Ja dat zei ik inderdaad... maar dat is wat er gesuggereerd werd...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:58 schreef Yannick567 het volgende:
Verkapte tvp he merko
Maar je bedoelt dus te zeggen (uit het vorige topic, geen zin om quote te zoeken) dat als jij bij de snackbar een frietje bestelt zonder saus en je dat toch met saus wilt je die saus dan voor niks krijgt?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:02 schreef Mistbank het volgende:
Is er dan helemaal niets met satésaus?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat zei ik inderdaad... maar dat is wat er gesuggereerd werd...
Jupquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:04 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Het is toch te gek voor woorden om zo'n enorme bazensaus te negeren in het assortiment?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:02 schreef Mistbank het volgende:
Is er dan helemaal niets met satésaus?
Daar staat Mcdonalds inderdaad wel om bekend, om de behulpzame, alerte en gedienstige medewerkers.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Alsof ze er moeilijk over doen. Als jij extra frietsaus wil geef ik die ook gewoon mee hoor. Service met een hoofdletter S geloof ik
Jouw simplistische manier van redeneren lijkt me een veel hardnekkiger probleem. Zelfs als ik me al zou vervelen at the moment in zo'n graftopic.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe is dat nou he? Dat je zo eenzaam bent?
Tenminste, dat neem ik voor het gemak even aan aangezien je niks anders lijkt te kunnen doen dan trollen...
Rot lekker op danquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:09 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Jouw simplistische manier van redeneren lijkt me een veel hardnekkiger probleem. Zelfs als ik me al zou vervelen at the moment in zo'n graftopic.
Laat je het me nog wel even weten wanneer er satésaus is te verkrijgen in het grootse fastfood-paleis McDonald's?quote:
Das goed. Ik zal je een aangetekende brief versturen oké? Kan je helemaal gelukkig worden met je sausjesquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:14 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Laat je het me nog wel even weten wanneer er satésaus is te verkrijgen in het grootse fastfood-paleis McDonald's?
Lijkt me een prima deal. De verwachtingen zijn hooggespannen wanneer McDonald's eindelijk met satésaus op de markt komt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:15 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Das goed. Ik zal je een aangetekende brief versturen oké? Kan je helemaal gelukkig worden met je sausjes
Joh... reflectie is een hele slechte manier van reagerenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:09 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Jouw simplistische manier van redeneren lijkt me een veel hardnekkiger probleem. Zelfs als ik me al zou vervelen at the moment in zo'n graftopic.
Niet wanneer jij begrijpt dat jij gemak verwarde met jouw simpelheid en kortzichtigheid in the first place. Misschien moet je het nog maareens rustig herlezen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Joh... reflectie is een hele slechte manier van reageren
quote:Op donderdag 17 juni 2010 02:51 schreef Battlefan het volgende:
Lees anders alle reacties van mistbank terug in deze topicreeks en die in WGR
(Al moet ik zeggen, wel jammer dat dat broodje wat het ooit had weg is, want als personeel kon je leukere dingen doen met die saus)
Het lijkt mij, na al dat zwijnenstal-achtige voedsel, weleens tijd worden voor enige creativiteit. Wat jij?quote:Op donderdag 17 juni 2010 03:07 schreef Battlefan het volgende:
Je geeft ons hoofdkantoor nu te veel ideeen hoor, die moeten ook zelf nog wat gaan bedenken
Mail ze! Lekker man!quote:Op donderdag 17 juni 2010 03:16 schreef Battlefan het volgende:
Misschien moeten ze de Kip Superbout terughalen
Waarom zou ik je verhaal serieus nemen? Ik werk niet eens bij de Mc... Verder klopte dat verhaal van je gewoon echt niet. Ik wil dan best een heeeeeeeel verhaal typen, om vervolgens je ongelijk gewoon te krijgen...quote:Op donderdag 17 juni 2010 02:35 schreef FutureFairytale het volgende:
mistbank heeft ergens gelijk Bartjebart: lees maar terug. Het lijkt net of je niet nadenkt over klachten/suggesties maar t direct wegwuift met zo'n gekke korte reactie. Dat discussieert niet gezellig. @ Yannick: gek dat thee, koffie en jus duurder zijn. Jus blijft zelfde maat bij groot menu en je blijft extra geld betalen ipv een grote fanta ofzo (en dat is 3-4x zo veel!). Thee en koffie ook. Daarbij.. In welke horecagelegenheid is koffie/thee duurder dan frisdrank?
ik zit alleen hier bij CUL, dus weet idd niet wat hij verder post??quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom zou ik je verhaal serieus nemen? Ik werk niet eens bij de Mc... Verder klopte dat verhaal van je gewoon echt niet. Ik wil dan best een heeeeeeeel verhaal typen, om vervolgens je ongelijk gewoon te krijgen...
En mijn reactie op Mistbank heeft meer te maken met verschillende posts die hij in verschillende topic plaatst. Posts die gewoon geplaatst worden om te trollen. En aangezien je dat niet weet, is het lastig oordelen voor je.
ham/kip is de beste, daarna tonijn vind ikquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:48 schreef Fiorellino het volgende:
Chicken sensation een paar dagen terug op, was wel erg lekker.
Alleen wint ie het niet van de McChiken. Die blijft op nummer 1 staan, samen met de Big Mac.
Wat vinden jullie trouwens van die salad shakers?
Welke is goed te doen?
Ben ik met je eensquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ham/kip is de beste, daarna tonijn vind ikmaar tis echt wat je smaak is
niet overal waar een McDonalds is heb je ook een saladebarquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef Alexjaxx het volgende:
Je gaat toch niet naar de Mac om een fucking salade te eten? Wat is dat nou voor kansloos gedoe man ga dan naar een saladebar ofzo..
Verder alle chicken sensation-supporters hebben nooit CBO op.. Noobs
Boer Bart begrijpt het allemaal nog niet zo goed. Cute.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom zou ik je verhaal serieus nemen? Ik werk niet eens bij de Mc... Verder klopte dat verhaal van je gewoon echt niet. Ik wil dan best een heeeeeeeel verhaal typen, om vervolgens je ongelijk gewoon te krijgen...
En mijn reactie op Mistbank heeft meer te maken met verschillende posts die hij in verschillende topic plaatst. Posts die gewoon geplaatst worden om te trollen. En aangezien je dat niet weet, is het lastig oordelen voor je.
Misschien een goed idee om je eigen fastfood-restaurant te openen, je hebt van die geniale ideeen namelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:04 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Het is toch te gek voor woorden om zo'n enorme bazensaus te negeren in het assortiment?
Mensen die het woord ''noob'' rondstrooien om hun punten te ''versterken''quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef Alexjaxx het volgende:
Je gaat toch niet naar de Mac om een fucking salade te eten? Wat is dat nou voor kansloos gedoe man ga dan naar een saladebar ofzo..
Die CBO hebben ze niet meer of wel?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef Alexjaxx het volgende:
Zodat jij meer kans maakt om eindelijk jouw droombaan als fastfoodmedewerker te krijgen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:28 schreef misz--kelliej het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om je eigen fastfood-restaurant te openen, je hebt van die geniale ideeen namelijk.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die CBO hebben ze niet meer of wel?
Mensen die noob zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:39 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Mensen die het woord ''noob'' rondstrooien om hun punten te ''versterken''..........
jaaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
Is die actie van die 2 Big Macs voor de prijs van 1 morgen weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |