Whehe ik ben ooit na 3 dagen gestopt met werken ergens omdat ik elders 50 cent per uur meer kreeg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is 30 cent meer als bij de ijssalon. JEWEET. VOORTGANG.
Oeps.quote:
Alsof ik bij een supermarkt ga werken. Dan ben ik echt een vmbo meisje.quote:
Jijquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe ik ben ooit na 3 dagen gestopt met werken ergens omdat ik elders 50 cent per uur meer kreeg.
Dan word je zijn slaaf.quote:
Zolang hij me maar niet slaat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan word je zijn slaaf.
Maar dat vind je vast niet erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Werk over?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:08 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb best veel werk voor in de vakantie.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb daar dan een pas voor. Ik wil best met korting voor je kopen. Maar dan kom je het óf halen of ik breng het.
Loverboy. De perfecte baan voor jou en je hoeft er zelf weinig voor te doen.quote:
Nee, sollicitatie morgen. Maar hij zei gister toen ik het vroeg dat hij volgende week pas mensen zou benaderen. Dus ik waarschijnlijk vond hij me zo tof en veel pre's hebben, dat ik gelijk mag komen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:08 schreef BobbyB het volgende:
Maar je bent dus aangenomen bij de H&M, WD?
Geen zin om terug te lezen.
Al overwogen maar daar zit te veel tijd in man, vooral in die opbouwfase dat je vertrouwen moet winnen en cadeautjes koopt enzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Loverboy. De perfecte baan voor jou en je hoeft er zelf weinig voor te doen.
Ik haat niet. Ik probeer je te regelen, je doet alleen moeilijk.quote:
Oh okee, nou veel succes morgen! Je hebt wel geluk de laatste tijd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, sollicitatie morgen. Maar hij zei gister toen ik het vroeg dat hij volgende week pas mensen zou benaderen. Dus ik waarschijnlijk vond hij me zo tof en veel pre's hebben, dat ik gelijk mag komen.
Oftewel hij vond je lekker.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, sollicitatie morgen. Maar hij zei gister toen ik het vroeg dat hij volgende week pas mensen zou benaderen. Dus ik waarschijnlijk vond hij me zo tof en veel pre's hebben, dat ik gelijk mag komen.
Serieus hequote:Op donderdag 17 juni 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh ja, die moest ik nog even luisteren.
Ja echt!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh okee, nou veel succes morgen! Je hebt wel geluk de laatste tijd.
Ons WD krijgt tetten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh okee, nou veel succes morgen! Je hebt wel geluk de laatste tijd.
Ja dat is waar, er gaat nog heel wat aan vooraf voordat het winstgevend is. Wijven doen soms ook zo moeilijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Al overwogen maar daar zit te veel tijd in man, vooral in die opbouwfase dat je vertrouwen moet winnen en cadeautjes koopt enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |