abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82831252
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:20 schreef Felixa het volgende:
Dit is trouwens de site van elcomercio met alle Joran-nieuwtjes netjes op een rij:

http://elcomercio.pe/caso/caso-joran-van-der-sloot
ja, nog beter!
pi_82831284
Volgens mij was deze nog niet gepost.

De reactie van Uri Geller: hij wilde Joran hypnotiseren voor een tv-programma:

Uit de Spits:
quote:
Uri Geller wilde Joran van der Sloot begin dit jaar hypnotiseren in zijn tv-show De Nieuwe Uri Geller op SBS 6, meldt website mediacourant.nl.

Volgens Geller wilde Van der Sloot de uitnodiging accepteren, maar gooide het management van SBS roet in het eten.

“Iemand van het productieteam had Van der Sloot getraceerd via Facebook. En hij wilde wel meewerken. Maar vanwege allerlei productionele redenen en ook het management van SBS, die hier niet mee door wilde gaan, hebben we het idee laten varen.”

“Tijdens mijn live televisieshow De Nieuwe Uri Geller in Nederland had ik samen met een producer voorgesteld om Joran van der Sloot onder hypnose te brengen om de waarheid proberen te achterlaten. Ik dacht dat dan de verdwijning van Natalee Holloway eindelijk opgelost kon worden“, aldus Geller in Shownieuws.
De bron van de Spits: De Mediacourant
quote:
Uri Geller wilde Joran van der Sloot begin dit jaar hypnotiseren in zijn tv-show De Nieuwe Uri Geller op SBS 6. Volgens Geller wilde Van der Sloot de uitnodiging accepteren, maar gooide het management van SBS roet in het eten. “Iemand van het productieteam had Van der Sloot getraceerd via Facebook. En hij wilde wel meewerken. Maar vanwege allerlei productionele redenen en ook het management van SBS, die hier niet mee door wilde gaan, hebben we het idee laten varen.”
Het idee om Van der Sloot te hypnotiseren kwam van Geller. “Tijdens mijn live televisieshow De Nieuwe Uri Geller in Nederland had ik samen met een producer voorgesteld om Joran van der Sloot onder hypnose te brengen om de waarheid proberen te achterlaten. Ik dacht dat dan de verdwijning van Natalee Holloway eindelijk opgelost kon worden“, zei Geller maandag in Shownieuws.

Een zegsvrouw van SBS 6 benadrukt dat de zender hiermee nooit akkoord wilde gaan. “SBS 6 heeft nooit de intentie gehad om met Joran van der Sloot in zee te gaan. Toen het idee geopperd werd door Uri Geller om Joran van der Sloot te hypnotiseren in De Nieuwe Uri Geller-show, hebben wij dat idee meteen van de hand gewezen.”

Buiten SBS om bleef Geller contact zoeken met Van der Sloot voor een zelfgemaakte documentaire. “Ik hoopte dat het interview en de sessie plaats konden vinden op Aruba“, aldus Geller. “Maar Van der Sloot was in Peru en hij zei tegen ons dat hij daar gestrand was en niet de middelen had om terug te keren naar Aruba. Dus om ervoor te zorgen dat het interview in Aruba afgenomen kon worden heb ik ermee ingestemd om een ticket van Peru naar Aruba te betalen samen met zeshonderd dollar om in onkosten te voorzien.”

Van der Sloot, die in Peru is aangehouden voor de moord op Stephany Flores, beweert nu in een verklaring dat hij 10.000 dollar heeft gekregen van Geller voor informatie over ‘bedrog op internet’. “Alle aantijgingen van Van der Sloot, dat hij extra geld van mij zou hebben gekregen, zijn complete onzin“, zegt Geller.

Geller beloofde de kijkers van SBS 6 begin dit jaar herhaaldelijk een ’spraakmakende act’, maar het kwam er nooit van. Nu blijkt dus waarom. “Ik ben ergens mee bezig. Als het gebeurt, zal er niet alleen in Nederland over worden gepraat, maar misschien wel over de hele wereld“, zei Geller in maart.
You're lost little girl
pi_82831302
gister al
pi_82831343
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:21 schreef plonsplons het volgende:

[..]

nou hoe dan ook joran van der sloot blijft wel leven op internet, was al zo voordat hij dit meisje de das om deed
Bij m'n eerste Joran-topic moet ik toch een goede TT verzinnen.
pi_82831413
Video: interview met een vriend van Joran die hem een "good person" noemt.

http://edition.cnn.com/vi(...)s.cnn?iref=allsearch
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82831445
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:24 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Bij m'n eerste Joran-topic moet ik toch een goede TT verzinnen.
komma moordenaar had voor mij ook gemogen
pi_82831490
Haha volgens mij is het ook een HOAX... kan de link echt niet openen en bovendien zou het dan wel tussen die samenvatting staan.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:27:37 #33
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_82831522
Wtf nu is ie weer vermoord het moet niet gekker worden =)
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_82831603
Over dat stuk dat SBS6 hem op facebook benaderde:

Goh, weten we ook weer wie hem het berichtje stuurde wat begon met "Hee mongooltje..." Het was Uri!
pi_82831630
Dat Uri-verhaal vind ik sowieso nergens over gaan.
pi_82831633
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
Wtf nu is ie weer vermoord het moet niet gekker worden =)
het is toch al pasen geweest ???
pi_82831812
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:25 schreef Felixa het volgende:

Deze discussie al eens met iemand anders gehad. Als ik jou een week zou kennen. Lekker pokeren samen, whatever. En jij pleegt na die week een moord, kan ik jou, zoals ik jou ken uit die week ervoor, best een "good person" vinden.
pi_82831841
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:26 schreef plonsplons het volgende:

[..]

komma moordenaar had voor mij ook gemogen
Onschuldig tot het tegendeel is gebleken! ( )
pi_82831915
Waarom wou Joran trouwens alle interviews etc. op Aruba houden?
pi_82831921
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:34 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Deze discussie al eens met iemand anders gehad. Als ik jou een week zou kennen. Lekker pokeren samen, whatever. En jij pleegt na die week een moord, kan ik jou, zoals ik jou ken uit die week ervoor, best een "good person" vinden.
Ja inderdaad, wat een gast. Wel wrang is de facebook tekst vind ik. I'm going to Peru to live their (z'n engels is niet zo goed blijkt) I'm done with Aruba.

Denk dat 'ie nu ook al done is met Peru!!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:37:51 #41
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82831926
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:35 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Onschuldig tot het tegendeel is gebleken! ( )
Uiteraard, maar deze mafketel wordt in deze TT de hemel in geprezen.
The remedy is the experience.
pi_82831975
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:37 schreef MidnightB00m het volgende:
Waarom wou Joran trouwens alle interviews etc. op Aruba houden?
omdat aruba zo zijn eigen corrupte elementen heeft en alles beter dan in peru
pi_82832090
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:34 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Maar als je het filmpje kijkt, zie je dat deze vriend wel wist over de Natalee Holloway-zaak en er ook met Joran over heeft gesproken. Dus hij wist wel dat ie niet helemaal zuiver op de graat was.
Maar Joran heeft hem vast met zijn charme weten te overtuigen.

Deze zin vond ik ook wel mooi van Nancy Grace als die vriend zegt dat hij nooit voor zijn eigen veiligheid heeft gevreesd:
I guess it`s because you weren`t a young girl high on a date rape drug.
Wat een mens is het toch ook.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82832118
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:39 schreef plonsplons het volgende:

[..]

omdat aruba zo zijn eigen corrupte elementen heeft en alles beter dan in peru
Peru als droomvakantiebestemming staat ook niet meer zo lekker op de kaart Maar daar horen we de Peruanen niet over klagen - was op Aruba destijds wel anders
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:46:28 #46
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82832241
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:25 schreef Felixa het volgende:

OMG, wat een vaag persoon! Hij vond Joran wel een 'cool guy'
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82832265
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:43 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Peru als droomvakantiebestemming staat ook niet meer zo lekker op de kaart Maar daar horen we de Peruanen niet over klagen - was op Aruba destijds wel anders
Ik stel m'n Peru-reis ook maar even uit als Nederlander zijnde. Het is wel een mooi land.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:47:26 #48
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82832280
[img]http://www.ad.nl/static/FOTO/pe/15/2/8/media_xl_155093.jpg?20100615132909[/img]

Zie de triestheid.

edit: fok faalt.
The remedy is the experience.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:47:41 #49
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82832298
- knip -
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82832302
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:37 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja inderdaad, wat een gast. Wel wrang is de facebook tekst vind ik. I'm going to Peru to live their (z'n engels is niet zo goed blijkt) I'm done with Aruba.

Denk dat 'ie nu ook al done is met Peru!!
Ben benieuwd of hij nog wat voor elkaar krijgt daar..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')