Ik hoor het morgen pasquote:
Dat uur. Je gaat stuk van de zenuwen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik hoor het morgen pas. Of niet. Dat hoop ik eig eerder
.
Ja, ik was van plan andere te gaan bellen. Maar dadelijk wordt ik zelf gebeldquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat uur. Je gaat stuk van de zenuwen.
Haha ik ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik was van plan andere te gaan bellen. Maar dadelijk wordt ik zelf gebeld_!
Dit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand feliciteren met VMBO. Dit moet een trolltopic zijn.
Dan doe je het niet en blijf je weg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het is idd niet zo'n prestatie naar mijn mening.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar nu kan ze HAVO gaan doen, dat is toch fijn voor haar?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het is idd niet zo'n prestatie naar mijn mening.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan doe je het niet en blijf je weg.
Dat kun je toch moeilijk bepalen voor een ander, weet jij veel wat ze ervoor heeft moeten doen/laten om het te halen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dankjewel!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat kun je toch moeilijk bepalen voor een ander, weet jij veel wat ze ervoor heeft moeten doen/laten om het te halen.
Altijd dat afzeiken van mensen die op een ander niveau zitten, maar ondertussen wel kankeren als de post te laat is, de supermarkt je avondeten niet op voorraad heeft liggen of het afval nog op straat zwerft.
OT: Gefeliciteerd.
True. Een vriend van me deed vwo, maar is uiteindelijk geslaagd met z'n vmbo diploma vanwege pfeiffer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat kun je toch moeilijk bepalen voor een ander, weet jij veel wat ze ervoor heeft moeten doen/laten om het te halen.
Altijd dat afzeiken van mensen die op een ander niveau zitten, maar ondertussen wel kankeren als de post te laat is, de supermarkt je avondeten niet op voorraad heeft liggen of het afval nog op straat zwerft.
OT: Gefeliciteerd.
Ohja. Vanwege Pfeiffer zak je inderdaad van VWO naar VMBO. Die kerel is goed bezig! En maar de schuld geven aan de ziekte van Pfeiffer. Wie houd je dan voor de gek?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
True. Een vriend van me deed vwo, maar is uiteindelijk geslaagd met z'n vmbo diploma vanwege pfeiffer.
Alle neven en nichten en nog een paar aangetrouwde ooms.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ohja. Vanwege Pfeiffer zak je inderdaad van VWO naar VMBO. Die kerel is goed bezig! En maar de schuld geven aan de ziekte van Pfeiffer. Wie houd je dan voor de gek?
en in bepaalde situaties zelfs slimmer dan vwo'ers..quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het is gebleken dat mensen die Havo hebben gedaan op de middelbare school slim en sociaal zijn, Vmbo is dom en sociaal, Vwo is slim en contactgestoord.
Jep. De een heeft er helemaal een lasr van (ik had niet door dat ik het had) en sommigen juist heel erg. Dus loop niet zo te bitchenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ohja. Vanwege Pfeiffer zak je inderdaad van VWO naar VMBO. Die kerel is goed bezig! En maar de schuld geven aan de ziekte van Pfeiffer. Wie houd je dan voor de gek?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jep. De een heeft er helemaal een lasr van (ik had niet door dat ik het had) en sommigen juist heel erg. Dus loop niet zo te bitchen
Ik ook, vwoquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Ik had dit jaar ook pfeiffer, nog steeds overigens. Ben wel geslaagd, voor havo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:32 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ik ook, vwo![]()
In de categorie 'baas boven baas'.
Nee hoor schatje, totally agree with you, dacht dat WD ook vwo deed.
En dat is geen belediging maar een compliment, voornamelijk gebaseerd op haar feilloze gevoel voor de Nederlandse taal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vwo.ik ga dat hierna wellicht ook doen maar ergens heb ik toch geen zin om nog twee jaar op de middelbare school te zitten. Dan ga ik liever hbo journalistiek doen en daarna wellicht universiteit politicologie.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Vreemde manier van feliciteren heb je.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
vwo.ik ga dat hierna wellicht ook doen maar ergens heb ik toch geen zin om nog twee jaar op de middelbare school te zitten. Dan ga ik liever hbo journalistiek doen en daarna wellicht universiteit politicologie.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Vreemde manier van feliciteren heb je.
Check mijn posthistorie, ik weet iig waar het hoort en waar niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is geen feliciteren maar met iemand praten, iets waar jij schijnbaar de kwaliteiten niet voor beschikt.
Zal ik je tevreden stellen? Ik heb havo gedaan, maar wegens omstandigheden ben ik vmbo tl gaan doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Check mijn posthistorie, ik weet iig waar het hoort en waar niet.
Same story, ik heb VWO gedaan m'n eerste 3 jaar en kwam er daarna wegens omstandigheden achter dat het VWO voor mij gewoon bullshit is. Ik kon het op m'n sloffen maar vind universitaire studies iets voor de carriereballetjes, het past niet bij me. Ik wil genieten van het leven en dingen doen die ik leuk vind. Vandaar dat ik toen lekker naar Havo 4 ben gegaan, de Havo heb afgemaakt en nu na 2 jaar HBO eindelijk heb gevonden wat ik wil. Geen enkel middelbareschool diploma is garantie voor je toekomst. Je moet het zelf doen en je kunt er zelf van maken wat je wilt. Ook met een Vmbo papiertje. Plus ik vind Vwo'ers vaak een stuk irritanter dan de mensen van het Vmbo, ik zat in een Vwo+ klas en die lui zijn simpelweg contactgestoord! Laat wel daar dat ik een hekel heb aan de nike-pet jochies met een grote bek, peuk uit de mond en die kutscooters. het is ietsje langer geworden dan gepland maar toch. Go Sanna!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal ik je tevreden stellen? Ik heb havo gedaan, maar wegens omstandigheden ben ik vmbo tl gaan doen.
Ik heb terminale teelbalkanker maar was ook geslaagd voor de havo. Wat is je punt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Ik had dit jaar ook pfeiffer, nog steeds overigens. Ben wel geslaagd, voor havo.
Nog m'n condoleances voor het verliezen van je linkerbal, rv.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb terminale teelbalkanker maar was ook geslaagd voor de havo. Wat is je punt?
thanks mattiequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nog m'n condoleances voor het verliezen van je linkerbal, rv.
Veel plezier met het versnipperen van papier op je kantoorbaan van 8 tot 5.quote:
Daarom. Je kan er met allemaal omwegen komen. En ik snap best dat mensen een verkeerd beeld hebben van VMBO'ers, maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn. Ik ben heus niet dom, ik heb gewoon wegens omstandigheden mijn havo niet afgemaakt. En nu met de opleiding die ik ga doen, kan ik al na 1 jaar doorstromen naar hbo en dat gaat lukken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:42 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Same story, ik heb VWO gedaan m'n eerste 3 jaar en kwam er daarna wegens omstandigheden achter dat het VWO voor mij gewoon bullshit is. Ik kon het op m'n sloffen maar vind universitaire studies iets voor de carriereballetjes, het past niet bij me. Ik wil genieten van het leven en dingen doen die ik leuk vind. Vandaar dat ik toen lekker naar Havo 4 ben gegaan, de Havo heb afgemaakt en nu na 2 jaar HBO eindelijk heb gevonden wat ik wil. Geen enkel middelbareschool diploma is garantie voor je toekomst. Je moet het zelf doen en je kunt er zelf van maken wat je wilt. Ook met een Vmbo papiertje. Plus ik vind Vwo'ers vaak een stuk irritanter dan de mensen van het Vmbo, ik zat in een Vwo+ klas en die lui zijn simpelweg contactgestoord! Laat wel daar dat ik een hekel heb aan de nike-pet jochies met een grote bek, peuk uit de mond en die kutscooters. het is ietsje langer geworden dan gepland maar toch. Go Sanna!
denk het welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je grammatica is dramatisch, heb jij überhaupt wel een diploma?
wat is er fout aan de grammatica dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je grammatica is dramatisch, heb jij überhaupt wel een diploma?
Alsof je niet kunt genieten van het leven met VWO.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:42 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Same story, ik heb VWO gedaan m'n eerste 3 jaar en kwam er daarna wegens omstandigheden achter dat het VWO voor mij gewoon bullshit is. Ik kon het op m'n sloffen maar vind universitaire studies iets voor de carriereballetjes, het past niet bij me. Ik wil genieten van het leven en dingen doen die ik leuk vind. Vandaar dat ik toen lekker naar Havo 4 ben gegaan, de Havo heb afgemaakt en nu na 2 jaar HBO eindelijk heb gevonden wat ik wil. Geen enkel middelbareschool diploma is garantie voor je toekomst. Je moet het zelf doen en je kunt er zelf van maken wat je wilt. Ook met een Vmbo papiertje. Plus ik vind Vwo'ers vaak een stuk irritanter dan de mensen van het Vmbo, ik zat in een Vwo+ klas en die lui zijn simpelweg contactgestoord! Laat wel daar dat ik een hekel heb aan de nike-pet jochies met een grote bek, peuk uit de mond en die kutscooters. het is ietsje langer geworden dan gepland maar toch. Go Sanna!
Omg, wat een domme post.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:42 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Haha je weet niet wat je mist jongen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof je niet kunt genieten van het leven met VWO.![]()
...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha je weet niet wat je mist jongen.Jij denkt dat je nu geniet, omdat je niet beter weet.
Als je niet snapt wat de bedoeling van m'n post is reageer dan ook niet zo dom, je post reflecteert in ieder geval dat je nog veel te leren hebt.quote:
That's not what it says. En ik heb inderdaad niet genoten van het VWO.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof je niet kunt genieten van het leven met VWO.![]()
So fucking what.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:35 schreef zarGon het volgende:
Grmbl, vwo, havo, vmbo, hbo en mbo worden allemaal met kleine letters geschreven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |