abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82944230
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:51 schreef Lakitu het volgende:

[..]

30 euro Wat voor ring is het dan? =$
Had ik maar pics. Zulke ringen zijn echt fucking tof namelijk. Ik weet niet hoe ze heten ook...
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:54:30 #102
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82944297
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:51 schreef Madridista het volgende:
Mensen die niet naar P.c hooftstraat / kalverstraat / kinkerstraat gaan om te schoppen
Kinkerstraat om te shoppen
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:55:15 #103
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82944326
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:52 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Had ik maar pics. Zulke ringen zijn echt fucking tof namelijk. Ik weet niet hoe ze heten ook...
Ik weet hoe ze heten; mood rings.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:55:33 #104
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82944338
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:52 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Had ik maar pics. Zulke ringen zijn echt fucking tof namelijk. Ik weet niet hoe ze heten ook...
Dit soort dingen krijg ik als ik 'indo rings' google

Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_82944339
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:55 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ik weet hoe ze heten; mood rings.
Nee.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82944352
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:55 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Dit soort dingen krijg ik als ik 'indo rings' google

[ afbeelding ]
HAHAH
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:55:51 #107
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82944355
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:56:08 #108
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82944367
Paupers . 2 euro betalen voor een broodje kebab als dat niet eens mogelijk is als er echt vlees in zou zitten . Wij betalen hier lekker 4.50-5 euro voor een broodje kebab mét vlees , , .
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:56:13 #109
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82944372
Hoeren, ik vergeet een h in Chai haar naam.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:56:14 #110
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82944373
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:55 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

HAHAH
Vind je ze niet mooi dan? Ik ga ze bestellen voor je
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_82944387
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:55 schreef Broekpaling het volgende:
GEFELICITEERD SANNA

Chai.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:56:57 #112
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82944393
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:56 schreef Skylark. het volgende:
Paupers . 2 euro betalen voor een broodje kebab als dat niet eens mogelijk is als er echt vlees in zou zitten . Wij betalen hier lekker 4.50-5 euro voor een broodje kebab mét vlees , , .
Enjoy je turkse pizza's die meer dan een euro kosten.

Ja je kan turkse pizza's voor 1 euro krijgen hier SUCK MY DICK
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_82944395
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:56 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Vind je ze niet mooi dan? Ik ga ze bestellen voor je
DONT.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82944397
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:56 schreef Broekpaling het volgende:
Hoeren, ik vergeet een h in Chai haar naam.
Ik niet.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:57:06 #115
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82944400
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:56 schreef Mozy het volgende:

[..]
JONGEUH!!
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:57:37 #116
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82944422
Mensen die geen mood ring dragen . Ik ben zo gevaarlijk dat mensen het willen kunnen zien aan m'n ring als ik boos word.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:57:40 #117
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82944425
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:57 schreef Mozy het volgende:

[..]

Ik niet.
Ik weet dat je gister per ongeluk mijn naam riep ipv die van Chai.
Ze PMde me dit.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:58:04 #118
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82944443
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:56 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

DONT.
Maar het zijn zulke leuke bloemetjess
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_82944450

Dit soort had ie liggen, en ook allemaal kleine versies, dus gewoon met 1 zo'n dingetje.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:58:39 #120
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82944463
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:57 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die geen mood ring dragen . Ik ben zo gevaarlijk dat mensen het willen kunnen zien aan m'n ring als ik boos word.
Ik draag een promise ring
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:58:51 #121
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82944470


mood ring vriend
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82944481
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:57 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ik weet dat je gister per ongeluk mijn naam riep ipv die van Chai.
Ze PMde me dit.
IK VIND JE GEWOON ZO SEXY!
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:59:15 #123
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82944486
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:58 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Ik draag een promise ring
Ik een purity ring . Dat heb ik van the Jonas Brothers en zij zijn cool .
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:59:39 #124
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82944507
brbb <3
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_82944591
Hey Laki hoe post je een link op fok waar je de tekst kan aanpassen.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:02:07 #126
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82944599
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hey Laki hoe post je een link op fok waar je de tekst kan aanpassen.
[url=link]bla[/url]
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82944614
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hey Laki hoe post je een link op fok waar je de tekst kan aanpassen.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82944639
Ja dat had ik net maar het werkt niet ofzo =[
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:03:24 #129
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82944649
[url='link']bla[/url]
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:03:32 #130
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_82944653
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:04:16 #131
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82944688
CN, ben nu volop cardio aan het doen . M'n plan is komende twee weken elke dag minimaal 500 kcal te cardio'en (afgewisseld hometrainer + crosstrainer) en dan twee keer per week ook nog gewoon fitness.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82944774
kijk mijn gouden topic.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_82944784
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:04 schreef Skylark. het volgende:
CN, ben nu volop cardio aan het doen . M'n plan is komende twee weken elke dag minimaal 500 kcal te cardio'en (afgewisseld hometrainer + crosstrainer) en dan twee keer per week ook nog gewoon fitness.
Nice boi Ik ga zo ook weer. THATS THE SPIRIT.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:07:30 #134
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82944804
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:06 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Nice boi Ik ga zo ook weer. THATS THE SPIRIT.
Gisteren 500 kcal vandaag 700.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82944829
Ik ga mn nagels lakken.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:08:49 #136
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_82944856
Lekker gegeten.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:10:26 #137
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_82944918
Ik ben geen H&M meisje, denk ik. Ik heb amper kleding van de H&M.
pi_82944928
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:08 schreef ynuhh het volgende:
Lekker gegeten.
What did ya eaaaaaat?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82944950
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben geen H&M meisje, denk ik. Ik heb amper kleding van de H&M.
Ik mag er morgen op sollicitatie komen!
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82944952
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:07 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Gisteren 500 kcal vandaag 700.
HUDDEH. Ik na cardio zometeen ook weer kracht.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:11:21 #141
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_82944966
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

What did ya eaaaaaat?
Wwwwrrrrraaaaaaaappppppssssss.
pi_82944974
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:11 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Wwwwrrrrraaaaaaaappppppssssss.
Ojaaaaaaa lekker
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82945000
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
kijk mijn gouden topic.
waarom niemand die me e-credit geeft?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:12:40 #144
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82945024
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:12 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

waarom niemand die me e-credit geeft?
omdat je link eht niet doet
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:12:47 #145
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_82945033
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:11 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ik mag er morgen op sollicitatie komen!
Oeh, tof! Succes! Ik wil dan wel een keer langs komen.
pi_82945047
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:12 schreef Skylark. het volgende:

[..]

omdat je link eht niet doet
Tuurlijk wel
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_82945120
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:12 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Oeh, tof! Succes! Ik wil dan wel een keer langs komen.
Oeh !
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:16:42 #148
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_82945194
In slaap gevallen daarnet
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:17:04 #149
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_82945208
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:18 schreef Lakitu het volgende:
zou ik geven
Deze TT en OP zijn helemaal juist
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:17:46 #150
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_82945241
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef MiVer het volgende:
Deze klinkt echt lekker!


Nice! Maar hij kan niet tippen aan:
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_82945255
Dat HMBO/HAVO/VWO gedoe is wel triest zeg, ik zat gewoon op een scholengemeenschap waar Mavo,Havo, en VWO zaten en ik we gingen gewoon met elkaar om.
Ik kan me niet herinneren dat we het ooit over verschil in opleidingsniveau hadden...
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:19:09 #152
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_82945282
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:18 schreef Lamon. het volgende:
Dat HMBO/HAVO/VWO gedoe is wel triest zeg, ik zat gewoon op een scholengemeenschap waar Mavo,Havo, en VWO zaten en ik we gingen gewoon met elkaar om.
Ik kan me niet herinneren dat we het ooit over verschil in opleidingsniveau hadden...
Je moet eens weten waar men tegenwoordig al over loopt te bitchen.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:20:00 #153
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82945310
Ik en Penisbaard maken een topic .

de moeder van van der vaart
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82945332
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:19 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Je moet eens weten waar men tegenwoordig al over loopt te bitchen.
Ongetwijfeld of men wel of geen UGGS draagt..

MSN-meisje?
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:21:15 #155
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_82945364
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:20 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ongetwijfeld of men wel of geen UGGS draagt..

MSN-meisje?
Nog steeds niet online geweest, misschien toch een ander msn adres.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_82945375
lamon kun je mij een groot plezier doen en doodvallen
kthbye
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:21:59 #157
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82945391
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:21 schreef gers het volgende:
lamon kun je mij een groot plezier doen en doodvallen
kthbye
TR, hij deed niets fout.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82945412
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:21 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Nog steeds niet online geweest, misschien toch een ander msn adres.
Nieuwe optie; via email msn vragen?
pi_82945424
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:21 schreef Skylark. het volgende:


TR, hij deed niets fout.
jawel hij zou nooit meer terugkomen naar klb sc maar hij is er nu dus wel
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:23:06 #160
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_82945439
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:22 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nieuwe optie; via email msn vragen?
Dan vraag ik hem nog liever morgen in real life.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:23:20 #161
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_82945450
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:22 schreef gers het volgende:

[..]

jawel hij zou nooit meer terugkomen naar klb sc maar hij is er nu dus wel
Die afspraken zijn allang veranderd.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_82945458
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:22 schreef gers het volgende:

[..]

jawel hij zou nooit meer terugkomen naar klb sc maar hij is er nu dus wel
Lees je even in.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_82945462
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:23:38 #164
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82945464
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:23 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Dan vraag ik hem nog liever morgen in real life.
ik zeg doen
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_82945486
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:23 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Die afspraken zijn allang veranderd.
samenvatting ?
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:23 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Lees je even in.
topics teruglezen
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:26:27 #166
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_82945576
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:24 schreef gers het volgende:

[..]

samenvatting ?
[..]

topics teruglezen
Gewoon normaal doen, anders ben je hier niet welkom.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:26:40 #167
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_82945583
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:24 schreef gers het volgende:

[..]

samenvatting ?
[..]

topics teruglezen
Dat wij elkaar gewoon normaal behandelen.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:27:32 #168
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_82945616
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:17 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Nice! Maar hij kan niet tippen aan:

Ook goed ja. Ik luister ook minimal techno
(naast club en fucky house, beetje vocal trance en progressive, af en toe soul-house als echt goed is)

.... die vinyl april download van een tijdje terug.....

Op de news server lag ook nog september 2009 tot en met maart 2010
Ik heb alles binnen gehaald
600 GB en ruim 40.000 complete mix-tracks

met een hoop dingen in mijn smaak
alleen hoe worstel ik me door die collectie heen, om orde te scheppen, pffff
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:27:41 #169
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_82945620
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:26 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Gewoon normaal doen, anders ben je hier niet welkom.
Die neger van Bloc Party heeft een solo-album uitgebracht:
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:28:31 #170
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_82945652
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:27 schreef MiVer het volgende:

[..]

Ook goed ja. Ik luister ook minimal techno
(naast club en fucky house, beetje vocal trance en progressive, af en toe soul-house als echt goed is)

.... die vinyl april download van een tijdje terug.....

Op de news server lag ook nog september 2009 tot en met maart 2010
Ik heb alles binnen gehaald
600 GB en ruim 40.000 complete mix-tracks

met een hoop dingen in mijn smaak
alleen hoe worstel ik me door die collectie heen, om orde te scheppen, pffff
Ja die Vinyl heb ik hier ook liggen maar ik heb slechts 1 maand, heb laatst wat zitten luisteren maar het is echt niet normaal veel.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_82945662
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:26 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Gewoon normaal doen, anders ben je hier niet welkom.
ik ben een oldbie en dus welkom
Anciënniteit geld ook voor de klb sc
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_82945667
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:23 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Dan vraag ik hem nog liever morgen in real life.
Durf je?
Werd tijd!
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:29:54 #173
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_82945718
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:28 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Durf je?
Werd tijd!
Meh, zal wel moeten hé.

En vandaag hebben we ook gewoon normale gesprekken gehad dus why not.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:30:07 #174
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82945728
SOG is een bitch.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:31:30 #175
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_82945794
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:30 schreef Broekpaling het volgende:
SOG is een bitch.
SOA's dan.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:31:46 #176
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82945806
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:31 schreef Japsnars het volgende:

[..]

SOA's dan.
Geen last van.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:31:53 #177
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_82945811
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:28 schreef gers het volgende:

[..]

ik ben een oldbie en dus welkom
Anciënniteit geld ook voor de klb sc
Nee, dat doet het niet. Je vertoont idolaat gedrag zonder dat daar een goede reden voor is. Ik snap niet waar je het lef vandaan haalt om het over anciënniteit te hebben.

Laat iemand gewoon eens in zijn waarde of negeer het.
pi_82945829
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:30 schreef Broekpaling het volgende:
SOG is een bitch.
ga dan ook leren
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:32:49 #179
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82945858
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:32 schreef gers het volgende:

[..]

ga dan ook leren
Ik moet niet leren ik moet doen. Ik doe een inferieure opleiding weet je nog?
0 topics op naam. 14.gif
pi_82945860
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:31 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Nee, dat doet het niet. Je vertoont idolaat gedrag zonder dat daar een goede reden voor is. Ik snap niet waar je het lef vandaan haalt om het over anciënniteit te hebben.

Laat iemand gewoon eens in zijn waarde of negeer het.
ik post al sinds deel 1
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_82945882
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:32 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ik moet niet leren ik moet doen. Ik doe een inferieure opleiding weet je nog?
maar dan kan je toch ook niet soggen
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:33:43 #182
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82945902
gers
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:34:13 #183
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_82945931
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:32 schreef gers het volgende:

[..]

ik post al sinds deel 1
Neem jezelf eens in bescherming en post normaal, met dit gedrag maak je namelijk geen vrienden.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:34:17 #184
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_82945935
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:28 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Ja die Vinyl heb ik hier ook liggen maar ik heb slechts 1 maand, heb laatst wat zitten luisteren maar het is echt niet normaal veel.
ik geef met programma "mp3tag" alles een fatsoenlijke naam (artist-titel+mix)
anders sorteren de mixen van hetzelfde nr niet bij elkaar

maar is veel, kan ik jaar mee vooruit
die maand kwam mijn internet datverkeer voor het eerst boven de terabyte uit

helaas zie ik dat maand mei in middels er ook ligt : 3 delen, 75 GB
als ik huidig wat opgeschoond heb, ga ik verder downloaden
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
pi_82945981
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Neem jezelf eens in bescherming en post normaal, met dit gedrag maak je namelijk geen vrienden.
oke zal ik doen
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_82946017
Ynuhh
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:36:53 #187
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82946043
Laki kijk Lindes foto op Facebook .
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:36:54 #188
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82946045
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:33 schreef gers het volgende:

[..]

maar dan kan je toch ook niet soggen
Heul wel. Ik ben het voorbeeld ervan.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:37:16 #189
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82946057
Morgen KISS!
Wie is er hier goed met make-up?
0 topics op naam. 14.gif
pi_82946110
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:32 schreef gers het volgende:

[..]

ik post al sinds deel 1
Ja dus? Doe gewoon normaal en ga vooral niet zo tegendraads doen met je "topics teruglezen ".
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:38:23 #191
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_82946113
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:37 schreef Broekpaling het volgende:
Morgen KISS!
Wie is er hier goed met make-up?
laat maar foto zien jezelf
dan geef ik advies
ben immers ook met vrouwen en photoshop bezig geweest
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
pi_82946145
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:31 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Geen last van.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:39:53 #193
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82946164
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:36 schreef Skylark. het volgende:
Laki kijk Lindes foto op Facebook .
Linkje?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_82946181
gers snapt dat ie normaal moet doen? mooi
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:41:19 #195
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_82946217
is KISS niet beetje fossiel?
of ben ik nu godslasterlijk?
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:41:20 #196
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82946218
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:39 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Linkje?
kijk via mijn vrienden
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:41:47 #197
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82946229
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:41 schreef MiVer het volgende:
is KISS niet beetje fossiel?
of ben ik nu godslasterlijk?
Ik ben naar Cliff Richard & The Shadows geweest, is dat niet een beetje fossiel?
0 topics op naam. 14.gif
pi_82946235
Ik heb zin in t weekend
compact en kleverig.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:42:47 #199
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82946267
Too Long/Tell Me Why/Veridis Quo/Steam Machine
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:42:57 #200
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_82946272
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:41 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ik ben naar Cliff Richard & The Shadows geweest, is dat niet een beetje fossiel?
ffe checken, geachte heer B met P
moment
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')