Ik weet één H&M waar Turkenmeisjes werken op die afdeling. No spang.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef Skylark. het volgende:
Het begrip H&M-meisje is niet in woorden uit te leggen, dat moet je zelf ervaren. Hoe? Loop een willekeurige H&M door en let goed op bij de vrouwenafdeling. Je herkent ze aan:
- Spang
- 14-17 jaar
- Spang
H&M-meisjes werken daar niet, die kopen daar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik weet één H&M waar Turkenmeisjes werken op die afdeling. No spang.
Oh, dan moet ik mijn vrije middag binnenkort maar eens daar benutten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
H&M-meisjes werken daar niet, die kopen daar.
Wat als een lelijk mormel ook H&M kleding koopt om er bij te horenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
H&M-meisjes werken daar niet, die kopen daar.
Dat moet je zien als goud uit Turkije. Inderdaad, nep dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wat als een lelijk mormel ook H&M kleding koopt om er bij te horen
Dan is dat toch ook een H&M meisje?
Praat niet als je niet weet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dan voldoet ze niet aan het kenmerkenlijstje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Madridista het volgende:
[..]
Regel 1 en 3 zomaar negeren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Madridista het volgende:
[..]
haha deze manquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Madridista het volgende:
[..]
Die moeten in pak lopen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:35 schreef Lakitu het volgende:
Toch vind ik dat bij de Zara de chicks vaak net iets spanger zijn.
Hoe gaat het met je joggingdate vriendquote:
Die verkopers? Ja dat is wel minder. Maar de meisjes die er kopenquote:
Ze gaan zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je joggingdate vriend
Haha faja torie. Maar jij denkt zeker dat ze alleen tijdens joggen met elkaar over jou praten? CONSTANT vriendquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze gaan zo! En de ondervragingen naar mijn kant waren op msn al begonnen.
Okay, jij bent dus friends met haar. Getting closer, nog maar 4000 personen bekijken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:35 schreef Lakitu het volgende:
Ey Sky, Gaite is geslaagd. Wil je dr niet even feliciteren? =$
O zo. Dat valt hier ook wel meequote:Op donderdag 17 juni 2010 18:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die verkopers? Ja dat is wel minder. Maar de meisjes die er kopen![]()
Je moet dan ook hier komen shoppenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O zo. Dat valt hier ook wel mee.
Ja man shit is zwaar. Ik ga sowieso alleen, en als ik ze tegenkom is dat een aangename verrassing. Want we hebben dezelfde route =$.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha faja torie. Maar jij denkt zeker dat ze alleen tijdens joggen met elkaar over jou praten? CONSTANT vriend
good luckquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, jij bent dus friends met haar. Getting closer, nog maar 4000 personen bekijken.
Mooi, dan kan ik je zo stalken door je schatje en lekkertje te noemen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze gaan zo! En de ondervragingen naar mijn kant waren op msn al begonnen.
Wanneer?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik je zo stalken door je schatje en lekkertje te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |