abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82830629

Joran in betere tijden.

Joran wordt verdacht van de moord op Stephany Flores.
Ook denkt men dat hij iets te maken heeft met de mysterieuze verdwijning van Natalee Holloway.

Momenteel lijkt Joran in deze uithoek van onze planeet zijn kaartjes te leggen.

Aankomst in Castro Castro

Op de foto in Castro Castro

En hier weer verder!!

Vorige belangrijke Joran topics:
Joran van der Sloot: gringo assassino! #42
Joran van de Sloot: heeft een mooi appartement. #41
Joran van de Sloot: Natalee vs Stephany #40
Joran van der Sloot: De Coño Killer #39
Joran van der Sloot en zijn eerste dagen in Castro Castro #38
Joran van der Sloot: Samenzweerders verzamelt u! #37
Joran van de Sloot: vuilnis naar z'n hoofd #36
Joran van der Sloot: Met diepe wallen #35
Joran van der Sloot #34: De groeten uit Castro Castro
Joran van der Sloot #33 - Waar steeds meer boven water komt
Joran van der Sloot #32 - Met nieuwe beelden uit het hotel
Joran van der Sloot: Moord of doodslag? #31
Joran van der Sloot: Naar Castro Castro? # 30
Joran van der Sloot; wachten op meer nieuws, deel 29
Joran van der Sloot; Op naar verklaring drie #28
Joran van der Sloot; Joran slaat doorrr #27
Joran van der Sloot; van baasje tot haasje #26
Joran van der Sloot; heeft bekend #25
Joran van der Sloot; heeft bekend #24
Joran van der Sloot; Troubles In Peru #23
Joran van der Sloot is het haasje, #22
Joran van der Sloot is even niet het baasje #21
Joran van der Sloot is het haasje #20
Joran van der Sloot opgepakt #19
Joran van der Sloot opgepakt #18
Joran van der Sloot opgepakt #17
Joran van der Sloot opgepakt #16
Joran van der Sloot opgepakt #15
Joran van der Sloot opgepakt #14
Joran van der Sloot in de penarie #13
Joran van der Sloot opgepakt #12
Joran van der Sloot opgepakt #11
Joran van der Sloot opgepakt #10
Joran van der Sloot opgepakt #9
Joran van der Sloot opgepakt #8
Joran opgepakt. Deel 7

Laatste nieuws is hier misschien ergens te vinden:
www.correoperu.com.pe
www.aja.com.pe
www.peru21.pe
www.elcomercio.pe
www.larepublica.com.pe
www.peru.com
www.rpp.com.pe

Documenten m.b.t. de afpersing van Beth Twitty
http://www.thesmokinggun.(...)0/0610101joran1.html

Let op, bij het plaatsen van een nieuwsbericht ALTIJD bronvermelding opnemen!

OP van het topic
pi_82830660
Omdat niemand een nieuwe maakt doe ik het maar (voor de eerste keer!).
pi_82830676
Ja, ik wist niet hoe het moest haha
pi_82830828
Ik vind het trouwens wel 'leuk' dat Peru Joran heeft gekregen. Nu moet de VS zuur toekijken (en al helemaal de FBI). Aruba heeft zijn best gedaan... moet ook toekijken. Dit is eigenlijk toch een te bizarre situatie geworden.
pi_82830842
me neither

(maar had verwacht dat degene die het vorige gesloten had, de nieuwe zou aanmaken.....)
pi_82830873
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:12 schreef danilel het volgende:
me neither

(maar had verwacht dat degene die het vorige gesloten had, de nieuwe zou aanmaken.....)
Dat is eigenlijk wel de regel ja.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82830884
quote:
me neither

Ja, ik ook, maar dat gebeurde dus niet.

Is dit al voorbij gekomen? (heb even een nachtje niets gevolgd )

http://www.telegraaf.nl/b(...)n_slang__.html?p=3,1

Niet dat het heel interessant is, maar het is wel een wazig account.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:13:22 #8
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82830885
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:11 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik vind het trouwens wel 'leuk' dat Peru Joran heeft gekregen. Nu moet de VS zuur toekijken (en al helemaal de FBI). Aruba heeft zijn best gedaan... moet ook toekijken. Dit is eigenlijk toch een te bizarre situatie geworden.
hij heeft het peru ook wel een stuk makkelijker gemaakt
pi_82830889
quote:
3/9/2010 12:57:32 PM ( 9 maart)
Pokertime has blocked my account and accused me of chip dumping with a player named Diva002. I think Pokertime is a scam and are stealing my money, luckily I have the videos where you can see this is clearly not the case. My computer records all of my poker games for my own educational purposes so I can go back and review and I have hours of video. I have just under 8500$ on the account and they refuse to unlock it. I hoped someone could help me with this matter and get the word out for no one to play there. You can contact me at: checkmate87@hotmail.com
I am willing to share my emails back and forth with the floormangers there as well and I will go see a family friend who is an attorney on Monday. There is almost never anyone playing on the site except for at the .10/20 cent limits and bellow and they keep putting the blame on Microgaming. I did some research on google and it seems they have been involved in scandals in the past where poker players lost all their bankroll so everyone be aware and DO NOT play on Pokertime. If someone has advice on what I should do and if Diva002 somehow watches this please contact me. I want to know the correct legal steps to take. Thank you. I will upload the videos between me and Diva002
dit email adres staat ook op zijn youtube kanaal.
waarschijnlijk heeft deze video daar tot kort op gestaan. edit. video stond dus op zijn youtube tot kort.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:GGV2piv-3lQJ:www.youtube.com/user/AUAJORANBKK+tSZGNUXPwCM&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&lr=lang_nl

Chip Dumping

Het begrip chip dumping staat voor een situatie tijdens het toernooi waarbij een klant opzettelijk chips aan een andere klant verliest met als doel om de gezamenlijke kansen op een prijs te verhogen. Chip dumping leidt tot permanente verwijdering van alle betroffen accounts van de site en het verlies van het totale prijzengeld.

Bij bewezen gevallen van chip dumping wordt de totale waarde van de verwerkte prijzengelden (berekend op het moment dat er gedumpt werd) over alle OVERGEBLEVEN spelers verdeeld.

[ Bericht 8% gewijzigd door fespo op 15-06-2010 13:21:09 ]
pi_82830893
quote:
me neither

Estafette-fokken?
pi_82830981
Die titel...
pi_82831027
Gepost op Twitter, minuut geleden:
GaNietStemmen: Joran van der Sloot is in de gevangenis om het leven gebracht volgens Peruaanse krant El Comercio http://m.elcomercio.pe/noticia/49517

Ik kan de link niet openen, jullie?
pi_82831047
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:54 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Met dat soort baasjes weten ze wel raad daar ,gisteren postte iemand hier wat foto's wat ze daar zoal met Vrouwen moordenaars doen in de gevangenissen .
Gezien ja. Alleen een beetje een willekeurige foto. Ik kan ook een foto laten zien van de gevolgen van een willekeurige gang war en er dan bij zetten "kijk, dit is hoe ze in LA met scooterklootzakjes afrekenen!".
pi_82831065
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:16 schreef MidnightB00m het volgende:
GaNietStemmen: Joran van der Sloot is in de gevangenis om het leven gebracht volgens Peruaanse krant El Comercio http://m.elcomercio.pe/noticia/49517

Nee. Maar er zit volgens mij wel iets achter.
pi_82831085
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:13 schreef maickeltje het volgende:

[..]

hij heeft het peru ook wel een stuk makkelijker gemaakt
Dat klopt dan wel weer ja. Volgens mij kijken landen als de VS en Aruba toe tot Peru een gigantische fout gaat maken en zij het stokje kunnen overnemen. Of ben ik nou heel negatief
pi_82831100
hier ook niet.
welk twitter account?
pi_82831142
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:17 schreef dpgargoyle het volgende:

[..]

Nee. Maar er zit volgens mij wel iets achter.
Hoe bedoel je, dat de link wel een bestaande pagina is? Maar dat bijvoorbeeld door drukte het momenteel niet weergeven kan worden? Of dat het een nepbericht is.
pi_82831153
Dan zou elcomercio het ook wel groot brengen op z'n eigen site en daar staat niks.
Kortom een vette hoax.
pi_82831174
quote:

Nee krijg 'm ook niet open. Tevens TVP, wat gaan jullie snel man Hebben jullie geen leven?!
pi_82831189
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:19 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, dat de link wel een bestaande pagina is? Maar dat bijvoorbeeld door drukte het momenteel niet weergeven kan worden?
Ja. Denk ik.

Maar dat wil nog helemaal niet zeggen dat het waar is natuurlijk.
pi_82831199
Dit is trouwens de site van elcomercio met alle Joran-nieuwtjes netjes op een rij:

http://elcomercio.pe/caso/caso-joran-van-der-sloot
pi_82831200
quote:

deze dan?
http://m.elcomercio.pe/movil/noticia/495178
pi_82831212
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:15 schreef dpgargoyle het volgende:
Die titel...
nou hoe dan ook joran van der sloot blijft wel leven op internet, was al zo voordat hij dit meisje de das om deed
pi_82831227
quote:

lijkt op een hoax
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:22:03 #25
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82831251
Slechte TT.
The remedy is the experience.
pi_82831252
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:20 schreef Felixa het volgende:
Dit is trouwens de site van elcomercio met alle Joran-nieuwtjes netjes op een rij:

http://elcomercio.pe/caso/caso-joran-van-der-sloot
ja, nog beter!
pi_82831284
Volgens mij was deze nog niet gepost.

De reactie van Uri Geller: hij wilde Joran hypnotiseren voor een tv-programma:

Uit de Spits:
quote:
Uri Geller wilde Joran van der Sloot begin dit jaar hypnotiseren in zijn tv-show De Nieuwe Uri Geller op SBS 6, meldt website mediacourant.nl.

Volgens Geller wilde Van der Sloot de uitnodiging accepteren, maar gooide het management van SBS roet in het eten.

“Iemand van het productieteam had Van der Sloot getraceerd via Facebook. En hij wilde wel meewerken. Maar vanwege allerlei productionele redenen en ook het management van SBS, die hier niet mee door wilde gaan, hebben we het idee laten varen.”

“Tijdens mijn live televisieshow De Nieuwe Uri Geller in Nederland had ik samen met een producer voorgesteld om Joran van der Sloot onder hypnose te brengen om de waarheid proberen te achterlaten. Ik dacht dat dan de verdwijning van Natalee Holloway eindelijk opgelost kon worden“, aldus Geller in Shownieuws.
De bron van de Spits: De Mediacourant
quote:
Uri Geller wilde Joran van der Sloot begin dit jaar hypnotiseren in zijn tv-show De Nieuwe Uri Geller op SBS 6. Volgens Geller wilde Van der Sloot de uitnodiging accepteren, maar gooide het management van SBS roet in het eten. “Iemand van het productieteam had Van der Sloot getraceerd via Facebook. En hij wilde wel meewerken. Maar vanwege allerlei productionele redenen en ook het management van SBS, die hier niet mee door wilde gaan, hebben we het idee laten varen.”
Het idee om Van der Sloot te hypnotiseren kwam van Geller. “Tijdens mijn live televisieshow De Nieuwe Uri Geller in Nederland had ik samen met een producer voorgesteld om Joran van der Sloot onder hypnose te brengen om de waarheid proberen te achterlaten. Ik dacht dat dan de verdwijning van Natalee Holloway eindelijk opgelost kon worden“, zei Geller maandag in Shownieuws.

Een zegsvrouw van SBS 6 benadrukt dat de zender hiermee nooit akkoord wilde gaan. “SBS 6 heeft nooit de intentie gehad om met Joran van der Sloot in zee te gaan. Toen het idee geopperd werd door Uri Geller om Joran van der Sloot te hypnotiseren in De Nieuwe Uri Geller-show, hebben wij dat idee meteen van de hand gewezen.”

Buiten SBS om bleef Geller contact zoeken met Van der Sloot voor een zelfgemaakte documentaire. “Ik hoopte dat het interview en de sessie plaats konden vinden op Aruba“, aldus Geller. “Maar Van der Sloot was in Peru en hij zei tegen ons dat hij daar gestrand was en niet de middelen had om terug te keren naar Aruba. Dus om ervoor te zorgen dat het interview in Aruba afgenomen kon worden heb ik ermee ingestemd om een ticket van Peru naar Aruba te betalen samen met zeshonderd dollar om in onkosten te voorzien.”

Van der Sloot, die in Peru is aangehouden voor de moord op Stephany Flores, beweert nu in een verklaring dat hij 10.000 dollar heeft gekregen van Geller voor informatie over ‘bedrog op internet’. “Alle aantijgingen van Van der Sloot, dat hij extra geld van mij zou hebben gekregen, zijn complete onzin“, zegt Geller.

Geller beloofde de kijkers van SBS 6 begin dit jaar herhaaldelijk een ’spraakmakende act’, maar het kwam er nooit van. Nu blijkt dus waarom. “Ik ben ergens mee bezig. Als het gebeurt, zal er niet alleen in Nederland over worden gepraat, maar misschien wel over de hele wereld“, zei Geller in maart.
You're lost little girl
pi_82831302
gister al
pi_82831343
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:21 schreef plonsplons het volgende:

[..]

nou hoe dan ook joran van der sloot blijft wel leven op internet, was al zo voordat hij dit meisje de das om deed
Bij m'n eerste Joran-topic moet ik toch een goede TT verzinnen.
pi_82831413
Video: interview met een vriend van Joran die hem een "good person" noemt.

http://edition.cnn.com/vi(...)s.cnn?iref=allsearch
pi_82831445
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:24 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Bij m'n eerste Joran-topic moet ik toch een goede TT verzinnen.
komma moordenaar had voor mij ook gemogen
pi_82831490
Haha volgens mij is het ook een HOAX... kan de link echt niet openen en bovendien zou het dan wel tussen die samenvatting staan.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:27:37 #33
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_82831522
Wtf nu is ie weer vermoord het moet niet gekker worden =)
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_82831603
Over dat stuk dat SBS6 hem op facebook benaderde:

Goh, weten we ook weer wie hem het berichtje stuurde wat begon met "Hee mongooltje..." Het was Uri!
pi_82831630
Dat Uri-verhaal vind ik sowieso nergens over gaan.
pi_82831633
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
Wtf nu is ie weer vermoord het moet niet gekker worden =)
het is toch al pasen geweest ???
pi_82831812
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:25 schreef Felixa het volgende:

Deze discussie al eens met iemand anders gehad. Als ik jou een week zou kennen. Lekker pokeren samen, whatever. En jij pleegt na die week een moord, kan ik jou, zoals ik jou ken uit die week ervoor, best een "good person" vinden.
pi_82831841
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:26 schreef plonsplons het volgende:

[..]

komma moordenaar had voor mij ook gemogen
Onschuldig tot het tegendeel is gebleken! ( )
pi_82831915
Waarom wou Joran trouwens alle interviews etc. op Aruba houden?
pi_82831921
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:34 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Deze discussie al eens met iemand anders gehad. Als ik jou een week zou kennen. Lekker pokeren samen, whatever. En jij pleegt na die week een moord, kan ik jou, zoals ik jou ken uit die week ervoor, best een "good person" vinden.
Ja inderdaad, wat een gast. Wel wrang is de facebook tekst vind ik. I'm going to Peru to live their (z'n engels is niet zo goed blijkt) I'm done with Aruba.

Denk dat 'ie nu ook al done is met Peru!!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:37:51 #41
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82831926
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:35 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Onschuldig tot het tegendeel is gebleken! ( )
Uiteraard, maar deze mafketel wordt in deze TT de hemel in geprezen.
pi_82831975
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:37 schreef MidnightB00m het volgende:
Waarom wou Joran trouwens alle interviews etc. op Aruba houden?
omdat aruba zo zijn eigen corrupte elementen heeft en alles beter dan in peru
pi_82832090
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:34 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Maar als je het filmpje kijkt, zie je dat deze vriend wel wist over de Natalee Holloway-zaak en er ook met Joran over heeft gesproken. Dus hij wist wel dat ie niet helemaal zuiver op de graat was.
Maar Joran heeft hem vast met zijn charme weten te overtuigen.

Deze zin vond ik ook wel mooi van Nancy Grace als die vriend zegt dat hij nooit voor zijn eigen veiligheid heeft gevreesd:
I guess it`s because you weren`t a young girl high on a date rape drug.
Wat een mens is het toch ook.
pi_82832118
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:39 schreef plonsplons het volgende:

[..]

Peru als droomvakantiebestemming staat ook niet meer zo lekker op de kaart Maar daar horen we de Peruanen niet over klagen - was op Aruba destijds wel anders
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:46:28 #46
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82832241
quote:

OMG, wat een vaag persoon! Hij vond Joran wel een 'cool guy'
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82832265
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:43 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Peru als droomvakantiebestemming staat ook niet meer zo lekker op de kaart Maar daar horen we de Peruanen niet over klagen - was op Aruba destijds wel anders
Ik stel m'n Peru-reis ook maar even uit als Nederlander zijnde. Het is wel een mooi land.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:47:26 #48
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82832280
[img]http://www.ad.nl/static/FOTO/pe/15/2/8/media_xl_155093.jpg?20100615132909[/img]

Zie de triestheid.

edit: fok faalt.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:47:41 #49
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82832298
- knip -
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82832302
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:37 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja inderdaad, wat een gast. Wel wrang is de facebook tekst vind ik. I'm going to Peru to live their (z'n engels is niet zo goed blijkt) I'm done with Aruba.

Denk dat 'ie nu ook al done is met Peru!!
Ben benieuwd of hij nog wat voor elkaar krijgt daar..
pi_82832481
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:39 schreef plonsplons het volgende:

[..]

Ja oké, maar ook nog voor de moord op Stephany... terwijl hij dus al 2 jaar zijn koffiezaak in Thailand had.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2010 @ 13:52:47 #52
135305 beequeen
Lost.
pi_82832482
quote:

Toen had hij ook al zo'n rotkop.

Wat een klote TT.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_82832529
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
grootgebruiker!
pi_82832548
Mijn TT zou zijn: Wanneer rijdt Joran zijn eerste Elfstedentocht?
pi_82832630
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:15 schreef dpgargoyle het volgende:
Die titel...
Inderdaad: Verzoekje TS:

Kan je de titel niet veranderen in : Een idioot, een mythe, een legende, een killer?
pi_82832684
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:56 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Kan je de titel niet veranderen in : Een idioot, een mythe, een legende, een killer?
Of: Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me
pi_82832701
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:57 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Of: Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me
Die is goed!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:00:27 #58
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82832791
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat een klote TT.
Waarom worden sommige meiden en gasten toch aangetrokken door die Joran?
pi_82832852
quote:

[..]

een onschuldige,een verkeerde opvoeding , een mistap, een moordenaar
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2010 @ 14:02:54 #60
135305 beequeen
Lost.
pi_82832907
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:00 schreef SemperSenseo het volgende:

Waarom worden sommige meiden en gasten toch aangetrokken door die Joran?
Dat is mij dus ook een raadsel. Ik zou met een grote boog om hem heen lopen.
― Mark Twain
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:03:06 #61
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82832916
quote:

[..]

Kan je de titel niet veranderen in : Een idioot, een mythe mislukkeling, een legende, een killer?
Zo is 'ie beter
pi_82833008
Het topic is over een uur toch al weer vol.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:04:51 #63
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82833017
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat is mij dus ook een raadsel. Ik zou met een grote boog om hem heen lopen.
Toch schijnt het dat veel jonge vrouwen zich aangetrokken voelden naar Joran.

So far with the 'woman instincts'
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2010 @ 14:07:26 #64
135305 beequeen
Lost.
pi_82833115
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:04 schreef SemperSenseo het volgende:

Toch schijnt het dat veel jonge vrouwen zich aangetrokken voelden naar Joran.

So far with the 'woman instincts'
Vrouwen schrijven ook met moordenaars die op "death row" zitten en trouwen er zelfs mee. Stapelgek.
― Mark Twain
pi_82833287
Ben geen jonge vrouw: Joran valt bij mij in de categorie: lulletje lampekatoen, 12 ambachten 13 ongelukken of zoiets.
pi_82833293
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

Vrouwen schrijven ook met moordenaars die op "death row" zitten en trouwen er zelfs mee. Stapelgek.
ze zijn natuurlijk allemaal te redden , met wat liefde en genegenheid

en wat flinke oogkleppen op voor de werkelijkheid
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:11:33 #67
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_82833316
komt omdat vrouwen dat soort mannen spannender vinden dan die good guys die elke dag braaf naar kantoor gaan en dan 's avonds voor de tv hangen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_82833358
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:10 schreef MargrietV het volgende:
Ben geen jonge vrouw: Joran valt bij mij in de categorie: lulletje lampekatoen, 12 ambachten 13 ongelukken of zoiets.
laten we hopen dat hij nog maar 2 ongelukjes heeft gehad gewoon pech hebben zou joran zeggen
pi_82833643
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:
komt omdat vrouwen dat soort mannen spannender vinden dan die good guys die elke dag braaf naar kantoor gaan en dan 's avonds voor de tv hangen.
Zo spannend is hij nu niet meer
pi_82833720
mooie TT
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:24:13 #71
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82833879
quote:
Tja, als je continu pokeren met af en toe een moord, onder die noemer 'spannend' schaart

Kijk die Joran is/was gewoon een patsertje, maar blijkbaar zijn er vrouwen die daar intrappen
pi_82833894
quote:
Ik heb zo mijn twijfels bij de geestelijke gesteldheid van dit soort vrouwen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82833924
die TT
Ben benieuwd of Joran zich met een houdini act uit deze situatie kan wurmen.
pi_82833948
Wat ik me trouwens afvraag: dat ferarie horloge (waarde 7000 $) aan de taxichaufeurs gegeven, zou dat niet van dat meisje geweest zijn?
Een horloge had ze aan dat heb ik gezien bij beelden van camera pokertafel

Als hij nu zulke geldproblems had dan had hij dat toch al lang verpatst voor de moord
Tenminste dat lijkt mij logisch.
pi_82833972
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:24 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Tja, als je continu pokeren met af en toe een moord, onder die noemer 'spannend' schaart

Kijk die Joran is/was gewoon een patsertje, maar blijkbaar zijn er vrouwen die daar intrappen
Joran had toch zo'n hele clan met matti's waarin ze alle discotheken/casino's op Aruba afgingen? Haha where are they now?
pi_82833980
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Ja ze zullen al strafbare feiten bij elkaar optellen
Moord
Beroving
Vluchten
Toedienen van GHB
Documenten vervalsen
Ontkennen van gepleegde daden.
Land binnen komen zonder aan te geven hoeveel geld hij bij zich had .
Dat is wel heel kort door de bocht .
- Toedienen van GHB lijkt me niet te bewijzen (puur speculatief)
- Documenten vervalsen (Wel erg ver gezocht als het om die handtekening/paraaf kwestie gaat)
- Ontkennen van gepleegde daden (voor zover ik weet is dat niet strafbaar, ontkennen zorgt meestal voor een hogere straf, maar Joran heeft alles bekend).
- Land binnen komen zonder aan te geven hoeveel geld hij bij zich had (Is er wat van de 25k terug gevonden of moeten we op Joran zijn woord vertrouwen??)
Get it and Bet it
pi_82834087
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:26 schreef pipilangkousje het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag: dat ferarie horloge (waarde 7000 $) aan de taxichaufeurs gegeven, zou dat niet van dat meisje geweest zijn?
Een horloge had ze aan dat heb ik gezien bij beelden van camera pokertafel

Als hij nu zulke geldproblems had dan had hij dat toch al lang verpatst voor de moord
Tenminste dat lijkt mij logisch.
Ik denk het niet... hij wou het horloge toch ook weer terug zodra hij de rest post $$ had overgemaakt?
pi_82834133
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:24 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Patser zeker , dat Ferrari horloge was ook belangrijk om
daar in de casino's de tegenstanders mee te imponeren.
Maar een neppert koop je in Thailand al voor 69 euro
pi_82834233
Beetje ziek misschien maar als ik Joran gewoon normaal hoor praten, en beetje zijn foto's zie komt hij gewoon als een symphatiek persoon op me over. Zelfde interesses (niet te letterlijk nemen ), zelfde muziekstijl etc, dat is misschien ook wat me zo aantrekt in deze zaak. Dat een jongen die zo tot mijn vriendenkring zou kunnen behoren, tot dit soort zieke moorden in staat is. Dat hij een pathologische leugenaar zou zijn vind ik trouwens ook een beetje overdreven weer, dat hij veel liegt in zijn bekentenissen betekent niet dat hij dat altijd doet, alleen als hij in het nauw gedreven is, is liegen natuurlijk vaak de enige uitweg. Maar begrijp me niet verkeerd, wat hij heeft gedaan is nooit goed te praten.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:35:11 #80
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82834256
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:26 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Joran had toch zo'n hele clan met matti's waarin ze alle discotheken/casino's op Aruba afgingen? Haha where are they now?
Ik denk (hoop) dat die zich diep schamen en zich afvragen met wie ze optrekken
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:37:37 #81
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82834343
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:34 schreef Roscovitch het volgende:
Beetje ziek misschien maar als ik Joran gewoon normaal hoor praten, en beetje zijn foto's zie komt hij gewoon als een symphatiek persoon op me over. Zelfde interesses (niet te letterlijk nemen ), zelfde muziekstijl etc, dat is misschien ook wat me zo aantrekt in deze zaak. Dat een jongen die zo tot mijn vriendenkring zou kunnen behoren, tot dit soort zieke moorden in staat is. Dat hij een pathologische leugenaar zou zijn vind ik trouwens ook een beetje overdreven weer, dat hij veel liegt in zijn bekentenissen betekent niet dat hij dat altijd doet, alleen als hij in het nauw gedreven is, is liegen natuurlijk vaak de enige uitweg. Maar begrijp me niet verkeerd, wat hij heeft gedaan is nooit goed te praten.
You must be kidding, toch?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:41:03 #82
189978 controlaltdelete
pi_82834455
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:34 schreef Roscovitch het volgende:
Beetje ziek misschien maar als ik Joran gewoon normaal hoor praten, en beetje zijn foto's zie komt hij gewoon als een symphatiek persoon op me over. Zelfde interesses (niet te letterlijk nemen ), zelfde muziekstijl etc, dat is misschien ook wat me zo aantrekt in deze zaak. Dat een jongen die zo tot mijn vriendenkring zou kunnen behoren, tot dit soort zieke moorden in staat is.
Ted Bundy was ook een charmante en vriendelijke man in omgang vond haast iedereen, maar bleek evengoed een serial killer te zijn. Hij heeft iets van 30 vrouwen afgemaakt als ik het goed heb. Tig vrouwen vonden hem woest aantrekkelijk en tijdens zijn proces is hij dan ook getrouwd. Zo zie je maar weer hoe men zich in mensen kan vergissen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_82834492
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:26 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Dat is wel heel kort door de bocht .
- Toedienen van GHB lijkt me niet te bewijzen (puur speculatief)
- Documenten vervalsen (Wel erg ver gezocht als het om die handtekening/paraaf kwestie gaat)
- Ontkennen van gepleegde daden (voor zover ik weet is dat niet strafbaar, ontkennen zorgt meestal voor een hogere straf, maar Joran heeft alles bekend).
- Land binnen komen zonder aan te geven hoeveel geld hij bij zich had (Is er wat van de 25k terug gevonden of moeten we op Joran zijn woord vertrouwen??)
Ghb kunnen ze denk ik wel terugvinden ( in haar bloed )
Hij wilde een valse handtekening zetten onder zijn bekentenis
Hij kwam eerst met een verhaal aan over gangsters op zijn hotel kamer
ik weet niet wat ze hem allemaal ten laste gaan leggen maar het zal wel een heel lijstje zijn.
pi_82834582
Ik vind Joran nu best leuk om te zien, vroeger had hij echt zo'n puberkoppie. Moet 'ie alleen wel zijn mond dicht houden. Want wat hij bij Peter R allemaal in de auto allemaal over vrouwen zei tegen Patrick
pi_82834675
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:37 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

You must be kidding, toch?
Neuh waarom? Zoals Joran en Patrick vd Eem ook met elkaar praten in die reportage is ook ongeveer vergelijkbaar met hoe dat er bij ons aan toe gaat. Behalve dat wij dan niet aan het discussiëren zijn hoe we het beste hoertjes uit Thailand kunnen importeren en ondertussen een snuif cocaine nemen natuurlijk Ik vind Joran oprecht helemaal niet verkeerd over komen als ik hem hoor praten (tuurlijk is hij respectloos tegen vrouwen maar alsof jij nooit een meisje slet hebt genoemd als ze zich ook zo gedraagt?). Pas als je weet waar hij verder allemaal toe in staat is zou ik er niks meer mee te maken willen hebben.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:50:55 #86
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82834789
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ted Bundy was ook een charmante en vriendelijke man in omgang vond haast iedereen, maar bleek evengoed een serial killer te zijn. Hij heeft iets van 30 vrouwen afgemaakt als ik het goed heb. Tig vrouwen vonden hem woest aantrekkelijk en tijdens zijn proces is hij dan ook getrouwd. Zo zie je maar weer hoe men zich in mensen kan vergissen.
Tedy Bundy was zuiver een psychopaat (Joran misschien ook). Psychopaten kunnen heel aardig overkomen en vleiend gedrag vertonen. Maar ze vertonen daarnaast ook een gebrek aan empathie en patserig gedrag: narcistisch, egoïstisch, oppervlakkig. Daar herken je ze aan. Tja je kunt zo’n iemand erg charmant vinden, maar om er nou verliefd op te worden of vrienden mee te zijn, dat gaat erg ver
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:57:38 #87
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82835056
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:48 schreef Roscovitch het volgende:

[..]

Neuh waarom? Zoals Joran en Patrick vd Eem ook met elkaar praten in die reportage is ook ongeveer vergelijkbaar met hoe dat er bij ons aan toe gaat. Behalve dat wij dan niet aan het discussiëren zijn hoe we het beste hoertjes uit Thailand kunnen importeren en ondertussen een snuif cocaine nemen natuurlijk Ik vind Joran oprecht helemaal niet verkeerd over komen als ik hem hoor praten (tuurlijk is hij respectloos tegen vrouwen maar alsof jij nooit een meisje slet hebt genoemd als ze zich ook zo gedraagt?). Pas als je weet waar hij verder allemaal toe in staat is zou ik er niks meer mee te maken willen hebben.
1) Blijkbaar ligt jouw drempel hoe snel jij iemand rekent tot vriend erg laag;
2) Zoals je ziet in de reportage is zijn gedrag is erg oppervlakkig en op imago gericht, geen goed teken;
3) Iemand rekenen tot vriend, dan speelt niet zijn praten en 'coole' voorkomen een rol maar zijn daden.

Joran in de rapportage voldoet daar gewoon niet aan. Ik heb ook wel 'ns met dit soort jongens gepraat (geen moordenaars!), ze doen heel cool en praten joviaal, maar vind ze altijd heel leeg en oppervlakkig overkomen. Niet de soort gasten die ik snel tot mijn vriendenkring reken
pi_82835242
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:48 schreef Roscovitch het volgende:

[..]

Jij vind Joran dus best een "good guy".
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:02:32 #90
189978 controlaltdelete
pi_82835262
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:50 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Tedy Bundy was zuiver een psychopaat (Joran misschien ook). Psychopaten kunnen heel aardig overkomen en vleiend gedrag vertonen. Maar ze vertonen daarnaast ook een gebrek aan empathie en patserig gedrag: narcistisch, egoïstisch, oppervlakkig. Daar herken je ze aan. Tja je kunt zo’n iemand erg charmant vinden, maar om er nou verliefd op te worden of vrienden mee te zijn, dat gaat erg ver
Ben ik niet helemaal met je eens. Omdat psychopaten dat aardige en vleiende gedrag vertonen heeft een ander het juist niet door dat je met een psychopaat te maken hebt, want dit kunnen ze juist goed verbergen.
Wat betreft Bundy: hij trouwde tijdens zijn proces, zijn vrouw wist dus verdomd goed waar haar aanstaande van beschuldigt werd en op werd veroordeeld. Evengoed trouwde ze met hem en kregen nog een kind ook. Dan zou ze toch wel iets voor die man hebben gevoeld lijkt me en verliefd zijn geweest?

Of VdS daadwerkelijk bij deze psychopaten hoort? Ik heb geen idee, ik zou wel graag eens een psychiatrisch rapport over hem willen lezen.
pi_82835297
quote:
Vrijdag is best snel
pi_82835417
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Of VdS daadwerkelijk bij deze psychopaten hoort? Ik heb geen idee, ik zou wel graag eens een psychiatrisch rapport over hem willen lezen.
Hij gaat psychisch onderzocht worden daar. En aangezien ze daar strooien met informatie zal het mij niet verbazen dat je na dat onderzoek het 2 dagen later weet.
pi_82835553
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:03 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Vrijdag is best snel
Ja wat zou dat precies inhouden? Het echte proces kan dat nog niet zijn...
pi_82835556
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:03 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Vrijdag is best snel
Ja .. ach ik zal het vertalen niet meer aan de kaak stellen ....

maar er is een rechter aangesteld die gaat bepalen wat er nog verder onderzocht moet worden en wat dan wel of niet moet worden meegenomen in de aanklacht. In het artikel in peru21 staat trouwens dat hij daar niet later dan vrijdag mee zal beginnen.
Is dus nog niet DE rechtzaak.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:09:40 #95
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82835579
quote:
Joran vrijdag voor de rechter

LIMA - Joran van der Sloot verschijnt aanstaande vrijdag voor de Peruaanse rechter. Voormalig anti-corruptiemagistraat Carlos Morales Córdova zal de zaak voorzitten. Volgens de nieuwssite Peru21.pe zou César Nakazaki de nieuwe advocaat van de Nederlander zijn. Andere bronnen melden echter dat de Amerikaanse raadsman Joseph Tacopina, die Joran bijstond in de Holloway-zaak, naar Peru komt.
Complete nieuwsartikel op website van AD »
pi_82835615
quote:
die vader ruikt bloed !!!
zal de rechter joran genoeg straf geven om de vader tot bedaren te brengen ??
pi_82835726
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:09 schreef sesame het volgende:

[..]

Ja .. ach ik zal het vertalen niet meer aan de kaak stellen ....

maar er is een rechter aangesteld die gaat bepalen wat er nog verder onderzocht moet worden en wat dan wel of niet moet worden meegenomen in de aanklacht. In het artikel in peru21 staat trouwens dat hij daar niet later dan vrijdag mee zal beginnen.
Is dus nog niet DE rechtzaak.
Oké, thanks... ik schrok me namelijk al een hoedje
pi_82835951
Zou er al beslag liggen op het Pizza tentje van Joran ?
pi_82836000
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:18 schreef zoefbust het volgende:
Zou er al beslag liggen op het Pizza tentje van Joran ?
Dat had ie toch alweer verkocht begin dit jaar?
Las ik ergens in de grote informatiebrij...
pi_82836050
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:44 schreef MargrietV het volgende:
June 14, 2010 | 10:43 PM ET
Joran's lawyer ..Joran's lawyer told us how Joran tried to fake his signature on his confession. I took a look at the signature and it looks like his name is 3 letters long (and it is hardly that !) His lawyer said if you compare to his passport you can see the signature on the confession is very different. His lawyer was hinting to us that Joran did that to give him some room to deny the confession was made by him or was made under duress. He will have a hard time with that one...and, as an aside......on the confession, next to his signature is his fingerprint. The authorities in Aruba make the declarant (here Joran) put his thumbprint next to his signature.

http://gretawire.blogs.foxnews.com/jorans-lawyer/
beetje traag van ze, dat merkte ik in een vorig topic ook al op
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_82836085
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:19 schreef Felixa het volgende:

[..]

In zijn bekentenis staat toch dat hij daar 20.000 mee verdient per jaar ?
pi_82836236
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:20 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Ja maar daar staan waarschijnlijk wel meer dingen in die niet helemaal kloppen (Uri Geller bijv.).
Ik las ergens dat hij het had verkocht aan een Thaise vrouw die getrouwd is met een Amerikaan.
Er is ook een reactie van de Telegraaf-site gisteren geplaatst hier, daar stond hetzelfde.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:23:47 #103
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82836249
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal met je eens. Omdat psychopaten dat aardige en vleiende gedrag vertonen heeft een ander het juist niet door dat je met een psychopaat te maken hebt, want dit kunnen ze juist goed verbergen.
Wat betreft Bundy: hij trouwde tijdens zijn proces, zijn vrouw wist dus verdomd goed waar haar aanstaande van beschuldigt werd en op werd veroordeeld. Evengoed trouwde ze met hem en kregen nog een kind ook. Dan zou ze toch wel iets voor die man hebben gevoeld lijkt me en verliefd zijn geweest?

Niet in eerste instantie nee, maar wel op termijn kom je er achter.

Een psychopaat vertoont aardig en vleiend gedrag, maar is ook heel oppervlakkig en laat zeer weinig los over zijn verleden (of liegt daarover indien het moet). Heel erg gericht op het projecteren van een bepaald soort imago, dit om zijn doelen te dienen. Nu is dit op zich geen doorslaggevende eigenschap, maar het feit dat hij ook heel narcistisch, egoïstisch en opportunistisch doet, dat is een teken aan de wand. Een psychopaat doet niet per se aardig omdat hij jou aardig vind, maar omdat je zijn ego streelt of hij gebruikt het als tool om jou voor het karretje te spannen. Zo'n iemand vertoont opmerkelijk weinig empathie voor jouw problemen, en als je hem dwars zit of zijn doelen niet dient, dan kan hij agressief worden.

Die vrouwen tijdens het proces waren gewoon gek, ze hadden beter kunnen weten
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2010 @ 15:24:52 #104
135305 beequeen
Lost.
pi_82836298
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:19 schreef Felixa het volgende:

Klopt.
― Mark Twain
pi_82836355
Die nieuwe advocaat ( Cesar Nakazaki) heeft ook die zaak gedaan tegen Fujimori.
Het lijkt me gene goedkope jongen .
Former Peruvian President Alberto Fujimori is sentenced to 25 years in jail for ordering killings and kidnappings by security forces.
At the end of a 15-month trial, judges found him guilty of two death-squad killings of 25 people during the conflict with guerrillas in the 1990s.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7986951.stm
pi_82836390
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:24 schreef beequeen het volgende:

[..]

Klopt.
Dank je, ik ging alweer aan mezelf twijfelen.
Er wordt ook gespeculeerd dat hij "opschepte" over het vele geld dat hij heeft/had om onder de aanklacht van roof(moord) uit te komen. Daar zou dit verhaal dan wel weer in passen, dat hij dat café nog steeds heeft en inkomsten genereert.
pi_82836472
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:24 schreef beequeen het volgende:

[..]

Klopt.
dit staat in zijn bekentenis

4. Wat doet u voor werk, waar, sinds wanneer en hoeveel verdient u daarmee?
- Ik heb een zaak in Thailand. Pizzaverkoop, broodjes en koffie, waarmee ik jaarlijks 20.000 euro verdien. Dit doe ik al 2,5 jaar.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_Sloot__.html?p=37,1
pi_82836551
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:28 schreef zoefbust het volgende:

[..]

- Ik heb een zaak in Thailand. Pizzaverkoop, broodjes en koffie, waarmee ik jaarlijks 20.000 euro verdien. Dit doe ik al 2,5 jaar.

Joran liegt noooooit!!!
pi_82836672
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:30 schreef Felixa het volgende:

[..]

Joran liegt noooooit!!!
pi_82836688
quote:

[..]

Joran liegt noooooit!!!
Ja misschien is het ook wel bluf en bestaat die pizzeria helemaal niet
pi_82836877
Deze zogenaamde beste vriend van joran heeft het ook over een koffieshop in thailand

dinsdag 15 juni 2010 @ 15:38:12 #112
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82836906
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:28 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Goh, jaarlijks 20.000 euro met een broodjeszaak in een land waar hij al bijna twee jaar niet meer is geweest en persona non grata is
pi_82836972
Dit is die reactie van de site van de Teletoeter maar ik heb het ook nog ergens anders gelezen:
quote:
Ach Joran, Joran, al die leugens. Van een huis van $1000 per maand (in Thailand) , waar je uit bent gegooid vanwege wangedrag (zijn huisbazin moest de Nederlandse ambassade inschakelen om van hem af te komen en zijn oom heeft de $2000 schade betaald)naar een $150 apartment. Je hebt inderdaad een coffeshop geopend maar je was vaak gesloten en je had ook niet het eten dat op je menu stond. In Februari was je zo blut dat je in je restaurant sliep en je hebt het toen verkocht aan een Amerikaanse man en zijn Thaise vrouw.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2010 @ 15:40:34 #114
135305 beequeen
Lost.
pi_82837020
quote:

Joran liegt noooooit!!!
De topique's gaan zó snel, geen idee waar ik dat nog terug kan vinden. Ik heb het echt gelezen.

Dit zou zijn broodjeszaak annex coffeeshop zijn geweest, zoefbust.

K*t, verkeerde link. Even zoeken.

Gevonden.

― Mark Twain
pi_82837249
Die coffeeshop was ook echt van Joran ...
maar ik heb toch ook (anders dan die reactie in de telegraaf) gelezen dat hij die al een tijdje niet meer had.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:48:58 #116
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82837433
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82837599
quote:
Van der Sloot may have been a charmer, but he apparently wasn't much of a businessman. So says the young Thai woman who, with her American boyfriend, bought the cafe from him early this year.

"I looked at the documents and balance sheets he left. Many items just look wrong," said the woman, who would identify herself only by her first name, Siripat. Still, Siripat described him as "a very affable guy. He'd invite us for meals. Sometimes, he'd let us eat for free at his cafe."
Bron: http://www.msnbc.msn.com/(...)ews-americas/page/2/
Dit was niet de site waar ik het heb gelezen (was wel iets Amerikaans) maar het stuk is wel hetzelfde.
Volgens deze info zou hij de zaak dus begin dit jaar hebben verkocht.
pi_82837654
Die 20.000 is waarschijnlijk ook omzet, niet winst.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_82837665
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef sesame het volgende:

[..]

Bron: http://www.msnbc.msn.com/(...)ews-americas/page/2/
Dit was niet de site waar ik het heb gelezen (was wel iets Amerikaans) maar het stuk is wel hetzelfde.
Volgens deze info zou hij de zaak dus begin dit jaar hebben verkocht.
Ja! Dank je.
Dit was volgens mij het stuk dat ik had gelezen erover.
pi_82837699
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:23 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Niet in eerste instantie nee, maar wel op termijn kom je er achter.

Een psychopaat vertoont aardig en vleiend gedrag, maar is ook heel oppervlakkig en laat zeer weinig los over zijn verleden (of liegt daarover indien het moet). Heel erg gericht op het projecteren van een bepaald soort imago, dit om zijn doelen te dienen. Nu is dit op zich geen doorslaggevende eigenschap, maar het feit dat hij ook heel narcistisch, egoïstisch en opportunistisch doet, dat is een teken aan de wand. Een psychopaat doet niet per se aardig omdat hij jou aardig vind, maar omdat je zijn ego streelt of hij gebruikt het als tool om jou voor het karretje te spannen. Zo'n iemand vertoont opmerkelijk weinig empathie voor jouw problemen, en als je hem dwars zit of zijn doelen niet dient, dan kan hij agressief worden.

Die vrouwen tijdens het proces waren gewoon gek, ze hadden beter kunnen weten
Ik denk dat heel veel jongens door die fase heen gaan dat ze alleen om zichzelf geven, ik ben ook pas 18 en heb dat gedrag ook gehad maar dat neemt naarmate je ouder wordt weer af. Iemand die zo is, is niet per definitie een slecht persoon.
pi_82837751
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:40 schreef beequeen het volgende:

[..]

De topique's gaan zó snel, geen idee waar ik dat nog terug kan vinden. Ik heb het echt gelezen.

Gevonden.

Oja, je ziet hem ook zitten Wat een bizar leven leidt die jongen.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2010 @ 15:58:01 #122
135305 beequeen
Lost.
pi_82837948
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:45 schreef sesame het volgende:
Die coffeeshop was ook echt van Joran ...
maar ik heb toch ook (anders dan die reactie in de telegraaf) gelezen dat hij die al een tijdje niet meer had.
Ja, gekocht met geld van Jaap, zegt Jaap. Maar die ook niet in zijn eerste leven gestikt.
― Mark Twain
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:02:01 #123
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82838125
pi_82838141
dit staat erbij
"I looked at the documents and balance sheets he left. Many items just look wrong," said the woman, who would identify herself only by her first name, Siripat. Still, Siripat described him as "a very affable guy. He'd invite us for meals. Sometimes, he'd let us eat for free at his cafe."
pi_82838271
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ja, gekocht met geld van Jaap, zegt Jaap. Maar die ook niet in zijn eerste leven gestikt.
Ja dat komt ook naar voren uit dat telefoongesprek dat Peterrrrrrrr op zijn site heeft geplaatst. Maar ja dan zegt Joran het ... of dat nou zo veel beter is.
pi_82838370
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:38 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Goh, jaarlijks 20.000 euro met een broodjeszaak in een land waar hij al bijna twee jaar niet meer is geweest en persona non grata is
Sinds wanneer is hij in Thailand "persona non grata"??
pi_82838696
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:40 schreef beequeen het volgende:

[..]

Gevonden.

bedankt ,ik zie op dat filmpje een nieuw vloertje liggen
pi_82838834
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:02 schreef peesmaker het volgende:

[..]

Jij vind Joran dus best een "good guy".
Volgens mij interpreteer je het verkeerd Ik lees iets anders, namelijk dat Joran overkomt als een betrekkelijk normale, toegankelijke jongen waarmee veel mensen zich kunnen identificeren, tenminste: zolang je niet weet wat wij nu weten. Zonder die voorkennis van nu is het onvoorstelbaar dat zo'n 'gewone jongen' met een 'keurige achtergrond' (óók zonder de kennis van nu, dus) op zijn 22-ste al verdacht wordt van twee moorden. Het is een eigenaardig plaatje. Er klopt iets niet. Dit soort dingen verwacht je van ontspoorde jongeren uit achterstandswijken, en niet van een geprivilegeerde jongen als Joran, die in theorie een prima toekomst tegemoet had kunnen gaan. Dát maakt deze zaak interessant, hoewel ik natuurlijk ook wel weet dat geen enkele seriemoordenaar aan een clichébeeld voldoet (nog los van de vraag of Joran een seriemoordenaar is, en dat denk ik niet).

Ik denk eigenlijk dat de hele nasleep van de Holloway-zaak hem heeft getekend op een manier die misschien wel tot deze moord heeft geleid. Dat maakt het niet minder erg of gruwelijk, maar zo'n soort psychologische achtergrond heb ik erbij in gedachten: opgejaagd, nergens meer veilig, niemand meer kunnen vertrouwen, eeuwig op de vlucht. Dat doet iets met iemand. Vandaar dat ik geen seriemoordenaar zie, maar een gelegenheidsmoordenaar - toevallig eentje die al twee keer heeft toegeslagen, en die dus allang in een gesloten inrichting had moeten zitten. Onbegrijpelijk dat zijn ouders, en later zijn moeder, hem niet hebben laten afvoeren in een dwangbuis
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2010 @ 16:16:42 #129
135305 beequeen
Lost.
pi_82838878
quote:
Wat een stom kind zeg. Ze weet wie Joran is, gaat met hem naar hetzelfde strand waar hij volgens zeggen met Natalee heeft gelegen en Joran zegt tegen haar: Ach, ze (lees Natalee) is er toch niet meer. Ik zou benen maken.
En Daury is dus Pa v.d. Sloot. Zou zomaar kunnen.
― Mark Twain
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:23:56 #130
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82839312
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat een stom kind zeg. Ze weet wie Joran is, gaat met hem naar het strand en Joran zegt tege haar: Ach, ze (lees Natalee) is er toch niet meer. Ik zou benen maken.
En Daury is dus Pa v.d. Sloot. Zou zomaar kunnen.
Wat ik al eerder zei in deze topic, dit soort gedrag wat Joran vertoont - bijvoorbeeld die opmerkelijk gebrek aan empathie / inlevingsvermogen in de clip, en hoe hij praat - dat zijn nou indicaties voor psychopatisch gedrag. Niet met zekerheid natuurlijk, maar toch opmerkelijk genoeg om mijn nekharen rechtovereind te doen staan. Ik zou ook de benen nemen, en vooral geen contact meer mee leggen
pi_82839555
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Volgens mij interpreteer je het verkeerd Ik lees iets anders, namelijk dat Joran overkomt als een betrekkelijk normale, toegankelijke jongen waarmee veel mensen zich kunnen identificeren, tenminste: zolang je niet weet wat wij nu weten. Zonder die voorkennis van nu is het onvoorstelbaar dat zo'n 'gewone jongen' met een 'keurige achtergrond' (óók zonder de kennis van nu, dus) op zijn 22-ste al verdacht wordt van twee moorden. Het is een eigenaardig plaatje. Er klopt iets niet. Dit soort dingen verwacht je van ontspoorde jongeren uit achterstandswijken, en niet van een geprivilegeerde jongen als Joran, die in theorie een prima toekomst tegemoet had kunnen gaan. Dát maakt deze zaak interessant, hoewel ik natuurlijk ook wel weet dat geen enkele seriemoordenaar aan een clichébeeld voldoet (nog los van de vraag of Joran een seriemoordenaar is, en dat denk ik niet).

Ik denk eigenlijk dat de hele nasleep van de Holloway-zaak hem heeft getekend op een manier die misschien wel tot deze moord heeft geleid. Dat maakt het niet minder erg of gruwelijk, maar zo'n soort psychologische achtergrond heb ik erbij in gedachten: opgejaagd, nergens meer veilig, niemand meer kunnen vertrouwen, eeuwig op de vlucht. Dat doet iets met iemand. Vandaar dat ik geen seriemoordenaar zie, maar een gelegenheidsmoordenaar - toevallig eentje die al twee keer heeft toegeslagen, en die dus allang in een gesloten inrichting had moeten zitten. Onbegrijpelijk dat zijn ouders, en later zijn moeder, hem niet hebben laten afvoeren in een dwangbuis
Hij lijkt me op zich best een leuke gast waar je mee kan lachen en een avondje mee op stap kan gaan .
Maar ... dat was Klaas Bruinsma ook die was ook van hele goeie komaf .
Opgejaagd was Joran volgens mij niet en zeker niet in Thailand als je daar al bijna 3 jaar
de leiding hebt over een goedlopende & florerende Pizza tent .
Of hij een serie moordenaar is zal nog moeten blijken , Interpol zal in Thailand ook wel het eea
natrekken.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:34:10 #132
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82839853
Dat Youtube-account.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:36:51 #133
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82840000
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat Youtube-account.
pi_82840349
Volgens mij moet hij ook cold turkey afkicken daar van de drugs
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:49:40 #136
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82840559
quote:
Mhehe, die reacties op die pagina!
pi_82840853
Nee dit!

Joran schrijft: I think their is a lesson to be learned in every path you decide to take in your life but one thing I am sure of is that you need to stand up for what you believe in and what you want to do and you will be successful in your life.

Hoop dat ie erg succesvol wordt daar.
pi_82841225
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:55 schreef Luna3 het volgende:
Nee dit!

Joran schrijft: I think their is a lesson to be learned in every path you decide to take in your life but one thing I am sure of is that you need to stand up for what you believe in and what you want to do and you will be successful in your life.

Hoop dat ie erg succesvol wordt daar.
succesvol is hij wel in wat hij geloofde, en deed. helaas zien andere mensen als pure kwaad
pi_82841343
quote:

Ik bekeek dit filmpje net pas, en het is natuurlijk allemaal heel erg wat er is gebeurd, maar Jezus wat een interviewster! Hoezo: over-acting? Ze kijkt naar die vriend van Joran alsof ze moet kotsen, vol haat en diepe walging. Oké, het was misschien niet de meest verstandige vriendschap, maar hé, ook moordverdachten hebben soms vrienden.

Maakt meteen wel duidelijk hoe subtiel de tv-mensen in Nederland eigenlijk te werk gaan. Zoiets als dit is hier ondenkbaar. Wat een hysterische freak
pi_82841376
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=es&u=http://elcomercio.pe/noticia/495323/van-der-sloot-sicario-colombiano-conversan-juegan-casino-castro-castro&ei=zJYXTIjoMpKaON-mnYsL&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://elcomercio.pe/noticia/495323/van-der-sloot-sicario-colombiano-conversan-juegan-casino-castro-castro%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26rlz%3D1G1GGLQ_NLNL385
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:11:05 #141
38396 mazaru
pi_82841598
Wat een achterlijke TT
pi_82841602
Haha de huurmoordenaar en de psychoot!
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2010 @ 17:16:28 #143
135305 beequeen
Lost.
pi_82841862
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:06 schreef Nadine26 het volgende:

Maakt meteen wel duidelijk hoe subtiel de tv-mensen in Nederland eigenlijk te werk gaan. Zoiets als dit is hier ondenkbaar. Wat een hysterische freak
Nancy Grace en Greta van Susteren zijn de Peter R de Vries's van Amerika.
Er is niks subtiels aan Peter R, maar deze dames zijn drama over de top.
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2010 @ 17:17:47 #144
135305 beequeen
Lost.
pi_82841938
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:11 schreef mazaru het volgende:
Wat een achterlijke TT
+1
― Mark Twain
pi_82841995
interview met een vriend van Joran die hem een "good person" noemt.

Die staat ook stijf van de coke die John Ludwick,maar knap dat ie toch een praatje komt maken.
pi_82842108
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:06 schreef MargrietV het volgende:
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=es&u=http://elcomercio.pe/noticia/495323/van-der-sloot-sicario-colombiano-conversan-juegan-casino-castro-castro&ei=zJYXTIjoMpKaON-mnYsL&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://elcomercio.pe/noticia/495323/van-der-sloot-sicario-colombiano-conversan-juegan-casino-castro-castro%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26rlz%3D1G1GGLQ_NLNL385
nou goed te horen dat moordenaars onder elkaar nog humor hebben
kijk joran mag best blijven leven hoor als hij maar vast zit voor zijn daden
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:32:10 #147
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_82842636
LOL kent trouwens iemand deze site :

http://www.waarisjoran.nl/

misschien voor de OP.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_82842962
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:32 schreef Razor21 het volgende:

misschien voor de OP.
Er moeten een aantal dubbelgangers van hem rondlopen volgens mij.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:42:53 #149
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82843075
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:49 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Mhehe, die reacties op die pagina!
quote:
RayDH (2 minuten geleden)
Ik ben 12 wat is dit?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2010 @ 17:45:09 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_82843166
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:39 schreef NoShitSherlock het volgende:

Er moeten een aantal dubbelgangers van hem rondlopen volgens mij.
* zet aluhoedje op.
― Mark Twain
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:57:09 #151
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_82843708
http://www.nu.nl/binnenla(...)blijft-toch-aan.html

'Advocaat Joran blijft toch aan'
Uitgegeven: 15 juni 2010 17:47
Laatst gewijzigd: 15 juni 2010 17:46
quote:
AMSTERDAM - Advocaat Máximo Altez legt de verdediging van Joran van der Sloot toch niet neer. Maandag meldden Peruaanse media dat hij ermee zou stoppen omdat zijn gezin er onder te lijden zou hebben.
© Novum/APDe Wereldomroep meldt nu op basis van een betrouwbare bron dat de raadsman toch doorgaat met de zaak.

Advocaat Altez verkast wel naar een geheime locatie, omdat de ramen van zijn kantoor zouden zijn ingegooid.

De advocaat liet eerder weten bezwaar te maken tegen de bekentenis die Van der Sloot aflegde over de moord van de 21-jarige Peruaanse Stephany Flores. De verklaring zou onrechtmatig zijn verkregen.

Holloway

Van der Sloot verklaarde dat hij Flores eind mei in zijn hotelkamer in de Peruaanse hoofdstad Lima had geslagen en gewurgd, omdat ze op zijn laptop iets had gelezen over de zaak Natalee Holloway. Van der Sloot wordt ervan verdacht in 2005 op Aruba betrokken te zijn geweest bij de verdwijning van de Amerikaanse.

De moeder van Van der Sloot wil dat de zaak tegen haar zoon in Nederland wordt voortgezet. Dat heeft een prominente Peruaanse advocaat gezegd tegen de Wereldomroep.

Onhaalbaar

Volgens de advocaat die met haar zou hebben gesproken is dat juridisch mogelijk, maar in de praktijk onhaalbaar.

De advocaat, die anoniem wil blijven, vreest dat Van der Sloot geen eerlijk proces krijgt. De massahysterie over de moord zou dat onmogelijk maken.

© Novum
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 juni 2010 @ 17:59:41 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_82843823
Was dit MSN-gesprek al voorbij gekomen hier? Staat op de site van Peterrrrrrrr
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_82843848
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)blijft-toch-aan.html

'Advocaat Joran blijft toch aan'
Uitgegeven: 15 juni 2010 17:47
Laatst gewijzigd: 15 juni 2010 17:46
[..]
De moeder van Van der Sloot wil dat de zaak tegen haar zoon in Nederland wordt voortgezet. Dat heeft een prominente Peruaanse advocaat gezegd tegen de Wereldomroep.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:00:42 #154
274271 Aquars
Beta Aquarii
pi_82843853
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:42 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Ghb kunnen ze denk ik wel terugvinden ( in haar bloed )
Nope, na inname is het heel snel niet meer traceerbaar. Ik dacht al na een uur of 8.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:01:33 #155
38396 mazaru
pi_82843889
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Wereldnieuws
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:01:55 #156
110987 ErwinRommel
pi_82843902
quote:

[..]

Ja. Juridisch zou het dus wel kunnen, maar op welke gronden vraag ik me dan af aangezien Nederland nog steeds geen verdrag heeft met Peru.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:02:58 #157
110987 ErwinRommel
pi_82843955
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:01 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wereldnieuws
Blijkbaar wel ja omdat zich dit nu in Peru afspeelt
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:03:44 #158
110987 ErwinRommel
pi_82843981
Verder denk ik dat men op BuZa ook niet stil zit nu.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:04:06 #159
38396 mazaru
pi_82843992
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ja. Juridisch zou het dus wel kunnen, maar op welke gronden vraag ik me dan af aangezien Nederland nog steeds geen verdrag heeft met Peru.
Het zou een grof schandaal zijn als dat rotjong in Nederland berecht zou worden.
Hij moordt daar, dan moet hij daar ook zijn straf en rechtszaak ondergaan.
Er zitten wel meer Nederlanders in een land waar de gevangenissen niet op viersterrenhotels lijken.
Dan moeten die eerst maar eens teruggehaald worden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 juni 2010 @ 18:05:45 #160
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_82844079
quote:

Dat kan ze best willen. Denk alleen niet dat het ook gaat gebeuren. Joran zelf zal dat ook wel willen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_82844107
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Als de president ,ministers daar al hebben geroepen dat hij daar zijn straf moet uitzitten is zoiets
roepen toch de grootste kolder .
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:07:27 #162
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_82844163
quote:

[..]

De Nederlandse bevolking wil dat niet want dan staat ie over tien jaar weer een ander te vermoorden
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_82844168
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Verder denk ik dat men op BuZa ook niet stil zit nu.
Heb het vage vermoeden dat die niet zo hard lopen, doen ze normaal ook al niet.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:07:44 #164
110987 ErwinRommel
pi_82844171
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:06 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Als de president ,ministers daar al hebben geroepen dat hij daar zijn straf moet uitzitten is zoiets
roepen toch de grootste kolder .
Daarom zal het praktisch ook niet uitvoerbaar zijn, juridisch kan het echter wel
pi_82844241
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Daarom zal het praktisch ook niet uitvoerbaar zijn, juridisch kan het echter wel
In welke gevallen zou dat dan Juridisch wel kunnen ?
pi_82844399
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:09 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Als ie daar een Nederlander had vermoord dan wil Peru 'm wel kwijt naar NL.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:15:25 #167
189978 controlaltdelete
pi_82844473
quote:

misschien voor de OP.
leuke site, thx! Nu nog een camera in zijn cel
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:15:48 #168
110987 ErwinRommel
pi_82844490
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:09 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar schijnbaar volgens die advocaat zou het dus kunnen.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:16:42 #169
110987 ErwinRommel
pi_82844532
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:07 schreef sig000 het volgende:

[..]

Heb het vage vermoeden dat die niet zo hard lopen, doen ze normaal ook al niet.
Nu ja, ze zitten niet stil hoor. Geloof me maar dat er op de achtergrond wel wat diplomatiek bedreven wordt
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:17:48 #170
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82844583
quote:

misschien voor de OP.
We weten nu waar ie voorlopig is dus.
pi_82845326
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:07 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

De Nederlandse bevolking wil dat niet want dan staat ie over tien jaar weer een ander te vermoorden
Sinds wanneer vertegenwoordig jij mij?

Ik behoor toch echt tot de Nederlandse bevolking, ik deel echter een andere mening.
Van mij mag Joran best naar Nederland komen.
pi_82845447
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:36 schreef danilel het volgende:

[..]

Sinds wanneer vertegenwoordig jij mij?

Ik behoor toch echt tot de Nederlandse bevolking, ik deel echter een andere mening.
Van mij mag Joran best naar Nederland komen.
Waarom zou je dat willen ?
pi_82845540
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:39 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen ?
Omdat ik het gevoel heb, dat hij nu niet eerlijk berecht wordt.
Hij heeft dan wel bekend, maar voor mijn gevoel zitten er nogal wat haken en ogen aan hoe met de rechten van een verdachte omgaat.
Het zijn veelal speculaties en berichtgevingen uit "betrouwbare bronnen", hierdoor is echt een trial by media ontstaan.
IMO
pi_82845657
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:41 schreef danilel het volgende:

[..]

Omdat ik het gevoel heb, dat hij nu niet eerlijk berecht wordt.
Hij heeft dan wel bekend, maar voor mijn gevoel zitten er nogal wat haken en ogen aan hoe met de rechten van een verdachte omgaat.
Het zijn veelal speculaties en berichtgevingen uit "betrouwbare bronnen", hierdoor is echt een trial by media ontstaan.
IMO
Wat valt er dat oneerlijk te berechten als iemand toegegeven heeft dat hij het gedaan heeft ?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:44:39 #175
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_82845707
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:20 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Laat ik dit zeggen. Ik ken de handel in Thailand wel een beetje. En met dit soort tenten, in die omgeving maak je nooit meer dan 12000 euro netto per jaar. En zeker in het begin niet. Dus dikke duim voor die 20 ruggen per jaar. Want als dat zo was, vertrok ik gisteren, opende 2 van die tenten, huurde een paar Thai Thai poppen om het te runnen en ging lekker de hele dag op mijn luie reet zitten.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_82845789
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:43 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Wat valt er dat oneerlijk te berechten als iemand toegegeven heeft dat hij het gedaan heeft ?
De strafmaat kan door de punten die ik net noemde oneerlijk beinvloed worden.
pi_82845907
Zit die camerabeelden te kijken van de casino-ontmoeting met Stephany. Maar wat loopt zij apart&moeilijk...

edit: en waar kijkt ze de hele tijd om haar heen.
pi_82845974
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:46 schreef danilel het volgende:

[..]

De strafmaat kan door de punten oneerlijk beinvloed worden.
De aanklacht kennen we niet maar het zal moord & roof zijn en daar staat tussen de 15 en 35 jaar voor . Door allerlei vormfoutjes kan daar misschien nog wat straf af .
pi_82846036
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:50 schreef zoefbust het volgende:

[..]

De aanklacht kennen we niet maar het zal moord & roof zijn en daar staat tussen de 15 en 35 jaar voor . Door allerlei vormfoutjes kan daar misschien nog wat straf af .
En door corruptie kan het ook lang duren.
pi_82846592
Weer een lekkere kromme vertaling maar het komt erop neer dat Joran al vriendjes is geworden met zijn buurman de huurmoordenaar.
quote:
Van der Sloot en de Colombiaanse huurmoordenaar chatten en spelen casino Castro Castro

De bekende moordenaar van Stephany Flores en testen van levensmiddelen, maar weigerde te worden bezocht door een collega op de laatste zondag

Dinsdag 06.15.2010 - 09:43

Singular vriendschap. Het lot bij elkaar gebracht in dezelfde vleugel van de gevangenis Miguel Castro Castro Nederlander Joran van der Sloot, bekend moordenaar van Stephany Flores, en de Colombiaanse huurmoordenaar Ospina Alejandro Trujillo, de vermeende moordenaar van zakenvrouw Myriam Fefer. Beide zijn ook buren van de burgemeester van Coronel Portillo, Luis Valdez, die belast is met de drugshandel.

Trujillo en Van der Sloot te praten en soms speelkaarten, de specialiteit van de Nederlander. Zelfs grap. Trujillo vertelt jullie ben ik een misdadiger en een psychotische, "een criminele informant Trade.

Dezelfde bron zei ook dat Van der Sloot weigerde worden bezocht door een collega op zondag. Aan de andere kant heeft er al mee ingestemd te worden gevoed.
http://elcomercio.pe/noti(...)casino-castro-castro
pi_82846785
The only other inmate in the area is alleged Colombian hit man Hugo Trujillo Ospina.
The two have spent some time together in a common area where there is a television set and weights made of out of broomsticks and soda bottles, authorities said.

http://news.blogs.cnn.com(...)joran-van-der-sloot/
pi_82846964
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:51 schreef peesmaker het volgende:

[..]

En door corruptie kan het ook lang duren.
Precies, dat ook!
pi_82847246
Het is een ziek land dat Peru, en daarbij ook nog eens genomen dat Joran een ziek persoon is.

Een mooi huwelijk.
pi_82847622
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:48 schreef MidnightB00m het volgende:
Zit die camerabeelden te kijken van de casino-ontmoeting met Stephany. Maar wat loopt zij apart&moeilijk...

edit: en waar kijkt ze de hele tijd om haar heen.
Ja vaag heh, ik had al bedacht dat haar tampon verkeerd zit en ze uit kijkt naar een toilet! Daar heeft ze maandverband ingedaan.

ps: serieus, ik denk dat ze niet op camera wilde komen. Het schijnt dat ze was weggelopen. Wie is die kale meneer die naast haar gaat staan bij de omwisseling van fishes? Ze geeft hem geen hand aan de tafel, maar schuift wel tegen hem aan bij het loket en daar praten ze wat. Kende ze hem toch?
pi_82847765
Er is nu zelfs al een film over NH

http://stagevu.com/video/kbejphjskrnw

best treurig eigenlijk...
pi_82848215
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:03 schreef Felixa het volgende:
Weer een lekkere kromme vertaling maar het komt erop neer dat Joran al vriendjes is geworden met zijn buurman de huurmoordenaar.
[..]

http://elcomercio.pe/noti(...)casino-castro-castro
Zijn overlevingskansen zijn zojuist gestegen met 20%.
pi_82848316
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:44 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Laat ik dit zeggen. Ik ken de handel in Thailand wel een beetje. En met dit soort tenten, in die omgeving maak je nooit meer dan 12000 euro netto per jaar. En zeker in het begin niet. Dus dikke duim voor die 20 ruggen per jaar. Want als dat zo was, vertrok ik gisteren, opende 2 van die tenten, huurde een paar Thai Thai poppen om het te runnen en ging lekker de hele dag op mijn luie reet zitten.
Ik begrijp ook niet dat mensen hierover blijven doorzeuren. Van alle bronnen komt het bericht dat hij de zaak niet meer in bezit heeft en dat het ook niet echt lekker liep. Mensen blijven Joran maar geloven, dat is wel heel typisch...
pi_82848375
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:37 schreef djenneke het volgende:

[..]

† In Memoriam † dinsdag 15 juni 2010 @ 19:46:18 #189
135305 beequeen
Lost.
pi_82848557
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:37 schreef djenneke het volgende:

Een huurmoordenaar als vriendje is nooit verkeerd.
Pun intended.
― Mark Twain
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:52:14 #190
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_82848814
Stel dat Joran gelijk na de moord naar Nederland, of iig Europa had bereikt, wat had er dan gebeurt met hem in strafrechterlijk opzicht?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_82848837
Heej, er zijn berichtjes verwijderd/verduisterd. Hmm, heeft Joran denk ik aan zijn vader overgelaten. Onee

Hij zat volgens mij bij die huurmoordenaar in de auto daar naar toe, of niet? Of zat die gast daar al?

[ Bericht 0% gewijzigd door Luna3 op 15-06-2010 20:02:59 ]
pi_82848883
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Stel dat Joran gelijk na de moord naar Nederland, of iig Europa had bereikt, wat had er dan gebeurt met hem in strafrechterlijk opzicht?
was het volgens mij een lang route geweest ,>>> joran naar aruba >>> aruba >>>VS>>> peru
pi_82848886
quote:
Ligt denk ik aan de bewijzen. Waarschijnlijk zoiets als 15 jaar (min vijf jaar wegens goed gedrag) en TBS dwangverpleging ofzo.
pi_82848923
quote:
Dan was hij denk ik uitgeleverd aan Peru, misschien niet zo snel als Chili deed, maar toch uiteindelijk wel.
pi_82848968
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef Luna3 het volgende:
Heej, er zijn berichtjes verwijderd. Hmm, heeft Joran denk ik aan zijn vwader overgelaten. Onee

Hij zat volgens mij bij die huurmorrdenaar in de auto daar naar toe, of niet? Of zat die gast daar al?
hij zat al vast, in 1 van die beelden is te zien dat hij nieuwgierig naar zijn buurman kwam kijken
pi_82849037
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:54 schreef ooYoo het volgende:

[..]

Dan was hij denk ik uitgeleverd aan Peru, misschien niet zo snel als Chili deed, maar toch uiteindelijk wel.
nederland maar zelden onderdanen uitleveren hoor
pi_82849044
Heey Luna 3, van de website van Ko van Dijk! Ik ben dus Ellen daar!
pi_82849073
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:53 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ligt denk ik aan de bewijzen. Waarschijnlijk zoiets als 15 jaar (min vijf jaar wegens goed gedrag) en TBS dwangverpleging ofzo.
Ow, wacht, ik las het verkeerd, ik dacht dat je bedoelde wat er zou gebeuren als hij naar Nederland wordt overgeplaatst. Dom dom. Nee, uitlevering ja, of lange onderhandelingen waarbij Peru het onderspit zou delven. Je moet je voorstellen dat de media-hype erom heen dan een stuk minder zou zijn geweest. Geen Peruaanse camera's op z'n gok gericht de hele tijd...
pi_82849108
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:56 schreef ooYoo het volgende:
Heey Luna 3, van de website van Ko van Dijk! Ik ben dus Ellen daar!
Heeeee!
Koppie koffie d'rbij?
pi_82849139
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:56 schreef plonsplons het volgende:

nederland maar zelden onderdanen uitleveren hoor
Dan moet ik je uit de droom helpen, maar dat is helaas niet waar... denk maar aan Wesam al D. en de Zwarte Cobra die op basis van miniem bewijs nu een lange straf uitzitten in de VS, na uitlevering van Nederland.
pi_82849192
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:57 schreef Luna3 het volgende:

Heeeee!
Koppie koffie d'rbij?
Kopje thee ook goed? Haha!
pi_82849355
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:59 schreef ooYoo het volgende:

[..]

Kopje thee ook goed? Haha!
...of een vers geperst kiwi-sinaasappelsapje? Proost!

Hee, over die uitlevering van Nederland aan het buitenland heh, zou er dan over Joran niet onderhandeld worden, en aangezien Peru financieel nogal afhankelijk is van andere landen, zouden ze daar dan geen voordeel mee kunnen opdoen in Peru?
pi_82849677
quote:
Geen uitleveringsverdrag.

Dan was ie waarschijnlijk de dans ontsnapt denk ik.
pi_82849810
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:58 schreef ooYoo het volgende:

[..]

Dan moet ik je uit de droom helpen, maar dat is helaas niet waar... denk maar aan Wesam al D. en de Zwarte Cobra die op basis van miniem bewijs nu een lange straf uitzitten in de VS, na uitlevering van Nederland.
maar ging moeizaam, en dat was dus VS en niet naar een land waar we geen contract mee hebben

volgens mij had hij dan toch eerst naar aruba gemoeten want daar loopt nog een onderzoek
pi_82849851
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:02 schreef Luna3 het volgende:

...of een vers geperst kiwi-sinaasappelsapje? Proost!

Niet verkeerd...

quote:
Hee, over die uitlevering van Nederland aan het buitenland heh, zou er dan over Joran niet onderhandeld worden, en aangezien Peru financieel nogal afhankelijk is van andere landen, zouden ze daar dan geen voordeel mee kunnen opdoen in Peru?
Moeilijk te zeggen, maar ik denk toch dat dat los staat van de juridische processen. Ik denk dat Nederland toch wel belangrijk vind dat een land waar het misdrijf heeft plaatsgevonden en waarvan het slachtoffer onderdaan is het misdrijf en de verdachte zelf kan berechten. Nederland heeft wel ontzag voor de autonomiteit van landen, wat natuurlijk goed is, maar soms door kan slaan.
pi_82849877
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:09 schreef peesmaker het volgende:

[..]

Geen uitleveringsverdrag.

Dan was ie waarschijnlijk de dans ontsnapt denk ik.
er was wel een internationale opsporings bericht van kracht, dus wat dat nu inhoud weet ik ook niet
pi_82850013
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:11 schreef plonsplons het volgende:

maar ging moeizaam, en dat was dus VS en niet naar een land waar we geen contract mee hebben

volgens mij had hij dan toch eerst naar aruba gemoeten want daar loopt nog een onderzoek
Je hebt wel een punt. Kweenie, ik denk dat Nederland toch ook aan zijn internationale reputatie zou denken (handelsland) en daarom toch zou uitleveren.

Het OM op Aruba heeft nog steeds geen aanklacht tegen hem geformuleerd en Peru bijna wel dus dan eerder naar Peru dan Aruba denk ik.
pi_82850246
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:13 schreef plonsplons het volgende:

[..]

er was wel een internationale opsporings bericht van kracht, dus wat dat nu inhoud weet ik ook niet
internationale opsporingsberichten zijn niet altijd honoreerbaar door wetgeving.
pi_82850813
Uri Geller ontkent dat Joran 10.000 dollar van hem heeft gehad.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ren-in-tv-show.dhtml

Niet meer dan geld voor een vliegticket van Peru naar Aruba en 600 onkostenvergoeding.
Dus dat geld wat ie op zak had heeft hij hoogstwaarschijnlijk dan toch van haar gestolen hebben.
Dus roofmoord.
pi_82852620
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:30 schreef Coos het volgende:
Uri Geller ontkent dat Joran 10.000 dollar van hem heeft gehad.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ren-in-tv-show.dhtml

Niet meer dan geld voor een vliegticket van Peru naar Aruba en 600 onkostenvergoeding.
Dus dat geld wat ie op zak had heeft hij hoogstwaarschijnlijk dan toch van haar gestolen hebben.
Dus roofmoord.
Oud nieuws, En daarnaast: Hij had amper geld op zak. Hij was gewoon aan het opscheppen hoeveel hij wel niet op zijn bankrekeningetje heeft staan. Om daarmee te voorkomen dat hij voor roofmoord wordt aangeklaagd...
pi_82852666
blijkbaar krijgen we morgen om 20:30 een interview met de vader van stef op SBS6
zou het exclusief zijn , of zou sbs6 het tich ergens vandaan hebben ???
pi_82853169
Aangezien het voor Nederland al moeilijk is om veroordeelde drugssmokkelaars naar Nederland te krijgen, lijkt het mij (zeker de eerste jaren) onmogelijk om een (bijna) veroordeelde moordenaar hierheen te krijgen..ondanks dat op hande zijnde uitleveringsverdrag..
Voorlopig zal hij zich moeten redden daar, daar helpt geen lieve moeder aan..
Ondanks alles ben ik toch blij voor hem dat hij daar een voorlopig 'vriendje' heeft gevonden..wat heeft die jongen zich op die leeftijd al in de nesten gewerkt..hopelijk leert hij er deze keer iets van..
pi_82853181
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:05 schreef plonsplons het volgende:
blijkbaar krijgen we morgen om 20:30 een interview met de vader van stef op SBS6
zou het exclusief zijn , of zou sbs6 het tich ergens vandaan hebben ???
Gejat van youtube probably. Hopelijk hebben ze nu wel een fatsoenlijke vertaler ingehuurd
pi_82853319
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef djenneke het volgende:

[..]

Gejat van youtube probably. Hopelijk hebben ze nu wel een fatsoenlijke vertaler ingehuurd
Haha bij SBS kijken ze niet zo nauw over wie welke kleding aandoet
pi_82853533
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:16 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Haha bij SBS kijken ze niet zo nauw over wie welke kleding aandoet
Die geloven echt dat een gozert van bijna 2 meter de kleding van een meiske van misschien 1.60 aankan... Vreemde vogels daar hoor, bij SBS6. Ik ben benieuwd of ze nog met een rectificatie gaan komen.
pi_82853737
pi_82855633
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:19 schreef djenneke het volgende:

[..]

Die geloven echt dat een gozert van bijna 2 meter de kleding van een meiske van misschien 1.60 aankan...
Wait whut?
Ik heb volgens mij het een en ander gemist aan nieuws de afgelopen dagen...
There is no love sincerer than the love of food.
pi_82855879
quote:
Tsja, hij moet toch wat
pi_82857303
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Wait whut?
Ik heb volgens mij het een en ander gemist aan nieuws de afgelopen dagen...
Dat was bij Hart van Nederland:

http://www.hartvannederla(...)ring-joran-openbaar/
quote:
Verklaring Joran openbaar

De verklaring van Joran van der Sloot aan de politie is naar buiten gebracht. Hierin vertelt Joran hoe en waarom hij Stephany Flores heeft vermoord.

Journalist en schrijver, Sytze van der Zee, trekt de verklaring van Joran zeer in twijfel. Volgens van der Zee wordt door justitie veel te veel de nadruk gelegd op een roofmoord, terwijl het ook om een lustmoord zou kunnen gaan. Zo heeft Joran na de moord Stephany’s kleren aangetrokken.
Laatste update: Maandag om 19:46
pi_82857616
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:53 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Tsja, hij moet toch wat
toch verbazingwekkend.
je vermoord ff op gruwelijke wijze een meisje, word bijna gelynched door de bevolking, kan 30 jaar rkijgen in een hel en dan ga je vrolijk kaarten
pi_82858695
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:12 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat was bij Hart van Nederland:

http://www.hartvannederla(...)ring-joran-openbaar/
[..]

Jezus, dat was toch duidelijk een spelfout? Ze was toch zonder broek gevonden ofzo? Dan hoorde daar toch duidelijk 'uitgetrokken' in plaats van 'aangetrokken' te staan in die verklaring?
pi_82859641
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:15 schreef freejoran het volgende:

[..]

toch verbazingwekkend.
je vermoord ff op gruwelijke wijze een meisje, word bijna gelynched door de bevolking, kan 30 jaar rkijgen in een hel en dan ga je vrolijk kaarten
niet zo overdrijven !!
hopelijk vindt joran het zo leuk daar dat hij niet minder dan 35 jaar wil blijven zitten
het gaat erom dat joran in de nor blijft , dat hij voor mij part gelukkiger wordt dan buiten de muren , mag ik hopen voor hem.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:51:14 #224
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82860310
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:40 schreef plonsplons het volgende:

[..]

dat hij voor mij part gelukkiger wordt dan buiten de muren , mag ik hopen voor hem.
Heb ik vaak zat gezien in de tig docu's die ik heb gezien. Gedetineerden die na jaren toch liever in de gevangenis blijven, dus je weet nooit.
pi_82860641
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Heb ik vaak zat gezien in de tig docu's die ik heb gezien. Gedetineerden die na jaren toch liever in de gevangenis blijven, dus je weet nooit.
Hopelijk bestaat zijn poker account dan nog.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:59:50 #226
38396 mazaru
pi_82860760
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:57 schreef Coos het volgende:

[..]

Hopelijk bestaat zijn poker account dan nog.
Hopelijk heeft hij zijn oogjes nog tegen die tijd
pi_82860817
Kortom, er is gewoon geen nieuws.
pi_82860950
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:27 schreef Taurus het volgende:

[..]

Jezus, dat was toch duidelijk een spelfout? Ze was toch zonder broek gevonden ofzo? Dan hoorde daar toch duidelijk 'uitgetrokken' in plaats van 'aangetrokken' te staan in die verklaring?
Ja, maar bij SBS6 hadden ze dat nog niet door. Die meneer Sytze nogwattes ging er heel serieus op in. Dat aantrekken van de kleren van het slachtoffer wees wel heel duidelijk op een seksueel motief, bladiebla. Het was pijnlijk gewoon om te zien. En lachwekkend, dat ook.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 23:04:55 #229
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_82861035
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:40 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik begrijp ook niet dat mensen hierover blijven doorzeuren. Van alle bronnen komt het bericht dat hij de zaak niet meer in bezit heeft en dat het ook niet echt lekker liep. Mensen blijven Joran maar geloven, dat is wel heel typisch...
Het gaat er mij ook niet om of het lekker liep of niet, maaar wel om aan te tonen dat de door J. gesuggereerde inkomsten van 20K per jaar uit die Thaise business volledig uit zijn grote duim gezogen zijn. Derhalve is dit dus geen doorzeuren maar onderdeel van het onderuit kunnen halen van de beweringen van die rat.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  Moderator dinsdag 15 juni 2010 @ 23:05:10 #230
184769 crew  Deisyy
pi_82861050
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:15 schreef freejoran het volgende:

[..]

toch verbazingwekkend.
Making the best of a bad situation
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_82861133
Hij zit nog steeds in voorarrest, maar als hij nà vrijdag voor de leeuwen wordt gegooid zou het wel eens snel gedaan kunnen zijn met zijn privileges, en hij zomaar 'uitgepokerd' kunnen zijn..
pi_82861144
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:25 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja vaag heh, ik had al bedacht dat haar tampon verkeerd zit en ze uit kijkt naar een toilet! Daar heeft ze maandverband ingedaan.

ps: serieus, ik denk dat ze niet op camera wilde komen. Het schijnt dat ze was weggelopen. Wie is die kale meneer die naast haar gaat staan bij de omwisseling van fishes? Ze geeft hem geen hand aan de tafel, maar schuift wel tegen hem aan bij het loket en daar praten ze wat. Kende ze hem toch?
Ik heb alleen paar videobeelden los van elkaar gekeken. Is er ook iemand met een critische analyse van het totale aanbod van de vrijgeven videobeelden?
quote:
Er is nu zelfs al een film over NH

http://stagevu.com/video/kbejphjskrnw

best treurig eigenlijk...
Haha ik had gister toevallig een stuk gekeken, maar ironisch genoeg liep de de film vast vanaf ze C&C's uit gingen
pi_82861147
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:04 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Het gaat er mij ook niet om of het lekker liep of niet, maaar wel om aan te tonen dat de door J. gesuggereerde inkomsten van 20K per jaar uit die Thaise business volledig uit zijn grote duim gezogen zijn. Derhalve is dit dus geen doorzeuren maar onderdeel van het onderuit kunnen halen van de beweringen van die rat.
Ik ben het dan ook volledig met je eens, maar niet met de andere users. Dit was dus niet voor jou persoonlijk bedoeld!
pi_82861158
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

In de film The Shaw Shankredemption zat ook een oude man die, ze noemden het zo mooi, "instatutionalized" was.
pi_82861212
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In de film The Shaw Shankredemption zat ook een oude man die, ze noemden het zo mooi, "instatutionalized" was.
Zelfs Charles Manson heeft op een gegeven moment verzocht of hij niet mocht blijven. Hadden ze beter wel kunnen doen...
  dinsdag 15 juni 2010 @ 23:08:01 #236
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82861219
Echt briljant dat gekaart in de bak Hij maakt nu al vriendjes, het komt vast helemaal goed straks tussen alle bendes met Joran
Toffe naam trouwens, die celgenoot!

Don't call my name,
don't call my name, Alejandro!
I'm not your babe,
I'm not your babe
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82861341
Ach... wat is er mis met een potje kaarten in de bak? De tijd zul je moeten zien te doden. Als daar een setje kaarten voor moet worden uitgereikt... lekker boeiend. Gewoon lekker laten kaarten daar.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 23:11:21 #238
38396 mazaru
pi_82861391
Hij was maar een clown.... Maar nu is hij dood!!

http://www.elsevier.nl/we(...)t-huurmoordenaar.htm
pi_82861691
Zolang hij maar niet boos wordt als hij verliest...
pi_82861972
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:17 schreef Maron het volgende:
Zolang hij maar niet boos wordt als hij verliest...
Je kunt beter stellen; "Zolang Joran maar geen kaarten verduistert."
Met valsspelen verspeeld hij zijn 20% meer overlevingskans natuurlijk onmiddelijk en verdubbeld de inzet (zijn hoofd?) maal 5!

[ Bericht 0% gewijzigd door Luna3 op 15-06-2010 23:32:31 ]
pi_82862045
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:24 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Je kunt beter stellen; "Zolang Joran maar geen kaarten verduisterd."
Met valsspelen verspeeld hij zijn 20% meer overlevingskans natuurlijk onmiddelijk en verdubbeld de inzet (zijn hoofd?) maal 5!
Hij speelt zowieso voor/met zijn leven..
pi_82862304
Zouden er vrijdag in de rechtszaal camera's worden toegestaan? Ben wel benieuwd naar hoe dat proces verloopt eigenlijk.
pi_82862592

Zo is haar wens even goed uitgekomen!
quote:
He doesn't deserve to live in this world. I hope he never gets another moment of peace. I hope his whole entire peace is about to be disturbed.
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_82863151
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:25 schreef Maron het volgende:

[..]

Hij speelt zowieso voor/met zijn leven..
Gisteren postte hier iemand foto's ,wat ze daar met vrouwen en kindermoordenaars doen
in de gevangenissen .
Klik er NIET op in geval van zwakke maag schreef hij .

Joran van der Sloot: waar Joran lepels buigt met Uri! #43

pi_82863248
Ah, dat waren de foto's van jarige Erwin Rommel..;) Nee dank je, ik klik niet..
pi_82863420
Nou ik snap wel waarom Joran niet meer zo depri is hoor. Ik heb even zitten lezen op www.elcomercio.pe en het blijkt dat de columbiaanse krullenbol (pff fok elsevierspaans!) ook nog helemaal niet zo lang gevangen zit in Castro Castro.

De moord waarvan hij beschuldigd wordt is gepleegd op 15 maart 2006 ...alleen toen hij als verdachte in het vizier kwam zat hij in Argentinië al vast voor afpersing (waar heb ik dat eerder gehoord). Daar zat hij in een vreselijke gevangenis en beloofde (nadat hij als hoofdverdachte was aangewezen) mee te zullen werken aan de rechtszaak als hij maar naar Peru zou worden overgebracht (waar heb ik dat eerder gehoord).

Is dus op 27 april 2010 uitgeleverd aan Peru, en nog dezelfde dag afgeleverd in Castro Castro.
Ospina frusteert nu echter de hele rechtsgang omdat hij niets heeft gezegd tijdens de eerste rechtszittingen (laatste was 4 juni): hij weigert een verklaring af te leggen of vragen te beantwoorden. En hij heeft bij de eerste keer ook gezegd wel te willen meewerken in ruil voor gunstiger "gevangenisomstandigheden" (waar heb ik dat eerder gehoord). Maar blijft dus nog steeds zwijgen.

Als hij niets zegt, kan de andere verdachte (die hem ingehuurd heeft) uiteindelijk worden vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs en kan hij niet aangeklaagd worden voor financieel gewin bij de moord. Autoriteiten onderzoeken nu wie de vrouw is die hem in Castro Castro regelmatig bezoekt en die zijn verdediging betaalt. Kortom: nuttige om eens een kaartje mee te leggen ... zal Joran wel denken.
Ik zou alleen, gezien zijn ellelange strafblad, toch een beetje oppassen om een vorkje met deze meneer te gaan prikken.
pi_82863432
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:54 schreef Maron het volgende:
Ah, dat waren de foto's van jarige Erwin Rommel..;) Nee dank je, ik klik niet..
Ik vond ze ook gruwelijk maar het schijnt daar wel de realiteit te zijn .
pi_82864097
Toen J. net gearresteerd was ging er al het gerucht dat er door de inmates een prijs op zijn hoofd gezet was..wie weet wil zijn celmaatje deze klus wel klaren..maakt voor hem toch niet meer uit..hoewel..hij zou wel eens de held van Peru kunnen worden..(pure speculatie hoor)
pi_82864219
Die huurmoordenaar is een pion van de Peruaanse autoriteiten. Hij heeft de opdracht vriendjes te worden met Joran en uit te vogelen wat het werkelijke verhaal achter de verdwijning van Natalee is....
pi_82864224
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:58 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Ik vond ze ook gruwelijk maar het schijnt daar wel de realiteit te zijn .
Ja veel geweld en gangoorlogen maar 8 lijken coor zogenaamde verkrachters is natuurlijk bs
  woensdag 16 juni 2010 @ 00:18:41 #251
38396 mazaru
pi_82864302
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die huurmoordenaar is een pion van de Peruaanse autoriteiten. Hij heeft de opdracht vriendjes te worden met Joran en uit te vogelen wat het werkelijke verhaal achter de verdwijning van Natalee is....
Welnee, hij maakt onderdeel van de volgende undercover uitzending van Peter R. de Vries.
pi_82864327
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:16 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja veel geweld en gangoorlogen maar 8 lijken coor zogenaamde verkrachters is natuurlijk bs
Ja, dat lijkt mij ook niet aan de orde van de dag. Eerder zijn dit soort taferelen te zien bij een gevangenis opstand o.i.d.
pi_82864335
leeft ie nog?
PWBF
pi_82864351
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:19 schreef Nielsch het volgende:
leeft ie nog?
Death man walking... dus ja... nog wel.
pi_82864386
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hmm, indien de FBI voor de financiële middelen zorgt..?? zou het tot de mogelijkheden kunnen behoren..
pi_82864419
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Death man walking... dus ja... nog wel.
Dutroux leeft ook nog. Hoewel in een ander regiem maar wij zijn wel koning overdrijven

[ Bericht 0% gewijzigd door opgebaarde op 16-06-2010 00:35:40 ]
pi_82864628
Wanneer komt moeder Fandersloet nou aan?
  woensdag 16 juni 2010 @ 00:33:37 #259
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_82864740
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:13 schreef Maron het volgende:
Toen J. net gearresteerd was ging er al het gerucht dat er door de inmates een prijs op zijn hoofd gezet was..wie weet wil zijn celmaatje deze klus wel klaren..maakt voor hem toch niet meer uit..hoewel..hij zou wel eens de held van Peru kunnen worden..(pure speculatie hoor)
Dat dus.

Hij zal echt op zijn hoede moeten zijn, zeker als je de bedreigingen aan het adres van de advocaat in acht neemt.
pi_82865045
quote:

Ik heb me net ook even in dit nieuwe personage verdiept, en het kunnen best nog interessante gesprekken worden, tussen Joran en - voor intimi - Hugo. Ze kunnen ervaringen uitwisselen Hugo heeft ook een vrouw gewurgd, de joodse zakenvrouw Myriam Fefer, en dit deed hij met een computersnoer, in haar eigen slaapkamer, die hij was binnengedrongen terwijl haar twee kinderen een verdieping hoger lagen te slapen. Motief: geld. Als ik het goed heb begrepen (met mijn krakkemikkige Spaans) gaat men ervan uit dat Myriams dochter Eva opdracht heeft gegeven voor de moord. Ik denk dat zij een stiefdochter is - Myriam was waarschijnlijk getrouwd met Eva's zeer vermogende vader, die al is overleden. Op deze manier hoopte zij het familiegeld weer terug te krijgen.

Kennelijk weigert Hugo zijn opdrachtgeefster te verraden, en daarmee ligt de zaak nu stil. Zou hij, net als Joran, ook in afzondering zitten uit angst voor een afstraffing door medegevangenen? Rond zijn arrestatie speelde ook zo'n mediacircus.

Nou ja, kortom: Joran en Hugo hebben genoeg om over te babbelen
pi_82865249
Zijn maatjes daar zitten ook in bijzonder regime, nadat hun definitieve straf is vastgesteld gaan die ook op de grote hoop.
  woensdag 16 juni 2010 @ 00:50:44 #263
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_82865278
Ik snap niet dat hij überhaupt nog leeft.......
komt een goudvis bij de dokter,
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
pi_82865370
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:50 schreef Veadige het volgende:
Ik snap niet dat hij überhaupt nog leeft.......
Hij heeft niets daar om zich op te hangen, treinen komen er al helemaal niet.
Hij moet er maar het beste van maken of in hongerstaking.
  woensdag 16 juni 2010 @ 00:58:38 #265
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82865484
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:52 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Gisteren postte hier iemand foto's ,wat ze daar met vrouwen en kindermoordenaars doen
in de gevangenissen .
Klik er NIET op in geval van zwakke maag schreef hij .

Oh dat ziet er lekker uit ja.
  woensdag 16 juni 2010 @ 01:02:00 #266
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_82865579
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:54 schreef sig000 het volgende:

[..]

Hij heeft niets daar om zich op te hangen, treinen komen er al helemaal niet.
Hij moet er maar het beste van maken of in hongerstaking.
Ik bedoel dat hij niet is koudgemaakt.
Al voor zijn laatste slachtoffer, dus in de Holloway tijd.
komt een goudvis bij de dokter,
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
pi_82865692
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:02 schreef Veadige het volgende:

[..]

Die Hollaway's was op zijn 17e en veel geblaat, weinig wol types.
De vader van deze meid is van een ander kaliber.
  woensdag 16 juni 2010 @ 01:06:14 #268
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_82865713
Gelukkig leeft ie nog. Ik zou dit nieuws echt zo erg missen als ie niet meer leeft of als de media er geen aandacht meer aan besteedt.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_82865766
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:02 schreef Veadige het volgende:

[..]

Nou, nou, nou... Ik ben ook geen fan van Peter R, maar zo ver zal hij niet gaan.
pi_82865781
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gelukkig leeft ie nog. Ik zou dit nieuws echt zo erg missen als ie niet meer leeft of als de media er geen aandacht meer aan besteedt.
Misschien tijd om een hobby te gaan zoeken?
pi_82865810
*btw als het mijn dochter was en ik had invloed dan zou ik precies zo reageren als die pa, naar buiten koel en ondertussen zorgen dat die klootzak maximale straf krijgt.
  woensdag 16 juni 2010 @ 01:12:44 #272
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82865870
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
pi_82865951
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:43 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ik heb me net ook even in dit nieuwe personage verdiept, en het kunnen best nog interessante gesprekken worden, tussen Joran en - voor intimi - Hugo. Ze kunnen ervaringen uitwisselen Hugo heeft ook een vrouw gewurgd, de joodse zakenvrouw Myriam Fefer, en dit deed hij met een computersnoer, in haar eigen slaapkamer, die hij was binnengedrongen terwijl haar twee kinderen een verdieping hoger lagen te slapen. Motief: geld. Als ik het goed heb begrepen (met mijn krakkemikkige Spaans) gaat men ervan uit dat Myriams dochter Eva opdracht heeft gegeven voor de moord. Ik denk dat zij een stiefdochter is - Myriam was waarschijnlijk getrouwd met Eva's zeer vermogende vader, die al is overleden. Op deze manier hoopte zij het familiegeld weer terug te krijgen.

Kennelijk weigert Hugo zijn opdrachtgeefster te verraden, en daarmee ligt de zaak nu stil. Zou hij, net als Joran, ook in afzondering zitten uit angst voor een afstraffing door medegevangenen? Rond zijn arrestatie speelde ook zo'n mediacircus.

Nou ja, kortom: Joran en Hugo hebben genoeg om over te babbelen
Hugo Trujillo Ospina staat terecht voor de vermeende misdaad van moord, omdat, door middel van een DNA-test bleek dat zijn bloed werd gevonden op plaats delict.
  woensdag 16 juni 2010 @ 01:17:36 #274
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_82865975
quote:

Die presentatrice moeten ze hangen. Tering, ga bij de politie als je mensen zo wil ondervragen. Belachelijke televisie. uiteraard amerikaans.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_82866113
The lawyer of Dutch citizen Joran van der Sloot, who is on trial for the murder of young Peruvian Stephany Flores, announced today his decision to abandon the case.

Máximo Altez reported that he is quiting to defend van der Sloot due to the family problems that it has caused. He said he has also received many threatening emails and has stated that at this point in his career he does not want to deal with such a situation.

It is unknown at the moment who will assume van der Sloot’s defence.

Luis Garcia, spokesman for the Superior Court in Lima announced that Judge Carlos Morales will be in charge of the proceedings against van der Sloot in Peru.

The Dutchman addmited having killed Peruvian Stephany Flores on May 30th in the hotel room where he was staying in Lima.

He is also the main suspect in the 2005 disappearance of American teenager Natalee Holloway in Aruba, a case that remains open to this day.

Van der Sloot told police he killed Flores after he received a threatening email about Holloway’s case that Flores saw on his laptop. He stated that after telling the girl some details of the story she reacted by hitting him on the head, which caused him to respond in violence.

Flores’s body showed strong blows to the face and head as well as bruises all over her body .

Van der Sloot was sent to the Prevention Pavilion at the Miguel Castro Castro prison where he remains secluded from the rest of the inmates.

http://www.thepulse.cl/2010/06/15/van-der-sloots-lawyer-quits/
pi_82866194
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:17 schreef klaasdj het volgende:

[..]

Die presentatrice moeten ze hangen. Tering, ga bij de politie als je mensen zo wil ondervragen. Belachelijke televisie. uiteraard amerikaans.
Gelukkig is ze totaal niet suggestief.
pi_82866439
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:33 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Gelukkig is ze totaal niet suggestief.
Als ze in Peru klaar met 'm zijn dan wachten ze in de USA. Voorlopig heeft ie al 2 vriendjes en eigen cel.
pi_82866535
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:54 schreef sig000 het volgende:

[..]

Als ze in Peru klaar met 'm zijn dan wachten ze in de USA. Voorlopig heeft ie al 2 vriendjes en eigen cel.
Je moet het hem nageven. Hij doet het beter dan de gemiddelde TS uit R&P
pi_82866785
Als Joran niet zo'n raar karakter had, was het waarschijnlijk een talentvolle jongen.
pi_82867127
Nu verwacht ik toch wel een beetje een redelijke film over Joran met tenminste enkele bekende acteurs binnen een jaar te kunnen grabbelen uit de 5 euro bak bij de FRS.
pi_82867406
En wie zou Joran dan spelen?
PWBF
  woensdag 16 juni 2010 @ 07:17:53 #282
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_82867566
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 02:26 schreef sig000 het volgende:
Als Joran niet zo'n raar karakter had, was het waarschijnlijk een talentvolle jongen.
zwaar verslaafd aan gokken, lustmoordenaar en agressieve razernij die uitmond in moord vind ik niet talentvol.
En blijkbaar is hij heel veel geld verloren aan dat pokeren door zijn onbeheersbare impulsiviteit
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_82867935
quote:
Joran in de uitverkoop
AMSTERDAM - Modewinkel Tip de Bruin aan de Nieuwendijk heeft een speciale Joran van der Sloot-etalage ingericht. Eén van de etalagepoppen is een kogelvrij vest aangedaan, zijn handen zijn geboeid en er hangt een balkje voor zijn ogen. Op de grond liggen pokerfiches.

„Het is een etalage met een knipoog”, zegt eigenaar Piet de Bruin. Op de achtergrond hangt een Peruaanse vlag en overal slingeren valse dollarbiljetten in het rond. Aan de enkel van de etalagepop is een ketting met bal bevestigd. De Bruin erkent dat het op het randje is. „Het is natuurlijk verschrikkelijk wat die jongen heeft gedaan. Dat is niet goed te praten.”

De ondernemer wil juist wat ludieks met zijn etalage doen. Het kogelvrije vest heeft hij voor twee weken kunnen lenen van de dumpwinkel
Bron: telegraaf.nl
  woensdag 16 juni 2010 @ 08:13:37 #284
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_82868109

Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_82868129
vrijwel weinig medianieuws meer, nu komt het dus op analyse aan

er zijn hier mensen die dankzij joran in peru, het ouwe verhaal van natalee weer eens gaan doorlopen.
dat doen ook veel mensen in peru. dat komt joran niet ten goed geloof ik

dus in volgende hoofdstuk voor mij part joran , de analyse

we krijgen waarschijnlijk komende dagen , veel bekende van joran voor de beeldbuis
de aankomst van de killermoeder misschien en zo gaan we waarschijnlijk weer over tot de orde van de dag
  woensdag 16 juni 2010 @ 08:29:26 #286
189978 controlaltdelete
pi_82868303
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 08:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Is dit serieus de etalage van Tip? Best zieke humor.

Verder vind ik die Beth Holloway een geldwolf. Al die interviews vangt ze vet geld voor. En dan nog dat boek wat ze over Natalee geschreven heeft, waar je dik ¤ 22 voor moet neerleggen. Ik vind het nogal een prijs voor een boek. Inmiddels heeft ze haar plastische chirurg en haar 2e huis van deze inkomsten betaald . Dat haar Natalee zo'n vroom meisje was als ze ons wil laten denken klopt ook niet.
pi_82868362
zal ook eens een linkje plaatsen,

hier een kijkje in een andere kamer in het hotel samen met foxnews

pi_82868377
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 07:59 schreef peesmaker het volgende:

[..]

Bron: telegraaf.nl
Al die bontkraagjes die daar komen vinden dat natuurlijk geweldig.
  woensdag 16 juni 2010 @ 08:43:18 #289
163094 Ladidadida
pi_82868530
quote:
Rechter buigt zich over rechtmatigheid arrestatie Joran
LIMA/AMSTERDAM - Komende vrijdag zal Joran van der Sloot worden voorgeleid aan de rechter. Naar verwachting zal de rechter, de voormalige anticorruptiemagistraat Carlos Morales Córdova, beslissen of het voorarrest van Van der Sloot zal worden verlengd. Omdat er door internationale experts vraagtekens zijn gezet over de vraag of de arrestatie en overlevering vanuit Chili naar Peru rechtmatig verlopen is zal de rechter zich waarschijnlijk ook over die vraag buigen.
Ik ben heel benieuwd...
pi_82868928
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 08:43 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd...
de laatste kans om te ontsnappen lijkt mij
pi_82868967
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 08:43 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd...
volgens mij was het niet gearresteerd maar in bijzondere huisarest geplaatst
geloof nooit dat joran na vrijdag een vrij man is
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:07:24 #292
163094 Ladidadida
pi_82869024
Waarschijnlijk is dit alleen zodat mensen ophouden te mekkeren over die arrestatie e.d., en ze daarna weer verder kunnen met de zaak.
pi_82871066
Uri Geller
pi_82871073
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:03 schreef plonsplons het volgende:

[..]

volgens mij was het niet gearresteerd maar in bijzondere huisarest geplaatst
geloof nooit dat joran na vrijdag een vrij man is
Het zou wel een spectaculaire wending zijn En dát zou in deze zaak dan wel weer kloppen, op een bepaalde manier.

Maar ik geloof er ook niet zo in. Of die arrestatie en uitlevering nou onrechtmatig zijn verlopen of niet, Amerika staat grommend en blaffend op de achtergrond - nog even los van het wraaklustige Peruaanse publiek - dus het moet wel héél gek lopen, wil de Peruaanse rechter Joran laten lopen op grond van een vormfout. Ik vraag me ook af in hoe verre Nederland (Buitenlandse Zaken) zich hiermee bemoeit. Ik heb niet de indruk dat Joran in Peru omringd wordt door juridische experts, bovendien mag hij zich alleen laten bijstaan door een Peruaanse advocaat. Maar goed, op de ambassade zullen ze het er wel druk mee hebben.

En misschien dat moedertje Van der Sloot de afgelopen week tóch iets anders heeft gedaan dan de 'stroom telefoontjes' beantwoorden. Als mijn zoon in een Peruaanse folterkelder zat opgesloten, zou ik al mijn contacten wel aanboren
  woensdag 16 juni 2010 @ 10:36:19 #295
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82871446
Hopelijk blijft ie de komende 35 jaar mooi achter slot en grendel in Peru.
pi_82871466
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 06:32 schreef Nielsch het volgende:
En wie zou Joran dan spelen?
Aangezien hij inmiddels een internationale beruchtheid heeft en de USA over het algemeen lekker veel drama, cliché's en goede acteurs in hun producties gooien, draag ik hierbij Leonardo di Caprio voor...ik zie qua uiterlijk ook wel enige overeenkomsten.
pi_82871560
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:25 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Het zou wel een spectaculaire wending zijn En dát zou in deze zaak dan wel weer kloppen, op een bepaalde manier.

Maar ik geloof er ook niet zo in. Of die arrestatie en uitlevering nou onrechtmatig zijn verlopen of niet, Amerika staat grommend en blaffend op de achtergrond - nog even los van het wraaklustige Peruaanse publiek - dus het moet wel héél gek lopen, wil de Peruaanse rechter Joran laten lopen op grond van een vormfout. Ik vraag me ook af in hoe verre Nederland (Buitenlandse Zaken) zich hiermee bemoeit. Ik heb niet de indruk dat Joran in Peru omringd wordt door juridische experts, bovendien mag hij zich alleen laten bijstaan door een Peruaanse advocaat. Maar goed, op de ambassade zullen ze het er wel druk mee hebben.

En misschien dat moedertje Van der Sloot de afgelopen week tóch iets anders heeft gedaan dan de 'stroom telefoontjes' beantwoorden. Als mijn zoon in een Peruaanse folterkelder zat opgesloten, zou ik al mijn contacten wel aanboren
Officieel had hij bezwaar kunnen aantekenen tegen uitzetting maar dat had hij dan in Chili moeten doen .
Dat had hij zelfs kunnen rekken tot aan het Chileense hooggerechtshof.
De strafkamer van het hof had zich dan moeten buigen over de uitlevering en er had dan
ook al een aanklacht in Peru moeten zijn tegen Joran .
Maar Chili kan iemand ook als ongewenste vreemdeling over de grens zetten en dan sta je in Peru
pi_82871811
In zijn bekentenis heeft Joran wel meteen de vinger op de zere plek gelegd:
quote:
Het duurde nog een uur voordat de politie mijn taxi onderschepte. Ze reden me in een particuliere wagen naar de Migratiedienst in Santiago. Ze legden uit dat ik niet gearresteerd was, dat ik mocht doen wat ik wilde. Ik gebruikte de computer en at. Totdat ik te horen kreeg dat Peru om mijn uitlevering vroeg.

Ik zei dat ik niet akkoord was, dat ik met een advocaat wilde praten. Ze zeiden me dat ik daarover niks te vertellen had. Dat het een beslissing van de regering was.
Ik vroeg of ik niet aan Nederland kon worden uitgeleverd. Dat zouden ze bekijken. Daarna herhaalden ze dat ik niet gearresteerd was, maar dat ze me wegens een beslissing van hogerhand het land zouden uitzetten, naar Peru.
Is het trouwens niet raar dat hij 'niet gearresteerd' was? Wat was hij dan wel?

Edit: ik zie het hierboven al staan: hij was in 'bijzonder huisarrest' geplaatst.
pi_82871872
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:45 schreef Nadine26 het volgende:
In zijn bekentenis heeft Joran wel meteen de vinger op de zere plek gelegd:
[..]

Is het trouwens niet raar dat hij 'niet gearresteerd' was? Wat was hij dan wel?
Hij was "aangehouden".
pi_82872052
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:46 schreef Felixa het volgende:

[..]

Hij was "aangehouden".
Ja, duidelijk

In het Nederlandse rechtssysteem zou Joran waarschijnlijk een goede kans maken: geen advocaat, uitlevering zonder toestemming en (volgens NRC, meteen al de dag na de uitzetting) niet volgens de regels - hier komen mensen weg met kleinere vormfoutjes. Maar ja, Peru...
pi_82872115
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:36 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Aangezien hij inmiddels een internationale beruchtheid heeft en de USA over het algemeen lekker veel drama, cliché's en goede acteurs in hun producties gooien, draag ik hierbij Leonardo di Caprio voor...ik zie qua uiterlijk ook wel enige overeenkomsten.
Leonardo is 1.85 cm..komt ie een stukkie tekort..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')