Linkje naar de jouwe? Ik ben facebook noobquote:
En dat geeft je geen reden om te zeggen wat je maar wil. Je post hier alleen maar bagger en dat weet je zelf al te goed.quote:
Er zit echt een enorm verschil in mensen die op een havo/vwo school hebben gezeten en mensen op een gymnasium-school hebben gezeten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:18 schreef Lamon. het volgende:
Dat HMBO/HAVO/VWO gedoe is wel triest zeg, ik zat gewoon op een scholengemeenschap waar Mavo,Havo, en VWO zaten en ik we gingen gewoon met elkaar om.
Ik kan me niet herinneren dat we het ooit over verschil in opleidingsniveau hadden...
Haar hyves -> album 'matties' -> 2e foto.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Linkje naar de jouwe? Ik ben facebook noob
jij ook?quote:
Leuk. Helemaal niets negatiefs te melden, dus dat is heel fijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hey, hoe vinden je kinderen het nu jullie samen wonen?
HATER!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef MiVer het volgende:
ah ik zie het al
vreeeeeeeeeeeeselijkkkkkkkkkkkkkkkkkk
bah
Ohh die kende ik allang vriend.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haar hyves -> album 'matties' -> 2e foto.
I know, maar ik wilde even samen met jequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh die kende ik allang vriend.Was zelfs in de SC gepost.
Zekers. Ben moe van school.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij ook?
[..]
Leuk. Helemaal niets negatiefs te melden, dus dat is heel fijn
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
I know, maar ik wilde even samen met je'en.
Nog een dagjequote:
Oasis toevallig?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
Ik zoek zo'n nummer die ik vanmiddag hoorde op de radio met fade away erin en iets van let the sounds fill you upiemand?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nog een dagje
En tis alweer bijna vakantie![]()
Vind het heeel snel gegaan dit jaar
Klopt wel een beetje, ik heb 1 jaar op het Gymnasium Haganum in Den Haag gezeten, en al kon ik het wel vinden met de meesten, stonden ze me eigenlijk helemaal niet aan. Ik ben blij dat mijn ouders toen verhuisd zijn en ik op een leukere scholengemeenschap terecht kwam...quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er zit echt een enorm verschil in mensen die op een havo/vwo school hebben gezeten en mensen op een gymnasium-school hebben gezeten.
De 2de kijkt echt standaard neer op alles wat minder doet, de 1ste groep is meestal vrij relaxed.
Nee een house-achtig nummer.quote:
Daar kan ik het totaal niet mee eens zijn.. (En ik heb op beide schooltypes gezeten)quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er zit echt een enorm verschil in mensen die op een havo/vwo school hebben gezeten en mensen op een gymnasium-school hebben gezeten.
De 2de kijkt echt standaard neer op alles wat minder doet, de 1ste groep is meestal vrij relaxed.
Sure you can. Met korting. Als ik er werk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kun je bij de H&M ook nieuwe sokken kopen?
Ja, voor mij ook over 2 weken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor de kinderen, zomervakantie begint over 3 weken...
Deze is het niet maar hij is wel kanker aan.quote:
Welke?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deze is het niet maar hij is wel kanker aan.
okequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deze is het niet maar hij is wel kanker aan.
Weet je al wat je gaat verdienen ensoow?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sure you can. Met korting. Als ik er werk.
O, dacht dat je vond dat het nog lang duurde!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook over 2 weken.
Zit er nou niet bepaald op te wachten
Naaaais, dan kan jij het voor me halen en opsturen. Ofterwijl nog goedkoper dan het al isquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sure you can. Met korting. Als ik er werk.
400 p/m. Vriendin van me deed hetzelfde, even oud etc.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat verdienen ensoow?
Nee, juist niet. Hier gaat het jaar ook heel snel en net nu ik eindelijk echt goed ben gesetteld in dit jaar (vorig jaar blijven zitten), is het alweer vakantiequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dacht dat je vond dat het nog lang duurde!
Voor mij maakt het niet zoveel uit, alleen altijd wat raardat ze dan twee weken bij hun vader zijn en dus niet bij mij/ons.Das altijd heel stil.
Of je komt het ophalen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Naaaais, dan kan jij het voor me halen en opsturen. Ofterwijl nog goedkoper dan het al is.
kost je wel 6 eupo aan verzendkostenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Naaaais, dan kan jij het voor me halen en opsturen. Ofterwijl nog goedkoper dan het al is.
En hoeveel uur per week?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
400 p/m. Vriendin van me deed hetzelfde, even oud etc.
Ik weet niet hoe het op andere scholen is, maar het Haganum was best wel vol met mensen die mij niet zo lagen, zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:53 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die twisted beelden van het gymnasium hebben![]()
GET REAL
Dat heb je snel beluisterdquote:
Yeaaaaahhhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |