Ik weet één H&M waar Turkenmeisjes werken op die afdeling. No spang.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef Skylark. het volgende:
Het begrip H&M-meisje is niet in woorden uit te leggen, dat moet je zelf ervaren. Hoe? Loop een willekeurige H&M door en let goed op bij de vrouwenafdeling. Je herkent ze aan:
- Spang
- 14-17 jaar
- Spang
H&M-meisjes werken daar niet, die kopen daar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik weet één H&M waar Turkenmeisjes werken op die afdeling. No spang.
Oh, dan moet ik mijn vrije middag binnenkort maar eens daar benutten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
H&M-meisjes werken daar niet, die kopen daar.
Wat als een lelijk mormel ook H&M kleding koopt om er bij te horenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
H&M-meisjes werken daar niet, die kopen daar.
Dat moet je zien als goud uit Turkije. Inderdaad, nep dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wat als een lelijk mormel ook H&M kleding koopt om er bij te horen
Dan is dat toch ook een H&M meisje?
Praat niet als je niet weet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dan voldoet ze niet aan het kenmerkenlijstje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Madridista het volgende:
[..]
Regel 1 en 3 zomaar negeren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Madridista het volgende:
[..]
haha deze manquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Madridista het volgende:
[..]
Die moeten in pak lopen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:35 schreef Lakitu het volgende:
Toch vind ik dat bij de Zara de chicks vaak net iets spanger zijn.
Hoe gaat het met je joggingdate vriendquote:
Die verkopers? Ja dat is wel minder. Maar de meisjes die er kopenquote:
Ze gaan zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je joggingdate vriend
Haha faja torie. Maar jij denkt zeker dat ze alleen tijdens joggen met elkaar over jou praten? CONSTANT vriendquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze gaan zo! En de ondervragingen naar mijn kant waren op msn al begonnen.
Okay, jij bent dus friends met haar. Getting closer, nog maar 4000 personen bekijken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:35 schreef Lakitu het volgende:
Ey Sky, Gaite is geslaagd. Wil je dr niet even feliciteren? =$
O zo. Dat valt hier ook wel meequote:Op donderdag 17 juni 2010 18:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die verkopers? Ja dat is wel minder. Maar de meisjes die er kopen![]()
Je moet dan ook hier komen shoppenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O zo. Dat valt hier ook wel mee.
Ja man shit is zwaar. Ik ga sowieso alleen, en als ik ze tegenkom is dat een aangename verrassing. Want we hebben dezelfde route =$.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha faja torie. Maar jij denkt zeker dat ze alleen tijdens joggen met elkaar over jou praten? CONSTANT vriend
good luckquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, jij bent dus friends met haar. Getting closer, nog maar 4000 personen bekijken.
Mooi, dan kan ik je zo stalken door je schatje en lekkertje te noemen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze gaan zo! En de ondervragingen naar mijn kant waren op msn al begonnen.
Wanneer?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik je zo stalken door je schatje en lekkertje te noemen.
Amsterdam. Donderdag ben ik daar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je moet dan ook hier komen shoppen [ afbeelding ]
ik noteer dit in m'n agendaquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Amsterdam. Donderdag ben ik daar.12:00u afspraak modellenbureau. De rest van de dag shoppen. En op waterlooplein even een ring kopen die ik wil, daar staat zo een indo met toffe ringen.
Otis ook al. Club meeting met mij en mijn moeder.quote:
ilikethatquote:
Ik welquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef Lakitu het volgende:
En ik heb daar nog nooit een indo met ringen gezien btw
Je ma ook alquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Otis ook al. Club meeting met mij en mijn moeder.
Ja er staat zo'n Aziaat, ik meende indo, met een soort van sieraden kraam en wietlollies.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef Lakitu het volgende:
En ik heb daar nog nooit een indo met ringen gezien btw
We gaan niet met de tram.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je ma ook alIk weet niet of ik dat wel aankan.
Ik neem wel verrekijker mee en ga op tramhaltes zitten om te spotten
Zullen we afsprekenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Amsterdam. Donderdag ben ik daar.12:00u afspraak modellenbureau. De rest van de dag shoppen. En op waterlooplein even een ring kopen die ik wil, daar staat zo een indo met toffe ringen.
Klinkt wel als waterlooplein jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja er staat zo'n Aziaat, ik meende indo, met een soort van sieraden kraam en wietlollies.
1 keer geweest, afzetter vroeg 30 euro voor zn tyfus ring. Ik ga hem deze keer overtuigen van een magere 5 euro. Of 4 voor 15.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Klinkt wel als waterlooplein jamaar ik kom echt nooit op die markt.
Oh jullie laten het bij die P+R Arena staan zeker. Zo goed geregeld is dat voor toeristenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We gaan niet met de tram.We nemen de auto, parkeren bij de ArenA (
) pakken de metro en lopen de rest aan.
Toeristenmarktquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
WaterloopleinDaar ben ik minstens 50x geweest vroeger.
Yeah.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh jullie laten het bij die P+R Arena staan zeker. Zo goed geregeld is dat voor toeristenDie P+R's zijn bewaakte garages net buiten de stad, hele dag lang voor maar 6 ekkie inclusief vijf gratis retourtjes met OV.
Limburg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:50 schreef Skylark. het volgende:
Goedkope dingen in the Poor West. Wij betalen tenminste hier in the Wealthy South.
30 euroquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1 keer geweest, afzetter vroeg 30 euro voor zn tyfus ring. Ik ga hem deze keer overtuigen van een magere 5 euro. Of 4 voor 15.
DEZE MANquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:50 schreef Skylark. het volgende:
Goedkope dingen in the Poor West. Wij betalen tenminste hier in the Wealthy South.
hoor deze grappenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:50 schreef Skylark. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |