abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82826569
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Er staat duidelijk Joran's lawyer told us how Joran tried to fake his signature on his confession
Denk jij dat hij dat echt gezegd heeft?

Mag een advocaat zoiets naar buiten lekken?

Ik geloof het niet......

(By the way, ik ben geen Joran-Fan, hij behoort de straf te krijgen die hij verdiend, maar wel met een "normaal" proces, niet zoals het nu is; "trial by media")
pi_82826770
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:25 schreef danilel het volgende:

[..]

Ik geloof het niet......

(By the way, ik ben geen Joran-Fan, hij behoort de straf te krijgen die hij verdiend, maar wel met een "normaal" proces, niet zoals het nu is; "trial by media")
Ze hebben daar gewoon een rechtbank en zelfs de oud president Fujimori heeft daar een keurig proces gehad .
En die media aandacht zal de komende tijd wel minder worden en over een jaar of 3 zal het proces gaan beginnen.
pi_82826869
hoe zal joran zich voelen...

als die dit in nederland had geflikt dan was die relatief korte tijd in een nederlandse bak terecht gekomen.
nu heeft die het geflikt in een land met zeer zware straffen en een extreem hard gevangenis leven.

en het verwende nest is luxe en geld gewend en een beschermende omgeving, zal extra hard aankomen
pi_82827521
Waarom heet je freejoran?
pi_82827963
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:25 schreef danilel het volgende:

Ik geloof het niet......
De advocaat verdedigt de verdachte, het is niet gebruikelijk dat hij hem er nog eens extra bij lapt Dat heeft-ie zeker niet zo gezegd. Trouwens: ik krijg wel eens bericht van mijn bank, omdat ze mijn handtekening (op een overschrijving) niet vertrouwen. Ik kan mijn eigen handtekening niet maken
pi_82828087
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom heet je freejoran?
omdat als joran dood is hij niet een legendarische nederlandse ted bundy kan worden
pi_82828198
Die advocaat is joran's advocaat helemaal niet meer en waarom zou hij zijn mening niet mogen geven over een ex cliënt ?
Er nog maar weinig advocaten te vinden zijn die hem willen verdedigen ,dus hij zal het zelf moeten doen .
pi_82828241
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:03 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

De advocaat verdedigt de verdachte, het is niet gebruikelijk dat hij hem er nog eens extra bij lapt Dat heeft-ie zeker niet zo gezegd. Trouwens: ik krijg wel eens bericht van mijn bank, omdat ze mijn handtekening (op een overschrijving) niet vertrouwen. Ik kan mijn eigen handtekening niet maken
wel bekend als het joran symptoom
pi_82828324
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:09 schreef zoefbust het volgende:
Die advocaat is joran's advocaat helemaal niet meer en waarom zou hij zijn mening niet mogen geven over een ex cliënt ?
Er nog maar weinig advocaten te vinden zijn die hem willen verdedigen ,dus hij zal het zelf moeten doen .
gaat joran dan karacter getuigen oproepen ??
pi_82828526
Ik ben vanochtend weer in slaap gevallen met de tv aan... toen ik wakker werd, kwartier geleden, zag ik op NED1, NED2 of NED3 de camerabeelden van Joran&Stephany, vervolgd door een Amerikaanse pief (geloof ik) in een pak die zei dat het een set-up was van de FBI, op verzoek van Beth, om een bekentenis te krijgen over Natalee. Hij zei vervolgens dat Joran had gezegd dat hij Natalee van het balkon had geduwd en zijn vader had gebeld op het lijk op te ruimen - lijkt wel die confession die Joran bij Terror Jaap deed.

Ik sliep nog half en kwam waarschijnlijk halverwege het item. Maar is er hier nieuws over?
pi_82828598
quote:
Alleen dit geeft al aan dat het een achterlijk land is. Een eerlijk proces zit er nu zeker niet meer in. En iedereen die hier van mening is dat iemand die verdacht wordt van een misdrijf geen eerlijk proces verdient
pi_82828661
quote:
Nou ja, zo zit een normaal rechtssysteem niet in elkaar: ook ten opzichte van een ex-cliënt bestaat er zoiets als beroepsethiek/geheimhoudingsplicht. Natuurlijk kan hij zich uitspreken over de reden van zijn vertrek, maar om hem nog iets dieper de modder in te duwen... dat gaat ver. Zou wat zijn, als de voormalige advocaat van vrijgesproken moordverdachte in de pers vertelt: 'O, maar hij heeft het gewoon gedaan, hoor. Dat heeft-ie me zelf verteld.'
pi_82828662
quote:
Sure. Gewoon alle advocaten achteraf hun mening laten geven over hun voormalige clienten.
pi_82828694
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:18 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik ben vanochtend weer in slaap gevallen met de tv aan... toen ik wakker werd, kwartier geleden, zag ik op NED1, NED2 of NED3 de camerabeelden van Joran&Stephany, vervolgd door een Amerikaanse pief (geloof ik) in een pak die zei dat het een set-up was van de FBI, op verzoek van Beth, om een bekentenis te krijgen over Natalee. Hij zei vervolgens dat Joran had gezegd dat hij Natalee van het balkon had geduwd en zijn vader had gebeld op het lijk op te ruimen - lijkt wel die confession die Joran bij Terror Jaap deed.

Ik sliep nog half en kwam waarschijnlijk halverwege het item. Maar is er hier nieuws over?
toch niet gedroomd he ,
je moet in bed slapen en zonder tv in slaapkamer daar krijg je problemen mee ( zegt mijn doctor altijd )
pi_82828762
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:22 schreef dpgargoyle het volgende:

[..]

Sure. Gewoon alle advocaten achteraf hun mening laten geven over hun voormalige clienten.
zal er weinig over blijven om vertrouwen in te hebben
pi_82828769
Nu ligt het allemaal ineens aan Peru ?
Ging Joran niet uit vrije wil naar dat achterlijke land ?
Volgens mij is hier niemand die hem geen eerlijk proces gunt .
pi_82829002
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:25 schreef zoefbust het volgende:
Nu ligt het allemaal ineens aan Peru ?
Ging Joran niet uit vrije wil naar dat achterlijke land ?
Volgens mij is hier niemand die hem geen eerlijk proces gunt .
Nee, natuurlijk ligt het niet allemaal aan Peru. Sowieso, waar hebben we het over? Waar ligt wat aan? Joran gaat gewoon down. En dat is jammer. Want hij is een Nederlandse baas.
pi_82829098
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:30 schreef dpgargoyle het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk ligt het niet allemaal aan Peru. Sowieso, waar hebben we het over? Waar ligt wat aan? Joran gaat gewoon down. En dat is jammer. Want hij is een Nederlandse baas.
down under , mij god straks staat er in de televaag dat joran heeft geprobeert naar australie te vluchten

edit: via het poepgaatje in zijn nor ??
pi_82829104
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:55 schreef SteveBudin het volgende:
Een eerlijk proces zit er niet in voor Joran en dat is wel jammer. Iedereen heeft recht op een eerlijk proces.
hij krijgt een eerlijk process imo.
Laten we niet vergeten dat ie bekend heeft haar vermoord te hebben , hij heeft bekend geld en haar auto gajat te hebben , hij heeft bekend dat ie het lijk kwijt wou maken, hij heeft bekend dat ie gevlucht is.
Wat valt er nog 'eerlijk' te doen in een rechtzaak ? naar joran's sprookjes luisteren omdat hij zich eruit probeert te lullen ?
Het enige wat overblijft voor een rechter is een strafmaat bedenken voor vermoedelijk elk van die misdaden die hij bekend heeft.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_82829256
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:23 schreef plonsplons het volgende:

[..]

toch niet gedroomd he ,
je moet in bed slapen en zonder tv in slaapkamer daar krijg je problemen mee ( zegt mijn doctor altijd )
Hahaha ik begon al te twijfelen Maar ik heb het Amerikaanse item gevonden (die Nederland waarschijnlijk heeft overgenomen). Hier is het geplaatst op 10 juni en zag het dus net pas op NED123.

pi_82829425
Dvd over Joran van der Sloot een hit in Peru
15-06-2010 | Door: ANP

LIMA - Een dvd over Joran van der Sloot gaat als warme broodjes over de toonbank in Peru. Het gaat om een fictieve film over de vermissing van de Amerikaanse studente Natalee Holloway op het eiland Aruba. Van der Sloot wordt in Peru verdacht van de moord op Stephany Flores.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_82829439
kan iemand mij effe duidelijk maken wat een oneerlijk proces is. een proces waar de uitkomst alvast sta is toch niet per def. een oneerlijk proces ??
pi_82829440
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:33 schreef dontcare het volgende:

[..]

hij krijgt een eerlijk process imo.
Laten we niet vergeten dat ie bekend heeft haar vermoord te hebben , hij heeft bekend geld en haar auto gajat te hebben , hij heeft bekend dat ie het lijk kwijt wou maken, hij heeft bekend dat ie gevlucht is.
Wat valt er nog 'eerlijk' te doen in een rechtzaak ? naar joran's sprookjes luisteren omdat hij zich eruit probeert te lullen ?
Het enige wat overblijft voor een rechter is een strafmaat bedenken voor vermoedelijk elk van die misdaden die hij bekend heeft.
Ja ze zullen al strafbare feiten bij elkaar optellen
Moord
Beroving
Vluchten
Toedienen van GHB
Documenten vervalsen
Ontkennen van gepleegde daden .
Land binnen komen zonder aan te geven hoeveel geld hij bij zich had .
pi_82829571
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef Noelle06 het volgende:
Dvd over Joran van der Sloot een hit in Peru
15-06-2010 | Door: ANP

LIMA - Een dvd over Joran van der Sloot gaat als warme broodjes over de toonbank in Peru. Het gaat om een fictieve film over de vermissing van de Amerikaanse studente Natalee Holloway op het eiland Aruba. Van der Sloot wordt in Peru verdacht van de moord op Stephany Flores.
zou joran dan al dood zijn ??? ,
meestal gaan dvd en cd pas over de toonbank als een bekend persoon dood is

krijgen we tv show als :

kill like joran ???, de joran move ??
pi_82829918
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:32 schreef plonsplons het volgende:

[..]

down under , mij god straks staat er in de televaag dat joran heeft geprobeert naar australie te vluchten

edit: via het poepgaatje in zijn nor ??
Ik zou er niet eens van staan te kijken weet je dat? Joran is en blijft voor mij gewoon een echte baas. Een soort Tony Montana, maar dan echt. Iemand die overal schijt aan heeft en alles durft. Daarom is het gewoon jammer dat hij down gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')