal?
Ik:
OMGNEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:21 schreef iPat het volgende:
Ik:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:21 schreef iPat het volgende:
Ik:
Ja, als je Christiano Ronaldo zegt...quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:05 schreef llopez het volgende:
[..]
Ze volgt de wedstrijden wel gewoon en ik bedoel Cristiano Ronaldo he! Vond het toch apart om te horen na alle andere opmerkingen.
En in welk opzicht had ik het dan fout mbt tot het hele 'spits/aanvaller' verhaal?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:28 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ja, als je Christiano Ronaldo zegt...
Maar alleen 'Ronaldo' en dan denken dat 'ie voor Brazilië speelt, vind ik niet dom.
Overigens het hele 'spits/aanvaller' discussie wel. Zelf weet je het dus ook niet zo goed...
Ach, tomato tomato, potato potato....quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:33 schreef llopez het volgende:
[..]
En in welk opzicht had ik het dan fout mbt tot het hele 'spits/aanvaller' verhaal?
Misschien ben ik vandaag wat minder duidelijk en had ik inderdaad Cristiano Ronaldo moeten zeggen en de discussie mbt het hele 'spits/aanvaller' gebeuren beter moeten uitleggen. Maar heb nog wat last van een kater, dus daar zal het aan liggen..
Overigens is het niet CHRistiano, maar Cristiano!
Heb je een poster boven je bed?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:33 schreef llopez het volgende:
Overigens is het niet CHRistiano, maar Cristiano!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |