Nee een house-achtig nummer.quote:
Daar kan ik het totaal niet mee eens zijn.. (En ik heb op beide schooltypes gezeten)quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er zit echt een enorm verschil in mensen die op een havo/vwo school hebben gezeten en mensen op een gymnasium-school hebben gezeten.
De 2de kijkt echt standaard neer op alles wat minder doet, de 1ste groep is meestal vrij relaxed.
Sure you can. Met korting. Als ik er werk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kun je bij de H&M ook nieuwe sokken kopen?
Ja, voor mij ook over 2 weken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor de kinderen, zomervakantie begint over 3 weken...
Deze is het niet maar hij is wel kanker aan.quote:
Welke?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deze is het niet maar hij is wel kanker aan.
okequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deze is het niet maar hij is wel kanker aan.
Weet je al wat je gaat verdienen ensoow?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sure you can. Met korting. Als ik er werk.
O, dacht dat je vond dat het nog lang duurde!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook over 2 weken.
Zit er nou niet bepaald op te wachten
Naaaais, dan kan jij het voor me halen en opsturen. Ofterwijl nog goedkoper dan het al isquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sure you can. Met korting. Als ik er werk.
400 p/m. Vriendin van me deed hetzelfde, even oud etc.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat verdienen ensoow?
Nee, juist niet. Hier gaat het jaar ook heel snel en net nu ik eindelijk echt goed ben gesetteld in dit jaar (vorig jaar blijven zitten), is het alweer vakantiequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dacht dat je vond dat het nog lang duurde!
Voor mij maakt het niet zoveel uit, alleen altijd wat raardat ze dan twee weken bij hun vader zijn en dus niet bij mij/ons.Das altijd heel stil.
Of je komt het ophalen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Naaaais, dan kan jij het voor me halen en opsturen. Ofterwijl nog goedkoper dan het al is.
kost je wel 6 eupo aan verzendkostenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Naaaais, dan kan jij het voor me halen en opsturen. Ofterwijl nog goedkoper dan het al is.
En hoeveel uur per week?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
400 p/m. Vriendin van me deed hetzelfde, even oud etc.
Ik weet niet hoe het op andere scholen is, maar het Haganum was best wel vol met mensen die mij niet zo lagen, zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:53 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die twisted beelden van het gymnasium hebben![]()
GET REAL
Dat heb je snel beluisterdquote:
Yeaaaaahhhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |