joran blijkt na korte onderzoek niet ziek te zijn in het hoofdquote:
nee waren familie omstandigheden, waarschijnlijk bedreigingenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:59 schreef freejoran het volgende:
wellicht stopt die advocaat ook gewoon omdat hij nog een beetje geweten heeft en die zieke hond niet wil verdedigen en dan is een dergelijk excuus natuurlijk heel geloofwaardig
Ze zullen eerst toch een goede zaak moeten hebben, alles controleren, documenteren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:54 schreef freejoran het volgende:
trouwens normaal duurt het 2 jaar tot iemand veroordeeld is in peru.
zal dit weer zo zijn met joran of word dit straks gezien de publiciteit direct voor gebracht?
Met een vraagteken erachter.quote:
zegt misschien iets over hoe hij natalee ook ontklede, op de automatische pilootquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Met een vraagteken erachter.![]()
Enige andere wat ik kan bedenken is dat het onderdeel was van zijn plan het lichaam te laten verdwijnen. Als het dan later alsnog gevonden wordt maakt ontbreken van kleding de identificatie moeilijker. Halverwege het uitkleden bedenkt hij dat het onmogelijk is om onopgemerkt met een grote koffer te gaan sjouwen en geeft het op.
Zou kunnen maar het blijft een bizar.
"Ik heb haar schoenen en broek uitgetrokken maar weet niet meer waarom"
Deze topics gaan razendsnel, je hebt de eerdere discussie hierover waarschijnlijk gemist, maar er zijn toen meerdere opties aangedragen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat weet ik en dat is niet de vraag.
Waarom heeft hij haar half uitgekleed?
Zou het niet die ene Elton Garcia zijn?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Iemand heeft naar het hotel gebeld en doorgeschakeld naar kamer 309 maar geen antwoord gekregen.
ik vraag me toch echt af waarom ze gewacht hebben tot woensdag om op die kamer te zoeken, oke de tv stond aan en joran kan gezegd hebben niet storen. maar de tv 24 uur aan is toch hindelijk ook voor kamer 308 en 307 of stonden die leeg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:22 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Deze topics gaan razendsnel, je hebt de eerdere discussie hierover waarschijnlijk gemist, maar er zijn toen meerdere opties aangedragen.
De meest logische: Joran heeft haar uitgekleed omdat het eruit moest zien alsof ze lag te slapen. Dat hangt dan weer samen met die 'deurklop'-scène, waarin je hem een paar keer voorzichtig op de deur ziet kloppen, maar ja, Stephany doet niet open (want ze slaapt... heel diep, weten wij inmiddels), en dat is voor Joran reden om het hotelpersoneel om de sleutel te vragen - het moest dus lijken alsof ze sliep. Kort daarna, toen hij het hotel verliet, verzocht hij het personeel immers om zijn vriendin niet te storen: "Ze ligt nog te slapen,' zei hij, of woorden van gelijke strekking.
Zou kunnen, maar hij had ook het mobiele nummer van Joran.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:22 schreef danilel het volgende:
[..]
Zou het niet die ene Elton Garcia zijn?
Hij had toch ook gebeld naar zijn hotel?
Die mobiel was hem toch al afhandig gemaakt door de taxi chauffeurs.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:30 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar hij had ook het mobiele nummer van Joran.
Maar nou weet ik niet of Joran zijn mobiel bij zich had, volgens mij had hij die niet bij zich toen hij werd aangehouden...
Ja, geen idee. Misschien heeft hij het heel nadrukkelijk gevraagd: 'Niet storen, ik geef wel een seintje als jullie weer kunnen schoonmaken,' en in de meeste hotels is de klant koning. En wat die tv betreft: wij weten niet hoe hard dat ding stond. Bovendien was het een goedkoop hotel, toch? Dan nemen veel gasten het lawaai van een tv waarschijnlijk op de koop toe.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:28 schreef plonsplons het volgende:
[..]
ik vraag me toch echt af waarom ze gewacht hebben tot woensdag om op die kamer te zoeken, oke de tv stond aan en joran kan gezegd hebben niet storen. maar de tv 24 uur aan is toch hindelijk ook voor kamer 308 en 307 of stonden die leeg.
Oh ja, da's waar ook!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:37 schreef danilel het volgende:
[..]
Die mobiel was hem toch al afhandig gemaakt door de taxi chauffeurs.
dus na 2 dagen hadden ze een peruaan aan de lijn , en niet joranquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:37 schreef danilel het volgende:
[..]
Die mobiel was hem toch al afhandig gemaakt door de taxi chauffeurs.
het is deze vertaalde zin he :quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:38 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Misschien heeft hij het heel nadrukkelijk gevraagd: 'Niet storen, ik geef wel een seintje als jullie weer kunnen schoonmaken,' en in de meeste hotels is de klant koning. En wat die tv betreft: wij weten niet hoe hard dat ding stond. Bovendien was het een goedkoop hotel, toch? Dan nemen veel gasten het lawaai van een tv waarschijnlijk op de koop toe.
Wat een vuile gluiperd is het toch ook...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:44 schreef MargrietV het volgende:
June 14, 2010 | 10:43 PM ET
Joran's lawyer ..Joran's lawyer told us how Joran tried to fake his signature on his confession. I took a look at the signature and it looks like his name is 3 letters long (and it is hardly that !) His lawyer said if you compare to his passport you can see the signature on the confession is very different. His lawyer was hinting to us that Joran did that to give him some room to deny the confession was made by him or was made under duress. He will have a hard time with that one...and, as an aside......on the confession, next to his signature is his fingerprint. The authorities in Aruba make the declarant (here Joran) put his thumbprint next to his signature.
http://gretawire.blogs.foxnews.com/jorans-lawyer/
gaat waarschijnlijk ook te snel voor foxnewsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:44 schreef MargrietV het volgende:
Joran's lawyer ..Joran's lawyer told us how Joran tried to fake his signature on his confession. I took a look at the signature and it looks like his name is 3 letters long (and it is hardly that !) His lawyer said if you compare to his passport you can see the signature on the confession is very different. His lawyer was hinting to us that Joran did that to give him some room to deny the confession was made by him or was made under duress. He will have a hard time with that one...and, as an aside......on the confession, next to his signature is his fingerprint. The authorities in Aruba make the declarant (here Joran) put his thumbprint next to his signature.
Gatverdamme wat een gluiperige griezel is het toch ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:44 schreef MargrietV het volgende:
hoeveel lijkt de valse signatuur op die van PAUL van der sloot ???, z'n vader die heeft het natuurlijk gedaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:44 schreef MargrietV het volgende:
Dat was een document over zijn rechten en plichten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:52 schreef MargrietV het volgende:
Goed dan dat het allemaal op video staat en de hele wereld, dat tekenen heeft gezien en dat hij steeds zei, dat hij het begrepen had.
En ondertussen in Nederland fijn Groen Links stemmen natuurlijk. En afgeven op de PVV.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
De doodstraf is te mild voor hem. Laat hem maar lekker tot zijn pensioen in de bak zitten. En als hij dan vrij komt, nog eens 20 jaar in Amerika.
hoezo geen eerlijk proces?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:55 schreef SteveBudin het volgende:
Een eerlijk proces zit er niet in voor Joran en dat is wel jammer. Iedereen heeft recht op een eerlijk proces.
wat we allemaal in de natalee holloway zaak niet hebben , krijgen we uit peru allemaal wel te zien op internet !!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:57 schreef danilel het volgende:
nog een documentje opgedoken.
Niets nieuws maar wel maf dat het zomaar op het www rondcirkelt......
overlijdenscertificaat Stephany
En dat betekend dat je dan ineens geen rechten meer hebt??quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:59 schreef freejoran het volgende:
[..]
hoezo geen eerlijk proces?
en daarnaast eerlijkheid...
hij heeft 2 vrouwen vermoord, de families voorgelogen, bedrogen, slachtoffers zwart gemaakt, etc.
verdachte die als laatste bij haar was en de meest bizarre bekentenissen heeft gedaan en waar papa zijn invloed gebruikte.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:11 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
En dat betekend dat je dan ineens geen rechten meer hebt??
Voor zover ik weet is hij alleen verdachte in de Holloway-zaak.
Met een eerlijk proces bedoel ik gewoon dat er een rechter op de zaak wordt gezet die gewoon een oordeel velt op basis van de feiten en niet op basis van de publieke opinie. De huidige gang van zaken in Peru lijkt me niet normaal en ik kan me niet voorstellen dat ze elke verdachte van moord met een camera volgen als hij richting gevangenis gaat.
bron: elsevier.nlquote:Joran: Ik ben een slang, liever was ik een leeuw
Moordverdachte Joran van der Sloot omschrijft zichzelf op zijn YouTube-pagina als een slang. 'Als ik mezelf zou moeten omschrijven als een dier, zou dat een slang zijn.' Joran vermeldt dat hij liever een leeuw zou zijn en dat hij dat ook 'ooit zal worden'.
Op zijn YouTube-site schrijft Joran ook dat hij graag groot denkt en dat hij 'zo links is als je maar zijn kan' op politiek gebied. Verder biedt hij zich aan als pokerleraar.
Het account op YouTube zou van Joran kunnen zijn: zijn biografie klopt en hij is al ruim twee weken niet meer ingelogd.
De Peruaanse krant EL Comercio meldt vandaag dat het hotel waar Joran verbleef twee dagen na de moord op Stephany Flores (21) steeds telefoon voor hem kreeg. Van der Sloot was toen al lang gevlucht, dus ging het kamermeisje naar zijn hotelkamer en trof daar Flores aan in een plas bloed.
Volgens de politie had Flores geen alcohol op, maar in haar bloed is wel amfetamine gevonden.
Psycho
Volgens de psychologische analyse heeft Joran van der Sloot geen pathologische aandoeningen die voorkomen dat hij zich onbewust is van zijn handelen. De moord zou hij dan ook bewust hebben uitgevoerd.
Hij heeft een 'lage tolerantie voor frustratie en een wraakzuchtige houding ten opzichte van tegenslagen. Dat veroorzaakt plotselinge gedragsveranderingen,' staat in de krant.
Ze lieten ook beelden zien van die huurmoordenaar die bij Joran gevangen zit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:11 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Met een eerlijk proces bedoel ik gewoon dat er een rechter op de zaak wordt gezet die gewoon een oordeel velt op basis van de feiten en niet op basis van de publieke opinie. De huidige gang van zaken in Peru lijkt me niet normaal en ik kan me niet voorstellen dat ze elke verdachte van moord met een camera volgen als hij richting gevangenis gaat.
Koffie-toneeltje was misschien meer bedoeld om hotelpersoneel te doen "delen" in z'n ontdekking van de dode Stephany? Joran ging koffie halen, Steph sliep nog, hij stomweg sleutel vergeten, snel eventjes vragen aan hotelbediende, Joran en bediende merken samen dat ze dood is, Joran heeft alibi want hij was er niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:22 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dat hangt dan weer samen met die 'deurklop'-scène, waarin je hem een paar keer voorzichtig op de deur ziet kloppen, maar ja, Stephany doet niet open (want ze slaapt... heel diep, weten wij inmiddels)
(...)
Kort daarna, toen hij het hotel verliet, verzocht hij het personeel immers om zijn vriendin niet te storen: "Ze ligt nog te slapen,' zei hij, of woorden van gelijke strekking.
vreemd, als je nu kijkt, is het 2 dagen geleden dat hij inlogde.......quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:20 schreef peesmaker het volgende:
[..]
bron: elsevier.nl
Overigens, niet gek bedacht dat van die slang, het moet echter zijn levenslang
wat wil je nou als feiten zijn dan , 5 dagen tape van gang kamer 309, waarin alleen is te zien dat alleen joran die kamer bewoonde en er toch echt niemand anders nog was toen stef en joran de kamer binnen gingen, ook de 3 dagen erna niet. ik denk dat dat bewijs er wel is hoor. verder is stef dood ( dus niemand anders die daarop lijkt ( ja je weet het nooit he)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:11 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
sorry klopt nie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:27 schreef danilel het volgende:
[..]
vreemd, als je nu kijkt, is het 2 dagen geleden dat hij inlogde.......
niet echt belangrijk denk ik voor veroordelingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:31 schreef freejoran het volgende:
en hij heeft uiteraard bekend, laten we dat niet vergeten
Jeezzzzzz, bij de Elsevier hebben ze ook iemand werken met een grote duim zeg!quote:De Peruaanse krant EL Comercio meldt vandaag dat het hotel waar Joran verbleef twee dagen na de moord op Stephany Flores (21) steeds telefoon voor hem kreeg. Van der Sloot was toen al lang gevlucht, dus ging het kamermeisje naar zijn hotelkamer en trof daar Flores aan in een plas bloed.
Ja die beelden zijn er en daar kan joran niet omheen, ze kunnen precies zien wie er op die nachtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:27 schreef plonsplons het volgende:
[..]
wat wil je nou als feiten zijn dan , 5 dagen tape van gang kamer 309, waarin alleen is te zien dat alleen joran die kamer bewoonde en er toch echt niemand anders nog was toen stef en joran de kamer binnen gingen, ook de 3 dagen erna niet. ik denk dat dat bewijs er wel is hoor. verder is stef dood ( dus niemand anders die daarop lijkt ( ja je weet het nooit he)
dus proces is zo eerlijk als wat, zie geen enkel probleem. dat de media erop zit en alles maar vrijgegeven wordt is nieuw voor nederland. maar staat eigenlijk geen eerlijk proces in de weg.
en ook in nederland laat de rechter zich wel eens oneerlijk uit hoor , en luistert wat wij ervan vinden en geeft dan een oordeel, maatschappelijk verontwaardiging maakt de strafmaat hoger, zou ook niet mogen toch
Toch vraag ik me af of het niet gewoon een paraaf is wat ie onder de verklaring heeft getekent......quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:44 schreef MargrietV het volgende:
Ze hebben hem ook een vingerafdruk laten plaatsen voor de zekerheid .quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:04 schreef danilel het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af of het niet gewoon een paraaf is wat ie onder de verklaring heeft getekent......
Tja en daarom snap ik de ophef hierover niet.........quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:07 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Ze hebben hem ook een vingerafdruk laten plaatsen voor de zekerheid .
Ik denk dat de ophef 'm er meer in zit dat hij wéér wat flikt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:11 schreef danilel het volgende:
[..]
Tja en daarom snap ik de ophef hierover niet.........
Lijkt net alsof Greta weinig nieuws heeft te melden en maar iets in de lucht gooit....
Maar volgens mij heeft ie niks geflikt, alleen een paraaf ipv handtekening gezet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk dat de ophef 'm er meer in zit dat hij wéér wat flikt.
Er staat duidelijk Joran's lawyer told us how Joran tried to fake his signature on his confessionquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:18 schreef danilel het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft ie niks geflikt, alleen een paraaf ipv handtekening gezet.
En Greta heeft het verhaaltje eromheen gebreid om mensen te laten denken dat hij iets geflikt heeft.
(lees vaak op Amerikaanse blogs, zelfs de Amerikaneneen beetje over van Susteren, weet dus niet of alles wat ze zegt zo betrouwbaar is)
Denk jij dat hij dat echt gezegd heeft?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Er staat duidelijk Joran's lawyer told us how Joran tried to fake his signature on his confession
Ze hebben daar gewoon een rechtbank en zelfs de oud president Fujimori heeft daar een keurig proces gehad .quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:25 schreef danilel het volgende:
[..]
Denk jij dat hij dat echt gezegd heeft?
Mag een advocaat zoiets naar buiten lekken?
Ik geloof het niet......
(By the way, ik ben geen Joran-Fan, hij behoort de straf te krijgen die hij verdiend, maar wel met een "normaal" proces, niet zoals het nu is; "trial by media")
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:25 schreef danilel het volgende:
Denk jij dat hij dat echt gezegd heeft?
Mag een advocaat zoiets naar buiten lekken?
Ik geloof het niet......
wel bekend als het joran symptoomquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:03 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
De advocaat verdedigt de verdachte, het is niet gebruikelijk dat hij hem er nog eens extra bij lapt
Dat heeft-ie zeker niet zo gezegd. Trouwens: ik krijg wel eens bericht van mijn bank, omdat ze mijn handtekening (op een overschrijving) niet vertrouwen. Ik kan mijn eigen handtekening niet maken
gaat joran dan karacter getuigen oproepen ??quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:09 schreef zoefbust het volgende:
Die advocaat is joran's advocaat helemaal niet meer en waarom zou hij zijn mening niet mogen geven over een ex cliënt ?
Er nog maar weinig advocaten te vinden zijn die hem willen verdedigen ,dus hij zal het zelf moeten doen .
Alleen dit geeft al aan dat het een achterlijk land is. Een eerlijk proces zit er nu zeker niet meer in. En iedereen die hier van mening is dat iemand die verdacht wordt van een misdrijf geen eerlijk proces verdientquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:09 schreef zoefbust het volgende:
Die advocaat is joran's advocaat helemaal niet meer en waarom zou hij zijn mening niet mogen geven over een ex cliënt ?
Er nog maar weinig advocaten te vinden zijn die hem willen verdedigen ,dus hij zal het zelf moeten doen .
Nou ja, zo zit een normaal rechtssysteem niet in elkaar: ook ten opzichte van een ex-cliënt bestaat er zoiets als beroepsethiek/geheimhoudingsplicht. Natuurlijk kan hij zich uitspreken over de reden van zijn vertrek, maar om hem nog iets dieper de modder in te duwen... dat gaat ver. Zou wat zijn, als de voormalige advocaat van vrijgesproken moordverdachte in de pers vertelt: 'O, maar hij heeft het gewoon gedaan, hoor. Dat heeft-ie me zelf verteld.'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:09 schreef zoefbust het volgende:
Sure. Gewoon alle advocaten achteraf hun mening laten geven over hun voormalige clienten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:09 schreef zoefbust het volgende:
toch niet gedroomd hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:18 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik ben vanochtend weer in slaap gevallen met de tv aan... toen ik wakker werd, kwartier geleden, zag ik op NED1, NED2 of NED3 de camerabeelden van Joran&Stephany, vervolgd door een Amerikaanse pief (geloof ik) in een pak die zei dat het een set-up was van de FBI, op verzoek van Beth, om een bekentenis te krijgen over Natalee. Hij zei vervolgens dat Joran had gezegd dat hij Natalee van het balkon had geduwd en zijn vader had gebeld op het lijk op te ruimen - lijkt wel die confession die Joran bij Terror Jaap deed.
Ik sliep nog half en kwam waarschijnlijk halverwege het item. Maar is er hier nieuws over?
zal er weinig over blijven om vertrouwen in te hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:22 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Sure. Gewoon alle advocaten achteraf hun mening laten geven over hun voormalige clienten.
Nee, natuurlijk ligt het niet allemaal aan Peru. Sowieso, waar hebben we het over? Waar ligt wat aan? Joran gaat gewoon down. En dat is jammer. Want hij is een Nederlandse baas.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:25 schreef zoefbust het volgende:
Nu ligt het allemaal ineens aan Peru ?
Ging Joran niet uit vrije wil naar dat achterlijke land ?
Volgens mij is hier niemand die hem geen eerlijk proces gunt .
down under , mij god straks staat er in de televaag dat joran heeft geprobeert naar australie te vluchtenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:30 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk ligt het niet allemaal aan Peru. Sowieso, waar hebben we het over? Waar ligt wat aan? Joran gaat gewoon down. En dat is jammer. Want hij is een Nederlandse baas.
hij krijgt een eerlijk process imo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:55 schreef SteveBudin het volgende:
Een eerlijk proces zit er niet in voor Joran en dat is wel jammer. Iedereen heeft recht op een eerlijk proces.
Hahaha ik begon al te twijfelenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:23 schreef plonsplons het volgende:
[..]
toch niet gedroomd he,
je moet in bed slapen en zonder tv in slaapkamer daar krijg je problemen mee ( zegt mijn doctor altijd )
Ja ze zullen al strafbare feiten bij elkaar optellenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:33 schreef dontcare het volgende:
[..]
hij krijgt een eerlijk process imo.
Laten we niet vergeten dat ie bekend heeft haar vermoord te hebben , hij heeft bekend geld en haar auto gajat te hebben , hij heeft bekend dat ie het lijk kwijt wou maken, hij heeft bekend dat ie gevlucht is.
Wat valt er nog 'eerlijk' te doen in een rechtzaak ? naar joran's sprookjes luisteren omdat hij zich eruit probeert te lullen ?
Het enige wat overblijft voor een rechter is een strafmaat bedenken voor vermoedelijk elk van die misdaden die hij bekend heeft.
zou joran dan al dood zijn ??? ,quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef Noelle06 het volgende:
Dvd over Joran van der Sloot een hit in Peru
15-06-2010 | Door: ANP
LIMA - Een dvd over Joran van der Sloot gaat als warme broodjes over de toonbank in Peru. Het gaat om een fictieve film over de vermissing van de Amerikaanse studente Natalee Holloway op het eiland Aruba. Van der Sloot wordt in Peru verdacht van de moord op Stephany Flores.
Ik zou er niet eens van staan te kijken weet je dat? Joran is en blijft voor mij gewoon een echte baas. Een soort Tony Montana, maar dan echt. Iemand die overal schijt aan heeft en alles durft. Daarom is het gewoon jammer dat hij down gaat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:32 schreef plonsplons het volgende:
[..]
down under , mij god straks staat er in de televaag dat joran heeft geprobeert naar australie te vluchten
edit: via het poepgaatje in zijn nor ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |