...of een vers geperst kiwi-sinaasappelsapje? Proost!quote:
Geen uitleveringsverdrag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Stel dat Joran gelijk na de moord naar Nederland, of iig Europa had bereikt, wat had er dan gebeurt met hem in strafrechterlijk opzicht?
maar ging moeizaam, en dat was dus VS en niet naar een land waar we geen contractquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:58 schreef ooYoo het volgende:
[..]
Dan moet ik je uit de droom helpen, maar dat is helaas niet waar... denk maar aan Wesam al D. en de Zwarte Cobra die op basis van miniem bewijs nu een lange straf uitzitten in de VS, na uitlevering van Nederland.
Niet verkeerd...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:02 schreef Luna3 het volgende:
...of een vers geperst kiwi-sinaasappelsapje? Proost!![]()
Moeilijk te zeggen, maar ik denk toch dat dat los staat van de juridische processen. Ik denk dat Nederland toch wel belangrijk vind dat een land waar het misdrijf heeft plaatsgevonden en waarvan het slachtoffer onderdaan is het misdrijf en de verdachte zelf kan berechten. Nederland heeft wel ontzag voor de autonomiteit van landen, wat natuurlijk goed is, maar soms door kan slaan.quote:Hee, over die uitlevering van Nederland aan het buitenland heh, zou er dan over Joran niet onderhandeld worden, en aangezien Peru financieel nogal afhankelijk is van andere landen, zouden ze daar dan geen voordeel mee kunnen opdoen in Peru?
er was wel een internationale opsporings bericht van kracht, dus wat dat nu inhoud weet ik ook nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:09 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Geen uitleveringsverdrag.
Dan was ie waarschijnlijk de dans ontsnapt denk ik.
Je hebt wel een punt. Kweenie, ik denk dat Nederland toch ook aan zijn internationale reputatie zou denken (handelsland) en daarom toch zou uitleveren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:11 schreef plonsplons het volgende:
maar ging moeizaam, en dat was dus VS en niet naar een land waar we geen contractmee hebben
volgens mij had hij dan toch eerst naar aruba gemoeten want daar loopt nog een onderzoek
internationale opsporingsberichten zijn niet altijd honoreerbaar door wetgeving.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:13 schreef plonsplons het volgende:
[..]
er was wel een internationale opsporings bericht van kracht, dus wat dat nu inhoud weet ik ook niet
Oud nieuws, En daarnaast: Hij had amper geld op zak. Hij was gewoon aan het opscheppen hoeveel hij wel niet op zijn bankrekeningetje heeft staan. Om daarmee te voorkomen dat hij voor roofmoord wordt aangeklaagd...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:30 schreef Coos het volgende:
Uri Geller ontkent dat Joran 10.000 dollar van hem heeft gehad.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ren-in-tv-show.dhtml
Niet meer dan geld voor een vliegticket van Peru naar Aruba en 600 onkostenvergoeding.
Dus dat geld wat ie op zak had heeft hij hoogstwaarschijnlijk dan toch van haar gestolen hebben.
Dus roofmoord.
Gejat van youtube probably. Hopelijk hebben ze nu wel een fatsoenlijke vertaler ingehuurdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:05 schreef plonsplons het volgende:
blijkbaar krijgen we morgen om 20:30 een interview met de vader van stef op SBS6
zou het exclusief zijn , of zou sbs6 het tich ergens vandaan hebben ???
Haha bij SBS kijken ze niet zo nauw over wie welke kleding aandoetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gejat van youtube probably. Hopelijk hebben ze nu wel een fatsoenlijke vertaler ingehuurd
Die geloven echt dat een gozert van bijna 2 meter de kleding van een meiske van misschien 1.60 aankan... Vreemde vogels daar hoor, bij SBS6. Ik ben benieuwd of ze nog met een rectificatie gaan komen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:16 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Haha bij SBS kijken ze niet zo nauw over wie welke kleding aandoet
Wait whut?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die geloven echt dat een gozert van bijna 2 meter de kleding van een meiske van misschien 1.60 aankan...
Tsja, hij moet toch watquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:34 schreef MargrietV het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-gewoon-verder.dhtml
Dat was bij Hart van Nederland:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wait whut?![]()
Ik heb volgens mij het een en ander gemist aan nieuws de afgelopen dagen...
quote:Verklaring Joran openbaar
De verklaring van Joran van der Sloot aan de politie is naar buiten gebracht. Hierin vertelt Joran hoe en waarom hij Stephany Flores heeft vermoord.
Journalist en schrijver, Sytze van der Zee, trekt de verklaring van Joran zeer in twijfel. Volgens van der Zee wordt door justitie veel te veel de nadruk gelegd op een roofmoord, terwijl het ook om een lustmoord zou kunnen gaan. Zo heeft Joran na de moord Stephany’s kleren aangetrokken.
Laatste update: Maandag om 19:46
toch verbazingwekkend.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat was bij Hart van Nederland:
http://www.hartvannederla(...)ring-joran-openbaar/
[..]
niet zo overdrijven !!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:15 schreef freejoran het volgende:
[..]
toch verbazingwekkend.
je vermoord ff op gruwelijke wijze een meisje, word bijna gelynched door de bevolking, kan 30 jaar rkijgen in een hel en dan ga je vrolijk kaarten
Heb ik vaak zat gezien in de tig docu's die ik heb gezien. Gedetineerden die na jaren toch liever in de gevangenis blijven, dus je weet nooit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:40 schreef plonsplons het volgende:
[..]
dat hij voor mij part gelukkiger wordt dan buiten de muren , mag ik hopen voor hem.
Hopelijk bestaat zijn poker account dan nog.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb ik vaak zat gezien in de tig docu's die ik heb gezien. Gedetineerden die na jaren toch liever in de gevangenis blijven, dus je weet nooit.![]()
Hopelijk heeft hij zijn oogjes nog tegen die tijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Hopelijk bestaat zijn poker account dan nog.
Ja, maar bij SBS6 hadden ze dat nog niet door. Die meneer Sytze nogwattes ging er heel serieus op in. Dat aantrekken van de kleren van het slachtoffer wees wel heel duidelijk op een seksueel motief, bladiebla. Het was pijnlijk gewoon om te zien. En lachwekkend, dat ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:27 schreef Taurus het volgende:
[..]Jezus, dat was toch duidelijk een spelfout? Ze was toch zonder broek gevonden ofzo? Dan hoorde daar toch duidelijk 'uitgetrokken' in plaats van 'aangetrokken' te staan in die verklaring?
Het gaat er mij ook niet om of het lekker liep of niet, maaar wel om aan te tonen dat de door J. gesuggereerde inkomsten van 20K per jaar uit die Thaise business volledig uit zijn grote duim gezogen zijn. Derhalve is dit dus geen doorzeuren maar onderdeel van het onderuit kunnen halen van de beweringen van die rat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet dat mensen hierover blijven doorzeuren. Van alle bronnen komt het bericht dat hij de zaak niet meer in bezit heeft en dat het ook niet echt lekker liep. Mensen blijven Joran maar geloven, dat is wel heel typisch...
Making the best of a bad situationquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:15 schreef freejoran het volgende:
[..]
toch verbazingwekkend.
je vermoord ff op gruwelijke wijze een meisje, word bijna gelynched door de bevolking, kan 30 jaar rkijgen in een hel en dan ga je vrolijk kaarten
Ik heb alleen paar videobeelden los van elkaar gekeken. Is er ook iemand met een critische analyse van het totale aanbod van de vrijgeven videobeelden?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:25 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja vaag heh, ik had al bedacht dat haar tampon verkeerd zit en ze uit kijkt naar een toilet! Daar heeft ze maandverband ingedaan.
ps: serieus, ik denk dat ze niet op camera wilde komen. Het schijnt dat ze was weggelopen. Wie is die kale meneer die naast haar gaat staan bij de omwisseling van fishes? Ze geeft hem geen hand aan de tafel, maar schuift wel tegen hem aan bij het loket en daar praten ze wat. Kende ze hem toch?
Haha ik had gister toevallig een stuk gekeken, maar ironisch genoeg liep de de film vast vanaf ze C&C's uit gingenquote:
Ik ben het dan ook volledig met je eens, maar niet met de andere users. Dit was dus niet voor jou persoonlijk bedoeld!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het gaat er mij ook niet om of het lekker liep of niet, maaar wel om aan te tonen dat de door J. gesuggereerde inkomsten van 20K per jaar uit die Thaise business volledig uit zijn grote duim gezogen zijn. Derhalve is dit dus geen doorzeuren maar onderdeel van het onderuit kunnen halen van de beweringen van die rat.
In de film The Shaw Shankredemption zat ook een oude man die, ze noemden het zo mooi, "instatutionalized" was.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb ik vaak zat gezien in de tig docu's die ik heb gezien. Gedetineerden die na jaren toch liever in de gevangenis blijven, dus je weet nooit.![]()
Zelfs Charles Manson heeft op een gegeven moment verzocht of hij niet mocht blijven. Hadden ze beter wel kunnen doen...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In de film The Shaw Shankredemption zat ook een oude man die, ze noemden het zo mooi, "instatutionalized" was.
Je kunt beter stellen; "Zolang Joran maar geen kaarten verduistert."quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:17 schreef Maron het volgende:
Zolang hij maar niet boos wordt als hij verliest...
Hij speelt zowieso voor/met zijn leven..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:24 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Je kunt beter stellen; "Zolang Joran maar geen kaarten verduisterd."
Met valsspelen verspeeld hij zijn 20% meer overlevingskans natuurlijk onmiddelijk en verdubbeld de inzet (zijn hoofd?) maal 5!
quote:He doesn't deserve to live in this world. I hope he never gets another moment of peace. I hope his whole entire peace is about to be disturbed.
Gisteren postte hier iemand foto's ,wat ze daar met vrouwen en kindermoordenaars doenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:25 schreef Maron het volgende:
[..]
Hij speelt zowieso voor/met zijn leven..
Ik vond ze ook gruwelijk maar het schijnt daar wel de realiteit te zijn .quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:54 schreef Maron het volgende:
Ah, dat waren de foto's van jarige Erwin Rommel..;) Nee dank je, ik klik niet..
Ja veel geweld en gangoorlogen maar 8 lijken coor zogenaamde verkrachters is natuurlijk bsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:58 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Ik vond ze ook gruwelijk maar het schijnt daar wel de realiteit te zijn .
Welnee, hij maakt onderdeel van de volgende undercover uitzending van Peter R. de Vries.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die huurmoordenaar is een pion van de Peruaanse autoriteiten. Hij heeft de opdracht vriendjes te worden met Joran en uit te vogelen wat het werkelijke verhaal achter de verdwijning van Natalee is....
Ja, dat lijkt mij ook niet aan de orde van de dag. Eerder zijn dit soort taferelen te zien bij een gevangenis opstand o.i.d.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja veel geweld en gangoorlogen maar 8 lijken coor zogenaamde verkrachters is natuurlijk bs
Hmm, indien de FBI voor de financiële middelen zorgt..?? zou het tot de mogelijkheden kunnen behoren..quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die huurmoordenaar is een pion van de Peruaanse autoriteiten. Hij heeft de opdracht vriendjes te worden met Joran en uit te vogelen wat het werkelijke verhaal achter de verdwijning van Natalee is....
Dutroux leeft ook nog. Hoewel in een ander regiem maar wij zijn wel koning overdrijvenquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Death man walking... dus ja... nog wel.
Dat dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:13 schreef Maron het volgende:
Toen J. net gearresteerd was ging er al het gerucht dat er door de inmates een prijs op zijn hoofd gezet was..wie weet wil zijn celmaatje deze klus wel klaren..maakt voor hem toch niet meer uit..hoewel..hij zou wel eens de held van Peru kunnen worden..(pure speculatie hoor)
quote:
Hij heeft niets daar om zich op te hangen, treinen komen er al helemaal niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:50 schreef Veadige het volgende:
Ik snap niet dat hij überhaupt nog leeft.......
Oh dat ziet er lekker uit ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:52 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Gisteren postte hier iemand foto's ,wat ze daar met vrouwen en kindermoordenaars doen
in de gevangenissen .
Klik er NIET op in geval van zwakke maag schreef hij .
Joran van der Sloot: waar Joran lepels buigt met Uri! #43
Joran van der Sloot: waar Joran lepels buigt met Uri! #43
Ik bedoel dat hij niet is koudgemaakt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij heeft niets daar om zich op te hangen, treinen komen er al helemaal niet.
Hij moet er maar het beste van maken of in hongerstaking.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:02 schreef Veadige het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij niet is koudgemaakt.
Al voor zijn laatste slachtoffer, dus in de Holloway tijd.
Nou, nou, nou... Ik ben ook geen fan van Peter R, maar zo ver zal hij niet gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:02 schreef Veadige het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij niet is koudgemaakt.
Al voor zijn laatste slachtoffer, dus in de Holloway tijd.
Misschien tijd om een hobby te gaan zoeken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gelukkig leeft ie nog. Ik zou dit nieuws echt zo erg missen als ie niet meer leeft of als de media er geen aandacht meer aan besteedt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gelukkig leeft ie nog. Ik zou dit nieuws echt zo erg missen als ie niet meer leeft of als de media er geen aandacht meer aan besteedt.
Hugo Trujillo Ospina staat terecht voor de vermeende misdaad van moord, omdat, door middel van een DNA-test bleek dat zijn bloed werd gevonden op plaats delict.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:43 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb me net ook even in dit nieuwe personage verdiept, en het kunnen best nog interessante gesprekken worden, tussen Joran en - voor intimi - Hugo. Ze kunnen ervaringen uitwisselenHugo heeft ook een vrouw gewurgd, de joodse zakenvrouw Myriam Fefer, en dit deed hij met een computersnoer, in haar eigen slaapkamer, die hij was binnengedrongen terwijl haar twee kinderen een verdieping hoger lagen te slapen. Motief: geld. Als ik het goed heb begrepen (met mijn krakkemikkige Spaans) gaat men ervan uit dat Myriams dochter Eva opdracht heeft gegeven voor de moord. Ik denk dat zij een stiefdochter is - Myriam was waarschijnlijk getrouwd met Eva's zeer vermogende vader, die al is overleden. Op deze manier hoopte zij het familiegeld weer terug te krijgen.
Kennelijk weigert Hugo zijn opdrachtgeefster te verraden, en daarmee ligt de zaak nu stil. Zou hij, net als Joran, ook in afzondering zitten uit angst voor een afstraffing door medegevangenen? Rond zijn arrestatie speelde ook zo'n mediacircus.
Nou ja, kortom: Joran en Hugo hebben genoeg om over te babbelen
Die presentatrice moeten ze hangen. Tering, ga bij de politie als je mensen zo wil ondervragen. Belachelijke televisie. uiteraard amerikaans.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:25 schreef Felixa het volgende:
Video: interview met een vriend van Joran die hem een "good person" noemt.![]()
http://edition.cnn.com/vi(...)s.cnn?iref=allsearch
Gelukkig is ze totaal niet suggestief.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:17 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Die presentatrice moeten ze hangen. Tering, ga bij de politie als je mensen zo wil ondervragen. Belachelijke televisie. uiteraard amerikaans.
Als ze in Peru klaar met 'm zijn dan wachten ze in de USA. Voorlopig heeft ie al 2 vriendjes en eigen cel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gelukkig is ze totaal niet suggestief.
Je moet het hem nageven. Hij doet het beter dan de gemiddelde TS uit R&Pquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als ze in Peru klaar met 'm zijn dan wachten ze in de USA. Voorlopig heeft ie al 2 vriendjes en eigen cel.
zwaar verslaafd aan gokken, lustmoordenaar en agressieve razernij die uitmond in moord vind ik niet talentvol.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:26 schreef sig000 het volgende:
Als Joran niet zo'n raar karakter had, was het waarschijnlijk een talentvolle jongen.
Bron: telegraaf.nlquote:Joran in de uitverkoop
AMSTERDAM - Modewinkel Tip de Bruin aan de Nieuwendijk heeft een speciale Joran van der Sloot-etalage ingericht. Eén van de etalagepoppen is een kogelvrij vest aangedaan, zijn handen zijn geboeid en er hangt een balkje voor zijn ogen. Op de grond liggen pokerfiches.
„Het is een etalage met een knipoog”, zegt eigenaar Piet de Bruin. Op de achtergrond hangt een Peruaanse vlag en overal slingeren valse dollarbiljetten in het rond. Aan de enkel van de etalagepop is een ketting met bal bevestigd. De Bruin erkent dat het op het randje is. „Het is natuurlijk verschrikkelijk wat die jongen heeft gedaan. Dat is niet goed te praten.”
De ondernemer wil juist wat ludieks met zijn etalage doen. Het kogelvrije vest heeft hij voor twee weken kunnen lenen van de dumpwinkel
Is dit serieus de etalage van Tip? Best zieke humor.quote:
Ik ben heel benieuwd...quote:Rechter buigt zich over rechtmatigheid arrestatie Joran
LIMA/AMSTERDAM - Komende vrijdag zal Joran van der Sloot worden voorgeleid aan de rechter. Naar verwachting zal de rechter, de voormalige anticorruptiemagistraat Carlos Morales Córdova, beslissen of het voorarrest van Van der Sloot zal worden verlengd. Omdat er door internationale experts vraagtekens zijn gezet over de vraag of de arrestatie en overlevering vanuit Chili naar Peru rechtmatig verlopen is zal de rechter zich waarschijnlijk ook over die vraag buigen.
volgens mij was het niet gearresteerd maar in bijzondere huisarest geplaatstquote:
Het zou wel een spectaculaire wending zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:03 schreef plonsplons het volgende:
[..]
volgens mij was het niet gearresteerd maar in bijzondere huisarest geplaatst
geloof nooit dat joran na vrijdag een vrij man is
Aangezien hij inmiddels een internationale beruchtheid heeft en de USA over het algemeen lekker veel drama, cliché's en goede acteurs in hun producties gooien, draag ik hierbij Leonardo di Caprio voor...ik zie qua uiterlijk ook wel enige overeenkomsten.quote:
Officieel had hij bezwaar kunnen aantekenen tegen uitzetting maar dat had hij dan in Chili moeten doen .quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:25 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Het zou wel een spectaculaire wending zijnEn dát zou in deze zaak dan wel weer kloppen, op een bepaalde manier.
Maar ik geloof er ook niet zo in. Of die arrestatie en uitlevering nou onrechtmatig zijn verlopen of niet, Amerika staat grommend en blaffend op de achtergrond - nog even los van het wraaklustige Peruaanse publiek - dus het moet wel héél gek lopen, wil de Peruaanse rechter Joran laten lopen op grond van een vormfout. Ik vraag me ook af in hoe verre Nederland (Buitenlandse Zaken) zich hiermee bemoeit. Ik heb niet de indruk dat Joran in Peru omringd wordt door juridische experts, bovendien mag hij zich alleen laten bijstaan door een Peruaanse advocaat. Maar goed, op de ambassade zullen ze het er wel druk mee hebben.
En misschien dat moedertje Van der Sloot de afgelopen week tóch iets anders heeft gedaan dan de 'stroom telefoontjes' beantwoorden. Als mijn zoon in een Peruaanse folterkelder zat opgesloten, zou ik al mijn contacten wel aanboren
Is het trouwens niet raar dat hij 'niet gearresteerd' was? Wat was hij dan wel?quote:Het duurde nog een uur voordat de politie mijn taxi onderschepte. Ze reden me in een particuliere wagen naar de Migratiedienst in Santiago. Ze legden uit dat ik niet gearresteerd was, dat ik mocht doen wat ik wilde. Ik gebruikte de computer en at. Totdat ik te horen kreeg dat Peru om mijn uitlevering vroeg.
Ik zei dat ik niet akkoord was, dat ik met een advocaat wilde praten. Ze zeiden me dat ik daarover niks te vertellen had. Dat het een beslissing van de regering was. Ik vroeg of ik niet aan Nederland kon worden uitgeleverd. Dat zouden ze bekijken. Daarna herhaalden ze dat ik niet gearresteerd was, maar dat ze me wegens een beslissing van hogerhand het land zouden uitzetten, naar Peru.
Hij was "aangehouden".quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:45 schreef Nadine26 het volgende:
In zijn bekentenis heeft Joran wel meteen de vinger op de zere plek gelegd:
[..]
Is het trouwens niet raar dat hij 'niet gearresteerd' was? Wat was hij dan wel?
Ja, duidelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |