Deze man heeft verstand.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:18 schreef Madridista het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Ik ben voor Frankrijk
Standaard zit jij bij de bear grylls is god-hyve.quote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:18 schreef Madridista het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Ik ben voor Frankrijk
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb wel bij WD niet echt de H&M meisjes feeling. Weet niet waarom.
sowiesoquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Standaard zit jij bij de bear grylls is god-hyve.
Ik denk dat het komt door je schelden enzoquote:
Dat denk jij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt door je schelden enzo. Meestal zijn H&M-meisjes juist cute en niet schelderig.
Ik ben heel stil en verlegen, dat het ik wel eens gepost.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:21 schreef Lakitu het volgende:
Standaard is wd irl opeens heel lief enzo
Zolang je maar geen kanker irl zegt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben heel stil en verlegen, dat het ik wel eens gepost.en dat is echt zo.
Klein hartje, let maar op.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:21 schreef Lakitu het volgende:
Standaard is wd irl opeens heel lief enzo
nee toch, straks evenementen organiseren?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat komt door de laatste wedstrijd, na Argentinië tegen Zuid-Korea stonden we nog eerste.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:22 schreef TheKC het volgende:
subleages
1. ouwe 298
2. KLBSC 286
3. WK Forum 280
4. ~~Rush Addict~~ 268
5. 3FM 267
Awhh, cute.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kies mijn zusje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef Skylark. het volgende:
Fuck zeg, ik ken te weinig chici's die gegraduate zijn.
Alleen als ik echt boos ben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zolang je maar geen kanker irl zegt.
Dat lukt wel, ik heb genoeg doorzettingsvermogen. En het ijs breekt wel snel ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee toch, straks evenementen organiseren?
iick sowieso te veel na morgenavondquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef Skylark. het volgende:
Fuck zeg, ik ken te weinig chici's die gegraduate zijn.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:24 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zie ik geen pics van de h&m meisjes, ik ben wel benieuwd welk type dat nu is..
Ik heb geen zin om te zoeken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:24 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zie ik geen pics van de h&m meisjes, ik ben wel benieuwd welk type dat nu is..
Ik ben nu goodwill aan het kweken door meisjes fellcitaties door te sms-en.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
iick sowieso te veel na morgenavond![]()
Graduationfeestje =$
leuke bhquote:
Bel ze, dat vinden ze leuker.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben nu goodwill aan het kweken door meisjes fellcitaties door te sms-en.
Dan daar in je eentje gaan swingen of wat? Laat zien dat je plezier hebt op dat feestje en ze spreken jou aan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:26 schreef Skylark. het volgende:
Mijn tactiek is; naar één feestje te gaan, daar de geslaagde vriendinnen ontmoeten en de charmante gentleboy uit te hangen zodat ze zeggen: Wil je ook naar mijn feestje komen![]()
?
nee.quote:
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat lukt wel, ik heb genoeg doorzettingsvermogen. En het ijs breekt wel snel ook.
Ik weet niet hoe het bij jou is maar bij ons zijn feestjes meestal 'met elkaar praten aan staantafels onder het genot van een flesje Alfa en borrelnootjes met op de achtergrond muziek'-feestjes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan daar in je eentje gaan swingen of wat? Laat zien dat je plezier hebt op dat feestje en ze spreken jou aan.
Dankjewel!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:27 schreef MiVer het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Jij trouwens ook nog gefeliciteerd! Ben je daar van af!
Gaaf beroep wel.
Tactiek? Deze methode is gewoon THE TRUTH.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:26 schreef Skylark. het volgende:
Mijn tactiek is; naar één feestje te gaan, daar de geslaagde vriendinnen ontmoeten en de charmante gentleboy uit te hangen zodat ze zeggen: Wil je ook naar mijn feestje komen![]()
?
Sonia Rekieyl.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:28 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
dat geeft google weer als je h&m meisjes zoekt
als je in je eentje uit je dak gaat trek je iig aandachtquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou is maar bij ons zijn feestjes meestal 'met elkaar praten aan staantafels onder het genot van een flesje Alfa en borrelnootjes met op de achtergrond muziek'-feestjes.
Dat heb je ook wel eens soms, maar die zijn altijd minder dan plaatsen waar ook nog open ruimte is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou is maar bij ons zijn feestjes meestal 'met elkaar praten aan staantafels onder het genot van een flesje Alfa en borrelnootjes met op de achtergrond muziek'-feestjes.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef Skylark. het volgende:
Het begrip H&M-meisje is niet in woorden uit te leggen, dat moet je zelf ervaren. Hoe? Loop een willekeurige H&M door en let goed op bij de vrouwenafdeling. Je herkent ze aan:
- Spang
- 14-17 jaar
- Spang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |