Deze man heeft verstand.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:18 schreef Madridista het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Ik ben voor Frankrijk
Standaard zit jij bij de bear grylls is god-hyve.quote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:18 schreef Madridista het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Ik ben voor Frankrijk
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb wel bij WD niet echt de H&M meisjes feeling. Weet niet waarom.
sowiesoquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Standaard zit jij bij de bear grylls is god-hyve.
Ik denk dat het komt door je schelden enzoquote:
Dat denk jij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt door je schelden enzo. Meestal zijn H&M-meisjes juist cute en niet schelderig.
Ik ben heel stil en verlegen, dat het ik wel eens gepost.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:21 schreef Lakitu het volgende:
Standaard is wd irl opeens heel lief enzo
Zolang je maar geen kanker irl zegt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben heel stil en verlegen, dat het ik wel eens gepost.en dat is echt zo.
Klein hartje, let maar op.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:21 schreef Lakitu het volgende:
Standaard is wd irl opeens heel lief enzo
nee toch, straks evenementen organiseren?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat komt door de laatste wedstrijd, na Argentinië tegen Zuid-Korea stonden we nog eerste.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:22 schreef TheKC het volgende:
subleages
1. ouwe 298
2. KLBSC 286
3. WK Forum 280
4. ~~Rush Addict~~ 268
5. 3FM 267
Awhh, cute.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kies mijn zusje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef Skylark. het volgende:
Fuck zeg, ik ken te weinig chici's die gegraduate zijn.
Alleen als ik echt boos ben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zolang je maar geen kanker irl zegt.
Dat lukt wel, ik heb genoeg doorzettingsvermogen. En het ijs breekt wel snel ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee toch, straks evenementen organiseren?
iick sowieso te veel na morgenavondquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef Skylark. het volgende:
Fuck zeg, ik ken te weinig chici's die gegraduate zijn.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:24 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zie ik geen pics van de h&m meisjes, ik ben wel benieuwd welk type dat nu is..
Ik heb geen zin om te zoeken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:24 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zie ik geen pics van de h&m meisjes, ik ben wel benieuwd welk type dat nu is..
Ik ben nu goodwill aan het kweken door meisjes fellcitaties door te sms-en.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
iick sowieso te veel na morgenavond![]()
Graduationfeestje =$
leuke bhquote:
Bel ze, dat vinden ze leuker.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben nu goodwill aan het kweken door meisjes fellcitaties door te sms-en.
Dan daar in je eentje gaan swingen of wat? Laat zien dat je plezier hebt op dat feestje en ze spreken jou aan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:26 schreef Skylark. het volgende:
Mijn tactiek is; naar één feestje te gaan, daar de geslaagde vriendinnen ontmoeten en de charmante gentleboy uit te hangen zodat ze zeggen: Wil je ook naar mijn feestje komen![]()
?
nee.quote:
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat lukt wel, ik heb genoeg doorzettingsvermogen. En het ijs breekt wel snel ook.
Ik weet niet hoe het bij jou is maar bij ons zijn feestjes meestal 'met elkaar praten aan staantafels onder het genot van een flesje Alfa en borrelnootjes met op de achtergrond muziek'-feestjes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan daar in je eentje gaan swingen of wat? Laat zien dat je plezier hebt op dat feestje en ze spreken jou aan.
Dankjewel!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:27 schreef MiVer het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Jij trouwens ook nog gefeliciteerd! Ben je daar van af!
Gaaf beroep wel.
Tactiek? Deze methode is gewoon THE TRUTH.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:26 schreef Skylark. het volgende:
Mijn tactiek is; naar één feestje te gaan, daar de geslaagde vriendinnen ontmoeten en de charmante gentleboy uit te hangen zodat ze zeggen: Wil je ook naar mijn feestje komen![]()
?
Sonia Rekieyl.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:28 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
dat geeft google weer als je h&m meisjes zoekt
als je in je eentje uit je dak gaat trek je iig aandachtquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou is maar bij ons zijn feestjes meestal 'met elkaar praten aan staantafels onder het genot van een flesje Alfa en borrelnootjes met op de achtergrond muziek'-feestjes.
Dat heb je ook wel eens soms, maar die zijn altijd minder dan plaatsen waar ook nog open ruimte is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou is maar bij ons zijn feestjes meestal 'met elkaar praten aan staantafels onder het genot van een flesje Alfa en borrelnootjes met op de achtergrond muziek'-feestjes.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef Skylark. het volgende:
Het begrip H&M-meisje is niet in woorden uit te leggen, dat moet je zelf ervaren. Hoe? Loop een willekeurige H&M door en let goed op bij de vrouwenafdeling. Je herkent ze aan:
- Spang
- 14-17 jaar
- Spang
Ik weet één H&M waar Turkenmeisjes werken op die afdeling. No spang.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef Skylark. het volgende:
Het begrip H&M-meisje is niet in woorden uit te leggen, dat moet je zelf ervaren. Hoe? Loop een willekeurige H&M door en let goed op bij de vrouwenafdeling. Je herkent ze aan:
- Spang
- 14-17 jaar
- Spang
H&M-meisjes werken daar niet, die kopen daar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik weet één H&M waar Turkenmeisjes werken op die afdeling. No spang.
Oh, dan moet ik mijn vrije middag binnenkort maar eens daar benutten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
H&M-meisjes werken daar niet, die kopen daar.
Wat als een lelijk mormel ook H&M kleding koopt om er bij te horenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
H&M-meisjes werken daar niet, die kopen daar.
Dat moet je zien als goud uit Turkije. Inderdaad, nep dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wat als een lelijk mormel ook H&M kleding koopt om er bij te horen
Dan is dat toch ook een H&M meisje?
Praat niet als je niet weet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dan voldoet ze niet aan het kenmerkenlijstje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Madridista het volgende:
[..]
Regel 1 en 3 zomaar negeren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Madridista het volgende:
[..]
haha deze manquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Madridista het volgende:
[..]
Die moeten in pak lopen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:35 schreef Lakitu het volgende:
Toch vind ik dat bij de Zara de chicks vaak net iets spanger zijn.
Hoe gaat het met je joggingdate vriendquote:
Die verkopers? Ja dat is wel minder. Maar de meisjes die er kopenquote:
Ze gaan zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je joggingdate vriend
Haha faja torie. Maar jij denkt zeker dat ze alleen tijdens joggen met elkaar over jou praten? CONSTANT vriendquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze gaan zo! En de ondervragingen naar mijn kant waren op msn al begonnen.
Okay, jij bent dus friends met haar. Getting closer, nog maar 4000 personen bekijken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:35 schreef Lakitu het volgende:
Ey Sky, Gaite is geslaagd. Wil je dr niet even feliciteren? =$
O zo. Dat valt hier ook wel meequote:Op donderdag 17 juni 2010 18:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die verkopers? Ja dat is wel minder. Maar de meisjes die er kopen![]()
Je moet dan ook hier komen shoppenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O zo. Dat valt hier ook wel mee.
Ja man shit is zwaar. Ik ga sowieso alleen, en als ik ze tegenkom is dat een aangename verrassing. Want we hebben dezelfde route =$.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha faja torie. Maar jij denkt zeker dat ze alleen tijdens joggen met elkaar over jou praten? CONSTANT vriend
good luckquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, jij bent dus friends met haar. Getting closer, nog maar 4000 personen bekijken.
Mooi, dan kan ik je zo stalken door je schatje en lekkertje te noemen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze gaan zo! En de ondervragingen naar mijn kant waren op msn al begonnen.
Wanneer?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik je zo stalken door je schatje en lekkertje te noemen.
Amsterdam. Donderdag ben ik daar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je moet dan ook hier komen shoppen [ afbeelding ]
ik noteer dit in m'n agendaquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Amsterdam. Donderdag ben ik daar.12:00u afspraak modellenbureau. De rest van de dag shoppen. En op waterlooplein even een ring kopen die ik wil, daar staat zo een indo met toffe ringen.
Otis ook al. Club meeting met mij en mijn moeder.quote:
ilikethatquote:
Ik welquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef Lakitu het volgende:
En ik heb daar nog nooit een indo met ringen gezien btw
Je ma ook alquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Otis ook al. Club meeting met mij en mijn moeder.
Ja er staat zo'n Aziaat, ik meende indo, met een soort van sieraden kraam en wietlollies.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef Lakitu het volgende:
En ik heb daar nog nooit een indo met ringen gezien btw
We gaan niet met de tram.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je ma ook alIk weet niet of ik dat wel aankan.
Ik neem wel verrekijker mee en ga op tramhaltes zitten om te spotten
Zullen we afsprekenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Amsterdam. Donderdag ben ik daar.12:00u afspraak modellenbureau. De rest van de dag shoppen. En op waterlooplein even een ring kopen die ik wil, daar staat zo een indo met toffe ringen.
Klinkt wel als waterlooplein jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja er staat zo'n Aziaat, ik meende indo, met een soort van sieraden kraam en wietlollies.
1 keer geweest, afzetter vroeg 30 euro voor zn tyfus ring. Ik ga hem deze keer overtuigen van een magere 5 euro. Of 4 voor 15.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Klinkt wel als waterlooplein jamaar ik kom echt nooit op die markt.
Oh jullie laten het bij die P+R Arena staan zeker. Zo goed geregeld is dat voor toeristenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We gaan niet met de tram.We nemen de auto, parkeren bij de ArenA (
) pakken de metro en lopen de rest aan.
Toeristenmarktquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
WaterloopleinDaar ben ik minstens 50x geweest vroeger.
Yeah.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh jullie laten het bij die P+R Arena staan zeker. Zo goed geregeld is dat voor toeristenDie P+R's zijn bewaakte garages net buiten de stad, hele dag lang voor maar 6 ekkie inclusief vijf gratis retourtjes met OV.
Limburg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:50 schreef Skylark. het volgende:
Goedkope dingen in the Poor West. Wij betalen tenminste hier in the Wealthy South.
30 euroquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1 keer geweest, afzetter vroeg 30 euro voor zn tyfus ring. Ik ga hem deze keer overtuigen van een magere 5 euro. Of 4 voor 15.
DEZE MANquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:50 schreef Skylark. het volgende:
Goedkope dingen in the Poor West. Wij betalen tenminste hier in the Wealthy South.
hoor deze grappenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:50 schreef Skylark. het volgende:
Had ik maar pics.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
30 euroWat voor ring is het dan? =$
Kinkerstraat om te shoppenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:51 schreef Madridista het volgende:
Mensen die niet naar P.c hooftstraat / kalverstraat / kinkerstraat gaan om te schoppen
Ik weet hoe ze heten; mood rings.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had ik maar pics.Zulke ringen zijn echt fucking tof namelijk.
Ik weet niet hoe ze heten ook...
Dit soort dingen krijg ik als ik 'indo rings' googlequote:Op donderdag 17 juni 2010 18:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had ik maar pics.Zulke ringen zijn echt fucking tof namelijk.
Ik weet niet hoe ze heten ook...
HAHAHquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit soort dingen krijg ik als ik 'indo rings' google![]()
[ afbeelding ]
Vind je ze niet mooi dan?quote:
Enjoy je turkse pizza's die meer dan een euro kosten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:56 schreef Skylark. het volgende:
Paupers. 2 euro betalen voor een broodje kebab als dat niet eens mogelijk is als er echt vlees in zou zitten
. Wij betalen hier lekker 4.50-5 euro voor een broodje kebab mét vlees
,
,
.
DONT.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vind je ze niet mooi dan?![]()
Ik ga ze bestellen voor je
Ik niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:56 schreef Broekpaling het volgende:
Hoeren, ik vergeet een h in Chai haar naam.
Ik weet dat je gister per ongeluk mijn naam riep ipv die van Chai.quote:
Maar het zijn zulke leuke bloemetjessquote:
Ik draag een promise ringquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:57 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die geen mood ring dragen. Ik ben zo gevaarlijk dat mensen het willen kunnen zien aan m'n ring als ik boos word.
IK VIND JE GEWOON ZO SEXY!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet dat je gister per ongeluk mijn naam riep ipv die van Chai.
Ze PMde me dit.
Ik een purity ringquote:
[url=link]bla[/url]quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hey Laki hoe post je een link op fok waar je de tekst kan aanpassen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hey Laki hoe post je een link op fok waar je de tekst kan aanpassen.
Nice boiquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:04 schreef Skylark. het volgende:
CN, ben nu volop cardio aan het doen. M'n plan is komende twee weken elke dag minimaal 500 kcal te cardio'en (afgewisseld hometrainer + crosstrainer) en dan twee keer per week ook nog gewoon fitness.
Gisteren 500 kcal vandaag 700.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nice boiIk ga zo ook weer. THATS THE SPIRIT.
Ik mag er morgen op sollicitatie komen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben geen H&M meisje, denk ik. Ik heb amper kleding van de H&M.
HUDDEH. Ik na cardio zometeen ook weer kracht.quote:
waarom niemand die me e-credit geeft?quote:
omdat je link eht niet doetquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
waarom niemand die me e-credit geeft?
Oeh, tof! Succes! Ik wil dan wel een keer langs komen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik mag er morgen op sollicitatie komen!
Tuurlijk welquote:
Oehquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oeh, tof! Succes! Ik wil dan wel een keer langs komen.
Deze TT en OP zijn helemaal juistquote:
Nice! Maar hij kan niet tippen aan:quote:
Je moet eens weten waar men tegenwoordig al over loopt te bitchen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:18 schreef Lamon. het volgende:
Dat HMBO/HAVO/VWO gedoe is wel triest zeg, ik zat gewoon op een scholengemeenschap waar Mavo,Havo, en VWO zaten en ik we gingen gewoon met elkaar om.
Ik kan me niet herinneren dat we het ooit over verschil in opleidingsniveau hadden...
Ongetwijfeld of men wel of geen UGGS draagt..quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moet eens weten waar men tegenwoordig al over loopt te bitchen.
Nog steeds niet online geweest, misschien toch een ander msn adres.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld of men wel of geen UGGS draagt..
MSN-meisje?
TR, hij deed niets fout.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:21 schreef gers het volgende:
lamon kun je mij een groot plezier doen en doodvallen![]()
kthbye
Nieuwe optie; via email msn vragen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog steeds niet online geweest, misschien toch een ander msn adres.
jawel hij zou nooit meer terugkomen naar klb sc maar hij is er nu dus welquote:
Dan vraag ik hem nog liever morgen in real life.quote:
Die afspraken zijn allang veranderd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:22 schreef gers het volgende:
[..]
jawel hij zou nooit meer terugkomen naar klb sc maar hij is er nu dus wel
Lees je even in.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:22 schreef gers het volgende:
[..]
jawel hij zou nooit meer terugkomen naar klb sc maar hij is er nu dus wel
ik zeg doenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan vraag ik hem nog liever morgen in real life.
samenvatting ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die afspraken zijn allang veranderd.
topics teruglezenquote:
Dat wij elkaar gewoon normaal behandelen.quote:
Ook goed ja. Ik luister ook minimal technoquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nice! Maar hij kan niet tippen aan:
Die neger van Bloc Party heeft een solo-album uitgebracht:quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen, anders ben je hier niet welkom.
Ja die Vinyl heb ik hier ook liggen maar ik heb slechts 1 maand, heb laatst wat zitten luisteren maar het is echt niet normaal veel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:27 schreef MiVer het volgende:
[..]
Ook goed ja. Ik luister ook minimal techno
(naast club en fucky house, beetje vocal trance en progressive, af en toe soul-house als echt goed is)
.... die vinyl april download van een tijdje terug.....
Op de news server lag ook nog september 2009 tot en met maart 2010
Ik heb alles binnen gehaald
600 GB en ruim 40.000 complete mix-tracks
met een hoop dingen in mijn smaak
alleen hoe worstel ik me door die collectie heen, om orde te scheppen, pffff
ik ben een oldbie en dus welkomquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen, anders ben je hier niet welkom.
Durf je?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan vraag ik hem nog liever morgen in real life.
Meh, zal wel moeten hé.quote:
SOA's dan.quote:
Nee, dat doet het niet. Je vertoont idolaat gedrag zonder dat daar een goede reden voor is. Ik snap niet waar je het lef vandaan haalt om het over anciënniteit te hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:28 schreef gers het volgende:
[..]
ik ben een oldbie en dus welkom![]()
Anciënniteit geld ook voor de klb sc
ga dan ook lerenquote:
Ik moet niet leren ik moet doen. Ik doe een inferieure opleiding weet je nog?quote:
ik post al sinds deel 1quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, dat doet het niet. Je vertoont idolaat gedrag zonder dat daar een goede reden voor is. Ik snap niet waar je het lef vandaan haalt om het over anciënniteit te hebben.
Laat iemand gewoon eens in zijn waarde of negeer het.
maar dan kan je toch ook niet soggenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet niet leren ik moet doen. Ik doe een inferieure opleiding weet je nog?
Neem jezelf eens in bescherming en post normaal, met dit gedrag maak je namelijk geen vrienden.quote:
ik geef met programma "mp3tag" alles een fatsoenlijke naam (artist-titel+mix)quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja die Vinyl heb ik hier ook liggen maar ik heb slechts 1 maand, heb laatst wat zitten luisteren maar het is echt niet normaal veel.
oke zal ik doenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Neem jezelf eens in bescherming en post normaal, met dit gedrag maak je namelijk geen vrienden.
Ja dus? Doe gewoon normaal en ga vooral niet zo tegendraads doen met je "topics teruglezenquote:
laat maar foto zien jezelfquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:37 schreef Broekpaling het volgende:
Morgen KISS!![]()
Wie is er hier goed met make-up?
quote:
Linkje?quote:
Ik ben naar Cliff Richard & The Shadows geweest, is dat niet een beetje fossiel?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:41 schreef MiVer het volgende:
is KISS niet beetje fossiel?
of ben ik nu godslasterlijk?
ffe checken, geachte heer B met Pquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben naar Cliff Richard & The Shadows geweest, is dat niet een beetje fossiel?
Linkje naar de jouwe? Ik ben facebook noobquote:
En dat geeft je geen reden om te zeggen wat je maar wil. Je post hier alleen maar bagger en dat weet je zelf al te goed.quote:
Er zit echt een enorm verschil in mensen die op een havo/vwo school hebben gezeten en mensen op een gymnasium-school hebben gezeten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:18 schreef Lamon. het volgende:
Dat HMBO/HAVO/VWO gedoe is wel triest zeg, ik zat gewoon op een scholengemeenschap waar Mavo,Havo, en VWO zaten en ik we gingen gewoon met elkaar om.
Ik kan me niet herinneren dat we het ooit over verschil in opleidingsniveau hadden...
Haar hyves -> album 'matties' -> 2e foto.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Linkje naar de jouwe? Ik ben facebook noob
jij ook?quote:
Leuk. Helemaal niets negatiefs te melden, dus dat is heel fijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hey, hoe vinden je kinderen het nu jullie samen wonen?
HATER!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef MiVer het volgende:
ah ik zie het al
vreeeeeeeeeeeeselijkkkkkkkkkkkkkkkkkk
bah
Ohh die kende ik allang vriend.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haar hyves -> album 'matties' -> 2e foto.
I know, maar ik wilde even samen met jequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh die kende ik allang vriend.Was zelfs in de SC gepost.
Zekers. Ben moe van school.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij ook?
[..]
Leuk. Helemaal niets negatiefs te melden, dus dat is heel fijn
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
I know, maar ik wilde even samen met je'en.
Nog een dagjequote:
Oasis toevallig?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
Ik zoek zo'n nummer die ik vanmiddag hoorde op de radio met fade away erin en iets van let the sounds fill you upiemand?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nog een dagje
En tis alweer bijna vakantie![]()
Vind het heeel snel gegaan dit jaar
Klopt wel een beetje, ik heb 1 jaar op het Gymnasium Haganum in Den Haag gezeten, en al kon ik het wel vinden met de meesten, stonden ze me eigenlijk helemaal niet aan. Ik ben blij dat mijn ouders toen verhuisd zijn en ik op een leukere scholengemeenschap terecht kwam...quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er zit echt een enorm verschil in mensen die op een havo/vwo school hebben gezeten en mensen op een gymnasium-school hebben gezeten.
De 2de kijkt echt standaard neer op alles wat minder doet, de 1ste groep is meestal vrij relaxed.
Nee een house-achtig nummer.quote:
Daar kan ik het totaal niet mee eens zijn.. (En ik heb op beide schooltypes gezeten)quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er zit echt een enorm verschil in mensen die op een havo/vwo school hebben gezeten en mensen op een gymnasium-school hebben gezeten.
De 2de kijkt echt standaard neer op alles wat minder doet, de 1ste groep is meestal vrij relaxed.
Sure you can. Met korting. Als ik er werk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kun je bij de H&M ook nieuwe sokken kopen?
Ja, voor mij ook over 2 weken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor de kinderen, zomervakantie begint over 3 weken...
Deze is het niet maar hij is wel kanker aan.quote:
Welke?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deze is het niet maar hij is wel kanker aan.
okequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deze is het niet maar hij is wel kanker aan.
Weet je al wat je gaat verdienen ensoow?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sure you can. Met korting. Als ik er werk.
O, dacht dat je vond dat het nog lang duurde!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook over 2 weken.
Zit er nou niet bepaald op te wachten
Naaaais, dan kan jij het voor me halen en opsturen. Ofterwijl nog goedkoper dan het al isquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
400 p/m. Vriendin van me deed hetzelfde, even oud etc.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat verdienen ensoow?
Nee, juist niet. Hier gaat het jaar ook heel snel en net nu ik eindelijk echt goed ben gesetteld in dit jaar (vorig jaar blijven zitten), is het alweer vakantiequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dacht dat je vond dat het nog lang duurde!
Voor mij maakt het niet zoveel uit, alleen altijd wat raardat ze dan twee weken bij hun vader zijn en dus niet bij mij/ons.Das altijd heel stil.
Of je komt het ophalen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Naaaais, dan kan jij het voor me halen en opsturen. Ofterwijl nog goedkoper dan het al is.
kost je wel 6 eupo aan verzendkostenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Naaaais, dan kan jij het voor me halen en opsturen. Ofterwijl nog goedkoper dan het al is.
En hoeveel uur per week?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
400 p/m. Vriendin van me deed hetzelfde, even oud etc.
Ik weet niet hoe het op andere scholen is, maar het Haganum was best wel vol met mensen die mij niet zo lagen, zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:53 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die twisted beelden van het gymnasium hebben![]()
GET REAL
Dat heb je snel beluisterdquote:
Yeaaaaahhhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Juist op mijn huidige school is merkkleding een veel grotere issue dan op het gymnasium waar ik heen ging.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het op andere scholen is, maar het Haganum was best wel vol met mensen die mij niet zo lagen, zacht uitgedrukt.
Gewoon omdat ik niet iedere godvergeten dag wilde praten over merkkleding, welke baan het best betaalde en ik niet zat te wachten op mensen die net deden alsof ze van ieder Grieks standbeeld wat in de school stond, precies wist wat het voorstelde, al wist ik dat ze het terplekke verzonnen.
Doe mij een paar broeken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat soort mensen heb je overal. Er zitten ook hele normale mensen op het gymnasium. ook hele domme btwquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het op andere scholen is, maar het Haganum was best wel vol met mensen die mij niet zo lagen, zacht uitgedrukt.
Gewoon omdat ik niet iedere godvergeten dag wilde praten over merkkleding, welke baan het best betaalde en ik niet zat te wachten op mensen die net deden alsof ze van ieder Grieks standbeeld wat in de school stond, precies wist wat het voorstelde, al wist ik dat ze het terplekke verzonnen.
What the fuck, dit klinkt gewoon als een instrumentale versie van:quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die neger van Bloc Party heeft een solo-album uitgebracht:
netjesquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
YeaaaaahhhhhDan kan je het bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Oke dat is dus 4,76 per uurquote:
Zou kunnen, maar aangezien ik maar 1 ervaring heb, was dat voor mij wel een groot verschil.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Juist op mijn huidige school is merkkleding een veel grotere issue dan op het gymnasium waar ik heen ging.
Zoiets heeft echt totaal niets met een school te maken.
HAHAHAHA JE VADER JA JE VADER DIE IS GEKquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:03 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb kinderen voor kinderen liedjes in mijn hoofd.
Dat doe ik ook hier in Groningen. Dan geef ik het door aan jou en kan je het met ultra vette eksie perfeksie korting kopen.quote:
Dat is 30 cent meer als bij de ijssalon. JEWEET. VOORTGANG.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke dat is dus 4,76 per uurMeer dan ik kreeg op m'n 17e
Vorig jaar nog voor iets van 4,11 gewerkt
![]()
Ik heb daar dan een pas voor. Ik wil best met korting voor je kopen. Maar dan kom je het óf halen of ik breng het.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hier in Groningen. Dan geef ik het door aan jou en kan je het met ultra vette eksie perfeksie korting kopen.
Nee, deze:quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:04 schreef gers het volgende:
[..]
HAHAHAHA JE VADER JA JE VADER DIE IS GEK
Ik verdien meer in een supermarktquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is 30 cent meer als bij de ijssalon. JEWEET. VOORTGANG.
Oh ja, die moest ik nog even luisteren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
What the fuck, dit klinkt gewoon als een instrumentale versie van:
[..]
dan bij de ijssalon.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan koop je mij ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:05 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb toch doekoe zat ik koop die H&M op.
Whehe ik ben ooit na 3 dagen gestopt met werken ergens omdat ik elders 50 cent per uur meer kreeg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oeps.quote:
Alsof ik bij een supermarkt ga werken. Dan ben ik echt een vmbo meisje.quote:
Jijquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe ik ben ooit na 3 dagen gestopt met werken ergens omdat ik elders 50 cent per uur meer kreeg.
Dan word je zijn slaaf.quote:
Zolang hij me maar niet slaat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan word je zijn slaaf.
Maar dat vind je vast niet erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Werk over?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:08 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb best veel werk voor in de vakantie.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb daar dan een pas voor. Ik wil best met korting voor je kopen. Maar dan kom je het óf halen of ik breng het.
Loverboy. De perfecte baan voor jou en je hoeft er zelf weinig voor te doen.quote:
Nee, sollicitatie morgen. Maar hij zei gister toen ik het vroeg dat hij volgende week pas mensen zou benaderen. Dus ik waarschijnlijk vond hij me zo tof en veel pre's hebben, dat ik gelijk mag komen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:08 schreef BobbyB het volgende:
Maar je bent dus aangenomen bij de H&M, WD?
Geen zin om terug te lezen.
Al overwogen maar daar zit te veel tijd in man, vooral in die opbouwfase dat je vertrouwen moet winnen en cadeautjes koopt enzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Loverboy. De perfecte baan voor jou en je hoeft er zelf weinig voor te doen.
Ik haat niet. Ik probeer je te regelen, je doet alleen moeilijk.quote:
Oh okee, nou veel succes morgen! Je hebt wel geluk de laatste tijd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, sollicitatie morgen. Maar hij zei gister toen ik het vroeg dat hij volgende week pas mensen zou benaderen. Dus ik waarschijnlijk vond hij me zo tof en veel pre's hebben, dat ik gelijk mag komen.
Oftewel hij vond je lekker.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, sollicitatie morgen. Maar hij zei gister toen ik het vroeg dat hij volgende week pas mensen zou benaderen. Dus ik waarschijnlijk vond hij me zo tof en veel pre's hebben, dat ik gelijk mag komen.
Serieus hequote:Op donderdag 17 juni 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh ja, die moest ik nog even luisteren.
Ja echt!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh okee, nou veel succes morgen! Je hebt wel geluk de laatste tijd.
Ons WD krijgt tetten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh okee, nou veel succes morgen! Je hebt wel geluk de laatste tijd.
Ja dat is waar, er gaat nog heel wat aan vooraf voordat het winstgevend is. Wijven doen soms ook zo moeilijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Al overwogen maar daar zit te veel tijd in man, vooral in die opbouwfase dat je vertrouwen moet winnen en cadeautjes koopt enzo
Hij is homo.quote:
Jij bent lekker, wat zeur je.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Serieus he. Dit is gewoon discriminatie. No offence maar lelekerts hebben gewoon weer nadeel hierdoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |