abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82821832
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 08:53 schreef Pek het volgende:

[..]

Jij begint toch over Necrofilie?
joran blijkt na korte onderzoek niet ziek te zijn in het hoofd , hij heeft alleen de sire reclame niet gezien over kort lontje
pi_82821860
wellicht stopt die advocaat ook gewoon omdat hij nog een beetje geweten heeft en die zieke hond niet wil verdedigen en dan is een dergelijk excuus natuurlijk heel geloofwaardig
pi_82821999
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 08:59 schreef freejoran het volgende:
wellicht stopt die advocaat ook gewoon omdat hij nog een beetje geweten heeft en die zieke hond niet wil verdedigen en dan is een dergelijk excuus natuurlijk heel geloofwaardig
nee waren familie omstandigheden, waarschijnlijk bedreigingen
pi_82822019
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 08:54 schreef freejoran het volgende:
trouwens normaal duurt het 2 jaar tot iemand veroordeeld is in peru.
zal dit weer zo zijn met joran of word dit straks gezien de publiciteit direct voor gebracht?
Ze zullen eerst toch een goede zaak moeten hebben, alles controleren, documenteren.
Zoals nu weer met die Uri Geller.
Joran's financiele gangen nagaan van het afgelopen jaar o.i.d.
Maar ik denk dat als alles is afgerond, het misschien wel wat sneller kan beginnen dan normaal.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2010 @ 09:15:06 #230
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82822243
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 08:53 schreef Pek het volgende:

[..]

Jij begint toch over Necrofilie?
Met een vraagteken erachter.

Enige andere wat ik kan bedenken is dat het onderdeel was van zijn plan het lichaam te laten verdwijnen. Als het dan later alsnog gevonden wordt maakt ontbreken van kleding de identificatie moeilijker. Halverwege het uitkleden bedenkt hij dat het onmogelijk is om onopgemerkt met een grote koffer te gaan sjouwen en geeft het op.

Zou kunnen maar het blijft een bizar.

"Ik heb haar schoenen en broek uitgetrokken maar weet niet meer waarom"
pi_82822353
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:15 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Met een vraagteken erachter.

Enige andere wat ik kan bedenken is dat het onderdeel was van zijn plan het lichaam te laten verdwijnen. Als het dan later alsnog gevonden wordt maakt ontbreken van kleding de identificatie moeilijker. Halverwege het uitkleden bedenkt hij dat het onmogelijk is om onopgemerkt met een grote koffer te gaan sjouwen en geeft het op.

Zou kunnen maar het blijft een bizar.

"Ik heb haar schoenen en broek uitgetrokken maar weet niet meer waarom"
zegt misschien iets over hoe hij natalee ook ontklede, op de automatische piloot
het is natuurlijk gevaarlijk , maar ik denk wat we zien bij stef ook zoiets bij natalee is gebeurt.
pi_82822429
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 07:19 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat weet ik en dat is niet de vraag.

Waarom heeft hij haar half uitgekleed?
Deze topics gaan razendsnel, je hebt de eerdere discussie hierover waarschijnlijk gemist, maar er zijn toen meerdere opties aangedragen.

De meest logische: Joran heeft haar uitgekleed omdat het eruit moest zien alsof ze lag te slapen. Dat hangt dan weer samen met die 'deurklop'-scène, waarin je hem een paar keer voorzichtig op de deur ziet kloppen, maar ja, Stephany doet niet open (want ze slaapt... heel diep, weten wij inmiddels), en dat is voor Joran reden om het hotelpersoneel om de sleutel te vragen - het moest dus lijken alsof ze sliep. Kort daarna, toen hij het hotel verliet, verzocht hij het personeel immers om zijn vriendin niet te storen: "Ze ligt nog te slapen,' zei hij, of woorden van gelijke strekking.
pi_82822437
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 08:50 schreef Felixa het volgende:

[..]

Iemand heeft naar het hotel gebeld en doorgeschakeld naar kamer 309 maar geen antwoord gekregen.
Zou het niet die ene Elton Garcia zijn?

Hij had toch ook gebeld naar zijn hotel?
pi_82822576
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:22 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Deze topics gaan razendsnel, je hebt de eerdere discussie hierover waarschijnlijk gemist, maar er zijn toen meerdere opties aangedragen.

De meest logische: Joran heeft haar uitgekleed omdat het eruit moest zien alsof ze lag te slapen. Dat hangt dan weer samen met die 'deurklop'-scène, waarin je hem een paar keer voorzichtig op de deur ziet kloppen, maar ja, Stephany doet niet open (want ze slaapt... heel diep, weten wij inmiddels), en dat is voor Joran reden om het hotelpersoneel om de sleutel te vragen - het moest dus lijken alsof ze sliep. Kort daarna, toen hij het hotel verliet, verzocht hij het personeel immers om zijn vriendin niet te storen: "Ze ligt nog te slapen,' zei hij, of woorden van gelijke strekking.
ik vraag me toch echt af waarom ze gewacht hebben tot woensdag om op die kamer te zoeken, oke de tv stond aan en joran kan gezegd hebben niet storen. maar de tv 24 uur aan is toch hindelijk ook voor kamer 308 en 307 of stonden die leeg.
pi_82822619
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:22 schreef danilel het volgende:

[..]

Zou het niet die ene Elton Garcia zijn?

Hij had toch ook gebeld naar zijn hotel?
Zou kunnen, maar hij had ook het mobiele nummer van Joran.
Maar nou weet ik niet of Joran zijn mobiel bij zich had, volgens mij had hij die niet bij zich toen hij werd aangehouden...
pi_82822769
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:30 schreef Felixa het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar hij had ook het mobiele nummer van Joran.
Maar nou weet ik niet of Joran zijn mobiel bij zich had, volgens mij had hij die niet bij zich toen hij werd aangehouden...
Die mobiel was hem toch al afhandig gemaakt door de taxi chauffeurs.
pi_82822792
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:28 schreef plonsplons het volgende:

[..]

ik vraag me toch echt af waarom ze gewacht hebben tot woensdag om op die kamer te zoeken, oke de tv stond aan en joran kan gezegd hebben niet storen. maar de tv 24 uur aan is toch hindelijk ook voor kamer 308 en 307 of stonden die leeg.
Ja, geen idee. Misschien heeft hij het heel nadrukkelijk gevraagd: 'Niet storen, ik geef wel een seintje als jullie weer kunnen schoonmaken,' en in de meeste hotels is de klant koning. En wat die tv betreft: wij weten niet hoe hard dat ding stond. Bovendien was het een goedkoop hotel, toch? Dan nemen veel gasten het lawaai van een tv waarschijnlijk op de koop toe.
pi_82822816
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:37 schreef danilel het volgende:

[..]

Oh ja, da's waar ook!
pi_82822823
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:37 schreef danilel het volgende:

[..]

dus na 2 dagen hadden ze een peruaan aan de lijn , en niet joran
dus vandaar dat ze die taxi chauffeurs ook maar hebben opgepakt , of waren dat weer de andere in chilli ?
pi_82822914
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:38 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ja, geen idee. Misschien heeft hij het heel nadrukkelijk gevraagd: 'Niet storen, ik geef wel een seintje als jullie weer kunnen schoonmaken,' en in de meeste hotels is de klant koning. En wat die tv betreft: wij weten niet hoe hard dat ding stond. Bovendien was het een goedkoop hotel, toch? Dan nemen veel gasten het lawaai van een tv waarschijnlijk op de koop toe.
het is deze vertaalde zin he :

Het document stelt ook dat de dader het hotel verliet, zonder hen te informeren dat eindelijk met pensioen en vragen dat niemand zich heeft voorgedaan merkte het hoge volume van de twee dagen die TV uit de ruimte waar de gebeurtenissen.

maakt daar maar een soep van
pi_82822956
June 14, 2010 | 10:43 PM ET
Joran's lawyer ..Joran's lawyer told us how Joran tried to fake his signature on his confession. I took a look at the signature and it looks like his name is 3 letters long (and it is hardly that !) His lawyer said if you compare to his passport you can see the signature on the confession is very different. His lawyer was hinting to us that Joran did that to give him some room to deny the confession was made by him or was made under duress. He will have a hard time with that one...and, as an aside......on the confession, next to his signature is his fingerprint. The authorities in Aruba make the declarant (here Joran) put his thumbprint next to his signature.

http://gretawire.blogs.foxnews.com/jorans-lawyer/
pi_82823031
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:44 schreef MargrietV het volgende:
Joran's lawyer ..Joran's lawyer told us how Joran tried to fake his signature on his confession. I took a look at the signature and it looks like his name is 3 letters long (and it is hardly that !) His lawyer said if you compare to his passport you can see the signature on the confession is very different. His lawyer was hinting to us that Joran did that to give him some room to deny the confession was made by him or was made under duress. He will have a hard time with that one...and, as an aside......on the confession, next to his signature is his fingerprint. The authorities in Aruba make the declarant (here Joran) put his thumbprint next to his signature.

Wat een vuile gluiperd is het toch ook...
Ik zou er als advocaat ook de brui aan hebben gegeven.
pi_82823072
quote:

gaat waarschijnlijk ook te snel voor foxnews in aruba ???

waarom joran dan gewoon niet getekend ?? lijkt mij logischer dan wel tekenen
maar misschien kan hij verklaren dat hij zo moe en uitgeput was dat hij zelfs niet eens zijn naam meer kon schrijven
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:51:01 #244
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82823131
quote:

Gatverdamme wat een gluiperige griezel is het toch ook.
Als er gerechtigheid is, dan wordt hij tot 35 jaar veroordeeld.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82823135
quote:

hoeveel lijkt de valse signatuur op die van PAUL van der sloot ???, z'n vader die heeft het natuurlijk gedaan
pi_82823157
Met zo'n advocaat heb je geen openbaar aanklager meer nodig. Wat een corrupte wanker.
pi_82823163
Goed dan dat het allemaal op video staat en de hele wereld, dat tekenen heeft gezien en dat hij steeds zei, dat hij het begrepen had.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:52:52 #248
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82823177
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:52 schreef MargrietV het volgende:
Goed dan dat het allemaal op video staat en de hele wereld, dat tekenen heeft gezien en dat hij steeds zei, dat hij het begrepen had.
Dat was een document over zijn rechten en plichten.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82823194
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef mazaru het volgende:

[..]

De doodstraf is te mild voor hem. Laat hem maar lekker tot zijn pensioen in de bak zitten. En als hij dan vrij komt, nog eens 20 jaar in Amerika.
En ondertussen in Nederland fijn Groen Links stemmen natuurlijk. En afgeven op de PVV.
pi_82823250
Een eerlijk proces zit er niet in voor Joran en dat is wel jammer. Iedereen heeft recht op een eerlijk proces.
Get it and Bet it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')