Je moet eens weten waar men tegenwoordig al over loopt te bitchen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:18 schreef Lamon. het volgende:
Dat HMBO/HAVO/VWO gedoe is wel triest zeg, ik zat gewoon op een scholengemeenschap waar Mavo,Havo, en VWO zaten en ik we gingen gewoon met elkaar om.
Ik kan me niet herinneren dat we het ooit over verschil in opleidingsniveau hadden...
Ongetwijfeld of men wel of geen UGGS draagt..quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moet eens weten waar men tegenwoordig al over loopt te bitchen.
Nog steeds niet online geweest, misschien toch een ander msn adres.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld of men wel of geen UGGS draagt..
MSN-meisje?
TR, hij deed niets fout.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:21 schreef gers het volgende:
lamon kun je mij een groot plezier doen en doodvallen![]()
kthbye
Nieuwe optie; via email msn vragen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog steeds niet online geweest, misschien toch een ander msn adres.
jawel hij zou nooit meer terugkomen naar klb sc maar hij is er nu dus welquote:
Dan vraag ik hem nog liever morgen in real life.quote:
Die afspraken zijn allang veranderd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:22 schreef gers het volgende:
[..]
jawel hij zou nooit meer terugkomen naar klb sc maar hij is er nu dus wel
Lees je even in.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:22 schreef gers het volgende:
[..]
jawel hij zou nooit meer terugkomen naar klb sc maar hij is er nu dus wel
ik zeg doenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan vraag ik hem nog liever morgen in real life.
samenvatting ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die afspraken zijn allang veranderd.
topics teruglezenquote:
Dat wij elkaar gewoon normaal behandelen.quote:
Ook goed ja. Ik luister ook minimal technoquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nice! Maar hij kan niet tippen aan:
Die neger van Bloc Party heeft een solo-album uitgebracht:quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen, anders ben je hier niet welkom.
Ja die Vinyl heb ik hier ook liggen maar ik heb slechts 1 maand, heb laatst wat zitten luisteren maar het is echt niet normaal veel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:27 schreef MiVer het volgende:
[..]
Ook goed ja. Ik luister ook minimal techno
(naast club en fucky house, beetje vocal trance en progressive, af en toe soul-house als echt goed is)
.... die vinyl april download van een tijdje terug.....
Op de news server lag ook nog september 2009 tot en met maart 2010
Ik heb alles binnen gehaald
600 GB en ruim 40.000 complete mix-tracks
met een hoop dingen in mijn smaak
alleen hoe worstel ik me door die collectie heen, om orde te scheppen, pffff
ik ben een oldbie en dus welkomquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen, anders ben je hier niet welkom.
Durf je?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan vraag ik hem nog liever morgen in real life.
Meh, zal wel moeten hé.quote:
SOA's dan.quote:
Nee, dat doet het niet. Je vertoont idolaat gedrag zonder dat daar een goede reden voor is. Ik snap niet waar je het lef vandaan haalt om het over anciënniteit te hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:28 schreef gers het volgende:
[..]
ik ben een oldbie en dus welkom![]()
Anciënniteit geld ook voor de klb sc
ga dan ook lerenquote:
Ik moet niet leren ik moet doen. Ik doe een inferieure opleiding weet je nog?quote:
ik post al sinds deel 1quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, dat doet het niet. Je vertoont idolaat gedrag zonder dat daar een goede reden voor is. Ik snap niet waar je het lef vandaan haalt om het over anciënniteit te hebben.
Laat iemand gewoon eens in zijn waarde of negeer het.
maar dan kan je toch ook niet soggenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet niet leren ik moet doen. Ik doe een inferieure opleiding weet je nog?
Neem jezelf eens in bescherming en post normaal, met dit gedrag maak je namelijk geen vrienden.quote:
ik geef met programma "mp3tag" alles een fatsoenlijke naam (artist-titel+mix)quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja die Vinyl heb ik hier ook liggen maar ik heb slechts 1 maand, heb laatst wat zitten luisteren maar het is echt niet normaal veel.
oke zal ik doenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Neem jezelf eens in bescherming en post normaal, met dit gedrag maak je namelijk geen vrienden.
Ja dus? Doe gewoon normaal en ga vooral niet zo tegendraads doen met je "topics teruglezenquote:
laat maar foto zien jezelfquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:37 schreef Broekpaling het volgende:
Morgen KISS!![]()
Wie is er hier goed met make-up?
quote:
Linkje?quote:
Ik ben naar Cliff Richard & The Shadows geweest, is dat niet een beetje fossiel?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:41 schreef MiVer het volgende:
is KISS niet beetje fossiel?
of ben ik nu godslasterlijk?
ffe checken, geachte heer B met Pquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben naar Cliff Richard & The Shadows geweest, is dat niet een beetje fossiel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |