abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82830629

Joran in betere tijden.

Joran wordt verdacht van de moord op Stephany Flores.
Ook denkt men dat hij iets te maken heeft met de mysterieuze verdwijning van Natalee Holloway.

Momenteel lijkt Joran in deze uithoek van onze planeet zijn kaartjes te leggen.

Aankomst in Castro Castro

Op de foto in Castro Castro

En hier weer verder!!

Vorige belangrijke Joran topics:
Joran van der Sloot: gringo assassino! #42
Joran van de Sloot: heeft een mooi appartement. #41
Joran van de Sloot: Natalee vs Stephany #40
Joran van der Sloot: De Coño Killer #39
Joran van der Sloot en zijn eerste dagen in Castro Castro #38
Joran van der Sloot: Samenzweerders verzamelt u! #37
Joran van de Sloot: vuilnis naar z'n hoofd #36
Joran van der Sloot: Met diepe wallen #35
Joran van der Sloot #34: De groeten uit Castro Castro
Joran van der Sloot #33 - Waar steeds meer boven water komt
Joran van der Sloot #32 - Met nieuwe beelden uit het hotel
Joran van der Sloot: Moord of doodslag? #31
Joran van der Sloot: Naar Castro Castro? # 30
Joran van der Sloot; wachten op meer nieuws, deel 29
Joran van der Sloot; Op naar verklaring drie #28
Joran van der Sloot; Joran slaat doorrr #27
Joran van der Sloot; van baasje tot haasje #26
Joran van der Sloot; heeft bekend #25
Joran van der Sloot; heeft bekend #24
Joran van der Sloot; Troubles In Peru #23
Joran van der Sloot is het haasje, #22
Joran van der Sloot is even niet het baasje #21
Joran van der Sloot is het haasje #20
Joran van der Sloot opgepakt #19
Joran van der Sloot opgepakt #18
Joran van der Sloot opgepakt #17
Joran van der Sloot opgepakt #16
Joran van der Sloot opgepakt #15
Joran van der Sloot opgepakt #14
Joran van der Sloot in de penarie #13
Joran van der Sloot opgepakt #12
Joran van der Sloot opgepakt #11
Joran van der Sloot opgepakt #10
Joran van der Sloot opgepakt #9
Joran van der Sloot opgepakt #8
Joran opgepakt. Deel 7

Laatste nieuws is hier misschien ergens te vinden:
www.correoperu.com.pe
www.aja.com.pe
www.peru21.pe
www.elcomercio.pe
www.larepublica.com.pe
www.peru.com
www.rpp.com.pe

Documenten m.b.t. de afpersing van Beth Twitty
http://www.thesmokinggun.(...)0/0610101joran1.html

Let op, bij het plaatsen van een nieuwsbericht ALTIJD bronvermelding opnemen!

OP van het topic
pi_82830660
Omdat niemand een nieuwe maakt doe ik het maar (voor de eerste keer!).
pi_82830676
Ja, ik wist niet hoe het moest haha
pi_82830828
Ik vind het trouwens wel 'leuk' dat Peru Joran heeft gekregen. Nu moet de VS zuur toekijken (en al helemaal de FBI). Aruba heeft zijn best gedaan... moet ook toekijken. Dit is eigenlijk toch een te bizarre situatie geworden.
pi_82830842
me neither

(maar had verwacht dat degene die het vorige gesloten had, de nieuwe zou aanmaken.....)
pi_82830873
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:12 schreef danilel het volgende:
me neither

(maar had verwacht dat degene die het vorige gesloten had, de nieuwe zou aanmaken.....)
Dat is eigenlijk wel de regel ja.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82830884
quote:
me neither

Ja, ik ook, maar dat gebeurde dus niet.

Is dit al voorbij gekomen? (heb even een nachtje niets gevolgd )

http://www.telegraaf.nl/b(...)n_slang__.html?p=3,1

Niet dat het heel interessant is, maar het is wel een wazig account.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:13:22 #8
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82830885
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:11 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik vind het trouwens wel 'leuk' dat Peru Joran heeft gekregen. Nu moet de VS zuur toekijken (en al helemaal de FBI). Aruba heeft zijn best gedaan... moet ook toekijken. Dit is eigenlijk toch een te bizarre situatie geworden.
hij heeft het peru ook wel een stuk makkelijker gemaakt
pi_82830889
quote:
3/9/2010 12:57:32 PM ( 9 maart)
Pokertime has blocked my account and accused me of chip dumping with a player named Diva002. I think Pokertime is a scam and are stealing my money, luckily I have the videos where you can see this is clearly not the case. My computer records all of my poker games for my own educational purposes so I can go back and review and I have hours of video. I have just under 8500$ on the account and they refuse to unlock it. I hoped someone could help me with this matter and get the word out for no one to play there. You can contact me at: checkmate87@hotmail.com
I am willing to share my emails back and forth with the floormangers there as well and I will go see a family friend who is an attorney on Monday. There is almost never anyone playing on the site except for at the .10/20 cent limits and bellow and they keep putting the blame on Microgaming. I did some research on google and it seems they have been involved in scandals in the past where poker players lost all their bankroll so everyone be aware and DO NOT play on Pokertime. If someone has advice on what I should do and if Diva002 somehow watches this please contact me. I want to know the correct legal steps to take. Thank you. I will upload the videos between me and Diva002
dit email adres staat ook op zijn youtube kanaal.
waarschijnlijk heeft deze video daar tot kort op gestaan. edit. video stond dus op zijn youtube tot kort.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:GGV2piv-3lQJ:www.youtube.com/user/AUAJORANBKK+tSZGNUXPwCM&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&lr=lang_nl

Chip Dumping

Het begrip chip dumping staat voor een situatie tijdens het toernooi waarbij een klant opzettelijk chips aan een andere klant verliest met als doel om de gezamenlijke kansen op een prijs te verhogen. Chip dumping leidt tot permanente verwijdering van alle betroffen accounts van de site en het verlies van het totale prijzengeld.

Bij bewezen gevallen van chip dumping wordt de totale waarde van de verwerkte prijzengelden (berekend op het moment dat er gedumpt werd) over alle OVERGEBLEVEN spelers verdeeld.

[ Bericht 8% gewijzigd door fespo op 15-06-2010 13:21:09 ]
pi_82830893
quote:
me neither

Estafette-fokken?
pi_82830981
Die titel...
pi_82831027
Gepost op Twitter, minuut geleden:
GaNietStemmen: Joran van der Sloot is in de gevangenis om het leven gebracht volgens Peruaanse krant El Comercio http://m.elcomercio.pe/noticia/49517

Ik kan de link niet openen, jullie?
pi_82831047
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:54 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Met dat soort baasjes weten ze wel raad daar ,gisteren postte iemand hier wat foto's wat ze daar zoal met Vrouwen moordenaars doen in de gevangenissen .
Gezien ja. Alleen een beetje een willekeurige foto. Ik kan ook een foto laten zien van de gevolgen van een willekeurige gang war en er dan bij zetten "kijk, dit is hoe ze in LA met scooterklootzakjes afrekenen!".
pi_82831065
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:16 schreef MidnightB00m het volgende:
GaNietStemmen: Joran van der Sloot is in de gevangenis om het leven gebracht volgens Peruaanse krant El Comercio http://m.elcomercio.pe/noticia/49517

Nee. Maar er zit volgens mij wel iets achter.
pi_82831085
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:13 schreef maickeltje het volgende:

[..]

hij heeft het peru ook wel een stuk makkelijker gemaakt
Dat klopt dan wel weer ja. Volgens mij kijken landen als de VS en Aruba toe tot Peru een gigantische fout gaat maken en zij het stokje kunnen overnemen. Of ben ik nou heel negatief
pi_82831100
hier ook niet.
welk twitter account?
pi_82831142
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:17 schreef dpgargoyle het volgende:

[..]

Nee. Maar er zit volgens mij wel iets achter.
Hoe bedoel je, dat de link wel een bestaande pagina is? Maar dat bijvoorbeeld door drukte het momenteel niet weergeven kan worden? Of dat het een nepbericht is.
pi_82831153
Dan zou elcomercio het ook wel groot brengen op z'n eigen site en daar staat niks.
Kortom een vette hoax.
pi_82831174
quote:

Nee krijg 'm ook niet open. Tevens TVP, wat gaan jullie snel man Hebben jullie geen leven?!
pi_82831189
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:19 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, dat de link wel een bestaande pagina is? Maar dat bijvoorbeeld door drukte het momenteel niet weergeven kan worden?
Ja. Denk ik.

Maar dat wil nog helemaal niet zeggen dat het waar is natuurlijk.
pi_82831199
Dit is trouwens de site van elcomercio met alle Joran-nieuwtjes netjes op een rij:

http://elcomercio.pe/caso/caso-joran-van-der-sloot
pi_82831200
quote:

deze dan?
http://m.elcomercio.pe/movil/noticia/495178
pi_82831212
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:15 schreef dpgargoyle het volgende:
Die titel...
nou hoe dan ook joran van der sloot blijft wel leven op internet, was al zo voordat hij dit meisje de das om deed
pi_82831227
quote:

lijkt op een hoax
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:22:03 #25
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82831251
Slechte TT.
The remedy is the experience.
pi_82831252
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:20 schreef Felixa het volgende:
Dit is trouwens de site van elcomercio met alle Joran-nieuwtjes netjes op een rij:

http://elcomercio.pe/caso/caso-joran-van-der-sloot
ja, nog beter!
pi_82831284
Volgens mij was deze nog niet gepost.

De reactie van Uri Geller: hij wilde Joran hypnotiseren voor een tv-programma:

Uit de Spits:
quote:
Uri Geller wilde Joran van der Sloot begin dit jaar hypnotiseren in zijn tv-show De Nieuwe Uri Geller op SBS 6, meldt website mediacourant.nl.

Volgens Geller wilde Van der Sloot de uitnodiging accepteren, maar gooide het management van SBS roet in het eten.

“Iemand van het productieteam had Van der Sloot getraceerd via Facebook. En hij wilde wel meewerken. Maar vanwege allerlei productionele redenen en ook het management van SBS, die hier niet mee door wilde gaan, hebben we het idee laten varen.”

“Tijdens mijn live televisieshow De Nieuwe Uri Geller in Nederland had ik samen met een producer voorgesteld om Joran van der Sloot onder hypnose te brengen om de waarheid proberen te achterlaten. Ik dacht dat dan de verdwijning van Natalee Holloway eindelijk opgelost kon worden“, aldus Geller in Shownieuws.
De bron van de Spits: De Mediacourant
quote:
Uri Geller wilde Joran van der Sloot begin dit jaar hypnotiseren in zijn tv-show De Nieuwe Uri Geller op SBS 6. Volgens Geller wilde Van der Sloot de uitnodiging accepteren, maar gooide het management van SBS roet in het eten. “Iemand van het productieteam had Van der Sloot getraceerd via Facebook. En hij wilde wel meewerken. Maar vanwege allerlei productionele redenen en ook het management van SBS, die hier niet mee door wilde gaan, hebben we het idee laten varen.”
Het idee om Van der Sloot te hypnotiseren kwam van Geller. “Tijdens mijn live televisieshow De Nieuwe Uri Geller in Nederland had ik samen met een producer voorgesteld om Joran van der Sloot onder hypnose te brengen om de waarheid proberen te achterlaten. Ik dacht dat dan de verdwijning van Natalee Holloway eindelijk opgelost kon worden“, zei Geller maandag in Shownieuws.

Een zegsvrouw van SBS 6 benadrukt dat de zender hiermee nooit akkoord wilde gaan. “SBS 6 heeft nooit de intentie gehad om met Joran van der Sloot in zee te gaan. Toen het idee geopperd werd door Uri Geller om Joran van der Sloot te hypnotiseren in De Nieuwe Uri Geller-show, hebben wij dat idee meteen van de hand gewezen.”

Buiten SBS om bleef Geller contact zoeken met Van der Sloot voor een zelfgemaakte documentaire. “Ik hoopte dat het interview en de sessie plaats konden vinden op Aruba“, aldus Geller. “Maar Van der Sloot was in Peru en hij zei tegen ons dat hij daar gestrand was en niet de middelen had om terug te keren naar Aruba. Dus om ervoor te zorgen dat het interview in Aruba afgenomen kon worden heb ik ermee ingestemd om een ticket van Peru naar Aruba te betalen samen met zeshonderd dollar om in onkosten te voorzien.”

Van der Sloot, die in Peru is aangehouden voor de moord op Stephany Flores, beweert nu in een verklaring dat hij 10.000 dollar heeft gekregen van Geller voor informatie over ‘bedrog op internet’. “Alle aantijgingen van Van der Sloot, dat hij extra geld van mij zou hebben gekregen, zijn complete onzin“, zegt Geller.

Geller beloofde de kijkers van SBS 6 begin dit jaar herhaaldelijk een ’spraakmakende act’, maar het kwam er nooit van. Nu blijkt dus waarom. “Ik ben ergens mee bezig. Als het gebeurt, zal er niet alleen in Nederland over worden gepraat, maar misschien wel over de hele wereld“, zei Geller in maart.
You're lost little girl
pi_82831302
gister al
pi_82831343
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:21 schreef plonsplons het volgende:

[..]

nou hoe dan ook joran van der sloot blijft wel leven op internet, was al zo voordat hij dit meisje de das om deed
Bij m'n eerste Joran-topic moet ik toch een goede TT verzinnen.
pi_82831413
Video: interview met een vriend van Joran die hem een "good person" noemt.

http://edition.cnn.com/vi(...)s.cnn?iref=allsearch
pi_82831445
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:24 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Bij m'n eerste Joran-topic moet ik toch een goede TT verzinnen.
komma moordenaar had voor mij ook gemogen
pi_82831490
Haha volgens mij is het ook een HOAX... kan de link echt niet openen en bovendien zou het dan wel tussen die samenvatting staan.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:27:37 #33
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_82831522
Wtf nu is ie weer vermoord het moet niet gekker worden =)
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_82831603
Over dat stuk dat SBS6 hem op facebook benaderde:

Goh, weten we ook weer wie hem het berichtje stuurde wat begon met "Hee mongooltje..." Het was Uri!
pi_82831630
Dat Uri-verhaal vind ik sowieso nergens over gaan.
pi_82831633
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
Wtf nu is ie weer vermoord het moet niet gekker worden =)
het is toch al pasen geweest ???
pi_82831812
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:25 schreef Felixa het volgende:

Deze discussie al eens met iemand anders gehad. Als ik jou een week zou kennen. Lekker pokeren samen, whatever. En jij pleegt na die week een moord, kan ik jou, zoals ik jou ken uit die week ervoor, best een "good person" vinden.
pi_82831841
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:26 schreef plonsplons het volgende:

[..]

komma moordenaar had voor mij ook gemogen
Onschuldig tot het tegendeel is gebleken! ( )
pi_82831915
Waarom wou Joran trouwens alle interviews etc. op Aruba houden?
pi_82831921
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:34 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Deze discussie al eens met iemand anders gehad. Als ik jou een week zou kennen. Lekker pokeren samen, whatever. En jij pleegt na die week een moord, kan ik jou, zoals ik jou ken uit die week ervoor, best een "good person" vinden.
Ja inderdaad, wat een gast. Wel wrang is de facebook tekst vind ik. I'm going to Peru to live their (z'n engels is niet zo goed blijkt) I'm done with Aruba.

Denk dat 'ie nu ook al done is met Peru!!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:37:51 #41
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82831926
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:35 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Onschuldig tot het tegendeel is gebleken! ( )
Uiteraard, maar deze mafketel wordt in deze TT de hemel in geprezen.
pi_82831975
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:37 schreef MidnightB00m het volgende:
Waarom wou Joran trouwens alle interviews etc. op Aruba houden?
omdat aruba zo zijn eigen corrupte elementen heeft en alles beter dan in peru
pi_82832090
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:34 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Maar als je het filmpje kijkt, zie je dat deze vriend wel wist over de Natalee Holloway-zaak en er ook met Joran over heeft gesproken. Dus hij wist wel dat ie niet helemaal zuiver op de graat was.
Maar Joran heeft hem vast met zijn charme weten te overtuigen.

Deze zin vond ik ook wel mooi van Nancy Grace als die vriend zegt dat hij nooit voor zijn eigen veiligheid heeft gevreesd:
I guess it`s because you weren`t a young girl high on a date rape drug.
Wat een mens is het toch ook.
pi_82832118
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:39 schreef plonsplons het volgende:

[..]

Peru als droomvakantiebestemming staat ook niet meer zo lekker op de kaart Maar daar horen we de Peruanen niet over klagen - was op Aruba destijds wel anders
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:46:28 #46
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82832241
quote:

OMG, wat een vaag persoon! Hij vond Joran wel een 'cool guy'
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82832265
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:43 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Peru als droomvakantiebestemming staat ook niet meer zo lekker op de kaart Maar daar horen we de Peruanen niet over klagen - was op Aruba destijds wel anders
Ik stel m'n Peru-reis ook maar even uit als Nederlander zijnde. Het is wel een mooi land.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:47:26 #48
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82832280
[img]http://www.ad.nl/static/FOTO/pe/15/2/8/media_xl_155093.jpg?20100615132909[/img]

Zie de triestheid.

edit: fok faalt.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:47:41 #49
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82832298
- knip -
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82832302
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:37 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja inderdaad, wat een gast. Wel wrang is de facebook tekst vind ik. I'm going to Peru to live their (z'n engels is niet zo goed blijkt) I'm done with Aruba.

Denk dat 'ie nu ook al done is met Peru!!
Ben benieuwd of hij nog wat voor elkaar krijgt daar..
pi_82832481
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:39 schreef plonsplons het volgende:

[..]

Ja oké, maar ook nog voor de moord op Stephany... terwijl hij dus al 2 jaar zijn koffiezaak in Thailand had.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2010 @ 13:52:47 #52
135305 beequeen
Lost.
pi_82832482
quote:

Toen had hij ook al zo'n rotkop.

Wat een klote TT.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_82832529
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
grootgebruiker!
pi_82832548
Mijn TT zou zijn: Wanneer rijdt Joran zijn eerste Elfstedentocht?
pi_82832630
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:15 schreef dpgargoyle het volgende:
Die titel...
Inderdaad: Verzoekje TS:

Kan je de titel niet veranderen in : Een idioot, een mythe, een legende, een killer?
pi_82832684
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:56 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Kan je de titel niet veranderen in : Een idioot, een mythe, een legende, een killer?
Of: Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me
pi_82832701
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:57 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Of: Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me
Die is goed!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:00:27 #58
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82832791
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat een klote TT.
Waarom worden sommige meiden en gasten toch aangetrokken door die Joran?
pi_82832852
quote:

[..]

een onschuldige,een verkeerde opvoeding , een mistap, een moordenaar
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2010 @ 14:02:54 #60
135305 beequeen
Lost.
pi_82832907
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:00 schreef SemperSenseo het volgende:

Waarom worden sommige meiden en gasten toch aangetrokken door die Joran?
Dat is mij dus ook een raadsel. Ik zou met een grote boog om hem heen lopen.
― Mark Twain
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:03:06 #61
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82832916
quote:

[..]

Kan je de titel niet veranderen in : Een idioot, een mythe mislukkeling, een legende, een killer?
Zo is 'ie beter
pi_82833008
Het topic is over een uur toch al weer vol.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:04:51 #63
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82833017
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat is mij dus ook een raadsel. Ik zou met een grote boog om hem heen lopen.
Toch schijnt het dat veel jonge vrouwen zich aangetrokken voelden naar Joran.

So far with the 'woman instincts'
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2010 @ 14:07:26 #64
135305 beequeen
Lost.
pi_82833115
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:04 schreef SemperSenseo het volgende:

Toch schijnt het dat veel jonge vrouwen zich aangetrokken voelden naar Joran.

So far with the 'woman instincts'
Vrouwen schrijven ook met moordenaars die op "death row" zitten en trouwen er zelfs mee. Stapelgek.
― Mark Twain
pi_82833287
Ben geen jonge vrouw: Joran valt bij mij in de categorie: lulletje lampekatoen, 12 ambachten 13 ongelukken of zoiets.
pi_82833293
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

Vrouwen schrijven ook met moordenaars die op "death row" zitten en trouwen er zelfs mee. Stapelgek.
ze zijn natuurlijk allemaal te redden , met wat liefde en genegenheid

en wat flinke oogkleppen op voor de werkelijkheid
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:11:33 #67
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_82833316
komt omdat vrouwen dat soort mannen spannender vinden dan die good guys die elke dag braaf naar kantoor gaan en dan 's avonds voor de tv hangen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_82833358
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:10 schreef MargrietV het volgende:
Ben geen jonge vrouw: Joran valt bij mij in de categorie: lulletje lampekatoen, 12 ambachten 13 ongelukken of zoiets.
laten we hopen dat hij nog maar 2 ongelukjes heeft gehad gewoon pech hebben zou joran zeggen
pi_82833643
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:
komt omdat vrouwen dat soort mannen spannender vinden dan die good guys die elke dag braaf naar kantoor gaan en dan 's avonds voor de tv hangen.
Zo spannend is hij nu niet meer
pi_82833720
mooie TT
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:24:13 #71
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82833879
quote:
Tja, als je continu pokeren met af en toe een moord, onder die noemer 'spannend' schaart

Kijk die Joran is/was gewoon een patsertje, maar blijkbaar zijn er vrouwen die daar intrappen
pi_82833894
quote:
Ik heb zo mijn twijfels bij de geestelijke gesteldheid van dit soort vrouwen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82833924
die TT
Ben benieuwd of Joran zich met een houdini act uit deze situatie kan wurmen.
pi_82833948
Wat ik me trouwens afvraag: dat ferarie horloge (waarde 7000 $) aan de taxichaufeurs gegeven, zou dat niet van dat meisje geweest zijn?
Een horloge had ze aan dat heb ik gezien bij beelden van camera pokertafel

Als hij nu zulke geldproblems had dan had hij dat toch al lang verpatst voor de moord
Tenminste dat lijkt mij logisch.
pi_82833972
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:24 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Tja, als je continu pokeren met af en toe een moord, onder die noemer 'spannend' schaart

Kijk die Joran is/was gewoon een patsertje, maar blijkbaar zijn er vrouwen die daar intrappen
Joran had toch zo'n hele clan met matti's waarin ze alle discotheken/casino's op Aruba afgingen? Haha where are they now?
pi_82833980
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Ja ze zullen al strafbare feiten bij elkaar optellen
Moord
Beroving
Vluchten
Toedienen van GHB
Documenten vervalsen
Ontkennen van gepleegde daden.
Land binnen komen zonder aan te geven hoeveel geld hij bij zich had .
Dat is wel heel kort door de bocht .
- Toedienen van GHB lijkt me niet te bewijzen (puur speculatief)
- Documenten vervalsen (Wel erg ver gezocht als het om die handtekening/paraaf kwestie gaat)
- Ontkennen van gepleegde daden (voor zover ik weet is dat niet strafbaar, ontkennen zorgt meestal voor een hogere straf, maar Joran heeft alles bekend).
- Land binnen komen zonder aan te geven hoeveel geld hij bij zich had (Is er wat van de 25k terug gevonden of moeten we op Joran zijn woord vertrouwen??)
Get it and Bet it
pi_82834087
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:26 schreef pipilangkousje het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag: dat ferarie horloge (waarde 7000 $) aan de taxichaufeurs gegeven, zou dat niet van dat meisje geweest zijn?
Een horloge had ze aan dat heb ik gezien bij beelden van camera pokertafel

Als hij nu zulke geldproblems had dan had hij dat toch al lang verpatst voor de moord
Tenminste dat lijkt mij logisch.
Ik denk het niet... hij wou het horloge toch ook weer terug zodra hij de rest post $$ had overgemaakt?
pi_82834133
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:24 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Patser zeker , dat Ferrari horloge was ook belangrijk om
daar in de casino's de tegenstanders mee te imponeren.
Maar een neppert koop je in Thailand al voor 69 euro
pi_82834233
Beetje ziek misschien maar als ik Joran gewoon normaal hoor praten, en beetje zijn foto's zie komt hij gewoon als een symphatiek persoon op me over. Zelfde interesses (niet te letterlijk nemen ), zelfde muziekstijl etc, dat is misschien ook wat me zo aantrekt in deze zaak. Dat een jongen die zo tot mijn vriendenkring zou kunnen behoren, tot dit soort zieke moorden in staat is. Dat hij een pathologische leugenaar zou zijn vind ik trouwens ook een beetje overdreven weer, dat hij veel liegt in zijn bekentenissen betekent niet dat hij dat altijd doet, alleen als hij in het nauw gedreven is, is liegen natuurlijk vaak de enige uitweg. Maar begrijp me niet verkeerd, wat hij heeft gedaan is nooit goed te praten.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:35:11 #80
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82834256
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:26 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Joran had toch zo'n hele clan met matti's waarin ze alle discotheken/casino's op Aruba afgingen? Haha where are they now?
Ik denk (hoop) dat die zich diep schamen en zich afvragen met wie ze optrekken
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:37:37 #81
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82834343
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:34 schreef Roscovitch het volgende:
Beetje ziek misschien maar als ik Joran gewoon normaal hoor praten, en beetje zijn foto's zie komt hij gewoon als een symphatiek persoon op me over. Zelfde interesses (niet te letterlijk nemen ), zelfde muziekstijl etc, dat is misschien ook wat me zo aantrekt in deze zaak. Dat een jongen die zo tot mijn vriendenkring zou kunnen behoren, tot dit soort zieke moorden in staat is. Dat hij een pathologische leugenaar zou zijn vind ik trouwens ook een beetje overdreven weer, dat hij veel liegt in zijn bekentenissen betekent niet dat hij dat altijd doet, alleen als hij in het nauw gedreven is, is liegen natuurlijk vaak de enige uitweg. Maar begrijp me niet verkeerd, wat hij heeft gedaan is nooit goed te praten.
You must be kidding, toch?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:41:03 #82
189978 controlaltdelete
pi_82834455
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:34 schreef Roscovitch het volgende:
Beetje ziek misschien maar als ik Joran gewoon normaal hoor praten, en beetje zijn foto's zie komt hij gewoon als een symphatiek persoon op me over. Zelfde interesses (niet te letterlijk nemen ), zelfde muziekstijl etc, dat is misschien ook wat me zo aantrekt in deze zaak. Dat een jongen die zo tot mijn vriendenkring zou kunnen behoren, tot dit soort zieke moorden in staat is.
Ted Bundy was ook een charmante en vriendelijke man in omgang vond haast iedereen, maar bleek evengoed een serial killer te zijn. Hij heeft iets van 30 vrouwen afgemaakt als ik het goed heb. Tig vrouwen vonden hem woest aantrekkelijk en tijdens zijn proces is hij dan ook getrouwd. Zo zie je maar weer hoe men zich in mensen kan vergissen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_82834492
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:26 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Dat is wel heel kort door de bocht .
- Toedienen van GHB lijkt me niet te bewijzen (puur speculatief)
- Documenten vervalsen (Wel erg ver gezocht als het om die handtekening/paraaf kwestie gaat)
- Ontkennen van gepleegde daden (voor zover ik weet is dat niet strafbaar, ontkennen zorgt meestal voor een hogere straf, maar Joran heeft alles bekend).
- Land binnen komen zonder aan te geven hoeveel geld hij bij zich had (Is er wat van de 25k terug gevonden of moeten we op Joran zijn woord vertrouwen??)
Ghb kunnen ze denk ik wel terugvinden ( in haar bloed )
Hij wilde een valse handtekening zetten onder zijn bekentenis
Hij kwam eerst met een verhaal aan over gangsters op zijn hotel kamer
ik weet niet wat ze hem allemaal ten laste gaan leggen maar het zal wel een heel lijstje zijn.
pi_82834582
Ik vind Joran nu best leuk om te zien, vroeger had hij echt zo'n puberkoppie. Moet 'ie alleen wel zijn mond dicht houden. Want wat hij bij Peter R allemaal in de auto allemaal over vrouwen zei tegen Patrick
pi_82834675
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:37 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

You must be kidding, toch?
Neuh waarom? Zoals Joran en Patrick vd Eem ook met elkaar praten in die reportage is ook ongeveer vergelijkbaar met hoe dat er bij ons aan toe gaat. Behalve dat wij dan niet aan het discussiëren zijn hoe we het beste hoertjes uit Thailand kunnen importeren en ondertussen een snuif cocaine nemen natuurlijk Ik vind Joran oprecht helemaal niet verkeerd over komen als ik hem hoor praten (tuurlijk is hij respectloos tegen vrouwen maar alsof jij nooit een meisje slet hebt genoemd als ze zich ook zo gedraagt?). Pas als je weet waar hij verder allemaal toe in staat is zou ik er niks meer mee te maken willen hebben.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:50:55 #86
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82834789
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ted Bundy was ook een charmante en vriendelijke man in omgang vond haast iedereen, maar bleek evengoed een serial killer te zijn. Hij heeft iets van 30 vrouwen afgemaakt als ik het goed heb. Tig vrouwen vonden hem woest aantrekkelijk en tijdens zijn proces is hij dan ook getrouwd. Zo zie je maar weer hoe men zich in mensen kan vergissen.
Tedy Bundy was zuiver een psychopaat (Joran misschien ook). Psychopaten kunnen heel aardig overkomen en vleiend gedrag vertonen. Maar ze vertonen daarnaast ook een gebrek aan empathie en patserig gedrag: narcistisch, egoïstisch, oppervlakkig. Daar herken je ze aan. Tja je kunt zo’n iemand erg charmant vinden, maar om er nou verliefd op te worden of vrienden mee te zijn, dat gaat erg ver
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:57:38 #87
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82835056
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:48 schreef Roscovitch het volgende:

[..]

Neuh waarom? Zoals Joran en Patrick vd Eem ook met elkaar praten in die reportage is ook ongeveer vergelijkbaar met hoe dat er bij ons aan toe gaat. Behalve dat wij dan niet aan het discussiëren zijn hoe we het beste hoertjes uit Thailand kunnen importeren en ondertussen een snuif cocaine nemen natuurlijk Ik vind Joran oprecht helemaal niet verkeerd over komen als ik hem hoor praten (tuurlijk is hij respectloos tegen vrouwen maar alsof jij nooit een meisje slet hebt genoemd als ze zich ook zo gedraagt?). Pas als je weet waar hij verder allemaal toe in staat is zou ik er niks meer mee te maken willen hebben.
1) Blijkbaar ligt jouw drempel hoe snel jij iemand rekent tot vriend erg laag;
2) Zoals je ziet in de reportage is zijn gedrag is erg oppervlakkig en op imago gericht, geen goed teken;
3) Iemand rekenen tot vriend, dan speelt niet zijn praten en 'coole' voorkomen een rol maar zijn daden.

Joran in de rapportage voldoet daar gewoon niet aan. Ik heb ook wel 'ns met dit soort jongens gepraat (geen moordenaars!), ze doen heel cool en praten joviaal, maar vind ze altijd heel leeg en oppervlakkig overkomen. Niet de soort gasten die ik snel tot mijn vriendenkring reken
pi_82835242
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:48 schreef Roscovitch het volgende:

[..]

Jij vind Joran dus best een "good guy".
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:02:32 #90
189978 controlaltdelete
pi_82835262
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:50 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Tedy Bundy was zuiver een psychopaat (Joran misschien ook). Psychopaten kunnen heel aardig overkomen en vleiend gedrag vertonen. Maar ze vertonen daarnaast ook een gebrek aan empathie en patserig gedrag: narcistisch, egoïstisch, oppervlakkig. Daar herken je ze aan. Tja je kunt zo’n iemand erg charmant vinden, maar om er nou verliefd op te worden of vrienden mee te zijn, dat gaat erg ver
Ben ik niet helemaal met je eens. Omdat psychopaten dat aardige en vleiende gedrag vertonen heeft een ander het juist niet door dat je met een psychopaat te maken hebt, want dit kunnen ze juist goed verbergen.
Wat betreft Bundy: hij trouwde tijdens zijn proces, zijn vrouw wist dus verdomd goed waar haar aanstaande van beschuldigt werd en op werd veroordeeld. Evengoed trouwde ze met hem en kregen nog een kind ook. Dan zou ze toch wel iets voor die man hebben gevoeld lijkt me en verliefd zijn geweest?

Of VdS daadwerkelijk bij deze psychopaten hoort? Ik heb geen idee, ik zou wel graag eens een psychiatrisch rapport over hem willen lezen.
pi_82835297
quote:
Vrijdag is best snel
pi_82835417
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Of VdS daadwerkelijk bij deze psychopaten hoort? Ik heb geen idee, ik zou wel graag eens een psychiatrisch rapport over hem willen lezen.
Hij gaat psychisch onderzocht worden daar. En aangezien ze daar strooien met informatie zal het mij niet verbazen dat je na dat onderzoek het 2 dagen later weet.
pi_82835553
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:03 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Vrijdag is best snel
Ja wat zou dat precies inhouden? Het echte proces kan dat nog niet zijn...
pi_82835556
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:03 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Vrijdag is best snel
Ja .. ach ik zal het vertalen niet meer aan de kaak stellen ....

maar er is een rechter aangesteld die gaat bepalen wat er nog verder onderzocht moet worden en wat dan wel of niet moet worden meegenomen in de aanklacht. In het artikel in peru21 staat trouwens dat hij daar niet later dan vrijdag mee zal beginnen.
Is dus nog niet DE rechtzaak.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:09:40 #95
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82835579
quote:
Joran vrijdag voor de rechter

LIMA - Joran van der Sloot verschijnt aanstaande vrijdag voor de Peruaanse rechter. Voormalig anti-corruptiemagistraat Carlos Morales Córdova zal de zaak voorzitten. Volgens de nieuwssite Peru21.pe zou César Nakazaki de nieuwe advocaat van de Nederlander zijn. Andere bronnen melden echter dat de Amerikaanse raadsman Joseph Tacopina, die Joran bijstond in de Holloway-zaak, naar Peru komt.
Complete nieuwsartikel op website van AD »
pi_82835615
quote:
die vader ruikt bloed !!!
zal de rechter joran genoeg straf geven om de vader tot bedaren te brengen ??
pi_82835726
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:09 schreef sesame het volgende:

[..]

Ja .. ach ik zal het vertalen niet meer aan de kaak stellen ....

maar er is een rechter aangesteld die gaat bepalen wat er nog verder onderzocht moet worden en wat dan wel of niet moet worden meegenomen in de aanklacht. In het artikel in peru21 staat trouwens dat hij daar niet later dan vrijdag mee zal beginnen.
Is dus nog niet DE rechtzaak.
Oké, thanks... ik schrok me namelijk al een hoedje
pi_82835951
Zou er al beslag liggen op het Pizza tentje van Joran ?
pi_82836000
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:18 schreef zoefbust het volgende:
Zou er al beslag liggen op het Pizza tentje van Joran ?
Dat had ie toch alweer verkocht begin dit jaar?
Las ik ergens in de grote informatiebrij...
pi_82836050
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:44 schreef MargrietV het volgende:
June 14, 2010 | 10:43 PM ET
Joran's lawyer ..Joran's lawyer told us how Joran tried to fake his signature on his confession. I took a look at the signature and it looks like his name is 3 letters long (and it is hardly that !) His lawyer said if you compare to his passport you can see the signature on the confession is very different. His lawyer was hinting to us that Joran did that to give him some room to deny the confession was made by him or was made under duress. He will have a hard time with that one...and, as an aside......on the confession, next to his signature is his fingerprint. The authorities in Aruba make the declarant (here Joran) put his thumbprint next to his signature.

http://gretawire.blogs.foxnews.com/jorans-lawyer/
beetje traag van ze, dat merkte ik in een vorig topic ook al op
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')