Nee, dat doet het niet. Je vertoont idolaat gedrag zonder dat daar een goede reden voor is. Ik snap niet waar je het lef vandaan haalt om het over anciënniteit te hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:28 schreef gers het volgende:
[..]
ik ben een oldbie en dus welkom![]()
Anciënniteit geld ook voor de klb sc
ga dan ook lerenquote:
Ik moet niet leren ik moet doen. Ik doe een inferieure opleiding weet je nog?quote:
ik post al sinds deel 1quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, dat doet het niet. Je vertoont idolaat gedrag zonder dat daar een goede reden voor is. Ik snap niet waar je het lef vandaan haalt om het over anciënniteit te hebben.
Laat iemand gewoon eens in zijn waarde of negeer het.
maar dan kan je toch ook niet soggenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet niet leren ik moet doen. Ik doe een inferieure opleiding weet je nog?
Neem jezelf eens in bescherming en post normaal, met dit gedrag maak je namelijk geen vrienden.quote:
ik geef met programma "mp3tag" alles een fatsoenlijke naam (artist-titel+mix)quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja die Vinyl heb ik hier ook liggen maar ik heb slechts 1 maand, heb laatst wat zitten luisteren maar het is echt niet normaal veel.
oke zal ik doenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Neem jezelf eens in bescherming en post normaal, met dit gedrag maak je namelijk geen vrienden.
Ja dus? Doe gewoon normaal en ga vooral niet zo tegendraads doen met je "topics teruglezenquote:
laat maar foto zien jezelfquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:37 schreef Broekpaling het volgende:
Morgen KISS!![]()
Wie is er hier goed met make-up?
quote:
Linkje?quote:
Ik ben naar Cliff Richard & The Shadows geweest, is dat niet een beetje fossiel?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:41 schreef MiVer het volgende:
is KISS niet beetje fossiel?
of ben ik nu godslasterlijk?
ffe checken, geachte heer B met Pquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben naar Cliff Richard & The Shadows geweest, is dat niet een beetje fossiel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |