Amsterdam. Donderdag ben ik daar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je moet dan ook hier komen shoppen [ afbeelding ]
ik noteer dit in m'n agendaquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Amsterdam. Donderdag ben ik daar.12:00u afspraak modellenbureau. De rest van de dag shoppen. En op waterlooplein even een ring kopen die ik wil, daar staat zo een indo met toffe ringen.
Otis ook al. Club meeting met mij en mijn moeder.quote:
ilikethatquote:
Ik welquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef Lakitu het volgende:
En ik heb daar nog nooit een indo met ringen gezien btw
Je ma ook alquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Otis ook al. Club meeting met mij en mijn moeder.
Ja er staat zo'n Aziaat, ik meende indo, met een soort van sieraden kraam en wietlollies.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef Lakitu het volgende:
En ik heb daar nog nooit een indo met ringen gezien btw
We gaan niet met de tram.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je ma ook alIk weet niet of ik dat wel aankan.
Ik neem wel verrekijker mee en ga op tramhaltes zitten om te spotten
Zullen we afsprekenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Amsterdam. Donderdag ben ik daar.12:00u afspraak modellenbureau. De rest van de dag shoppen. En op waterlooplein even een ring kopen die ik wil, daar staat zo een indo met toffe ringen.
Klinkt wel als waterlooplein jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja er staat zo'n Aziaat, ik meende indo, met een soort van sieraden kraam en wietlollies.
1 keer geweest, afzetter vroeg 30 euro voor zn tyfus ring. Ik ga hem deze keer overtuigen van een magere 5 euro. Of 4 voor 15.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Klinkt wel als waterlooplein jamaar ik kom echt nooit op die markt.
Oh jullie laten het bij die P+R Arena staan zeker. Zo goed geregeld is dat voor toeristenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We gaan niet met de tram.We nemen de auto, parkeren bij de ArenA (
) pakken de metro en lopen de rest aan.
Toeristenmarktquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
WaterloopleinDaar ben ik minstens 50x geweest vroeger.
Yeah.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh jullie laten het bij die P+R Arena staan zeker. Zo goed geregeld is dat voor toeristenDie P+R's zijn bewaakte garages net buiten de stad, hele dag lang voor maar 6 ekkie inclusief vijf gratis retourtjes met OV.
Limburg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:50 schreef Skylark. het volgende:
Goedkope dingen in the Poor West. Wij betalen tenminste hier in the Wealthy South.
30 euroquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1 keer geweest, afzetter vroeg 30 euro voor zn tyfus ring. Ik ga hem deze keer overtuigen van een magere 5 euro. Of 4 voor 15.
DEZE MANquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:50 schreef Skylark. het volgende:
Goedkope dingen in the Poor West. Wij betalen tenminste hier in the Wealthy South.
hoor deze grappenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:50 schreef Skylark. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |