abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82943239
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef Skylark. het volgende:
Fuck zeg, ik ken te weinig chici's die gegraduate zijn.
Kies mijn zusje.
pi_82943249
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Zolang je maar geen kanker irl zegt.
Alleen als ik echt boos ben.
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef MiVer het volgende:

[..]

nee toch, straks evenementen organiseren?
Dat lukt wel, ik heb genoeg doorzettingsvermogen. En het ijs breekt wel snel ook.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:25:04 #28
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82943257
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef Skylark. het volgende:
Fuck zeg, ik ken te weinig chici's die gegraduate zijn.
iick sowieso te veel na morgenavond Graduationfeestje =$
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_82943268
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:24 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zie ik geen pics van de h&m meisjes, ik ben wel benieuwd welk type dat nu is..
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:25:25 #30
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82943271
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:24 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zie ik geen pics van de h&m meisjes, ik ben wel benieuwd welk type dat nu is..
Ik heb geen zin om te zoeken.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:25:39 #31
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82943282
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:25 schreef Lakitu het volgende:

[..]

iick sowieso te veel na morgenavond Graduationfeestje =$
Ik ben nu goodwill aan het kweken door meisjes fellcitaties door te sms-en.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82943302
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:25 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
leuke bh
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_82943306
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:25 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ik ben nu goodwill aan het kweken door meisjes fellcitaties door te sms-en.
Bel ze, dat vinden ze leuker.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:26:30 #34
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82943308
Mijn tactiek is; naar één feestje te gaan, daar de geslaagde vriendinnen ontmoeten en de charmante gentleboy uit te hangen zodat ze zeggen: Wil je ook naar mijn feestje komen ?
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82943321
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:26 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

leuke bh
Meisjes hebben nog topjes aan hoor.
pi_82943344
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:26 schreef Skylark. het volgende:
Mijn tactiek is; naar één feestje te gaan, daar de geslaagde vriendinnen ontmoeten en de charmante gentleboy uit te hangen zodat ze zeggen: Wil je ook naar mijn feestje komen ?
Dan daar in je eentje gaan swingen of wat? Laat zien dat je plezier hebt op dat feestje en ze spreken jou aan.
pi_82943356
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:25 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
nee.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:27:59 #38
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_82943357
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:24 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Dat lukt wel, ik heb genoeg doorzettingsvermogen. En het ijs breekt wel snel ook.
Ben benieuwd!
Jij trouwens ook nog gefeliciteerd! Ben je daar van af!
Gaaf beroep wel.
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
pi_82943368


dat geeft google weer als je h&m meisjes zoekt
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_82943370
Meisjemeisjes
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:28:32 #41
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82943378
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:27 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Dan daar in je eentje gaan swingen of wat? Laat zien dat je plezier hebt op dat feestje en ze spreken jou aan.
Ik weet niet hoe het bij jou is maar bij ons zijn feestjes meestal 'met elkaar praten aan staantafels onder het genot van een flesje Alfa en borrelnootjes met op de achtergrond muziek'-feestjes.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82943386
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:27 schreef MiVer het volgende:

[..]

Ben benieuwd!
Jij trouwens ook nog gefeliciteerd! Ben je daar van af!
Gaaf beroep wel.
Dankjewel!
Ja ik hoop dat het me ligt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82943393
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:26 schreef Skylark. het volgende:
Mijn tactiek is; naar één feestje te gaan, daar de geslaagde vriendinnen ontmoeten en de charmante gentleboy uit te hangen zodat ze zeggen: Wil je ook naar mijn feestje komen ?
Tactiek? Deze methode is gewoon THE TRUTH.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_82943405
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:28 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]

dat geeft google weer als je h&m meisjes zoekt
Sonia Rekieyl.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82943423
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:28 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij jou is maar bij ons zijn feestjes meestal 'met elkaar praten aan staantafels onder het genot van een flesje Alfa en borrelnootjes met op de achtergrond muziek'-feestjes.
als je in je eentje uit je dak gaat trek je iig aandacht
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:29:59 #46
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82943434
Het begrip H&M-meisje is niet in woorden uit te leggen, dat moet je zelf ervaren. Hoe? Loop een willekeurige H&M door en let goed op bij de vrouwenafdeling. Je herkent ze aan:

- Spang
- 14-17 jaar
- Spang
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82943443
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:28 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij jou is maar bij ons zijn feestjes meestal 'met elkaar praten aan staantafels onder het genot van een flesje Alfa en borrelnootjes met op de achtergrond muziek'-feestjes.
Dat heb je ook wel eens soms, maar die zijn altijd minder dan plaatsen waar ook nog open ruimte is.
pi_82943455
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef Skylark. het volgende:
Het begrip H&M-meisje is niet in woorden uit te leggen, dat moet je zelf ervaren. Hoe? Loop een willekeurige H&M door en let goed op bij de vrouwenafdeling. Je herkent ze aan:

- Spang
- 14-17 jaar
- Spang
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_82943463
Kroepoeeeek
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:31:06 #50
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_82943484
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')